تعویض رویه مبل

آیا می خواهید تغییراتی در دکوراسیون خود ایجاد کنید و در انتخاب رنگ مشکل دارید ؟ آیا می دانستید که امروزه به راحتی با تعویض رویه مبل می توانید رنگ مبل خود را با دکوراسیون خانه هماهنگ کنید. شما می توانید با تعویض رویه مبل از با هر پارچه و با هر نوع رنگی از دیزاین جدید مبلمان خود لذت ببرید.تعویض رویه مبل

مبل شانا با پارچه های متنوع آماده ارائه خدمات در زمینه تعویض رویه مبل و خدمات تعمیرات مبل است. شما با مراجعه به بخش تعمیرات مبل می توانید نمونه کار های متنوعی را مشاهده کنید.

در بسیاری از خانه ها مبل یکی از مهمترین لوازم منزل به حساب می آید که جزوه وسایل قیمتی خانه نیز می باشد در واقع امروزه یکی از عوامل شیک کردن منزل ها مبل ها هستند که بسته به نوع طراحی منزلتان به انواع چرمی , استیل, راحتی تقسیم می شوند.

برای بسیاری پیش آمده که در طول گذر زمان دیگر مبل هایمان مانند اول و زیبا نمی مانند بلکه رویه و یا بافت مبل دچار مشکل می شوند و دیگر قادر به استفاده از آن نمی باشیم اما به دلیل گران قیمت بودن مبل بسیاری از افراد به استفاده کردن از آن ادامه می دهند که باعث به هم ریختن طراحی منزل و از آن مهمتر مشکلاتی جسمی برای خود افراد می شود.

تعویض رویه مبلمان

نمونه کارتعویض رویه مبل

مبل شانا با نمونه کار های متنوع در زمینه تعمیرات مبل آماده ارائه خدمات در مزینه تعویض رویه مبل است. شما می توانید با مراجعه به نمونه کار ها نمونه کار های بیشتری از تعویض رویه مبل را مشاهده کنید. تصویر زیر نمونه از از تعمیرات مبل است که در مبل شانا انجام شده است.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تعویض رویه مبل به بخش رویه کوبی مراجعه کنید.

نمونه کارتعویض رویه مبل

از جمله آسیب هایی که می توان به مبل وارد شود شکستگی پایه مبل , پارگی پارچه یا رویه مبل , خرابی اسفنج های مبل می باشد که همگی باعث نامناسب نشان دادن مبل می شود اما شما در این مواقع راهکاری دارید که به راحتی می توانید مشکل خود را حل کنید.

تعویض رویه مبل

تعویض رویه مبل شانا مبل

تعمیرات مبل یکی از کارهای متداول در دنیای امروزه است چون به دلیل گرانی آن همه قادر به تعویض مبلمان خود نیستند.در تعمیرات مبل هزینه ای بسیار کمتر مصرف می شود در مقابل مشکل مبل شما حل شده و به روز اول باز می گردد حتی شما می توانید به راحتی طراحی مبل خود را تغییر داده و به سلیقه ی خود آن را طراحی نمایید. تعمیرات مبل جزوه کار های تخصصی است که باید توسط متخصص انجام شود که این افراد با انجام کار هایی مانند تعویض رویه مبل، فنرکشی، تعویض اسفنج و غیره موجب نوسازی مبلمان می شوند. می توان گفت که تعمیر مبل یکی از بهترین روش ها در صرفه جویی هزینه است.

تعمیرات مبل

اگر مبل شما فرسوده است یا از دیزاین آن خسته شده اید تنها کافی است که با یک شرکت تعمیرات مبل تماس بگیرید و از آنها بخواهید مبل شما را تعمیر کنند حتی شما این امکان را دارید که تعمیرات مبل خود را در منزل انجام دهید تا کار برای شما راحت شود و هم زمان کمتری صرف آن شود.

