رویه کوبی مبل

افرادی که می خواهند تغییر دکوراسیون در منزل انجام دهند و تعمیرات مبل انجام دهند بدون شک نام رویه کوبی را شنیده اند. رویه کوبی اصطلاحی است که در تعمیرات مبل استفاده می شود که در این بخش اطلاعات کافی را در مورد آن کسب می کنیم.

رویه کوبی مبل

نمونه کار رویه کوبی مبل

تصاویر زیر نمونه ای از رویه کوبی است که توسط مبل شانا انجام شده است. شما می توانید اطلاعات لازم را در خصوص رویه کوبی مبل از مشاوران ما دریافت کنید.

نمونه کار رویه کوبی مبل

با پیشرفت مردم به سوی راحت پسندی و توجه بیشتر به سلامتی جسمی امروزه زندگی ها کاملا تغییر یافته است و به شکل دیگری تبدیل شده است برای مثال در هر خانه که بروید شما می توانید مبل های گوناگونی را ببینید که بسته به نوع دکوراسیون و طراحی منزل متفاوت می باشند. استفاده از مبل ها به دلیل راحتی نشستن آنها و هم به دلیل زیباتر کردن فضای منزل استفاده می شود و نقش مهمی را در زندگی افراد ایفا میکند.مبل ها  از انواع مختلف راحتی , چرمی ,چوبی و … در بازار عرضه می شود که انتخاب آن به سلیقه ی هر فرد برمی گردد.

قیمت و هزینه رویه کوبی

تصویر زیر نمونه ای از رویه کوبی مبل است که در مبل شانا انجام شده است. برای اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت رویه کوبی مبل می توانید با مبل شانا تماس بگیرید.

عکس رویه کوبی مبل

ساخت مبل دارای مراحل زیادی است که مهمترین مرحله ی آن رویه کوبی مبل به حساب می آید که طی این فرایند بر روی مواد خام مبل را به مرحله تکمیل و آماده سازی برای مراحل دیگر می رسانند. رویه کوبی ها اکثرا چند نوع هستند و بسته به تازه بودن یا نبودن مبل از آنها استفاده می کنند. رویه کوبی مبل یکی از شغل های سخت به حساب می آید که نیازمند دقت و زمان بالایی است در واقع رویه کوبی جزو شاخه های صنعت مبل به حساب می آید.

رویه کوبی مبل تهران

در بسیاری از مواقع که شما قادر به پرداخت هزینه برای خرید مبل جدید نیستید رویه کاری مبل به کمک شما می آید تا به آسانی و با کمترین هزینه صاحب مبل های جدید با استحکامی بالا شوید. مهمترین گزینه در رویه کوبی پارچه ی مبل است چون ظاهر و زیبایی مبل را تضمین می کند علاوه بر آن میزان مقاومت مبل را در برابر کثیفی و یا پارگی مشخص خواهد کرد و باید به آن توجه ویژه ای شود. رویه های مبل انواع مختلفی مانند گیاهی , چرم و پشم دارند انتخاب این نوع رویه ها برای رویه کوبی به سلیقه و هزینه ی پرداختی شما بستگی خواهد داشت. نحوه ی رویه کوبی که روی مبل صورت می گیرد کیفیت آن مبل را تضمین می کند پس یکی از کارهای مهم در عرصه مبل می باشد و باید توسط افراد با تجربه و متخصص صورت بگیرد.رویه کوبی مبل

رویه کوبی مبل چیست

رویه کوبی جزوه کار های صنعت مبل تلقی می شود و توسط افرادی که در این کار خبره هستند و آموزش دیده اند انجام می شود . در واقع به فرآیند تبدیل مواد خام اولیه به مبل تکمیل و آماده سازی شده رویه کوبی مبل گفته می شود که این افراد را رویه کوب می گویند.رویه کوبی روی دو نوع مبل صورت می گیرد اولی کلاف های خام و دومی مبل های دسته دوم است.

