تعمیرات مبل شمال تهران

مبل شانا با سال ها تجربه در زمینه تعمیر و رویه کوبی و ساخت انواع مبل آماده ارائه خدمات تعمیر مبل به تمامی ساکنین شمال تهران و در شعبه تعمیرات مبل شمال تهران است. در ادامه با نمونه کار های مبل شانا و خدمات این مجموعه بیشتر آشنا می شویم.

تعمیرات مبل شمال تهران

در این مقاله قصد داریم تمامی نکات مربوط به خدمات تعمیرات مبل شمال تهران را مورد بررسی قرار داده و موضوع چرایی با اهمیت بودن تعمیرات مبل را تحلیل کنیم.

هر گاه اسم خانه به گوشمان می خورد مطمئنا در تصوراتمان مبلمان خانه جایگاه ویژه ای دارد چرا که تصور خانه های امروزی بدون داشتن مبلمان تا حدودی مشکل است و می توان گفت مبلمان خانه به یکی از نیاز های اصلی خانه های مدرن و امروزی تبدیل شده است. خانه های بدون مبلمان و خانه های سنتی پدری روز به روز کمرنگ تر می شود و حتی شاید نسل های آینده هیچ تصور و خاطره ای از خانه های بدون مبلمان نداشته باشند.
مبلمان در خانه ها به یک عنصر سازنده تبدیل شده است. همان گونه که نمیتوان عنصر اکسیژن را از ترکیب شیمیایی آب جدا کرد، مبلمان را نیز نمیتوان از دکوراسیون منازل امروزی جدا کرده و آن را بی اهمیت دانست. مبل ها از زمانی با ارزش شدند که چیدمان سنتی خانه ها دچار دگرگونی شده و سبک خانه های اروپایی و غربی پا به خانه ها گذاشت.
مبلمان علاوه بر بخشیدن جلوه و زیبایی ویژه به خانه ها، وسیله ای است که جهت راحتی افراد منزل تهیه شده و به عنوان نشیمن مورد استفاده قرار می گیرد. این وسیله کاربرد بالایی در منازل داشته و ممکن است در مدت زمانی که مورد استفاده قرار می گیرد نیازمند انجام تعمیر مبل شود.

مبل شانا تمامی مراحل تعمیرات مبل شما را از صفر تا صد انجام می دهد و یکی از بهترین شرکت های تعمیرات مبل شمال تهران از نظر مشتریان است.

نمونه کار های تعمیرات مبل شمال تهران : مبل شانا

مبل شانا با سال ها تجربه نمونه کار های متنوعی از تعمیرات مبل را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید با خیال راحت مبل های خود را به ما بسپارید با مراجعه به بخش نمونه کار ها می توانید نمونه کار های متنوعی از تعمیرات مبل را مشاهده کنید.

امروزه تعمیرات مبل به یکی از ده ها دغدغه روزانه مردم تبدیل شده است که آیا تعمیر مبلمان خانه ام به صرفه تر است یا خرید مجدد آن؟
همگی این موضوع را به خوبی می دانیم که مبلمان پس از چند سال فرسوده می شود حتی اگر در خرید آن وسواس زیادی به خرج داده باشید و یا آن ها را در مناسب ترین نقطه خانه قرار داده باشید. نکته قابل ذکر این است که همیشه فرسودگی مبل علت تعمیر آن نیست بلکه گاهی ممکن است پس از خرید مبل و همچنین پس از استفاده کوتاه مدت از آن، شکل و سبک مبل دیگر برایتان جذابیت نداشته باشد و تصمیم به تغییر دادن شکل آن بگیرید. پس اگر شما نیز یکی از این دسته افراد هستید و قصد تعمیر مبلمان خانه خود را دارید این مقاله را به خوبی مطالعه کرده و با توجه به نکات ذکر شده بهترین مرکز تعمیرات مبل را انتخاب کنید.

خدمات مبل شانا فقط شامل تعمیرات مبل تهران نمی شود و به تمامی شهرستان ها خدمت رسانی می کند.

پیش از آنکه وارد بحث تعمیرات مبل شویم ابتدا به معرفی مختصر انواع مبل ها می پردازیم تا اگر قصد تغییر مبل های خود را دارید تا حدودی اطلاعات لازم را کسب کرده باشید و با آگاهی بیشتر درباره تغییر و تعمیر مبل های خود تصمیم بگیرید.

