تعمیرات مبل اداری

مبل شانا با ارائه خدمات تعمیرات مبل اداری به تمامی شرکت ها و دفاتر آماده خدمت رسانی است. بسیاری از مواقع در ادارات مبل ها دچار آسیب می شوند که در این صورت بهترین راهکار استفاده از خدمات تعمیرات مبل اداری مبل شانا است.تعمیرات مبل اداری

تعمیرات مبل اداری:مبل شانا

امروزه مبلمان عضوی جدا نشدنی از دکوراسیون هر خانه است. مبلمان خانه باید بیشترین هماهنگی را با دیگر وسایل محیط داشته باشد. گاهی ممکن است بخواهید با تغییر وسیله های دیگر مانند قاب عکس، قالی، کاغذ دیواری و… دکوراسیون خانه خود را عوض کنید اما به یاد داشته باشید که هیچکدام به اندازه تغییر مبلمان، در محیط خود نمایی نمی کند.

حال که با اهمیت وجود مبلمان در یک محیط آشنا شدیم این سوال مطرح می شود، آیا از مبلمان فقط در محیط خانه استفاده می شود؟ قطعا پاسخ این سوال خیر است. چرا که همه ما از دیرباز شاهد استفاده از مبلمان در مکان های اداری بوده ایم و می دانیم اگر در یک محیط اداری از مبلمان استفاده نشود جای تعجب دارد و از نظر همه پدیده ای غیر عادی رخ داده است.

اما وجه اشتراکی که همه مبلمان های مورد استفاده در محیط های مختلف با یکدیگر دارند این است که مبل ها با گذشت زمان فرسوده می شوند و باید برای آن ها چاره ای اندیشید در غیر این صورت سبب بر هم خوردن هماهنگی دکوراسیون می شوند و مسلما جلوه خوبی به محیط نمی بخشند. پس چاره کار چیست؟

بدون شک همه شما با خواندن مطلب بالا اولین فکری که به ذهنتان رسید تعویض مبلمان بود اما این فکر کاملا اشتباه است چرا که امروزه با وجود قیمت بسیار بالای مبلمان، تعویض آن ها کار عاقلانه ای نیست و فقط سبب ایجاد هزینه های اضافی می شود. اما حال ممکن است از خود بپرسید اگر قرار نیست بعد از فرسوده شدن مبل ها آن ها را عوض کنیم پس باید چه کاری انجام دهیم؟ آیا از مبلمان فرسوده خود به همان صورت استفاده کنیم؟

تعمیرات مبل اداری

خیر قرار نیست شما از مبل های فرسوده خود استفاده کنید مخصوصا در محیط های اداری که مبلمان به محیط و کار شما شخصیت می بخشد. شما می توانید با تعمیر مبلمان اداری خود از آن ها استفاده دوباره داشته باشید. با تعمیر مبل های خود می توانید با قیمتی بسیار پایین تر از قیمت مبل های جدید، یک دست مبل نو داشته باشید. مزیت دیگری که تعمیرات مبلمان اداری نسبت به تعویض آن دارد این است که شما در تغییر و تعمیر مبل ها هیچگونه محدودیتی ندارید و به راحتی می توانید مبل هایتان را بر اساس علاقه خود تغییر دهید. گاهی ممکن است شما مبلی را بخواهید که در بازار پیدا نمی شود اما با تعمیر مبل ها دست شما باز خواهد بود و می توانید مبل های خود را به مدل های دلخواه تغییر دهید.

اما همیشه به این نکته توجه کنید که درست است می توانید در تعمیر و تغییر مبل های خود با توجه به سلیقه خود عمل کنید اما هیچگاه نباید مبل های اداری را به گونه ای تغییر دهید که از حالت رسمی خارج شوند. برای راهنمایی بهتر شما در ادامه به بررسی ویژگی های مبل های اداری می پردازیم و شما با عمل به نکات ذکر شده می توانید در پایان تعمیر مبلی بی نقص و شیک در اختیار داشته باشید. پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

مشاوره در خصوص تعمیرات مبل اداری

اگر مبل اداری شما دچار فرسودگی شده است و می خواهید تعمیرات مبل خود را انجام دهید بهتر است از مشاوره تخصصی مبل شانا استفاده کنید. مشاوران مبل شانا با بررسی مبل اداری شما بهترین و مقرون بصرفه ترین راهکار را برای تعمیرات مبل اداری را به شما پیشنهاد می دهند. برخی از این خدمات عبارت است از:

  • رویه کوبی مبل اداری
  • تعویض تشک و فنر های مبل اداری
  • تعویض رویه مبل اداری
  • ترمیم دسته و پایه مبل
  • تعمیر مبل فرورفته

تعمیرات مبل اداری

نکات مهم در تعمیرات مبل اداری

  • طراحی شده به صورت آرگونومیک

کارکنان یک اداره و یا شرکت بیشترین ساعات روز را در محیط کار خود به سر می برند به همین دلیل باید در محیط کار نیز محیطی فراهم آید که شخص با قرار گرفتن در آن احساس آرامش کند و مشغله ها و خستگی های خود را به یک باره فراموش کند. به همین دلیل باید طراحی مبلمان به گونه ای باشد که فرد با نشستن بر روی آن احساس راحتی کند. فراموش نکنید گاهی ممکن است تغییراتی که شما می خواهید در طراحی مبل خود ایجاد کنید غیر اصولی باشد پس در حین تغییر مبل های خود بسیار دقت کنید که این گزینه رعایت شده باشد.

برای تصمیم گیری بهتر، می توانید از کادر مجرب مبل شانا برای تعمیرات مبل اداری راهنمایی بخواهید. خبر خوبی که برای شما داریم این است که مشاوره رایگان یکی از چندین خدمات رایگان مبل شانا به مشتریان خود است. پس نگران نباشید و با خیالی آسوده تعمیرات مبل اداری را به کادر مجرب و متخصص مبل شانا بسپارید.

سعی کنید برای مبل هایی که در مکان های عمومی قرار می دهید و در روز استفاده بیشتری از آن ها می شود پارچه هایی انتخاب کنید که تمیز کردن آن ها به راحتی انجام شود زیرا به دلیل استفاده بیش از اندازه از مبل ها در مکان های عمومی تر، رویه آن ها خیلی زود کثیف می شود و نیاز بیشتری به تمیز کردن و جارو کشی دارند.

البته هیچگاه از کیفیت پارچه انتخابی خود غافل نشوید چرا که با شستشو و جارو کشی پارچه های بی کیفیت خیلی زود رنگ و کیفیت خود را از دست می دهند. وقتی پارچه مبل کیفیت خود را از دست می دهد دیگر آن جذابیت سابق را نخواهد داشت و سبب ایجاد منظره ای ناخوشایند در محیط می شود.

قابل ذکر است که رویه کوبی و تعویض پارچه مبل هر چند سال یک بار انجام می شود به همین دلیل باید نهایت دقت را در انتخاب پارچه خود به خرج دهید تا از ایجاد هزینه های اضافی جلوگیری کنید. توجه داشته باشید برای مبلمان قسمت کارکنان عموما از رویه های چرمی استفاده می شود.

  • رنگ و طرح پارچه انتخابی در تعمیرات مبل اداری

در انتخاب رنگ و طرح پارچه در تعمیرات مبل اداری نهایت سلیقه را به خرج دهید. سعی کنید رنگی را انتخاب کنید که با رنگ های موجود در دکوراسیون شما هماهنگ باشد. فراموش نکنید که در نگاه اول رنگ رویه مبل به چشم افراد می آید پس کوچک ترین اشتباه در انتخاب آن می تواند منظره ای ناخوشایند ایجاد کند. رنگ و طرح پارچه مبلی به حدی اهمیت دارد که بیشتر افراد ابتدا مبلمان خود را انتخاب می کنند و سپس به خرید وسیله های دیگر محل کار و یا زندگی خود می پردازند.

البته فراموش نشود که برای تعمیر مبلمان اداری باید از رنگ هایی استفاده شود که محیط را از حالت رسمی خارج نکند زیرا هیچ کس دوست ندارد در یک محیط اداری و رسمی با دکوراسیونی که مخصوص خانه است روبه رو شود.

همانطور که در فوق ذکر شد اگر می خواهید صاحب مبلمانی شیک برای اداره و یا شرکت خود شوید باید خیلی دقت کنید زیرا می توان گفت انتخاب مبلمان لوکس برای محیط های رسمی و اداری یکی از سخت ترین کار ها است.

