تعمیر دسته مبل

امروزه تعمیرات مبل طرفداران مخصوص به خود را دارد و بیش از گذشته مورد استقبال قرار میگیرد. پایین آمدن کیفیت در تولید مبل ، قیمت بالای مبل همه و همه از عواملی است که موجب می شود افراد به جای خرید مبل جدید از شرکت های تعمیر مبل کمک بگیرند.تعمیر دسته مبل

در مقالات بسیاری دراین سایت در خصوص تعمیرات مبل توضیح دادیم و سعی کردیم اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار دهیم. سوالی که بسیاری از مشتریان ما با آن مواجه هسته این است که تعمیر دسته مبل به چه شکل انجام می شود و اگر دسته مبل آن ها اسیب دیده باشد آیا می توانند به شرکت تعمیرات مبل مراجعه کنند.

قبل از توصیحات در خصوص تعمیر دسته مبل با بعضی از پرسش های کاربران آشنا می شویم.

  • مبل من دارای دسته شکسته است آیا شرکت تعمیرات مبل شانا می تواند تعمیر دسته شکسته مبل من را انجام دهد؟
  • من می خواهم تغییراتی روی رنگ دسته مبل ایجاد کنم و رنگ دسته مبل را عوض کنم آیا امکان پذیر است؟
  • دسته مبل من دارای خراشیدگی است آیا می توانید خراشیدگی دسته مبل من را از بین ببرید
  • آیا امکان تعویض دسته مبل با توجه به نوع مبل وجود دارد؟

تعمیر انواع مبل راحتی چرم استیل

هزینه تعمیر دسته مبل

قبل از اینکه به هزینه تعمیر دسته مبل اشاره کنیم به این موضوع توجه کنید که مبل شما ارزش تعمیر را داشته باشد. به طور مثال اگر کلاف مبل شما آسیب بسیاری دیده باشد. قبل از تعمیر دسته کلاف مبل باید تقویت و یا تعویض شود در بعضی از مواقع هزینه تقویت و یا تعویض کلاف مبل بسیار بیشتر از خرید مبل جدید است. برای اطلاع از سالم بودن کلاف خود باید از تعمیرکار مشاوره دریافت کنید تا بررسی لازم روی کلاف مبل انجام شود.

مبل شانا با ارائه خدمات مشاوره و کارشناسی رایگان سعی می کند خدمات متفاوتی را از تعمیرات مبل ارائه دهد.

هزینه تعمیر دسته مبل با توجه به نوع خرابی دسته مبل و دستمزد تعمیرکار متفاوت است . به طور مثال هزینه تعویض دسته مبل و یا رنگ دسته مبل متفاوت است.  برخی کارهای ظریف تر به اندازه یک کار کامل بازسازی زمان می برند و نیازمند زمان بیشتر و فرد حرفه ای تری برای تعمیرات مبل است. در ضمن زمانی که یک استادکار بر روی تعمیر مبلمان عتیقه صرف می کند بسیار بیشتر از زمان مورد نیاز برای تعمیر مبلمان معمولی است. در نتیحه هزینه تعمیرات مبل با توجه به مدت زمان ، نوع مبل و نوع مواد مورد استفاده متغیر است.

در بعضی از مواقع ممکن است رنگ چوب و دسته مبل پریده باشد و یا خراشیدگی در سطح چوب مبل شما وجود داشته باشد که در صورت تعمیرات آن هزینه براورد می شود. مبل شانا با سال ها تجربه در تلاش است با کارشناسی دقیق قیمت منصفانه ای را برای تعمیرات مبل شما براورد کند. تا نگرانی شما بعد از سپردن مبل به تعمیرکار کاهش یابد.

هزینه تعمیر دسته مبل

مراحل تعمیر دسته مبل

برای تعمیر دسته مبل کارشناس تعمیرات مبل دسته مبل را بررسی می کند. اگر دسته مبل شما چوبی باشد و شکستگی جزئی در دسته مبل وجود داشته باشد که قابل تعمیر باشد، کارشناس تعمیر مبل بعد از کارشناسی هزینه دسته مبل شما را تعمیر می کند. در بعضی از موقع شکستکی و خرابی دسته مبل به گونه است که نیاز است دسته مبل تعویض شود.