تعمیرات مبل شمال تهران

مراحل تعمیرات مبل شمال تهران

قبل از اینکه چگونگی مراحل تعمیرات مبل شمال تهران را شروع کنیم، این سوال را از خودتان بپرسید که آیا انجام فرآیند تعمیر مبل توسط شما بهتر است، یا اینکه تصمیم بگیرید با صرف کمی هزینه، انجام این کار را به تکنسین های مجرب بسپارید؟ یا اصلا خودتان توانایی انجام تعمیر مبل را دارید؟ و اگر خودتان تعمیرات مبل را بر عهده بگیرید و نتیجه خوبی حاصل نشود، توانایی جبران خسارات را دارا هستید یا خیر؟
اگر پاسخ شما به همه این پرسش ها، به گونه ای است که تصمیم به انجام تعمیرات مبل توسط خودتان گرفته اید، به مراحل ذکر شده در ادامه که جهت انجام تعمیرات مبل می باشد، توجه کنید.
قبل از شروع مراحل اصلی تعمیرات مبل، باید رویه مبل را از بدنه آن جدا کنید. جهت انجام این عمل شما باید تمامی میخ ها یا میخکوب های موجود بین رویه و بدنه را با دقت جدا کنید. رویه مبل نباید هیچگونه آسیبی ببیند. زیرا شما قصد تعمیر مبل را دارید نه تعویض رویه آن را!
اگر میخواهید از هزینه اضافی تعویض رویه به دور باشید، بهتر است به توصیه ما اهمیت داده و در این مرحله حداکثر توجه و دقت خود را به کار بگیرید.
پس از اینکه به سلامت رویه مبل را از بدنه جدا کردید، باید کلاف ها، فنر های نشیمن و همچنین بدنه مبل را که ممکن است چوبی یا استیل باشد را بررسی کنید. این بررسی جهت رفع ناهمواری های احتمالی بدنه مبل است که توسط دستگاه های سنباده زنی انجام می شود.
برای انجام سنباده زنی با هزینه کمتر می توانید از ورق های سنباده استفاده کنید. بدین صورت که به صورت دستی ورق سنباده را روی بدنه مبل کشیده و اشکالات آن را برطرف کنید.