رویه کوبی تهران

برای همه از ما پیش آمده که بخواهیم طراحی منزلمان را تغییر دهیم اما خریدن تمام وسایل جدید برای خانه کاری پر هزینه خواهد بود پس می توانید با کمک روش هایی مانند رویه کوبی برای مبل ها که وجود دارد از هزینه ها کم کنیم و در مقابل همان رنگ و طرحی که مورد پسندمان است و مناسب با طراحی منزل به مبل های قدیمی مان بدهیم.

اما توجه داشته باشید که قبل از رویه کوبی حتما توسط فرد متخصص از سالم بودن یا نبودن کلاف مبل تان اطمینان حاصل کنید. کلاف مبل نقش استخوان بندی هر مبل را برعهده دارد که در صورت سالم نبودن آن رویه کاری آن مبل فقط هزینه ای اضافی برای شما خواهد بود و شما بعد از مدت کوتاهی باید دوباره هزینه ای برای مبل های جدید پرداخت کنید. رویه کوبی به دو دسته ی فریم رویه مبل جدید و رویه کوبی مبل های قدیمی و فرسوده تقسیم می شود.

هزینه رویه کوبی مبل

انواع رویه کوبی مبل

در واقع می توان گفت که رویه کوبی به دو دسته ی زیر تقسیم می شود:

  • رویه کوبی روی کلاف خام :

 در این نوع رویه کوبی , رویه کوب باید از مواد خام و اولیه ای در اختیار دارد با توجه به طراحی و دیزاینی که طراحی شده روی مبل پیاده کند تا به یک مبل قابل استفاده و زیبا تبدیل شود. این نوع رویه کوبی به دلیل وجود مواد تازه آسانتر از سایر رویه کوبی ها تلقی می شود.

  • رویه کوبی مبل دست دوم و فرسوده:

در این نوع رویه کوبی مبل از مبل های فرسوده و قدیمی برای کار استفاده می شود. در این نوع رویه کوبی تمامی محتوی داخل مبل را خارج می کنند تا کلاف اصلی مبل را مشاهده کنند و در صورت آسیب دیدن آن را تعمیر کنند سپس در مرحله ی بعد توسط رویه کوب مواد جدید برای مبل شامل پر کردن محتوا یا فنر بندی مبل انجام می شود و در آخرین مرحله پارچه ی انتخابی شما برای مبل روی آن قرار داده می شود.رویه کوبی روی این نوع مبل ها زمانی انجام می شود که از سالم بودن و محکم بودن کلاف مبل مطمئن باشند چون مهمترین گزینه در مبل ها کلاف آن می باشد و کیفیت هر مبل توسط کلاف مشخص خواهد شد.

عکس رویه کوبی مبل استیل

هزینه رویه کوبی مبل

هزینه ها برای هر نوع رویه کوبی کاملا متفاوت با دیگری است چون هر نوع رویه کوبی سختی های مخصوص به خود را دارد و از مواد متفاوتی استفاده می شود. عوامل زیادی بر روی هزینه های مبل رویه کاری شده تاثیر دارند که عبارتند از : نوع پارچه ای که در رویه کوبی استفاده می شود که پارچه ها انواع مختلفی دارند که  انتخاب جنس خوب و بد آن بر عهده ی شما خواهد بود , ابعاد و اندازه مبل سفارشی شما که باید ساخته شود , رنگ کاری یا تعمیرات سخت افزاری که برای مبل لازم است , نوع و قدمت مبل که هرچه قدیمی تر باشد دقت و ظرافت بیشتری لازم خواهد داشت و میزان کاری که مبل لازم دارد تا رویه کوبی شود که بعضی از مبل ها به دلیل فرسوده بودن و قدیمی بودن کار زیادی لازم است تا به حالت اولیه بازگردد.

همه ی این موارد تاثیر مستقیمی با هزینه ای رویه کوبی مبل دارند و شما بسته به سفارشاتی که به رویه کوب می دهید هزینه ها متفاوت خواهد بود در واقع هرچه کیفیت مواد شما بهتر و ریز کاری بیشتری داشته باشد هزینه ها نیز افزایش خواهند داشت و بعد از تعیین این موارد قیمت نهایی مشخص می گردد.

