تعمیرات مبل غرب تهران

مبل شانا مفتخر است در زمینه تعمیرات مبل غرب تهران ، شرق تهران شمال و جنوب تهران آماده خدمت رسانی است. مبل با سال ها تجربه در زمینه تعمیر مبل یکی از قطب های فعال تعمیر مبل تهران است که اماده ارائه خدمات تعمیر مبل، رویه کوبی و ….. است. در ادامه با نمونه کار های تعمیرات مبل غرب تهران مبل شانا بیشتر آشنا می شویم.تعمیرات مبل غرب تهران

تمامی وسایل و اثاث مورد استفاده در محیط خانه و محل کار پس از مدتی فرسوده می شوند و کیفیت خود را از دست می دهند. میزان فرسودگی در اثاث های پرکاربرد منزل بسیار بیشتر از وسیله هایی است که چندان مورد استفاده قرار نمی گیرند. اگر به ما بگویند چندین وسیله پرکاربرد و مورد استفاده در خانه را نام ببرید بی شک در میان پاسخ همه ما مبلمان خانه جایگاه ویژه ای دارد و در بین همه پاسخ ها از مبلمان خانه یاد می شود.

با توجه به مطالبی که در فوق به آن ها اشاره شد نتیجه می گیریم که مبلمان خانه یکی از وسیله های پرکاربرد و همچنین یکی از اجزای اصلی دکوراسیون هر خانه محسوب می شود. از طرفی دیگر به دلیل استفاده بسیار زیاد از آن، درصد فرسوده شدنش بسیار بیشتر از وسیله های دیگر بوده و باید برای نو سازی و تعمیرات مبل  فکری کرد در غیر این صورت سبب به هم خوردن دکوراسیون محل زندگی شما می شود. ممکن است با خود بگویید فرسوده شدن مبلمان چه ارتباطی با دکوراسیون منزل دارد؟

مناطق خدمت رسانی تعمیرات مبل غرب تهران

مبل شانا در نظر دارد به تمامی مناطق تهران خدمت رسانی کند از این رو به تمامی محلات غرب تهران خدمات تعمیر مبل را ارائه می دهد. در ادامه  می توانید با لیست برخی از مناطق تعمیرات مبل غرب تهران آشنا شوید.

مناطق خدمت رسانی تعمیرات مبل شانا در غرب تهران
تعمیرات مبل در  یافت آباد
تعمیرات مبل در جنت آباد
تعمیرات مبل در ستارخان
تعمیرات مبل در شهرک غرب
تعمیرات مبل در پونک
تعمیرات مبل در سعادت آباد
تعمیرات مبل در صادقیه
تعمیرات مبل در ستارخان
تعمیرات مبل در شهران
تعمیرات مبل در گیشا
تعمیرات مبل در چیتگر
تعمیرات مبل در اشرفی اصفهانی
تعمیرات مبل در بلوار فردوس

نمونه کار تعمیرات مبل غرب تهران

مبل شانا از سال 1383 فعالیت خود را شروع کرده است و در این میان توانسته است نمونه کار های موفق بسیاری را ارائه دهد. در ادامه با برخی از نمونه کار های تعمیرات مبل غرب تهران مبل شانا آشنا می شویم.

نمونه کار تعمیر مبل استیل

همه ما می دانیم به محض ورود به محیط خانه، مبلمان خانه بیشتر از وسیله های دیگر خود نمایی می کند و به چشم می آید به عبارت دیگر اگر مبلمان خانه با سایر اثاث خانه هماهنگی لازم را نداشته باشد محیط خانه شکیل و زیبا نخواهد بود. حتی بیشتر مردم ابتدا مبلمان خانه خود را انتخاب می کنند و سپس وسیله های دیگر را به گونه ای بر می گزینند که با مبلمان هماهنگی لازم را داشته باشد.