مراحل تعمیرات مبل شمال تهران

در مرحله اول از مراحل اصلی تعمیرات مبل، شما باید قسمت آسیب دیده مبل را که ممکن است پارگی رویه مبل یا آسیب دیدگی کلاف آن و یا هر آسیی قابل تعمیر دیگری باشد را پیدا کرده و با علامت زدن مشخص نمایید.
در مرحله بعدی تعمیرات مبل، شما باید پارگی ها و آسیب دیدگی های مبل را آماده ی ترمیم و تعمیر نمایید. بدین ترتیب که محل قرار است تعمیر شود را مرتب کرده و اضافات آن ها را برش دهید. می توانید این برش ها را بوسیله یک چاقوی تیز اندازه آن نسبتا کوچک است و یا یک قیچی که لبه های آن به سمت بیرون است؛ انجام دهید.
هر اندازه که این برش ها خوب باشند، تعمیر مبل نتیجه بهتری خواهد داشت. بنابراین سعی کنید بیشترین دقت را در انجام این مرحله به کار گیرید.
در این مرحله باید برای برش های ایجاد شده از پشت پارچه رویه مبل، وصله هایی را در نظر بگیرید. میتوان عمل وصله زنی برای مبل را با قرار دادن پارچه ی کتان یا پارچه ی برزنتی بر روی بخش مورد تعمیر و با به کارگیری ابزار هایی مانند موچین انجام داد. بدین صورت که شما پارچه ی برزنتی از قبل آماده شده را در پشت محل آسیب دیده مبل قرار می دهید و با نخ مخصوص شروع به وصله زنی می نمایید.
اکنون نوبت به این می رسد که به روی وصله های ایجاد شده در سطح رویه مبل چسب بزنید. شما باید به پارچه های برزنتی که پشت رویه هستند را با وسیله ای مسطح مانند کاردک صاف کنید تا وصله ایجاد شده کاملا به رویه مبل متصل شود.
اگر کاردک ندارید میتوانید هنگامی که چسب را بین رویه و پارچه برزنتی قرار دادید، با دست محکم فشار دهید و کمی در انجام این عمل مداومت داشته باشید تا اتصال به خوبی ایجاد شود. اگر بتوانید این وهله از تعمیرات مبل شمال تهران به درستی انجام دهید در مراحل بعدی مشکلات چندانی نخواهید داشت.
اکنون باید مواد فیلر یا پرکننده را روی محل های آماده شده بکشید. فیلر ماده ای است که سطوح ناهموار را پر کرده و به یک سطح صاف تبدیل می کند.
این مواد باید قبل از شروع تعمیر مبل تهیه و آماده شده باشند تا بلافاصله بعد از چسباندن وصله ها بر روی قسمت های پاره مالیده شوند.
استفاده فیلر باید چهار الی سه بار به صورت مرتب تکرار شود. البته باید صبر کنید تا فیلر کاملا خشک شود، سپس لایه های بعدی فیلر را اضافه کنید.
اگر پارچه رویه مبل شما چرم یا جنس پارچه رویه رنگ پذیر است، در این وهله باید بخش های تعمیری را رنگ کنید. پس از اینکه لایه نهایی فیلر به خوبی خشک شد، شما باید با ساده ترین شی ممکن مانند اسفنج بخش های ترمیمی را رنگ نمایید تا رنگ این بخش ها با سایر قسمت های مبل یکی شود. کیفیت انجام فرآیند رنگ زدن رویه مبل می تواند مشخص کننده کیفیت تعمیر شما باشد که نشانگر اهمیت این مرحله است.
چنانچه نوع رنگ استفاده شده مرغوبیت لازم را داشته باشد، محل های رنگ شده قابل تشخیص نخواهند بود و این بدین معنی است که کار تعمیرات مبل توسط شما به بهترین نحو انجام شده است.
تمام این مراحل از جمله مرحله جداسازی رویه مبل که از حساسیت های بخصوصی بخوردار است، مستلزم دقت و مهارت زیادی است. این اتفاق ممکن است برای هر شخصی رخ دهد که بر اثر یک بی توجهی کوچک رویه میل به کلی خراب شود و هزینه های مضاعف تعمیرات مبل متحمل شود. بیایید توصیه معروف پیشگیری بهتر از درمان است را سرلوحه قرار داده و انجام کارهای تخصصی را به افراد متخصص در آن زمینه بسپاریم. مرکز تعمیرات مبل شانا می تواند انتخابی باشد که هیچگاه از آن پشیمان نخواهید شد. سندیت این انتخاب تجربه چندین ساله و سابقه ی مورد اعتماد این مرکز است.

تعمیرات مبل

تعمیرات مبل استیل شمال تهران

مبل های استیل تنها در مناطق معدودی از جهان دارای طرفداران زیادی هستند که ایران نیز یکی از آن کشور ها است. این نوع از مبل ها برگرفته از مبل های کلاسیک است. مبل های دارای طراحی اغراق شده و بسیار جذاب است که در آن ریزه کاری های هنرمندانه موج می زند.
به عبارت دیگر می توان گفت در مبل های استیل، راحتی فدای زیبایی شده است. مبل های استیل یک طراحی دوباره روی مبل های کلاسیک است با این تفاوت که در این مبل ها جزئیات بیشتر و همچنین نکات ظریف تری نیز اضافه شده که همین موارد باعث از بین رفتن راحتی مبل شده است. با تمام این اوصاف این نوع مبل طرفداران بسیار زیادی دارد. در بیشتر مواقع این نوع مبلمان مورد پسند خانم هایی است که خواستار خانه ای مجلل هستند و بابت ان حاضر به پرداخت هزینه های زیادی خواهند بود.
میتوان نتیجه گرفت که مبلمان استیل یکی از زیباترین و پر طرفدار ترین مبل ها در بین ما ایرانیان است. اما با فرسودگی آن ها جذابیت شان نیز از دست می رود و اغلب در مبل های استیل، رویه مبل ها بیشتر مورد آسیب پذیری هستند. زیرا در ساختار رویه مبل استیل بیشتر از چرم مصنوعی استفاده می شود.
اگر شما قصد تعمیرات مبل استیل خود را دارید تعویض رویه آن فکر بسیار خوبی است. اما به دلیل دشوار بودن تعویض روکش و ساختار ظریف مبل استیل بهتر است آن را به متخصصین مجرب مرکز تعمیرات مبل شمال تهران واگذار کنید. تکنسین های مرکز تعمیرات مبل شانا توانایی این را دارند که تعمیرات مبل استیل را با بهترین کیفیت انجام دهند. همچنین مرکز مبل شانا چارچوب مبل ها را نیز مورد بررسی قرار داده و در صورت نیاز تمامی اشکالات و آسیب های موجود را برطرف می نماید.