تعمیرات مبل

بهترین رویه کوب مبل

مهارت و تخصص متخصص رویه کوب از اهمیت ویژه ای برخوردار است در نتیجه سعی کنید در انتخاب متخصص رویه کوبی دقت کافی را داشته باشید. معمولا افرادی که از تخصص بالاتری برخوردار هستند هزینه های بالاتری را دریافت می کنند. سعی کنید نمونه کار های رویه کوبی و تعمیرات مبل را مشاهده کنید و با تحقیق کافی بهترین رویه کوب مبل را انتخاب کنید.

رویه کوبی مبل استیل

در تعمیرات انواع مبل معمولا با توجه به این که مبلمان انواع مختلفی را دارد تعمیرات آن ها نیز با هم متفاوت است و به عملیات انجام شده روی کلاف خام مبل رویه کوبی گفته می شود رویه کوبی مبل استیل به دلیل نوع چوب جنس کلافش با سایر مبلمان تفاوت دارد در رویه کوبی مبل استیل خارج کردن فنر و اسفنج اولین کاری است که با دقت باید صورت بگیرد سپس به تعمیر مبل پرداخته می شود ممکن است که فنر و اسفنج نیز نیاز به تعمیر داشته باشد که بعد از تعمیرات مبل و خشک شدن رنگ آن در مرحله ی بعد فنر یا اسفنج ها حتی بالش های مبل را تعمیر می کنند و نوع و جنس پارچه رویه مبل طبق سلیقه و نظر خود شخص انتخاب می شود پس از اتمام تعمیرات مبل مجدد باز سازی و قابل استفاده می شود.

رویه کوبی مبل استیل

رویه کوبی مبل راحتی

تصویر زیر نمونه ای از رویه کوبی مبل راحتی است که در مبل شانا انجام شده است.

تعویض رویه مبل راحتی

سوالات متداول رویه کوبی

آیا امکان ارسال کارشناس برای براورد قیمت دقیق رویه کوبی وجود دارد؟

بله شما می توانید برای براورد قیمت رویه کوبی با کارشناسان مبل شانا تماس بگیرید.

آیا امکان تعمیر مبل در کنار رویه کوبی وجود دارد؟

بله شما می توانید علاوه بر خدمات رویه کوبی و تعویض رویه مبل مشکلات دیگر مبل را اصلاح کنید.

قیمت رویه کوبی برای رویه کوبی مبل 7 نفره حدودا چقدر می شود؟

500،000 تومان تا 4،000،000 تومان این هزینه برای یک دست مبل 7 نفره است و با توجه به نوع پارچه متغیر است.

براورد هزینه رویه کوبی مبل به چه شکل محاسبه می شود؟

هزینه رویه کوبی مبل با توجه به میزان پارچه و دستمزد تعمیر کار مبل محاسبه می شود.

3.8/5 - (11 امتیاز)

خدمات رویه کوبی مبل

رویه کوبی مبل در کرج

رویه کوبی مبل در کرج

اگر ساکن کرج هستید و به دنبال پیدا کردن یک کارگاه تعمیر و رویه کوبی مبل در کرج هستید باید ابتدا اطلاعات دقیقی درباره چندین کارگاه رویه کوبی مبل در کرج به دست آورید و سپس بهترین آن ها را انتخاب کنید چر …

رویه کوبی مبل ال

رویه کوبی مبل ال

امروزه مشتریانی که برای رویه کوبی و تعمیرات مبل ال به کارگاه ها و شرکت های تعمیر مبل مراجعه می کنند بسیار زیاد است زیرا استفاده از این مبل های راحتی در میان ایرانیان رواج یافته و دلیل اصلی این امر نیز …

رویه کوبی مبل چرم

رویه کوبی مبل چرم

اگر در منزل خود از مبلمان چرم استفاده می کنید و قصد رویه کوبی مبل چرم منزل خود را دارید پس توصیه می کنیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا به نکات مهمی درباره رویه کوبی مبل چرم پی ببرید.
کسانی ک …

هزینه رویه کوبی مبل

هزینه رویه کوبی مبل

مشتریانی که می خواهند برای مبل های خود رویه کوبی انجام دهند با این سوال مواجه اند که قیمت و هزینه رویه کوبی مبل به چه شکل براورد می شود. در این مقاله با هزینه رویه کوبی مبل و موارد موثر بر قیمت رویه ک …