حال که به اهمیت مبلمان خانه پی بردیم باید برای فرسودگی آن نیز فکری کنیم. پیش از بررسی چگونگی رفع فرسودگی مبل ها، به دو سوال زیر خوب توجه کنید چرا که در ادامه به خوبی به آن ها پاسخ می دهیم:

اگر مبلمان ما پس از مدتی فرسوده شود باید آن را تعویض کنیم؟ آیا می توان بدون تعویض مبلمان، بار دیگر از آن استفاده مفید داشته باشیم یا عمر مفید یک مبل پس از گذشت چند سال تمام می شود و چاره ای جز کنار گذاشتن آن نخواهیم داشت؟

هر دو سوال جواب مشابهی دارند. به دلیل قیمت بسیار بالای مبل، پس از فرسوده شدن آن ها خیلی از افراد قادر به تعویض مبلمان خود نخواهند بود اما این دلیل نمی شود که از همان مبل های فرسوده استفاده کنند بلکه می توان با تعمیر دوباره یک دست مبل نو و شیک در اختیار داشته باشند. به شرطی که به شرکت مناسبی برای تعمیرات مبل مراجعه کنیم.

 

بسیاری از مردم بر این باورند که عمر مفید مبل ها فقط یک بار است و پس از گذشت یکی دو سال، دیگر قابل استفاده نیستند و یا اگر هم تعمیر شوند دیگر کارآیی سابق را نخواهند داشت اما این باور کاملا اشتباه است زیرا تعمیرات مبل چنان با دقت و ماهرانه انجام می شود که پس از تعمیر، خود شما نیز نمی توانید آن را از  یک مبل نو تشخیص دهید. البته پیش از تعمیر هر مبل باید به کلاف آن نیز توجه کنید. اگر مبل شما کلاف خوبی داشته باشد ارزش تعمیر دارد در غیر این صورت تعویض آن به صرفه تر از تعمیرش خواهد بود زیرا مبلی که کلاف خوبی نداشته باشد پس از مدت کوتاهی به همان حالت پیش از تعمیر در می آید و تمام هزینه های شما به هدر می رود.

البته تعمیرات مبل فقط بخاطر فرسوده شدن مبل ها انجام نمی شود بلکه گاهی ممکن است مبلمان خانه دلتان را بزند و تصمیم به تغییر آن ها بگیرید. اگر شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که عادت دارید مبلمان خانه خود را زود به زود تغییر دهید پس تعمیر مبلمان بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. شما می توانید با رویه کوبی مبل، ایجاد تغییراتی در ظاهر آن و… مبل های خود را بدون تعویض تغییر دهید. مزیت دیگر تعمیر مبل این است که شما در تغییر مبل های خود هیچ محدودیتی ندارید و هر طور که بخواهید می توانید آن ها را تغییر دهید.

در ادامه به نکات مهمی که باید در حین تعمیرات مبلمان خانه خود به آن توجه کنید اشاره می کنیم تا با توجه به آن ها بتوانید تا حد ممکن از ایجاد هزینه های اضافی جلوگیری کنید پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

شما می توانید از هرجای تهران و شهرستان ها از تعمیرات مبل غرب تهران مبل شانا استفاده کنید و یا برای اطلاعات بیشتر به صفحه تعمیرات مبل شرق تهران و تعمیرات مبل شمال تهران مراجعه کنید. همچنین می توانید برای اطلاعات تکمیلی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تعمیرات مبل

خدمات تعمیرات مبل غرب تهران

مبل شانا با خدمات تعمیرات مبل غرب تهران و سایر مناطق تهران آماده ارائه خدمات متنوع در زمینه تعمیرات مبل است.

  • ارائه خدمات تعمیرات مبل چرم از صفر تا صد
  • تعمیرات مبل اداری برای کلیه شرکت ها
  • امکان تعمیرات مبل برای شهرستان ها
  • طلاکاری مبلمان استیل و تعمیرات مبل استیل
  • رنگ کاری و رویه کوبی مبل
  • تعویض پارچه مبل

خدمات تعمیرات مبل غرب تهران

همانطور که در فوق اشاره کردیم پیش از این که بخواهید مبل خود را برای تعمیر به دست تعمیرکار بسپارید باید از کیفیت کلاف آن مطلع شوید که آیا ارزش تعمیر دارد یا خیر. ممکن است با خواندن این مطلب خود برای تشخیص کیفیت کلاف مبل دست به کار شوید اما بهتر است بدانید که به دلیل طراحی های متفاوت مبل ها، هر فردی قادر به تشخیص آن نخواهد بود و فقط تعمیرکاران مبل که در این زمینه تخصص لازم را دارند پس از بررسی مبل تشخیص می دهند که آیا کیفیت کلاف مبل شما کیفیت لازم برای تعمیر را دارد یا خیر.