تعمیرات مبل استیل شمال تهران

تعمیرات مبل راحتی شمال تهران

این نوع مبل ها همانطور که از نامشان پیدا است، راحت بودن جزو اصلی ترین ویژگی های آن است. مبل راحتی دارای نشیمن های نرم، ارتفاعی کم، دسته های پهن و بالشتک هستند. مبل راحتی دارای انعطاف بالایی است که به منظور ایجاد حس آرامش در افراد می باشد. همین دلیل سبب جذب بیشتر افراد به مبل راحتی شده است.
ظاهر ساده مبل ممکن است شما را به این فکر بیاندازد که تعمیرات مبل نیز کار ساده ای خواهد بود. شاید با این سخن نا امیدتان کنیم؛ اما باید بگوییم که به هیچ وجه اینگونه نیست!
رویه ی مبل راحتی بسیار مستحکم بوده و جداسازی آن کار دشواری است. در درجه اول توصیه ما استفاده از مهارت و تجربه تکنسین های مبل شانا است، اما اگر تصمیم تان برای انجام این کار توسط خودتان قاطع است، جداسازی رویه را باید با دقت هر چه تمام تر انجام دهید تا در مراحل بعدی و رویه کوبی مجدد مبل دچار مشکل نشوید.
مراحل تعمیرات مبل راحتی شمال تهران، مشابه مراحل عمومی ذکر شده می باشد با این تفاوت که در رنگ آمیزی رویه پس از استعمال فیلر باید از رنگ های مخصوص جنس رویه مبل راحتی استفاده کنید.

تعمیرات مبل کلاسیک شمال تهران

احتمالا باید بدانید که اولین تولید کننده های مبل های کلاسیک اروپایی ها هستند و به عبارت دیگر این نوع مبل متعلق به اروپا است که ایتالیا از اصلی ترین تولید کنندگان آن است. اما پس از مدتی مبل های کلاسیک به خانه های کشور های آسیایی نیز راه یافتند.
مبل های کلاسیک بیشتر بر روی خطوط و فضاهای منحنی متمرکز هستند، به همین دلیل این نوع از مبل ها دارای ریزه کاری های بسیار زیادی بوده و همین ظرافت و دقت بالا، نیاز به طراحی های نوین و ظریف را بیشتر کرده است. البته نکته ی بسیار مهم درباره مبل های کلاسیک این است که در درجه اول زیبایی مد نظر تولید کنندگان بوده و راحتی آن ها در درجه آخر قرار گرفته است.
انجام تعمیرات مبل کلاسیک به دلیل ظرافت موجود که بیش از مبل های دیگر است، عملی حرفه ای محسوب می شود که مستلزم مهارت کافی در این زمینه است. چنانچه شما اصرار بر انجام تعمیرات مبل کلاسیک خود دارید، به بخش دوم مقاله مراجعه نمایید.

تعمیرات مبل کلاسیک شمال تهران

تعمیرات مبل چرم شمال تهران

مبل های چرمی از آن دسته مبل هایی هستند که هم در خانه های مدرن بسیار پرطرفدار بوده و هم در خانه های سنتی. در ساختار رویه مبل از دو دسته چرم مصنوعی و چرم طبیعی استفاده می شود، همین امر باعث شده این مبل ها جلوه و جذابیت منحصر به فردی به دکوراسیون ببخشند. لازم به ذکر است که مبل های چرمی بر اساس طبیعی و یا مصنوعی بودن چرم و همچنین دوام آن ها، قیمت های متفاوتی دارند.
جنس رویه مبل های چرمی بنابر طبیعی بودن و غیر طبیعی بودن تعمیرات مخصوص به خود را دارا می باشند. توصیه می شود تعمیرات مبل  چرم و  رویه چرم طبیعی را به دلیل قیمت بالا حتما به مراکز تعمیرات مبل واگذار نمایید. زیرا اگر در حین انجام تعمیرات دچار اشتباه گردید خسارتی معادل خرید یک دست مبل را باید متحمل شوید.

