تعمیرات مبل چرم

مبل شانا با سال ها تجربه در زمینه تعمیرات مبل چرم آماده ارائه خدمات تعمیر مبل چرمی و تعویض رویه آن است. مبل های چرمی مبل های بسیار حساسی هستند که معمولا بعد از مدتی پوسته پوسته می شوند و ممکن است رویه آن ها نیاز به تعویض داشته باشد. از این رو مبل شانا این امکان را فراهم کرده است تا به راحتی تعمیرات مبل چرم خود را انجام دهید. پس با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

تعمیرات مبل چرم

اگر شما هم در دکوراسیون منزل یا محل کار خود از مبل چرم استفاده کرده باشید متوجه می شوید که چرم مبل پوسته پوسته می شود و در نتیجه شما با دنبال شرکت مناسبی برای تعمیرات مبل چرم خود هستید. مبل شانا با سال ها تجربه تعمیرات مبل چرم شما را با بهترین کیفیت انجام خواهد داد. در ادامه با انواع روش های تعمیرات مبل چرم آشنا می شویم.

اصطلاحا به مبل هایی که روکش چرمی دارند مبل چرمی گفته می شود این نوع مبل ها اکثرا ظاهری لوکس و قیمتی به منزل ها می بخشند و با کیفیت بالایی که دارند قیمتی بالاتر نسبت به سایر مبل های دیگر دارند اما بازهم این نوع مبل محبوبیت زیادی در بین مردم دارد چون همخوانی خاص با دفاتر کاری یا طراحی منزل دارد .

نمونه کار های تعمیرات مبل چرم

مبل شانا با نمونه کار های متنوع در زمینه تعمیرات مبل چرم آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. شما می توانید برای مشاهده نمونه کار های تعمیرات مبل چرم با کارشناسان ما تماس بگیرید و یا برای اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید. تصویر زیر نمونه از از تعمیرات مبل چرم است که می توانید مشاهده کنید.

نمونه کار تعمیرات مبل چرمی

مزیت مهم مبل های چرمی این است که از سایر مبل دارای طول عمر مفید بیشتری است که این مورد به کیفیت بالای نوع پارچه برمی گردد اما مبل های چرمی در مقابل این همه مزیت معایبی نیز دارد از جمله معایب مبل های چرمی پوسته شدن چرم , از بین رفتن رنگ چرم و پاره شدن پارچه ی چرمی می باشد که بعد از استفاده ی زیاد از مبل های چرمی با این موارد روبرو خواهید شد یا می توان به شل شدن مبل نیز اشاره کرد که این موارد ادامه ی استفاده از مبل را برای ما سخت خواهد کرد و دیگر نه تنها آن جذابیت قبلی را نخواهند داشت بلکه فضای داخلی خانه را ناپسند می کند.

تعمیرات مبل

بسیاری از افراد بعد از برخورد با این مشکلات تنها راه حل را تعویض مبل ها می دانند که هزینه ای زیادی برای آن باید پرداخت کنند در حالی که با پیشرفت تکنولوژی امروزه به راحتی میتوان مبل های خود را تعمیر کنید و تعمیرات مبل چرم را انجام دهید و از این هزینه ی اضافی پرهیز کنند.

عکس تعمیر مبل چرم

تعمیرات مبل چرم بسته به نوع آسیب وارد شده به مبل دارای روش های تعمیر متفاوت است که باید توسط افراد آموزش دیده و مجرب انجام بگیرد. افرادی که از مبل های چرمی استفاده می کند باید از حساسیت این نوع مبل مطلع شوند چون در برخی موارد بسته به نوع گرما و یا رطوبت هوا آسیب جدی به چرم مبل وارد می شود بنابراین اگر میخواهید از این نوع مبل استفاده کنید حتما دقت کنید که چرم بسیار آسیب پذیر و حساس است.

مبل شانا با سال ها تجربه به راحتی می تواند تعمیرات مبل چرم شما را با ظرافت خاصی انجام دهد. برای اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تعمیرات مبل چرم

انواع روش های تعمیر مبل چرم

از مشکلات مهمی که برای مبل های چرمی پیش خواهد آمد پوسته شدن چرم , از بین رفتن رنگ چرم و پاره شدن پارچه ی چرمی است که مبل شانا تمامی مراحل تعمیرات مبل شما را از صفر تا صد انجام می دهد. از جمله روش های تعمیرات مبل چرمی عبارت است از:

  • پوسته شدن مبل چرمی: پوسته پوسته شدن مبل های چرمی کاملا ظاهر زیبای این نوع مبل ها را از بین می برد و ظاهری کهنه و فرسوده به مبل می بخشد بهترین کار این است که ابتدا با یک تعمیرکار مبل مشاوره کنید اگر تایید کرد که مبل شما قابل تعمیر است اقدام به تعمیر آن بکنید.
  • رنگ کردن چرم :  بسیاری از مبل ها با اینکه ظاهری سالم دارند اما کاملا رنگ پریده و ناپسند دیده می شوند که باعث زشت شدن فضای خانه خواهد شد.