ممکن است با خواندن مطالب فوق دچار استرس و نگرانی شوید اما اصلا نگران نباشید چرا که ما یک خبر خوب دیگر نیز برای شما داریم:

مبل شانا با ارائه انواع پارچه های با کیفیت و متنوع در همان مرکز تعمیرات خود سبب راحتی کار مشتری شده است. علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها برای انتخاب و خرید پارچه، مشتری می تواند از راهنمایی و مشاوره رایگان کادر تعمیرات بهره مند شود و بهترین انتخاب را داشته باشد.

از دیگر مزیت های ارائه پارچه در مرکز تعمیرات مبل شانا این است که مشتری دیگر دچار سردرگمی نمی شود و می تواند در مدت زمان کمی با بهره مندی از راهنمایی های مشاورین متخصص، بهترین و با کیفیت ترین پارچه را انتخاب کند.

  • بررسی کلاف مبل در تعمیرات مبل اداری

نکته ای که باید پیش از هر چیزی به آن توجه شود این است که آیا مبل اداری شما از کلاف خوبی برخور دار است یا خیر زیرا اگر مبل کلاف خوبی نداشته باشد ارزش تعمیر ندارد. مبلی که کلاف خوبی نداشته باشد پس از مدت کوتاهی کیفیت خود را از دست می دهد و شما مجبور به تعویض آن می شوید.

تشخیص کلاف مبل در تعمیرات مبل اداری برای افراد عادی کار دشواری خواهد بود به همین دلیل باید مبل شما توسط یک تعمیر کار بررسی شود و او تشخیص دهد که آیا مبل شما ارزش تعمیر دارد یا خیر.

توصیه می شود در صورتی که قصد دارید مبلی که کلاف خوبی ندارد را تعمیر کنید پس از پارچه های گران قیمت استفاده نکنید زیرا پس از مدتی کیفیت خود را از دست می دهند و سبب از بین رفتن پارچه گران شما نیز می شوند.

  • نرمی و انعطاف مبل

نرمی مبل نیز بسیار اهمیت دارد. هنگامی که فرد روی مبلی نرم می نشیند احساس راحتی به او دست می دهد که همین نیز سبب از بین رفتن خستگی او می شود در واقع کار اصلی مبل های اداری نیز این است که به کارکنان احساس راحتی و آرامش بدهد.

به یاد داشته باشید که فوم های سرد قابلیت ارتجاعی بیشتری نسبت به فوم های گرم دارند. البته قیمت آن ها نیز بیشتر از فوم های گرم است.

نکته 1: هیچگاه رنگ هایی که برای مدت کوتاهی مد می شوند و در بازار محبوبیت دارند را برای رویه مبلی خود انتخاب نکنید زیرا محبوبیت این رنگ ها چند ماه تا یک سال است.

نکته 2: اگر نمی دانید چه تغییراتی را بر روی مبل خود اعمال کنید و یا از چه پارچه ای استفاده کنید که در دنیای امروزی طرفداران زیادی دارد پس به فروشگاه های مبلمان مراجعه کنید. با دیدن نوع طراحی و همچنین طرح و پارچه مبل ایده هایی به ذهن شما می رسد که می توانید آن ها را روی مبلمان خود پیاده کنید و با هزینه ای کم صاحب مبل های نسل جدید شوید.

5/5 - (1 امتیاز)

خدمات تعمیرات مبل اداری

تعمیرات مبل تهران

تعمیرات مبل تهران

مبل شانا با سال ها تجربه موفق در زمینه تعمیرات مبل تهران آماده ارائه خدمات در زمینه تعمیرات مبل است. برای اطلاع از تعرفه های تعمیرات مبل تهران می توانید با ما در ارتباط باشید.

در دنیای پر از تبلیغات …

تعمیرات مبل تعمیر مبل

تعمیرات مبل

تعمیرات مبل یکی از خدمات تخصصی است که ممکن است به آن نیاز داشته باشید. در این مطلب علاوه بر آشنایی با تعمیرات مبل با خدمات مبل شانا بیشتر آشنا می شوید و مبلمان خود را برای تعمیرات به شرکت معتبری می سپ …

تعمیر مبل استیل

تعمیرات مبل استیل

مبل شانا آماده ارائه خدمات در زمینه تعمیر مبل استیل و تعویض رویه مبل است. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر در خصوص تعمیرات مبل استیل و مشاهده نمونه کار ها با ما همراه باشید. اگر شما هم از آن دسته از ا …