مناطق ارائه خدمات تعمیرات مبل شمال تهران

اکنون متوجه شده ایم که انجام تعمیرات هر نوع مبل با توجه به ساختار اولیه و طراحی ویژه متفاوت است؛ همچنین با نحوه تعمیرات مبل های گوناگون آشنا شدیم. سوالی که ممکن است پیش بیاید این است که کدام مرکز خدمات بهتری را ارائه می کند؟
در سه فرآیند وابسته به هم به این سوال پاسخ خواهیم داد. تفاوت این مراکز را می توان از میزان کیفیت کاری شان متوجه شد و در ادامه، این کیفیت کاری مراکز تعمیرات مبل وابسته به تجربه و مهارت تکنسین ها و ابزارهایی است که استفاده می کنند و در نهایت کیفیت تعمیرات انجام شده توسط این مراکز سازنده سابقه و اعتبار مراکز تعمیرات مبل می باشد.
از معتبرترین مناطق ارائه خدمات تعمیرات مبل شمال تهران، مبل شانا است که با سال ها تجربه و سابقه کاری درخشان به همراه کادری مجرب آماده ارائه خدمات با بهترین کیفیت می باشد.

مناطق خدمت رسانی تعمیرات مبل شانا در شمال تهران
تعمیرات مبل در تجریش
تعمیرات مبل در زعفرانیه
تعمیرات مبل در نیاوران
تعمیرات مبل در فرشته
تعمیرات مبل در جردن
تعمیرات مبل در ولنجک
تعمیرات مبل در قلهک
تعمیرات مبل در اوین
تعمیرات مبل در پاسداران
تعمیرات مبل در ازگل
تعمیرات مبل اقدسیه

سوالات متداول تعمیرات مبل شمال تهران

هزینه ایاب و ذهاب در مبل شانا چگونه محاسبه می شود؟

مبل شانا با در نظر گرفتن هزینه رایگان ایاب و ذهاب برای مشتریان تهران و کرج آماده ارائه خدمات است.

آیا تعمیرات مبل شانا می تواند مبل عتیفه من را تعمیر کند؟

بله برای تعمیرات مبل های آنتیک از متخصصان حرفه ای ما می توانید استفاده کنید.

خدمات تعمیرات مبل شمال تهران شامل کدام مناطق است؟

مبل شانا به تمامی ساکنین مناطق شمال تهران از جمله نیاوران، تجریش، زعفرانیه، ولنجک، فرشته و … آماده خدمت رسانی است.

4.8/5 - (6 امتیاز)

خدمات تعمیرات مبل شمال تهران

تعمیرات مبل تعمیر مبل

تعمیرات مبل

تعمیرات مبل یکی از خدمات تخصصی است که ممکن است به آن نیاز داشته باشید. در این مطلب علاوه بر آشنایی با تعمیرات مبل با خدمات مبل شانا بیشتر آشنا می شوید و مبلمان خود را برای تعمیرات به شرکت معتبری می سپ …

رویه کوبی مبل شمال تهران

رویه کوبی مبل شمال تهران

مبل شانا با ارائه تعمیرات مبل شمال تهران و خدمات رویه کوبی مبل شمال تهران آماده ارائه خدمات در زمینه تعویض رویه مبل با انواع پارچه های ایرانی و خارجی است. برای اطلاع از قیمت و تعرفه رویه کوبی مبل و تع …

تعمیرات مبل شرق تهران

تعمیرات مبل شرق تهران

مبل شانا با سال ها تجربه مفتخر ارائه خدمات در زمینه تعمیرات مبل شرق تهران و تعمیرات مبل تهران است شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید. همچنین با مراجعه به بخش تعمیرات مبل می ت …

تعمیرات مبل تهران

تعمیرات مبل تهران

مبل شانا با سال ها تجربه موفق در زمینه تعمیرات مبل تهران آماده ارائه خدمات در زمینه تعمیرات مبل است. برای اطلاع از تعرفه های تعمیرات مبل تهران می توانید با ما در ارتباط باشید.

