مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی ؟

افراد هنگام خرید مبل ممکن است با این سوال مواجه شوند که چه نوع پایه ای برای مبل ما مناسب است. اگر شما نیز با این سوال مواجه هستید و بین خرید مبل با پایه چوبی و خرید مبل با پایه فلزی مردد هستید پیشنهاد می کنم تا انتهای این مطلب از مبل شانا با ما همراه باشید.مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی

مبل ها یکی از اجزای اصلی دکوراسیون منزل و محیط کار به شمار می روند به همین دلیل نیز افراد در حین خرید، حساسیت های بسیاری را از نوع تا جنس پارچه مبلی و حتی پایه مبل به خرج می دهند مخصوصا در سال های اخیر که مبل های پایه فلزی به سرعت جای خود را در بازار ایران باز کرده اند و طرفداران زیادی نیز دارند؛ اما با این وجود همچنان این سوال در ذهن افراد وجود دارد که مبل با پایه فلزی بهتر است یا پایه چوبی؟
همانطور که گفته شد هر دو نوع مبل دارای طرفداران زیادی هستند بنابراین نمی توان یک نوع مبل را به طور کامل از رده خارج کرد و مبل های جدید و تازه وارد را جایگزین کرد بنابراین بهترین روش برای پاسخ به چنین سوالی “بررسی مزایا و معایب مبل های پایه فلزی و پایه چوبی” است زیرا با این روش افراد به راحتی می توانند با در نظر گرفتن شرایط خود بهترین نوع مبل را انتخاب کنند.

مزایای مبل پایه فلزی

معمولا افراد تصور می کنند که کلاف مبل های پایه فلزی از جنس فلز است درحالی که در این نوع مبل ها نیز جنس کلاف از چوب است و پایه های فلزی به کلاف چوبی اتصال داده می شوند بنابراین با ذکر این نکته متوجه می شوید که پایه های مبل های پایه فلزی یک تکه نیستند بلکه پایه های فلزی جایگزین چوب شده اند.

مزایای مبل پایه فلزی

  • ظاهر خاص و متفاوت: دکوراسیون که بخش اصلی آن را مبلمان منزل تشکیل می دهد برای همه افراد جذاب است به همین دلیل نیز می توان گفت یکی از مهم ترین مزایای مبل پایه فلزی این است که جلوه خاصی را به دکوراسیون منزل شما می بخشد علی الخصوص که در این نوع مبل امکان تغییر رنگ پایه فلزی با توجه به سلیقه مشتری امکان پذیر است؛ درواقع این ویژگی مبل های پایه فلزی نوعی انعطاف پذیری را برای آن ها ایجاد کرده است پس می تواند خود را با دکوراسیون های متنوع سازگار سازد. درواقع متریال پایه های این سبک مبل آن را از دیگر نمونه های موجود در بازار متمایز کرده است.
  • از دیگر مزایای مبل پایه فلزی می توان به دوام بالای آن در مناطق شمالی که دارای رطوبت همیشگی هستند اشاره کرد. مبل های چوبی دوام کم تری در برابر رطوبت دارند به همین دلیل نیز اگر در مناطق شمالی ایران زندگی می کنید مبل های پایه فلزی بهترین انتخاب برای شما است.
  • کیفیت و مقاومت: در صورتی که اتصالات فلز به کلاف چوبی قوی باشد می توان گفت که پایه فلزی یکی از باکیفیت ترین و مقاوم ترین نوع پایه ها است و چندین سال بدون بروز کوچک ترین مشکلی می توان از آن ها استفاده کرد.

معایب مبل پایه فلزی

ممکن است به دلیل فلزی بودن پایه این نوع مبل، تاریخ انقضای آن پس از چندین سال سر رسد اما از طرفی نیز می توان گفت به دلیل استقبال بسیار زیاد مردم از این نوع مبل، احتمال به وقوع پیوستن این نوع پیش بینی کاهش می یابد.

معایب مبل پایه فلزی

مبل پایه چوبی

مبل پایه چوبی که یار دیرینه دکوراسیون منازل بوده است همواره در بهترین و شیک ترین انواع به بازار روانه شده اند. پایه چوبی نیز دارای مقاومت و استحکام بسیار بالایی است.

مبل پایه چوبی
نکته مهم درباره انتخاب مبل پایه چوبی این است که در حین انتخاب باید به کاربرد مبل، دکوراسیون، کیفیت مبل و همچنین شرایط اقلیمی خود توجه کنید. پس از بررسی مبل ها از نظر شرایط کیفی و همچنین دکوراسیون منزل، همه چیز به سلیقه افراد برمی گردد بنابراین توصیه می شود که با توجه به شرایط و همچنین سلیقه شخصی خود نسبت به انتخاب نوع مبلمان منزلتان تصمیم گیری کنید.

Rate this post
۲۰ شهریور. ۱۴۰۲

ارسال دیدگاه

آخرین مطالب
تعمیرات مبل در پاکدشت
تعمیرات مبل در پاکدشت

مبل شانا برای ساکنین پاکدشت خدمات ویژه ای را ارائه می دهد تا با اطمینان بتوانند از خدمات تعمیرات مبل پاکدشت استفاده کنند. در ادامه با خدمات تعمیر مبل بیشتر آشنا می شوید و می توانید با تماس تلفنی اطلاعات لازم را در زمینه تعمیر و رویه کوبی مبل خود کسب کنید.
افردی که می خواهند به کارگاه تعمیرات مبل در …

مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی
مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی ؟

افراد هنگام خرید مبل ممکن است با این سوال مواجه شوند که چه نوع پایه ای برای مبل ما مناسب است. اگر شما نیز با این سوال مواجه هستید و بین خرید مبل با پایه چوبی و خرید مبل با پایه فلزی مردد هستید پیشنهاد می کنم تا انتهای این مطلب از مبل شانا با ما همراه باشید.
مبل ها یکی از اجزای اصلی دکوراسیون منزل و …

پارچه مبل سلطنتی و لاکچری
لیست جدیدترین پارچه های مبل سلطنتی و لاکچری

آیا تصمیم دارید پارچه مبل سلطنتی و لاکچری برای مبلمان خود انتخاب کنید؟ مسلما چنین سوالاتی پیش از اقدام به انتخاب یک پارچه سلطنتی و لاکچری، به ذهن شما نیز خطور کرده است اما پاسخ مناسبی برای آن ها نداشته اید. در هنگام تعمیرات مبل، تعمیرکار مبل از شما می خواهد تا پارچه مناسبی را خریداری کنید از این رو …

09122835893