تعویض رویه مبل

اگر جزوه افرادی محسوب می شوید که دوست دارید زود به زود دکوراسیون منزل خود را تغییر دهید تعمیر مبل بهترین گزینه برای شما می باشد و دیگر نیازی نیست به هزینه های سرسام آور آن فکر کنید البته توجه داشته باشید زمانی تعمیر مبل برای شما مفید است که از سالم بودن بافت مبلتان مطمئن باشید در غیر اینصورت هزینه ای اضافی پرداخت کرده اید و بعد از مدتی دوباره باید برای آن هزینه کنید یا مجبور به خرید مبل های تازه می شوید که این کار هزینه های شما را بیش از بیش افزایش خواهد داد پس حتما توجه داشته باشید که ابتدا با متخصص تعمیر مبل مشاوره کنید در صورت تایید او اقدام به تعمیر نمایید.

عکس تعویض رویه مبل

مناطق ارائه خدمات تعویض رویه مبل

در ادامه با مناطق ارائه خدمات توسط مبل شانا آشنا می شویم.

  • تعویض رویه مبل شمال تهران
  • تعویض رویه مبل جنوب تهران
  • تعویض رویه مبل شرق تهران
  • تعویض رویه مبل غرب تهران

تعویض رویه مبل راحتی

مبل راحتی همانگونه که از نامش پیداست باید مبلی باشد که افراد در حین نشستن روی آن راحت باشند و احساس آرامش کنند اکثر جنس مبل های راحتی پارچه ای هستند که به دلیل استفاده زیاد یا طولانی مدت از آن باعث کثیف شدن و یا رنگ پریدگی پارچه می شود و این امر مبل را از نظر ظاهری نامناسب می کند یا حتی باعث بد نشان دادن محیط خانه می شود در این موارد لازم است تا به فکر تعویض رویه مبل راحتی یا تعمیر آن بیفتید اگر هزینه ی کافی دارید می توانید از مبل های نو استفاده کنید اما اگر با خریدن مبل دچار مشکل می شوید بهترین گزینه برای شما استفاده از تعمیرات مبل راحتی و تعویض رویه مبل است.

تعویض روی مبل راحتی تهران

اگر توانایی آن را دارید می توانید به راحتی رویه ی مبل تان را تغییر دهید تا مبل تازه شود اما این در صورتی است که بدنه ی مبل آسیب ندیده باشد در غیر اینصورت باید کار توسط فرد حرفه ای انجام شود و لازم است با شرکت تعمیرات مبل تماس بگیرید و از آنها کمک بخواهید. هنگام تعمیر مبل توجه داشته باشید که از مواد اولیه مرغوب استفاده کنید برای مثال هنگام انتخاب نوع پارچه ی رویه مبل انتخاب پارچه ای که کمترین میزان آلرژی را دارد یا پارچه استفاده کنید پارچه های پشمی و مخملی به دلیل پرزدهی، گزینه های مناسبی نیستند.

تعویض رویه مبل راحتی

رنگ پارچه را به گونه ای انتخاب کنید که اولا با طراحی منزل همخوانی داشته باشد دوما زود چرک یا کثیف نشود سپس می توانید به راحتی پارچه مبل خود را که توسط رویه دوز آماده شده استفاده کنید اما گزینه ی مهم در تعویض رویه مبل , رویه کوبی مبل می باشد که نیازمند دقت بالایی است چون باید به گونه ای باشد که پارچه زیادی کشیده نشود یا چروک نشود بهتر است این کار نیز توسط افراد ماهر صورت گیرد تا ظاهر مبلتان نامناسب نشود. تعمیر مبل راحتی میتواند شامل موارد زیر باشد که همگی به راحتی توسط افراد متخصص صورت می گیرد و به حالت اولیه خود باز می گردد و دیگر نیاز به پرداخت هزینه های زیاد بابت خریدن مبل های راحتی نیست:

  •  تعمیر و ترمیم انواع مبل راحتی
  •  تعویض پارچه راحتی
  •  رنگ دسته ی مبل راحتی
  •  تعویض کلاف مبل راحتی
  •  تعمیر مبل، تقویت کلاف و اسکلت مبل راحتی
  •  سر و صدا و جیر جیر کردن مبل
  •  تعویض پارچه مبل و رویه کوب
  •  ظاهر نامناسب

تعویض رویه مبل استیل

تعویض رویه مبل استیل یکی از خدماتی است که در مبل شانا با پارچه های خارجی و ایرانی انجام می شود.