انواع روش های تعمیر مبل  چرم

هزینه تعمیرات مبل چرم

بسیاری از مشتریانی که با ما تماس می گیرند می خواهند اطلاعات دقیقی از قیمت و تعرفه تعمیرات مبل چرم بدست آورند. از این رو کارشناسان مبل شانا این امکان را برای شما فراهم کرده است تا با ارسال تصویر مبل های خود هزینه تعمیرات مبل چرم را به صورت دقیق براورد کنید.

تعمیر مبل می تواند روشی مناسب برای کم کردن هزینه ها باشد اما باید توجه داشته باشید که این کم شدن هزینه به چه قیمتی. بعضی از مبل ها بعد از تعمیر به حالت اولیه ی خود باز می گردند و دیگیر مشکلی نخواهند داشت برای برخی دیگر اینگونه نخواهد بود و بعد از تعمیر بعد از مدت کوتاهی به حالت اولیه خود باز می گردند چون کلاف یا استخوان بندی سالمی ندارند  که این به ضرر شما است و علاوه بر هزینه ی تعمیرات مبل چرم مجبور به پرداخت هزینه ای برای مبل های جدید خواهید شد.

هزینه تعمیرات مبل چرم

هزینه تعمیرات مبل چرم بیشتر به جنس چرمی که انتخاب می کنید تا برای رویه ی آن استفاده شود بستگی خواهد داشت چون جنس چرم ها با هم دیگر متفاوت می باشد همچنین وجود مشکلاتی مانند دسته یا پایه شکسته شده  مبل , کلاف آسیب دیده , پشتی یا نشیمن نیاز به تعویض , مواد لازم برای تعمیر , میزان آسیب دیدگی مبل و سفارش رنگ کاری در هزینه ی کلی تعمیر هر مبل چرمی نقش خواهد داشت و فرد تعمیرکار بعد از گرفتن نوع سفارشی می می دهید می تواند هزینه را برای شما تخمین بزند تا اقدام به پرداخت آن کنید.

هزینه تعمیرات مبل چرم
سوالات متداول تعمیرات مبل چرم

آیا مبل چرمی که در قسمتی پارگی دارد قابل تعمیر است؟

بله شما می توانید برای تعمیرات مبل چرمی خود تصویر مبل چرمی را ارسال کنید.

هزینه تعمیرات مبل چرمی به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت و تعرفه تعمیر مبل چرمی با توجه به میزان خرابی مبل و نوع چرم استفاده شده براورد می شود.

آیا امکان دارد تعویض رویه مبل چرمی را با روکش پارچه ای انجام دهید؟

این کار با توجه به نوع مبل شما قابل انجام است.

مبل چرمی که توسط گربه خراشیده شده است قابل تعمیر است؟

بله شما می توانید برای کارشناسی دقیق تصویر مبل خود را برای کارشناسان مبل شانا ارسال کنید.

3.7/5 - (7 امتیاز)

خدمات تعمیرات مبل چرم

تعمیرات مبل تعمیر مبل

تعمیرات مبل

تعمیرات مبل یکی از خدمات تخصصی است که ممکن است به آن نیاز داشته باشید. در این مطلب علاوه بر آشنایی با تعمیرات مبل با خدمات مبل شانا بیشتر آشنا می شوید و مبلمان خود را برای تعمیرات به شرکت معتبری می سپ …

تعویض رویه مبل چرمی

تعویض رویه مبل چرمی

مبل شانا با سال ها تجربه در زمینه تعمیر مبل آماده ارائه خدمات در زمینه تعویض رویه مبل چرمی و تعمیرات مبل چرمی است. برای اطلاعات بیشتر در خصوص تعمیرات مبل چرمی می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.
تع …

مراحل تعمیر مبل چرمی

مراحل تعمیر مبل چرمی

از میان انواع مبلمان های موجود در بازار، مبل چرمی یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین مبلمان است که در استفاده طولانی مدت ممکن است مبل چرمی شما پوسته پوسته شود و نیاز به تعمیر مبلمان خود داشته باشد. ما د …

