زمان مناسب برای تعمیرات مبل

بسیاری از افرادی که می خواهند مبل خود را تعمیر کنند معمولا سوالات زیادی در خصوص تعمیر مبل می پرسند و یکی از این سوالات زمان مناسب برای تعمیرات مبل است. مشتریان می خواهند بدونند چه زمانی می توانند با خیال راحت مبل خود را برای تعمیر مبل به کارشناسی ماهر بسپارند بدون اینکه دغدغه ای داشته باشند.

قبل از اینکه با زمان مناسب برای تعمیرات مبل آشنا شویم کمی بیشتر در مورد تعمیر مبل توضیح می دهیم.زمان مناسب برای تعمیرات مبل

تعمیرات مبل فرایندی است که برای اصلاح مبل های فرسوده و در بعضی از مواقع نیز برای تغییر رنگ مبل استفاده می شود.

فرض کنید که شما می خواهید رنگ دکوراسیون خانه را عوض کنید ولی مبل های شما سالم است. خب شاید اولین فکری که به ذهن شما خطور کند خرید مبل جدید باشد که هزینه بالایی دارد. خصوصا اگر بخواهید مبل با کیفیتی خریداری کنید معمولا هزینه های بالایی برای خرید مبل جدید باید بپردازید. راهکار دیگر تعویض روکش و به عبارتی تعویض پارچه مبل شما است.  شما می توانید بهترین نوع پارچه را انتخاب کنید، پارچه ای که متناسب با رنگ دکوراسیون جدید شما باشد و با هزینه اندک رویه مبل خود را عوض کنید.

اگر مبل شما فرسوده باشد با کمی دقت بیشتری باید برای تعمیرات مبل اقدام کنید. چرا که ممکن است فرسودگی مبل شما در حدی باشد که خرید مبل جدید مقرون بصرفه تر باشد. در صورت فرسودگی مبل سعی کنید از یک یا چند کارشناس تعمیرات مبل مشاوره دریافت کنید تا قیمت تعمیرات مبل را به درستی براورد کنید.  به طور کلی می توان گفت اگر کلاف مبل شما دارای استحکام مناسبی باشد و کلاف محکمی داشته باشید تعمیرات مبل گزینه مناسبی برای شما می باشد.

فرض کنید مبل شما دارای فرورفتگی باشد کارشناس تعمیرات مبل بررسی های لازم را انجام می دهد و با کارشناسی به شما می گوید که مبل شما کلاف خوبی دارد و با تعویض رویه مبل و تعویض فوم و اسفنج مبل می توانید تعمیرات مبل خود را انجام دهید. در این صورت با خیال راحت می توانید مبل خود را تعمیر کنید.

در مواقعی  که خرابی در کلاف مبل وجود داشته باشد، تعمیرکار تقویت کلاف مبل را انجام می دهد تا مبل شما بعد از مدتی دوباره دچار فرسودگی نشود.

مبل شانا با سال ها تجربه در زمینه تعمیرات مبل مفتخر ارائه خدمات تعمیرات مبل به شما هم وطنان عزیز است. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

صفر تا صد تعمیرات مبل

چه زمان مناسب برای تعمیرات مبل است ؟

خوب حالا که با تعمیرات مبل آشنا شدید میتوان بگوییم زمان مناسبی برای تعمیرات مبل وجود ندارد یعنی شما در هر زمان از سال و هر فصلی می توانید برای تعمیرات مبل خود اقدام کنید. فقط توجه کنید که در ایام پایانی سال و نزدیک به عید افراد زیادی برای تعمیرات مبل تصمیم گیری می کنند و شرکت های تعمیرات مبل ممکن است وقت کمتری برای پاسخ به سوالات شما داشته باشند. درنتیجه برای دریافت مشاوره بهتر است در روز های معمولی سال برای تعمیرات مبل اقدام کنید.

شما می توانید در هر فصل از سال با کارشناسان مبل شانا تماس بگیرید و مشاوره لازم را برای تعمیر مبل خود دریافت کنید.

انواع مبل مناسب برای تعمیرات مبل

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که آیا هر نوع مبلی را می توان تعمیر کرد. پاسخ بلی است. شما می توانید انواع مبل راحتی، چرم ، مبل استیل و …. را تعمیر کنید.

نکته ای که وجود دارد این است که در تعمیرات مبل استیل و مبل های عتیقه باید دقت بیشتری در انتخاب کارشناس تعیمر مبل داشته باشید و با وسواس بیشتری تعمیر مبل خود را انجام دهید. برای تعمیرات مبل راحتی نیز سعی کنید از پارچه مناسبی استفاده کنید تا ظاهر زیبایی در مبل شما ایجاد شود.

 

5/5 - (2 امتیاز)
۰۳ آذر. ۱۳۹۸

ارسال دیدگاه

آخرین مطالب
تعمیرات مبل در پاکدشت
تعمیرات مبل در پاکدشت

مبل شانا برای ساکنین پاکدشت خدمات ویژه ای را ارائه می دهد تا با اطمینان بتوانند از خدمات تعمیرات مبل پاکدشت استفاده کنند. در ادامه با خدمات تعمیر مبل بیشتر آشنا می شوید و می توانید با تماس تلفنی اطلاعات لازم را در زمینه تعمیر و رویه کوبی مبل خود کسب کنید.
افردی که می خواهند به کارگاه تعمیرات مبل در …

مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی
مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی ؟

افراد هنگام خرید مبل ممکن است با این سوال مواجه شوند که چه نوع پایه ای برای مبل ما مناسب است. اگر شما نیز با این سوال مواجه هستید و بین خرید مبل با پایه چوبی و خرید مبل با پایه فلزی مردد هستید پیشنهاد می کنم تا انتهای این مطلب از مبل شانا با ما همراه باشید.
مبل ها یکی از اجزای اصلی دکوراسیون منزل و …

پارچه مبل سلطنتی و لاکچری
لیست جدیدترین پارچه های مبل سلطنتی و لاکچری

آیا تصمیم دارید پارچه مبل سلطنتی و لاکچری برای مبلمان خود انتخاب کنید؟ مسلما چنین سوالاتی پیش از اقدام به انتخاب یک پارچه سلطنتی و لاکچری، به ذهن شما نیز خطور کرده است اما پاسخ مناسبی برای آن ها نداشته اید. در هنگام تعمیرات مبل، تعمیرکار مبل از شما می خواهد تا پارچه مناسبی را خریداری کنید از این رو …

09122835893