مبل استیل یکی از مبل های پرطرفدار بین ایرانیان است این مبل به دلیل رویه پارچه ای  زیبایی خاصی را به محیط خانه ی شما می بخشد و خانه را شیک تر می کند. اما در بسیاری از مواقع مخصوصا مواردی که مبل استیل شما از نوع سنگین است در حین جابجایی دچار مشکل می شود یا به دلیل استفاده ی طولانی پارچه  آن فرسوده شده و ظاهر نامناسبی به خود می گیرد. با اوضاع اقتصاد امروزه خریدن مبلمان برای بسیاری از ما کاری دشوار و غیر ممکن است در حالی که استفاده از همان مبلمان نیز برای ما ناخوشایند خواهد بود. بهترین گزینه برای این مواقع کمک گرفتن از تعمیرات مبلمان است.

شرکت های تعمیر مبلمان با داشتن مهارت کافی و افراد متخصص تمامی مشکلات مبلمان شما را حل کرده و با سلیقه ی شما بازسازی خواهند کرد اما اگر کمبود هزینه برای تعمیرات مبل را هم دارید می توانید خودتان اقدام به تغییر رویه مبل استیل تان کنید اما تعویض رویه مبل استیل با روکش چرمی کار بسیار دشواری است و نیاز به متخصصین مجرب دارد.

تعویض رویه مبل استیل

در هنگام تعمیر مبل استیل باید توجه داشته باشید که اسکلت مبل تان سالم باشد در غیر اینصورت این کار برای شما قابل حل نخواهد بود. در تعمیر مبلمان استیل ابتدا لازم است تا روکش مبلتان را به صورت کامل جدا کنید تا از سالم بودن بافت مبل مطمئن شوید سپس باید چارچوب مبل را بررسی کنید تا در صورت وجود مشکل آن را برطرف نمایید.

مرحله ی بعد اختصاص دارد به تعویض روکش مبل که شما قبلا با سلیقه ی خود و متناسب با طراحی منزلتان آن را انتخاب کرده اید سعی کنید پارچه مناسب بخرید که بعد از مدتی دوباره مجبور به تعمیر نشوید اکثرا برای مبل های استیل از رویه ی چرم یا پارچه ای استفاده می شود.تعمیر مبل استیل از سایر مبل ها به مراتب سخت تر می باشد برای همین بهتر است از افراد ماهر کمک بگیرید و کار را به آنها بسپارید. یک نکته ی مهم در مورد تعمیر مبل های استیل این است که پس از تعویض روکش از اسپری محافظ نانو استفاده کنید تا عمر مبلمانتان را زیاد کرده و کمتر کثیف شود.

هزینه تعویض رویه مبل

تعویض رویه مبل چرم

مبل های چرمی یکی از انواع مبل های گرانقیمت هستند که ظاهری کاملا شیک و رسمی به محیط می دهند استفاده این نوع مبل ها در ادارات بیشتر رایج است و بیشتر مد نظر آقایان می باشد اما مبل های چرمی نیز بعد از مدتی کهنه و فرسوده می شوند هرچند که نسبت به سایر مبل ها طول عمر بیشتری را دارند با این تفاوت که مبل های چرمی پوسته پوسته شدن را نیز دارند و ظاهری کاملا نامناسب پیدا می کنند که باعث خرابی دکوراسیون منزل یا محیط کارتان می شود مخصوصا اگر مبل هایتان در برابر نور مستقیم خورشید قرار گیرد رنگ پارچه را از بین می برد.

