تعمیر مبل در افسریه

اگر به دنبال تعمیرکار خوب و با تجربه در زمینه تعمیر مبل هستید می توانید به شعبه تعمیر مبل افسریه مبل شانا مراجعه کنید. مبل شانا به عنوان تخصصی ترین مرکز تعمیرات مبل تهران هستید می توانید با ما ارتباط برقرار کنید.

تعمیر مبل در افسریه

تعمیر مبل در افسریه با مبل شانا

امروزه خرید مبلمان به عنوان یکی از اساسی ترین لوازمی است که بیشتر اقشار جامعه آن را خریداری می کنند. مبلمان انواع مختلفی دارد که هر کدام از آن ها دارای طرح و شکل خاصی است با توجه به قیمت بالای انواع مبلمان تعمیر مبل یکی از اساسی ترین کار هایی است که در صورت بروز خرابی و یا شکستگی مبل برای رفع مشکل انجام می شود بدون شک همه ی افراد توان خرید مبلمان نو در صورت تغییر دکوراسیون و یا هر دلیل دیگری را ندارند برای همین هم تعمیر مبل مهم ترین نیاز افراد در این صورت است.

یکی از مناطق مهم تهران در تعمیر مبل افسریه است که تعمیر مبل در افسریه یکی از خدمات مبل شانا است. مبل شانا با کادری با تجربه و خلاق در این زمینه است که تعمیرات انواع مبل را با بهترین روش و برترین کیفیت با متد های روز دنیا انجام می دهد. از آن جایی که تعمیرات مبل باید توسط افراد آموزش دیده انجام شود از این رو باید برای تعمیر آن به شرکت های تعمیرات مبل مراجعه کنید.

در تعریف تعمیر مبل باید بگوییم که منظور از تعمیر رفع تمام مشکلات مبل مانند شکستگی دسته یا پایه مبل, خراب شدن پشتی مبل, پارگی یا فرسودگی پارچه, خرابی کلاف و اسکلت مبل که رفع این مشکلات مبل و تعمیرات به طراحی مبل, جنس مبل و مواد استفاده شده در آن بستگی دارد که این روش می تواند در مقایسه با هزینه خرید مبل بسیار مقرون به صرفه و مناسب باشد. از این رو تعمیرات مبل یکی از بهترین روش ها برای صرفه جویی در هزینه است بیشتر افراد معمولا می توانند با کمک شرکت های تعمیر مبل زیبایی خاصی را به مبل های قدیمی و تاریخی خود که دوام بیشتری دارند بدهند و از آن ها به مدت بیشتر استفاده کنند.

تعمیر مبل در افسریه با مبل شانا

خدمات مبل شانا در تعمیرات مبل افسریه

از مهم ترین خدماتی که شرکت های تعمیر مبل به مردم ارائه می دهند بازدید از مبلمان در منزل است که این امر کمک می کند تا در صورت این که مبل نیاز به تعمیر جزیی داشته باشد در محل این کار انجام می شود و در صورت تعمیر جدی مبل توسط ماشین شرکت به شرکت تعمیر مبل افسریه ارسال می شود.

در این شرکت مهم ترین خدمات مبل شانا عبارت است که تعمیر شکستگی پایه، رویه کوبی انواع مبل های استیل , چرمی و راحتی ، انجام انواع ظریف کاری روی مبل ها، رنگ گاری مبل به صورت حرفه ای و دقیق ، رفع خراشیدگی مبل ، تعمیر اسکلت، تعمیر تشک و پشتی مبل، تعویض اسفنج، تعویض فنر، تعمیر کلاف انواع مبلمان، تعویض پارچه انواع مبل ، لکه گیری و نجاری انواع مبلمان و دوخت و طراحی انواع کاور های مبل ژلاتینی و پارچه ای با هزینه ی مناسب و به صرفه زیر نظر تکنسین های با تجربه و پرسنل حرفه ای مبل شانا که تمامی این خدمات توسط برترین و با کیفیت ترین ابزار الات و بهترین نوع پارچه و چوب انجام می شود.

نحوه تعمیر مبل در تعمیر مبل افسریه

در ابتدا مشکل مبل بررسی و در صورتی که نیاز به تعویض پارچه مبل باشد در قدم اول خیاط برای برش دادن پارچه جدید باید از چهار چوب اصلی مبل الگو برداری نماید و سپس با استفاده از الگو پارچه جدید را برش می دهد بعد از برش پارچه در مرحله بعد در صورت خراب بودن اسفنج و فوم باید آن را نیز تعویض کند معمولا انتخاب فوم به نظر تعمیرکار بستگی دارد و با توجه به این که فوم‌ های گرم، در مقایسه با فوم سرد نرم‌ تر و قابل ارتجاع ‌تر هستند و دوام بیشتری دارند مناسب ترین انتخاب است.

در تعمیر کلاف که از اصلی ترین قسمت های مبل است در صورتی که شکستی های کلاف قابل تعمیر باشد باید با دقت کافی انجام شود با توجه به حساس بودن کار در صورتی که این تعمیرات در قسمت کلاف به درستی صورت نگیرد ممکن است کلاف بعد از مدتی افت کرده و قابل استفاده نباشد.

بعد از پایان این مراحل و تعمیر کلاف مبل مرحله ی آخر تعمیر مبل، رنگ آمیزی سطح چوب و بدنه مبل است که این کار در صورت نیاز انجام می شود هزینه این کار با توجه به نوع پایه ها متفاوت است و با رنگ آمیزی بدنه علاوه بر رفع  شکستگی ‌ها و ترک‌ های روی پایه ظاهر مبل نیز بسیار تغییر می کند.

 

 

 

 

5/5 - (3 امتیاز)
۰۴ بهمن. ۱۳۹۸

ارسال دیدگاه

آخرین مطالب
تعمیرات مبل در پاکدشت
تعمیرات مبل در پاکدشت

مبل شانا برای ساکنین پاکدشت خدمات ویژه ای را ارائه می دهد تا با اطمینان بتوانند از خدمات تعمیرات مبل پاکدشت استفاده کنند. در ادامه با خدمات تعمیر مبل بیشتر آشنا می شوید و می توانید با تماس تلفنی اطلاعات لازم را در زمینه تعمیر و رویه کوبی مبل خود کسب کنید.
افردی که می خواهند به کارگاه تعمیرات مبل در …

مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی
مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی ؟

افراد هنگام خرید مبل ممکن است با این سوال مواجه شوند که چه نوع پایه ای برای مبل ما مناسب است. اگر شما نیز با این سوال مواجه هستید و بین خرید مبل با پایه چوبی و خرید مبل با پایه فلزی مردد هستید پیشنهاد می کنم تا انتهای این مطلب از مبل شانا با ما همراه باشید.
مبل ها یکی از اجزای اصلی دکوراسیون منزل و …

پارچه مبل سلطنتی و لاکچری
لیست جدیدترین پارچه های مبل سلطنتی و لاکچری

آیا تصمیم دارید پارچه مبل سلطنتی و لاکچری برای مبلمان خود انتخاب کنید؟ مسلما چنین سوالاتی پیش از اقدام به انتخاب یک پارچه سلطنتی و لاکچری، به ذهن شما نیز خطور کرده است اما پاسخ مناسبی برای آن ها نداشته اید. در هنگام تعمیرات مبل، تعمیرکار مبل از شما می خواهد تا پارچه مناسبی را خریداری کنید از این رو …

09122835893