تعمیرات مبل راحتی

تعمیرات مبل راحتی

تعمیرات مبل راحتی در مبل شانا با متخصصان حرفه ای تعمیرات مبل انجام می شود. تعمیرات مبل راحتی با توجه به میزان خرابی مبل شما انجام می شود و می تواند با ترمیم کلاف ، اسفنج و تعویض رویه مبل ظاهر زیبایی د …

تعمیرات مبل چرم

تعمیرات مبل چرم

مبل شانا با سال ها تجربه در زمینه تعمیرات مبل چرم آماده ارائه خدمات تعمیر مبل چرمی و تعویض رویه آن است. مبل های چرمی مبل های بسیار حساسی هستند که معمولا بعد از مدتی پوسته پوسته می شوند و ممکن است رویه …

تعمیرات مبل ورق طلا

تعمیرات مبل ورق طلا

مبل شانا با سال ها تجربه در زمینه تعمیرات مبل و تعمیر انواع مبلمان استیل، راحتی، چرم و … آماده ارائه خدمات در زمینه تعمیرات مبل ورق طلا و ترمیم مبل ورق طلا است. برای براورد قیمت ترمیم مبل ورق طل …

آخرین مطالب
تعمیرات مبل در پاکدشت
تعمیرات مبل در پاکدشت

مبل شانا برای ساکنین پاکدشت خدمات ویژه ای را ارائه می دهد تا با اطمینان بتوانند از خدمات تعمیرات مبل پاکدشت استفاده کنند. در ادامه با خدمات تعمیر مبل بیشتر آشنا می شوید و می توانید با تماس تلفنی اطلاعات لازم را در زمینه تعمیر و رویه کوبی مبل خود کسب کنید.
افردی که می خواهند به کارگاه تعمیرات مبل در …

مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی
مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی ؟

افراد هنگام خرید مبل ممکن است با این سوال مواجه شوند که چه نوع پایه ای برای مبل ما مناسب است. اگر شما نیز با این سوال مواجه هستید و بین خرید مبل با پایه چوبی و خرید مبل با پایه فلزی مردد هستید پیشنهاد می کنم تا انتهای این مطلب از مبل شانا با ما همراه باشید.
مبل ها یکی از اجزای اصلی دکوراسیون منزل و …

پارچه مبل سلطنتی و لاکچری
لیست جدیدترین پارچه های مبل سلطنتی و لاکچری

آیا تصمیم دارید پارچه مبل سلطنتی و لاکچری برای مبلمان خود انتخاب کنید؟ مسلما چنین سوالاتی پیش از اقدام به انتخاب یک پارچه سلطنتی و لاکچری، به ذهن شما نیز خطور کرده است اما پاسخ مناسبی برای آن ها نداشته اید. در هنگام تعمیرات مبل، تعمیرکار مبل از شما می خواهد تا پارچه مناسبی را خریداری کنید از این رو …

تعمیرات مبل ال
تعمیرات مبل ال

امروزه تعمیرات مبل ال متقاضیان بسیاری دارد چرا که در چند سال اخیر طرفداران مبل های ال بیشتر شده به همین دلیل استفاده از این مبل ها نیز بسیار بیشتر از قبل شده است. دلیل انتخاب مبل های ال توسط مردم این است که امروزه به دلیل رواج زندگی آپارتمانی مردم معمولا فضای بسیار کمی در اختیار دارند. از آنجایی که …

معایب پارچه مبلی مسکو

آشنایی با معایب پارچه مبلی مسکو
شناخت معایب پارچه مبلی مسکو سبب می شود افرادی که این نوع پارچه را برای مبل هایشان انتخاب می کنند با آگاهی بیشتری تصمیم بگیرند و از طرفی دیگر نیز با شناخت معایب پارچه مبلی مسکو افراد با نحوه نگهداری آن آشنا خواهند شد و تمامی نکات لازم جهت جلوگیری از آسیب رسیدن به پارچه …

انتخاب بهترین فوم برای مبل
انتخاب بهترین فوم برای مبل

سوال فوق معمولا توسط افرادی پرسیده می شود که قصد خرید مبلمان جدید دارند و یا فوم مبل هایشان دچار فرورفتگی شده است در نتیجه باید نسبت به تعویض فوم مبل اقدام کنند.
بهترین فوم برای مبل کدام است؟
اما همه ما می دانیم که برای انتخاب بهترین فوم برای مبل باید اطلاعات دقیقی درباره آن در اختیار داشته باش …

ارسال دیدگاه

09122835893