با همه‎ی این مشکلات مبلمان چرمی هنوز هم یکی از محبوب‎ ترین انتخاب‌های مردم به هنگام خرید مبل راحتی است و کسی نمی‌تواند آن را انکار کند.با بروز این مشکلات مبل شما لازم است تا تعویض شود اما همانگونه که گفتیم تعویض آن هزینه ای بالا برای شما در بر خواهد داشت پس بهتر است اقدام به تعمیر مبل چرم  کنید شما با استفاده از تعمیر مبل می توانید مدت زمان بیشتری از مبل های مورد علاقه خود استفاده کنید و هزینه ای کمتر برای شما خواهد داشت.

تعمیرات مبل بیشتر توسط افراد متخصص و ماهر صورت می گیرد اما خود شما نیز در صورت سالم بودن بدنه ی مبل می توانید رویه ی آن را مطابق میلتان تغییر دهید برای اینکار ابتدا باید رویه ی چرمی مبل را کاملا جدا کنید البته اگر آسیب در قسمت کوچکی از مبل است می توانید با خریدن یک تکه چرم مشکل آن را حل کنید اما اگر کل مبل است باید رویه را جدا کنید سپس بدنه ی مبل را بررسی نمایید تا مشکلی نداشته باشد و در آخر می توانید چرم خریداری شده را روی مبلتان رویه کوبی کنید و مبل خود را به روز اول بازگردانید و به مدت زمان بیشتری از آن استفاده نمایید.

نمونه کار تعمیرات مبل چرمی و تعویض رویه مبل چرم

هزینه تعویض رویه مبل

همانگونه که در بالا ذکر کردیم تعمیرات مبل نیز شامل هزینه هایی برای شما خواهد بود اما این هزینه بسیار کمتر از هزینه ی خرید مبل جدید می باشد و شما به راحتی می توانید در مصرف پولتان صرفه جویی کنید.تعمیرات مبل شما بخش های مختلفی از جمله تعمیر دسته های چوبی شکسته مبل پشتی های آسیب دیده تغییر و تعویض فوم و فنر مبل ها, تعمیرات اسکلت مبل،رنگ کاری مبل , ترمیم مبلمان باشد که همه این موارد توسط افراد خبره و ماهر حل می شود و تبدیل به یک مبل تازه خواهد شد.

هزینه تعویض رویه مبل بسته به مبل شما متفاوت خواهد بود برای مثال مواردی مانند نوع رویه , جنس مبل , ظریف کاری های لازم , عتیقه بودن مبل و میزان فرسودگی مبل در هزینه ی نهایی نقش مهمی دارند و شما بعد از تعیین موارد فوق باید هزینه را درخواست کنید و پرداخت نمایید.نوع پارچه ی انتخابی شما علاوه بر ظاهری زیبا باید دارای کیفیتی مناسب و مرغوب باشد که هرچه این مرغوبیت بیشتر باشد هزینه ی آن نیز بیشتر می شود.

انتخاب پارچه در تعمیرات مبل

بسیاری از افراد بعد از رویه کوبی مبل درخواست انجام ظریف کاری و طراحی مبل را دارند که بخشی از هزینه ها را افزایش می دهد زیرا زحمت زیادی برای تعمیرکار خواهد داشت.در صورتی که مبل شما عتیقه باشد دقت و زمان را بیشتر می کند و لازم است با مهارت خاصی تعمیر شود و همه ی اینها بر قیمت نهایی تاثیر گذار خواهد بود. میزان کار و میزان فرسودگی مبل بسیار مهم است چون هرچه بیشتر باشد مدت زمان بیشتری را نیاز است تا تازه شود و در نتیجه افزایش قیمت خواهد داشت.