تعویض رویه مبل

تعویض رویه مبل

آیا می خواهید تغییراتی در دکوراسیون خود ایجاد کنید و در انتخاب رنگ مشکل دارید ؟ آیا می دانستید که امروزه به راحتی با تعویض رویه مبل می توانید رنگ مبل خود را با دکوراسیون خانه هماهنگ کنید. شما می توانی …

تعمیرات مبل تعمیر مبل

تعمیرات مبل

تعمیرات مبل یکی از خدمات تخصصی است که ممکن است به آن نیاز داشته باشید. در این مطلب علاوه بر آشنایی با تعمیرات مبل با خدمات مبل شانا بیشتر آشنا می شوید و مبلمان خود را برای تعمیرات به شرکت معتبری می سپ …

آخرین مطالب
تعمیرات مبل در پاکدشت
تعمیرات مبل در پاکدشت

مبل شانا برای ساکنین پاکدشت خدمات ویژه ای را ارائه می دهد تا با اطمینان بتوانند از خدمات تعمیرات مبل پاکدشت استفاده کنند. در ادامه با خدمات تعمیر مبل بیشتر آشنا می شوید و می توانید با تماس تلفنی اطلاعات لازم را در زمینه تعمیر و رویه کوبی مبل خود کسب کنید.
افردی که می خواهند به کارگاه تعمیرات مبل در …

مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی
مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی ؟

افراد هنگام خرید مبل ممکن است با این سوال مواجه شوند که چه نوع پایه ای برای مبل ما مناسب است. اگر شما نیز با این سوال مواجه هستید و بین خرید مبل با پایه چوبی و خرید مبل با پایه فلزی مردد هستید پیشنهاد می کنم تا انتهای این مطلب از مبل شانا با ما همراه باشید.
مبل ها یکی از اجزای اصلی دکوراسیون منزل و …

پارچه مبل سلطنتی و لاکچری
لیست جدیدترین پارچه های مبل سلطنتی و لاکچری

آیا تصمیم دارید پارچه مبل سلطنتی و لاکچری برای مبلمان خود انتخاب کنید؟ مسلما چنین سوالاتی پیش از اقدام به انتخاب یک پارچه سلطنتی و لاکچری، به ذهن شما نیز خطور کرده است اما پاسخ مناسبی برای آن ها نداشته اید. در هنگام تعمیرات مبل، تعمیرکار مبل از شما می خواهد تا پارچه مناسبی را خریداری کنید از این رو …

تعمیرات مبل ال
تعمیرات مبل ال

امروزه تعمیرات مبل ال متقاضیان بسیاری دارد چرا که در چند سال اخیر طرفداران مبل های ال بیشتر شده به همین دلیل استفاده از این مبل ها نیز بسیار بیشتر از قبل شده است. دلیل انتخاب مبل های ال توسط مردم این است که امروزه به دلیل رواج زندگی آپارتمانی مردم معمولا فضای بسیار کمی در اختیار دارند. از آنجایی که …

معایب پارچه مبلی مسکو

آشنایی با معایب پارچه مبلی مسکو
شناخت معایب پارچه مبلی مسکو سبب می شود افرادی که این نوع پارچه را برای مبل هایشان انتخاب می کنند با آگاهی بیشتری تصمیم بگیرند و از طرفی دیگر نیز با شناخت معایب پارچه مبلی مسکو افراد با نحوه نگهداری آن آشنا خواهند شد و تمامی نکات لازم جهت جلوگیری از آسیب رسیدن به پارچه …

انتخاب بهترین فوم برای مبل
انتخاب بهترین فوم برای مبل

سوال فوق معمولا توسط افرادی پرسیده می شود که قصد خرید مبلمان جدید دارند و یا فوم مبل هایشان دچار فرورفتگی شده است در نتیجه باید نسبت به تعویض فوم مبل اقدام کنند.
بهترین فوم برای مبل کدام است؟
اما همه ما می دانیم که برای انتخاب بهترین فوم برای مبل باید اطلاعات دقیقی درباره آن در اختیار داشته باش …

ارسال دیدگاه

09122835893