در تعمیرات دسته مبل معمولا روکش مبل را جدا کرده و پس از جدا سازی روکش تعمیرات دسته مبل را انجام می دهد. شما می توانید از تعمیرکار بخواهید روکش مبل را نیز تعویض کند که در آن صورت هزینه تعمیر مبل شما افزایش می یابد.

رنگ کاری مبل های چوبی نیز نوعی دیگر از تعمیرات به حساب می آید اما ابتدا باید جنس چوب را مشخص کنید سپس با توجه به جنس آن رنگ کاری مورد نظر را با توجه به سلیقه ی خود انتخاب کنید.

مراحل تعمیر دسته مبل

تعمیر دسته انواع مبل

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که در صورت خرابی در چه نوع مبل هایی می توانید از خدمات تعمیر مبل استفاده کنید. پاسخ ساده است همه مبل ها ولی نکته ای که وجود دارد این است که با توجه به نوع مبل شما و میزان خرابی در انتخاب تعمیر کار مبل دقت داشته باشید. بدون شک تعمیرات دسته مبل استیل نیاز به دقت و مهارت بیشتری دارد تا تعمیرات مبل راحتی.

مبل شانا در تلاش است تعمیرات مبل راحتی ،چرم و استیل شما را با دقت فراوانی انجام دهد تا تجربه متفاوتی از تعمیرات مبل داشته باشید.

خدمات مبل شانا در تعمیرات مبل

  • تعویض دسته مبل
  • شکستگی و حتی خرابی اسفنج
  •  تعویض رویه مبل
  • رنگ کاری
  • تعویض فوم کف
  • لکه بری
  • طلا کاری

مبل شانا با سال ها تجربه در زمینه تعمیرات انواع مبل آماده خدمت رسانی است. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر در خصوص تعمیرات انواع مبل از جمله تعمیرات مبل استیل ، تعمیر مبل راحتی و حتی چرم با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سوالات متداول تعمیر دسته مبل

دسته و پایه مبل من شکسته آیا قابل تعمیر است؟

بله شما می توانید برای کارشناسی دقیق تصاویر مبل خود را برای ما ارسال کنید.

آیا امکان تعویض دسته مبل با توجه به نوع مبل وجود دارد؟

بله اگر مشکلی در مبل شما ایجاد نشود امکان تعویض دسته مبل وجود دارد.

من می خواهم تغییراتی روی رنگ دسته مبل ایجاد کنم و رنگ دسته مبل را عوض کنم آیا امکان پذیر است؟

بله شما می توانید انواع تغییرات را روی مبل خود ایجاد کنید.

5/5 - (3 امتیاز)
۰۵ آذر. ۱۴۰۱
۲ Comments
  • فرزانه
    • ادمین مبل شانا

ارسال دیدگاه

آخرین مطالب
تعمیرات مبل در پاکدشت
تعمیرات مبل در پاکدشت

مبل شانا برای ساکنین پاکدشت خدمات ویژه ای را ارائه می دهد تا با اطمینان بتوانند از خدمات تعمیرات مبل پاکدشت استفاده کنند. در ادامه با خدمات تعمیر مبل بیشتر آشنا می شوید و می توانید با تماس تلفنی اطلاعات لازم را در زمینه تعمیر و رویه کوبی مبل خود کسب کنید.
افردی که می خواهند به کارگاه تعمیرات مبل در …

مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی
مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی ؟

افراد هنگام خرید مبل ممکن است با این سوال مواجه شوند که چه نوع پایه ای برای مبل ما مناسب است. اگر شما نیز با این سوال مواجه هستید و بین خرید مبل با پایه چوبی و خرید مبل با پایه فلزی مردد هستید پیشنهاد می کنم تا انتهای این مطلب از مبل شانا با ما همراه باشید.
مبل ها یکی از اجزای اصلی دکوراسیون منزل و …

پارچه مبل سلطنتی و لاکچری
لیست جدیدترین پارچه های مبل سلطنتی و لاکچری

آیا تصمیم دارید پارچه مبل سلطنتی و لاکچری برای مبلمان خود انتخاب کنید؟ مسلما چنین سوالاتی پیش از اقدام به انتخاب یک پارچه سلطنتی و لاکچری، به ذهن شما نیز خطور کرده است اما پاسخ مناسبی برای آن ها نداشته اید. در هنگام تعمیرات مبل، تعمیرکار مبل از شما می خواهد تا پارچه مناسبی را خریداری کنید از این رو …

09122835893