همانگونه که خواندید هزینه ها را نمی توان اول کار تخمین زد زیرا بعد از اتمام کار تمام ایرادات مبل مشخص می شود و برآورد قیمت راحت تر خواهد بود.توجه به اینکه مبلی که میخواهید تعمیر کنید ایا ارزش تعمیر دارد یا خیر ضروری است چون برخی از مبل ها بعد از مدت زمان کمی دوباره به حالت فرسودگی باز می گردند و ارزش تعمیر را نخواهند داشت بلکه فقط هزینه ای اضافی برای شما خواهد بود.

مناطق تعمیرات مبل شماره تماس

انتخاب شرکت تعویض رویه مبل

انتخاب یک شرکت معتبر برای تعویض رویه مبل یکی از مهمترین گزینه ها برای شما در حین تعمیر مبل می باشد چون هر شرکتی می تواند به راحتی هزینه های سرسام آوری از شما دریافت کند و در مقابل مبلی کاملا بی کیفیت در اختیارتان قرار دهد بهتر است ابتدا تحقیقی از طریق آشنایان , اینترنت یا دیدن نمونه کار های شرکت ها انجام دهید این کار کمک زیادی به شما می کند تا بعد از تعمیر ضرر نکنید و پشیمان نشوید.

شرکت های تعویض رویه ی مبل باید از افرادی ماهر و متخصص استفاده کنند تا مبل شما با بهترین کیفیت تعمیر شود نه اینکه بعد از مدت کوتاهی دوباره برای شما مشکل ساز شود. بهترین روش این است که حتما از کارهای قبلی آنها دیدن کنید و بعد از پیدا کردن شرکت مناسب با اطمینان کامل اقدام به تعمیر مبلتان در آن شرکت بکنید.

سوالات متداول تعویض رویه مبل

هزینه تعویض پارچه مبل به چه صورت محاسبه می شود؟

هزینه تعویض رویه مبل بر اساس انتخاب مشتری و با توجه به قیمت پارچه به علاوه هزینه دستمزد تعویض رویه مبل محاسبه می شود.

دلیل تفاوت قیمت دستمزد تعویض رویه مبل در چیست؟

تعویض رویه مبل کار حساسی می باشد و معمولا با تعمیر کاران مبل با توجه به مهارت خود دستمزد متفاوتی را برای تعویض رویه مبل براورد می کنند.

 

3/5 - (5 امتیاز)

خدمات تعویض رویه مبل

تعویض رویه مبل چرمی

تعویض رویه مبل چرمی

مبل شانا با سال ها تجربه در زمینه تعمیر مبل آماده ارائه خدمات در زمینه تعویض رویه مبل چرمی و تعمیرات مبل چرمی است. برای اطلاعات بیشتر در خصوص تعمیرات مبل چرمی می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.
تع …

تعویض رویه مبل غرب تهران

تعویض رویه مبل غرب تهران

سپردن رویه کوبی مبل به بهترین مرکز تعویض رویه مبل غرب تهران برای ساکنین غرب تهران اهمیت بسیاری دارد در نتیجه ساکنین مناطق غرب تهران همیشه به دنبال یافتن بهترین مرکز تعویض رویه مبل غرب تهران هستند تا ب …

تعویض رویه مبل کرج

تعویض رویه مبل کرج

اگر شما نیز به دنبال یافتن کارگاه تعویض رویه مبل کرج هستید و می خواهید مرکز معتبری برای تعمیرات مبل کرج پیدا کنید پیشنهاد می کنیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.
امروزه کارگاه های زیادی وجود دار …

تعویض رویه مبل راحتی

تعویض رویه مبل راحتی

مبل شانا با ارائه خدمات تعمیرات مبل و تعویض رویه مبل راحتی با پارچه های ترک و ایرانی آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است.
تیتر “تعویض رویه مبل راحتی” مسئله ای است که شما را به سمت مطالعه ا …