تغییر روکش مبل چرم با پارچه

تغییر روکش مبل چرم با پارچه

آیا تا به حال به تغییر روکش مبل چرم با پارچه فکر کرده اید؟
همانطور که می دانید مبل های چرمی طرفداران بسیاری دارند و معمولا افرادی که فقط یک بار از این نوع مبل استفاده کرده اند نمی توانند به راحتی از آ …

تعمیر مبل چرمی ترک خورده

تعمیر مبل چرمی ترک خورده

مبل شانا با  سال ها تجربه در زمینه تعمیرات انواع مبل و تعمیر مبل چرمی آماده خدمت رسانی در زمینه تعمیر مبل چرمی ترک خورده است. برای اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت تعمیر مبل چرمی ترک خورده با کارشناسان ما ت …

تعمیرات مبل تهران

تعمیرات مبل تهران

مبل شانا با سال ها تجربه موفق در زمینه تعمیرات مبل تهران آماده ارائه خدمات در زمینه تعمیرات مبل است. برای اطلاع از تعرفه های تعمیرات مبل تهران می توانید با ما در ارتباط باشید.

در دنیای پر از تبلیغات …

آخرین مطالب
تعمیرات مبل در پاکدشت
تعمیرات مبل در پاکدشت

مبل شانا برای ساکنین پاکدشت خدمات ویژه ای را ارائه می دهد تا با اطمینان بتوانند از خدمات تعمیرات مبل پاکدشت استفاده کنند. در ادامه با خدمات تعمیر مبل بیشتر آشنا می شوید و می توانید با تماس تلفنی اطلاعات لازم را در زمینه تعمیر و رویه کوبی مبل خود کسب کنید.
افردی که می خواهند به کارگاه تعمیرات مبل در …

مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی
مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی ؟

افراد هنگام خرید مبل ممکن است با این سوال مواجه شوند که چه نوع پایه ای برای مبل ما مناسب است. اگر شما نیز با این سوال مواجه هستید و بین خرید مبل با پایه چوبی و خرید مبل با پایه فلزی مردد هستید پیشنهاد می کنم تا انتهای این مطلب از مبل شانا با ما همراه باشید.
مبل ها یکی از اجزای اصلی دکوراسیون منزل و …

پارچه مبل سلطنتی و لاکچری
لیست جدیدترین پارچه های مبل سلطنتی و لاکچری

آیا تصمیم دارید پارچه مبل سلطنتی و لاکچری برای مبلمان خود انتخاب کنید؟ مسلما چنین سوالاتی پیش از اقدام به انتخاب یک پارچه سلطنتی و لاکچری، به ذهن شما نیز خطور کرده است اما پاسخ مناسبی برای آن ها نداشته اید. در هنگام تعمیرات مبل، تعمیرکار مبل از شما می خواهد تا پارچه مناسبی را خریداری کنید از این رو …

تعمیرات مبل ال
تعمیرات مبل ال

امروزه تعمیرات مبل ال متقاضیان بسیاری دارد چرا که در چند سال اخیر طرفداران مبل های ال بیشتر شده به همین دلیل استفاده از این مبل ها نیز بسیار بیشتر از قبل شده است. دلیل انتخاب مبل های ال توسط مردم این است که امروزه به دلیل رواج زندگی آپارتمانی مردم معمولا فضای بسیار کمی در اختیار دارند. از آنجایی که …

معایب پارچه مبلی مسکو

آشنایی با معایب پارچه مبلی مسکو
شناخت معایب پارچه مبلی مسکو سبب می شود افرادی که این نوع پارچه را برای مبل هایشان انتخاب می کنند با آگاهی بیشتری تصمیم بگیرند و از طرفی دیگر نیز با شناخت معایب پارچه مبلی مسکو افراد با نحوه نگهداری آن آشنا خواهند شد و تمامی نکات لازم جهت جلوگیری از آسیب رسیدن به پارچه …

انتخاب بهترین فوم برای مبل
انتخاب بهترین فوم برای مبل

سوال فوق معمولا توسط افرادی پرسیده می شود که قصد خرید مبلمان جدید دارند و یا فوم مبل هایشان دچار فرورفتگی شده است در نتیجه باید نسبت به تعویض فوم مبل اقدام کنند.
بهترین فوم برای مبل کدام است؟
اما همه ما می دانیم که برای انتخاب بهترین فوم برای مبل باید اطلاعات دقیقی درباره آن در اختیار داشته باش …

ارسال دیدگاه

09122835893