قابل ذکر است در شانا مبل، این امکان فراهم آمده است که مشتری پیش از سپردن مبل های خود به تعمیرکار از مشاوره های کاملا رایگان بهره مند شود. همچنین تعمیرکار بررسی های لازم را انجام داده و بهترین راهنمایی ها را در خصوص کلاف و کیفیت آن ها در اختیار مشتری قرار می دهد.

  • پیش از هر چیزی به شما توصیه می کنیم به دنبال یافتن تعمیرکاری حرفه ای باشید شما برای این کار می توانید به مراکز تعمیر مبل سر بزنید و با دیدن نمونه کار های هر تعمیرکار، با توجه به میزان مهارت آن ها بهترین تعمیرکار را انتخاب کنید. البته راه حل دیگر یافتن تعمیرکار حرفه ای این است که از دوستان و آشنایان خود در این باره سوال کنید و بر اساس تجربیات و میزان رضایت آن ها تعمیرکاری که به شما پیشنهاد می دهند را انتخاب کنید.
  • توصیه می کنیم قبل از این که مبل های خود را به تعمیرکار تحویل دهید درباره هزینه های آن سوال کنید. شما می توانید عکس مبل خود را برای تعمیرکار بفرستید. تمامی هزینه هایی را که باید بعدا بابت تعمیر مبل بپردازید را یادداشت کنید. به عنوان مثال قیمت پارچه مبلی، دستمزد تعمیرکار، در صورت آسیب دیدن بدنه دستمزد نجار و… را برآورد کنید.

نکات مهم و کاربردی در تعمیر مبل تعمیرات مبل غرب تهران

  • توجه کنید که اگر کلاف مبل شما کیفیت لازم را برای تعمیر ندارد و این موضوع از طرف تعمیرکار به شما تذکر داده شده است ولی شما همچنان می خواهید مبل خود را تعمیر کنید پس توصیه می کنیم از پارچه های گران قیمت برای رویه کوبی مبل استفاده نکنید زیرا همانطور که در فوق ذکر شد پس از مدتی مبل فرسوده می شود و کیفیت خود را از دست می دهد در نتیجه تمام هزینه هایی که صرف تعمیر مبل کرده اید بیهوده خواهد بود.
  • برای جلو گیری از ایجاد هزینه های اضافی، در صورت سالم بودن رویه مبل می توانید از تعمیرکار بخواهید رویه را به دقت جدا کند و پس از نو سازی مبل ها دوباره از رویه های قدیمی برای روبه کوبی مبل استفاده کند.
  • اگر می خواهید پس از تعمیر، مبل شما هیچ فرقی با مبل نو نداشته باشد پس اسفنج آن را نیز عوض کنید. گاهی ممکن است اسفنج ها پس از مدتی نشست کرده باشند. انعطاف اسفنج ها در رویه کوبی هر چه بهتر مبل تاثیر بسزایی دارد.
  • اگر قصد دارید فوم مبل خود را تعویض کنید پیش از تعویض حتما از تعمیرکار خود سوال کنید که می خواهد از چه نوع فومی استفاده کند زیرا قیمت فوم های سرد و گرم با یکدیگر متفاوت است. به دلیل انعطاف بالای فوم سرد قیمت بیشتری نسبت به فوم های گرم دارند.
  • همیشه به این نکته دقت کنید که لازم نیست حتما شما تمام مراحل تعمیر یک مبل را طی کنید. برای درک بهتر به مثال زیر توجه کنید:

فرض کنید مبلی که شما می خواهید آن را تعمیر کنید فقط نیاز به رویه کوبی دارد. پس در این صورت اصلا نیاز نیست شما رنگ بدنه آن را نیز تغییر دهید زیرا در این صورت فقط هزینه های تعمیر مبل را بالا برده اید. اما اگر بدنه مبل دارای آسیب دیدگی های جدی و خراشیدگی های عمیق است رنگ زدن و سمباده کشیدن بدنه الزامی است.