در دنیای پر از تبلیغات …

تعمیرات مبل نیاوران شمال تهران

تعمیرات مبل شمال تهران نیاوران

امروزه با  بالا رفتن قیمت مبلمان خرید هر ساله یا دو سال یکبار کار مبل مشکل خواهد بود اما استفاده از یک مبل به مدت طولانی هم باعث تکراری شدن طراحی منزل میشود و هم مبل ها دیگر زیبایی و کیفیت اولیه را نخ …

تعمیر مبل فرمانیه

تعمیر مبل فرمانیه

مبل شانا با سال ها تجربه در زمینه تعمیرات مبل آماده خدمت رسانی در زمینه تعمیر مبل در فرمانیه است. تمامی ساکنین محدوده فرمانیه می توانند از خدمات مبل شانا استفاده کنند.
امروزه با توجه به قیمت های بسیار …

آخرین مطالب
تعمیرات مبل در پاکدشت
تعمیرات مبل در پاکدشت

مبل شانا برای ساکنین پاکدشت خدمات ویژه ای را ارائه می دهد تا با اطمینان بتوانند از خدمات تعمیرات مبل پاکدشت استفاده کنند. در ادامه با خدمات تعمیر مبل بیشتر آشنا می شوید و می توانید با تماس تلفنی اطلاعات لازم را در زمینه تعمیر و رویه کوبی مبل خود کسب کنید.
افردی که می خواهند به کارگاه تعمیرات مبل در …

مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی
مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی ؟

افراد هنگام خرید مبل ممکن است با این سوال مواجه شوند که چه نوع پایه ای برای مبل ما مناسب است. اگر شما نیز با این سوال مواجه هستید و بین خرید مبل با پایه چوبی و خرید مبل با پایه فلزی مردد هستید پیشنهاد می کنم تا انتهای این مطلب از مبل شانا با ما همراه باشید.
مبل ها یکی از اجزای اصلی دکوراسیون منزل و …

پارچه مبل سلطنتی و لاکچری
لیست جدیدترین پارچه های مبل سلطنتی و لاکچری

آیا تصمیم دارید پارچه مبل سلطنتی و لاکچری برای مبلمان خود انتخاب کنید؟ مسلما چنین سوالاتی پیش از اقدام به انتخاب یک پارچه سلطنتی و لاکچری، به ذهن شما نیز خطور کرده است اما پاسخ مناسبی برای آن ها نداشته اید. در هنگام تعمیرات مبل، تعمیرکار مبل از شما می خواهد تا پارچه مناسبی را خریداری کنید از این رو …

تعمیرات مبل ال
تعمیرات مبل ال

امروزه تعمیرات مبل ال متقاضیان بسیاری دارد چرا که در چند سال اخیر طرفداران مبل های ال بیشتر شده به همین دلیل استفاده از این مبل ها نیز بسیار بیشتر از قبل شده است. دلیل انتخاب مبل های ال توسط مردم این است که امروزه به دلیل رواج زندگی آپارتمانی مردم معمولا فضای بسیار کمی در اختیار دارند. از آنجایی که …

معایب پارچه مبلی مسکو

آشنایی با معایب پارچه مبلی مسکو
شناخت معایب پارچه مبلی مسکو سبب می شود افرادی که این نوع پارچه را برای مبل هایشان انتخاب می کنند با آگاهی بیشتری تصمیم بگیرند و از طرفی دیگر نیز با شناخت معایب پارچه مبلی مسکو افراد با نحوه نگهداری آن آشنا خواهند شد و تمامی نکات لازم جهت جلوگیری از آسیب رسیدن به پارچه …

انتخاب بهترین فوم برای مبل
انتخاب بهترین فوم برای مبل

سوال فوق معمولا توسط افرادی پرسیده می شود که قصد خرید مبلمان جدید دارند و یا فوم مبل هایشان دچار فرورفتگی شده است در نتیجه باید نسبت به تعویض فوم مبل اقدام کنند.
بهترین فوم برای مبل کدام است؟
اما همه ما می دانیم که برای انتخاب بهترین فوم برای مبل باید اطلاعات دقیقی درباره آن در اختیار داشته باش …

ارسال دیدگاه

09122835893