نحوه اعتماد به استادکار در تعمیرمبل

امروزه افراد ترجیح میدهند تا برای تعمیر مبل خود استادکار حرفه ای را انتخاب کنند تا مبل خود را بدون نگرانی برای تعمیرات به کارگاه تعمیر مبل بفرستند. انتخاب استاد کار با تجربه برای تعمیرات مبل معمولا کار سختی است خصوصا اگر مبل شما از ارزش بالایی برخوردار باشد. قبل از اینکه با نحوه اعتماد به استادکار در تعمیرمبل آشنا شویم سوالی که بسیاری از مشتریان قبل از تعمیر مبل خود می پرسند را پاسخ می دهیم و پس از آن به ویژگی استادکار حرفه ای و نحوه اعتماد به استادکار می پردازیم.

نحوه اعتماد به استادکار در تعمیرمبل

سوالی که بسیاری از افراد می پرسند این است که چه نوع مبلی را می شود تعمیر کرد و یا به عبارتی آیا هر مبلی را می شود تعمیر کرد؟

پاسخ بلی است ولی نکته ای که وجود دارد این است که قبل از تعمیرات مبل باید بررسی کنید که هزینه تعمیرات مبل کمتر از خرید مبل جدید شود به عبارتی اگر فرسودگی مبل شما زیاد باشد قابل تعمیر است ولی ممکن است هزینه تعمیرات مبل بیشتر از هزینه خرید مبل جدید شود در این صورت استادکار مبل توصیه می کند که با توجه به جنس مبل شما آیا این مبل ارزش تعمیر را دارد یا خیر.

ویژگی استاد کار ماهر در تعمیرات مبل

بررسی کلاف مبل : همان طور که در مقالات قبلی اشاره کردیم کلاف مبل از اهمیت ویژه ای در تعمیرات مبل برخوردار است استادکار ماهر قبل از براورد قیمت کلاف مبل را به دقت بررسی می کند.

  • پیش از آن که مبل خود را به تعمیر کار واگذار کنید تمامی نمونه کار های آن ها را ببینید.
  • یادداشت نوع خدمات، جنس و رنگ پارچه و چوب در فاکتور نیز از نکات مهمی است که باید به آن توجه کنید.
  • براورد قیمت دقیق
  • مشاوره رایگان: یکی از خدماتی است که بی شک همه مشتریانی که قصد تعمیر مبل خود را دارند به آن نیاز دارند که شانامبل این ویژگی را دارد. همانطور که در فوق ذکر شد گاهی مشتریان نمی دانند آیا مبل آن ها نیاز به تعمیر دارد یا خیر؟ و یا آیا اصلا مبل آن ها قابل تعمیر است یا تعمیر آن کاری بیهوده است؟ و هزاران سوال دیگر که در ذهن مشتریان وجود دارد در مجموعه شانامبل به صورت رایگان پاسخ داده می شود و بهترین راهنمایی ها در اختیار مشتریان قرار داده می شود.

هزینه تعمیرات مبل

هزینه و دستمزد استاد کار تعمیرات مبل

معمولا علاوه بر هزینه تعمیرات مبل هزینه دستمزد استادکار جدا محاسبه می شود. در بخش هزینه تعمیرات مبل به طور مفصل به براورد قیمت تعمیرات مبل پرداختیم. گفتنی است که هزینه استادکار با توجه به سابقه تعمیر کار مبل ، میزان مهارت، تجربه و شناخته شدن و در آخر منصف بودن متغیر است.

بسیاری از استادکار های تعمیرات مبل با وجود تجربه بسیار بالا هزینه های منصفانه ای دارند.

4.7/5 - (3 امتیاز)
۲۱ آذر. ۱۳۹۸

ارسال دیدگاه

آخرین مطالب
تعمیرات مبل در پاکدشت
تعمیرات مبل در پاکدشت

مبل شانا برای ساکنین پاکدشت خدمات ویژه ای را ارائه می دهد تا با اطمینان بتوانند از خدمات تعمیرات مبل پاکدشت استفاده کنند. در ادامه با خدمات تعمیر مبل بیشتر آشنا می شوید و می توانید با تماس تلفنی اطلاعات لازم را در زمینه تعمیر و رویه کوبی مبل خود کسب کنید.
افردی که می خواهند به کارگاه تعمیرات مبل در …

مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی
مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی ؟

افراد هنگام خرید مبل ممکن است با این سوال مواجه شوند که چه نوع پایه ای برای مبل ما مناسب است. اگر شما نیز با این سوال مواجه هستید و بین خرید مبل با پایه چوبی و خرید مبل با پایه فلزی مردد هستید پیشنهاد می کنم تا انتهای این مطلب از مبل شانا با ما همراه باشید.
مبل ها یکی از اجزای اصلی دکوراسیون منزل و …

پارچه مبل سلطنتی و لاکچری
لیست جدیدترین پارچه های مبل سلطنتی و لاکچری

آیا تصمیم دارید پارچه مبل سلطنتی و لاکچری برای مبلمان خود انتخاب کنید؟ مسلما چنین سوالاتی پیش از اقدام به انتخاب یک پارچه سلطنتی و لاکچری، به ذهن شما نیز خطور کرده است اما پاسخ مناسبی برای آن ها نداشته اید. در هنگام تعمیرات مبل، تعمیرکار مبل از شما می خواهد تا پارچه مناسبی را خریداری کنید از این رو …

09122835893