تعمیرات مبلمان در ونک

کارگاه تعمیرات مبلمان در ونک زیر نظر مبل شانا مشغول ارائه خدمات متنوع به افرادی است که قصد تعمیر مبل های خود به صورت حرفه ای و تخصصی را دارند.
اگر مبل های قدیمی، فرسوده و یا آسیب دیده ای در منزل دارید توصیه می کنیم به جای مراجعه به فروشگاه و نمایشگاه های مبلمان به کارگاه تعمیرات مبلمان در ونک تعمیرات مبلمان در ونکمراجعه کنید و با یک تعمیر حرفه ای و با هزینه ای پایین تر از خرید مبلمان صاحب مبلمان جدیدی شوید.

هزینه تعمیر مبل در ونک

عوامل زیادی در هزینه تعمیر مبل در ونک موثر هستند که در ادامه به برخی از این عوامل اشاره خواهیم کرد:

  •  نوع تعمیر مبلمان: اولین نکته مهم در برآورد هزینه تعمیرات مبل در ونک این است که بدانید کدام قسمت از مبلمان شما نیاز به تعمیر دارد چرا که هزینه تعمیر مبل در ونک با توجه به نوع تعمیر و آسیب دیدگی مبل متفاوت خواهد بود؛ به عبارتی دیگر هرچه مبل آسیب بیشتری دیده باشد و نیاز به تعمیرات اساسی داشته باشد هزینه هایی که فرد باید بپردازد نیز بیشتر خواهد شد.
  •  جنس و متراژ پارچه انتخابی برای رویه کوبی: از دیگر عوامل موثر در هزینه تعمیرات مبلمان در ونک می توان به جنس و متراژ پارچه انتخابی برای رویه کوبی اشاره کرد. رویه کوبی مبل یکی از پرهزینه ترین بخش های تعمیرات مبل است. جنس پارچه انتخابی هرچه مرغوب تر و باکیفیت تر باشد مسلما قیمت آن نیز بیشتر خواهد شد. متراژ پارچه نیز به همین صورت است یعنی هرچه متراژ پارچه بیشتر باشد باید هزینه بیشتری نیز برای خرید آن بپردازید. هزینه پارچه در مبل های راحتی بسیار بیشتر از دیگر مبل ها است چرا که سطح این نوع مبل ها تماما با پارچه پوشانده شده است.
     نکته: هیچگاه به خاطر کم کردن هزینه های خود به سراغ پارچه های بی کیفیت نروید چرا که رویه کوبی مبلمان بسیار هزینه بر است و نمی توان پارچه مبلی را هرچند ماه یک بار تعویض کرد؛ پارچه های مبلی که جنس خوبی ندارند پس از مدت کوتاهی کیفیت خود را از دست می دهند و شما مجبور به تعویض دوباره آن خواهید بود.
  • نوع فوم و یا اسفنج: اگر قصد تعویض فوم و یا اسفنج مبل هایتان را دارید باید به این نکته نیز توجه کنید که قیمت فوم و اسفنج با یکدیگر متفاوت است همچنین قیمت فوم سرد با فوم گرم نیز تفاوت هایی دارد در نتیجه اگر به این نکات توجه کنید می توانید برآورد صحیحی از تمام هزینه هایی که باید برای تعمیرات مبلمان در ونک بپردازید داشته باشید.
  •  دستمزد تعمیرکار: دستمزد تعمیرکار از دیگر نکاتی است که در هزینه تعمیر مبل در ونک موثر است. مهارت، تجربه و سابقه کاری تعیین کننده دستمزد تعمیرکار است به عبارتی دیگر هرچه مهارت، تجربه و سابقه کاری یک تعمیرکار بیشتر باشد دستمزد او نیز بیشتر خواهد شد. از دیگر عوامل موثر بر دستمزد تعمیرکار، میزان زمانی است که به تعمیر مبل های شما اختصاص داده می شود یعنی هرچه زمان اختصاص داده شده به تعمیر بیشتر باشد دستمزد ها نیز افزایش خواهد یافت به عنوان مثال تعمیرکار باید در ورق کاری مبل های استیل و سلطنتی زمان، دقت و توجه بسیار زیادی را به خرج دهد به همین دلیل نیز به نسبت دیگر خدمات دستمزد بیشتری نیز دریافت خواهد کرد.

هزینه تعمیر مبل در ونک

خدمات تعمیر مبل ونک

برخی از خدمات تعمیر مبل ونک عبارتند از

  •  تقویت کلاف مبل
  • رویه کوبی مبل های فرسوده
  •  رویه کوبی بر روی کلاف خام
  •  تعویض پارچه مبلی
  •  تعویض فوم و اسفنج مبل
  •  تعمیر انواع مختلف مبل
  •  ورق کاری مبل
  •  تعمیر و تعویض فنرکشی مبل
2.9/5 - (7 امتیاز)
۰۸ اسفند. ۱۴۰۲
۲ Comments
  • محمود هورنهاد
    • ادمین مبل شانا

ارسال دیدگاه

آخرین مطالب
تعمیرات مبل در ولنجک
تعمیرات مبل در ولنجک

اگر قصد تعمیرات مبل خود در ولنجک را دارید می توانید از خدمات تعمیرات مبل ستفاده کنید. خدمات تعمیرات مبل در ولنجک شامل رویه کوبی، تعویض روکش مبل و پارچه مبل، تعمیرات مبل و تعویض اسفنج مبل است.
چگونه می توان بهترین کارگاه تعمیرات مبل در ولنجک را انتخاب کرد؟
آیا تا به حال شما نیز در انتخاب بهترین و معت …

هزینه تعمیر مبل در ونک
تعمیرات مبلمان در ونک

کارگاه تعمیرات مبلمان در ونک زیر نظر مبل شانا مشغول ارائه خدمات متنوع به افرادی است که قصد تعمیر مبل های خود به صورت حرفه ای و تخصصی را دارند.
اگر مبل های قدیمی، فرسوده و یا آسیب دیده ای در منزل دارید توصیه می کنیم به جای مراجعه به فروشگاه و نمایشگاه های مبلمان به کارگاه تعمیرات مبلمان در ونک مراجعه …

تعمیرات مبل ستارخان
تعمیرات مبل ستارخان

تعمیرات مبل شانا آماده ارائه خدمات در زمینه تعمیرات مبل در محدوده ستارخان به شما عزیزان است. برای اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت و هزینه ها می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مبلمان یکی از به روزترین و مهم‌ترین اثاثیه منزل شما است. همه افراد سعی می‌کنند با هر بودجه و میزان درآمدی که دارند، برای خان …

09122835893