رویه کوبی مبل

رویه کوبی مبل

افرادی که می خواهند تغییر دکوراسیون در منزل انجام دهند و تعمیرات مبل انجام دهند بدون شک نام رویه کوبی را شنیده اند. رویه کوبی اصطلاحی است که در تعمیرات مبل استفاده می شود که در این بخش اطلاعات کافی را …

تعویض رویه مبل استیل

تعویض رویه مبل ارزان

بسیاری از مردم به دنبال یافتن کارگاه هایی هستند که خدمات تعویض رویه مبل ارزان را ارائه دهند چرا که می دانند برای تعویض رویه مبل باید هزینه زیادی بپردازند و تقریبا این بخش یکی از پر هزینه ترین بخش های …

آخرین مطالب
تعمیرات مبل در پاکدشت
تعمیرات مبل در پاکدشت

مبل شانا برای ساکنین پاکدشت خدمات ویژه ای را ارائه می دهد تا با اطمینان بتوانند از خدمات تعمیرات مبل پاکدشت استفاده کنند. در ادامه با خدمات تعمیر مبل بیشتر آشنا می شوید و می توانید با تماس تلفنی اطلاعات لازم را در زمینه تعمیر و رویه کوبی مبل خود کسب کنید.
افردی که می خواهند به کارگاه تعمیرات مبل در …

مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی
مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی ؟

افراد هنگام خرید مبل ممکن است با این سوال مواجه شوند که چه نوع پایه ای برای مبل ما مناسب است. اگر شما نیز با این سوال مواجه هستید و بین خرید مبل با پایه چوبی و خرید مبل با پایه فلزی مردد هستید پیشنهاد می کنم تا انتهای این مطلب از مبل شانا با ما همراه باشید.
مبل ها یکی از اجزای اصلی دکوراسیون منزل و …

پارچه مبل سلطنتی و لاکچری
لیست جدیدترین پارچه های مبل سلطنتی و لاکچری

آیا تصمیم دارید پارچه مبل سلطنتی و لاکچری برای مبلمان خود انتخاب کنید؟ مسلما چنین سوالاتی پیش از اقدام به انتخاب یک پارچه سلطنتی و لاکچری، به ذهن شما نیز خطور کرده است اما پاسخ مناسبی برای آن ها نداشته اید. در هنگام تعمیرات مبل، تعمیرکار مبل از شما می خواهد تا پارچه مناسبی را خریداری کنید از این رو …

تعمیرات مبل ال
تعمیرات مبل ال

امروزه تعمیرات مبل ال متقاضیان بسیاری دارد چرا که در چند سال اخیر طرفداران مبل های ال بیشتر شده به همین دلیل استفاده از این مبل ها نیز بسیار بیشتر از قبل شده است. دلیل انتخاب مبل های ال توسط مردم این است که امروزه به دلیل رواج زندگی آپارتمانی مردم معمولا فضای بسیار کمی در اختیار دارند. از آنجایی که …

معایب پارچه مبلی مسکو

آشنایی با معایب پارچه مبلی مسکو
شناخت معایب پارچه مبلی مسکو سبب می شود افرادی که این نوع پارچه را برای مبل هایشان انتخاب می کنند با آگاهی بیشتری تصمیم بگیرند و از طرفی دیگر نیز با شناخت معایب پارچه مبلی مسکو افراد با نحوه نگهداری آن آشنا خواهند شد و تمامی نکات لازم جهت جلوگیری از آسیب رسیدن به پارچه …

انتخاب بهترین فوم برای مبل
انتخاب بهترین فوم برای مبل

سوال فوق معمولا توسط افرادی پرسیده می شود که قصد خرید مبلمان جدید دارند و یا فوم مبل هایشان دچار فرورفتگی شده است در نتیجه باید نسبت به تعویض فوم مبل اقدام کنند.
بهترین فوم برای مبل کدام است؟
اما همه ما می دانیم که برای انتخاب بهترین فوم برای مبل باید اطلاعات دقیقی درباره آن در اختیار داشته باش …

ارسال دیدگاه

09122835893