  • در انتخاب پارچه مبلی خود نهایت دقت را به خرج دهید زیرا رویه کوبی مبل جزو گران ترین بخش تعمیرات یک مبل می باشد و اگر آن را به دقت انتخاب نکنید ممکن است پس از مدتی رنگ و مدل پارچه آن از چشمتان بیفتد و اگر بخواهید دوباره آن را تغییر دهید باید هزینه های بسیار بالایی را بابت تغییر آن پرداخت کنید. در نتیجه قبل از انتخاب پارچه مبلی به نکاتی مانند میزان هماهنگی آن با دکوراسیون داخلی خانه، رنگ مورد علاقه، داشتن بچه یا حیوان خانگی در خانه و… توجه کنید.

توصیه می شود در انتخاب رنگ پارچه تابع مد نباشید زیرا رنگ هایی که هر ساله روانه بازار می شوند تنها چند ماه در بین مردم محبوبیت دارند و پس از گذشت چند ماه، دیگر آن محبوبیت سابق را نخواهد داشت به همین دلیل ممکن است پس از گذشت مدت کوتاهی از رنگ رویه مبل های خود خسته شوید در این صورت چاره ای جز تحمل آن نخواهید داشت. پس در صورتی دست به این کار بزنید که علاقه بسیاری به رنگی خاص دارید و به هیچ عنوان نمی توانید از علاقه خود دست بکشید.

پارچه های تک رنگ و ساده نیز می توانند انتخاب خوبی برای پارچه مبلی شما باشند.

هزینه تعمیرات مبل غرب تهران

هزینه تعمیرات مبل غرب تهران ارتباط مستقیمی با شرایط مبل شما دارد به همین دلیل قبل از تعمیرات مبل کارشناسی لازم برای تعمیرات مبل انجام دهید. رویه کوبی در تعمیرات مبل از اهمیت ویژه ای برخوردار است وهزچه پارچه مبل شما گران تر باشد هزینه تعمیرات مبل شما افزایش می یابد. رنگ کاری مبل ، تعویض اسفنج ، فوم همه و همه مواردی است که بر روی هزینه تعمیرات مبل اثر می گذارد.

 

هزینه تعمیرات مبل غرب تهران

4/5 - (4 امتیاز)

خدمات تعمیرات مبل غرب تهران

رویه کوبی مبل غرب تهران

رویه کوبی مبل غرب تهران

اگر قصد تعمیر مبل در غرب تهران را دارید بدون شک استفاده از خدمات رویه کوبی مبل غرب تهران و مطالعه این مقاله می تواند برای شما مفید باشد. مهم ترین کار هایی که در رویه کوبی مبل انجام می شود شامل تعویض ک …

تعویض رویه مبل غرب تهران

تعویض رویه مبل غرب تهران

سپردن رویه کوبی مبل به بهترین مرکز تعویض رویه مبل غرب تهران برای ساکنین غرب تهران اهمیت بسیاری دارد در نتیجه ساکنین مناطق غرب تهران همیشه به دنبال یافتن بهترین مرکز تعویض رویه مبل غرب تهران هستند تا ب …

تعمیرات مبل تهران

تعمیرات مبل تهران

مبل شانا با سال ها تجربه موفق در زمینه تعمیرات مبل تهران آماده ارائه خدمات در زمینه تعمیرات مبل است. برای اطلاع از تعرفه های تعمیرات مبل تهران می توانید با ما در ارتباط باشید.

در دنیای پر از تبلیغات …

تعمیر مبل صادقیه

تعمیر مبل صادقیه

تعمیر مبل صادقیه : تعمیرات مبل غرب تهران
مبل شانا با ارائه خدمات تعمیر مبل صادقیه و خدمات تعمیرات مبل در تهران و کرج و شهرستان ها آماده ارائه خدمات در زمینه تعمیرات مبل است.

مبلمان جز ضروری هر خانه‌ …

تعمیرات مبل ستارخان

تعمیرات مبل ستارخان

تعمیرات مبل شانا آماده ارائه خدمات در زمینه تعمیرات مبل در محدوده ستارخان به شما عزیزان است. برای اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت و هزینه ها می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مبلمان یکی از به روزترین …

تعمیرات مبل تهرانسر

تعمیرات مبل تهرانسر

مراکز تعمیرات مبل تهرانسر نیز مانند نقاط دیگر تهران روزانه پذیرای مشتریان زیادی است که مهم ترین دلیل مراجعه همه مشتریان به چنین مراکزی اعتبار و مهارت تعمیرکاران آن مراکز است.
امروزه نواسانات قیمت همه …

آخرین مطالب
تعمیرات مبل در پاکدشت
تعمیرات مبل در پاکدشت

مبل شانا برای ساکنین پاکدشت خدمات ویژه ای را ارائه می دهد تا با اطمینان بتوانند از خدمات تعمیرات مبل پاکدشت استفاده کنند. در ادامه با خدمات تعمیر مبل بیشتر آشنا می شوید و می توانید با تماس تلفنی اطلاعات لازم را در زمینه تعمیر و رویه کوبی مبل خود کسب کنید.
افردی که می خواهند به کارگاه تعمیرات مبل در …

مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی
مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی ؟

افراد هنگام خرید مبل ممکن است با این سوال مواجه شوند که چه نوع پایه ای برای مبل ما مناسب است. اگر شما نیز با این سوال مواجه هستید و بین خرید مبل با پایه چوبی و خرید مبل با پایه فلزی مردد هستید پیشنهاد می کنم تا انتهای این مطلب از مبل شانا با ما همراه باشید.
مبل ها یکی از اجزای اصلی دکوراسیون منزل و …

پارچه مبل سلطنتی و لاکچری
لیست جدیدترین پارچه های مبل سلطنتی و لاکچری

آیا تصمیم دارید پارچه مبل سلطنتی و لاکچری برای مبلمان خود انتخاب کنید؟ مسلما چنین سوالاتی پیش از اقدام به انتخاب یک پارچه سلطنتی و لاکچری، به ذهن شما نیز خطور کرده است اما پاسخ مناسبی برای آن ها نداشته اید. در هنگام تعمیرات مبل، تعمیرکار مبل از شما می خواهد تا پارچه مناسبی را خریداری کنید از این رو …

تعمیرات مبل ال
تعمیرات مبل ال

امروزه تعمیرات مبل ال متقاضیان بسیاری دارد چرا که در چند سال اخیر طرفداران مبل های ال بیشتر شده به همین دلیل استفاده از این مبل ها نیز بسیار بیشتر از قبل شده است. دلیل انتخاب مبل های ال توسط مردم این است که امروزه به دلیل رواج زندگی آپارتمانی مردم معمولا فضای بسیار کمی در اختیار دارند. از آنجایی که …

معایب پارچه مبلی مسکو

آشنایی با معایب پارچه مبلی مسکو
شناخت معایب پارچه مبلی مسکو سبب می شود افرادی که این نوع پارچه را برای مبل هایشان انتخاب می کنند با آگاهی بیشتری تصمیم بگیرند و از طرفی دیگر نیز با شناخت معایب پارچه مبلی مسکو افراد با نحوه نگهداری آن آشنا خواهند شد و تمامی نکات لازم جهت جلوگیری از آسیب رسیدن به پارچه …

انتخاب بهترین فوم برای مبل
انتخاب بهترین فوم برای مبل

سوال فوق معمولا توسط افرادی پرسیده می شود که قصد خرید مبلمان جدید دارند و یا فوم مبل هایشان دچار فرورفتگی شده است در نتیجه باید نسبت به تعویض فوم مبل اقدام کنند.
بهترین فوم برای مبل کدام است؟
اما همه ما می دانیم که برای انتخاب بهترین فوم برای مبل باید اطلاعات دقیقی درباره آن در اختیار داشته باش …

ارسال دیدگاه

09122835893