نحوه چیدمان مبل راحتی ال

سوال “نحوه چیدمان مبل راحتی ال” معمولا توسط افرادی پرسیده می شوند که قصد خرید مبل های راحتی ال را دارند و یا این مبل های راحتی پرطرفدار را خریداری کرده اند و حال می خواهند اطلاعات لازم را درباره نحوه چیدمان مبل راحتی ال کسب کنند تا بتوانند با یک چیدمان اصولی و زیبا به هر چه زیباتر شدن دکوراسیون داخلی منزل خود کمک کنند.نحوه چیدمان مبل راحتی ال
در پاراگراف بالا از مبل های راحتی ال به نام مبل های پرطرفدار یاد کردیم اما ممکن است برخی از مردم دلیل آن را ندانند بنابراین پیش از بررسی “نحوه چیدمان مبل راحتی ال” بهتر است به بررسی این مسئله بپردازیم که چرا مبل های راحتی ال محبوبیت زیادی در بین مردم پیدا کرده اند؟

  •  جای کمی را اشغال می کند: با رواج آپارتمان نشینی کمبود فضا به یکی از مشکلات اصلی بیشتر خانواده ها تبدیل شد در نتیجه مردم مجبور شدند با توجه به فضایی که در اختیار دارند مبلمان و سایر وسیله های مورد نیاز خود را انتخاب کنند و همین امر نیز سبب توجه بسیار زیاد مردم به مبل های ال شد چرا که این مبل ها نسبت به مبل های دیگر فضای بسیار کمتری را اشغال می کنند و از طرفی دیگر نیز فضای بسیار زیادی را برای نشستن مهیا می کنند.
  • متناسب بودن با هر سبکی از دکوراسیون منازل مدرن
    نحوه چیدمان مبل راحتی ال بسیار بحث برانگیز است چرا که این نوع مبل به عبارتی عامیانه دست فرد را برای چیدمان باز می گذارد و دلیل اصلی این امر نیز سادگی این مبل ها است البته فراموش نشود که مبل های راحتی ال در عین سادگی بسیار شیک و زیبا هستند. همانطور که گفته شد مبل های راحتی ال با هر سبکی از دکوراسیون منازل مدرن متناسب هستند حتی افرادی هم که طرفدار مبل های سلطنتی و مبل های استیل هستند اما با کمبود فضا مواجه اند می توانند مبل های ال را انتخاب کنند چرا که امروزه مدل های سلطنتی مبل ال نیز در بازار وجود دارند.

چیدمان مبل راحتی ال

  •  ارزان بودن مبل های ال: اگر به تازگی برای خرید مبل به بازار و نمایشگاه ها رفته باشید از قیمت های سرسام آور مبل ها خبر دارید اما مبل های ال همواره گزینه مناسبی برای افرادی است که می خواهند هزینه کم تری برای خرید مبل صرف کند و به عبارتی مبل های ال مناسب تمامی افراد با بودجه های مختلف است چرا که قیمت مبل های ال به مراتب بسیار کم تر از مبل های دیگر است درواقع شما می توانید با هزینه ای کم صاحب مبل هایی شیک و زیبا شوید.

در فوق به سه دلیل اصلی محبوبیت مبل های راحتی ال اشاره کردیم حال نوبت به بررسی نحوه چیدمان مبل راحتی ال می رسد:

  •  همانطور که از نام این مبل ها پیدا است مبل راحتی ال شبیه به حرف انگلیسی L است در نتیجه این مبل ها به صورت افقی در کنار هم چیده می شوند و زاویه 90 درجه را تشکیل می دهند.

نحوه چیدمان مبل راحتی ال با کاناپه دو نفرهنحوه چیدمان مبل راحتی ال با کاناپه دو نفره

از آن جایی که این نوع از مبل های ال فضای کمی را برای نشستن در اختیار افراد قرار می دهند بهتر است در خانه هایی مورد استفاده قرار گیرند که کم جمعیت هستند. در چیدمان این نوع از مبل های ال قسمت کوچک مبل به کاناپه متصل و مبل های تک نفره نیز در مقابل مبل ال قرار می گیرند.

نحوه چیدمان مبل راحتی ال با کاناپه سه نفره و ضلع کوچک جدا شونده

در این نوع مدل از مبل های ال یکی از اضلاع بسیار کوتاه تر از ضلع مقابل خواهد بود. در این مدل به گونه ای مبل ها را قرار دهید که ضلع طولانی در قسمت طول منزل و ضلع کوتاه نیز در قسمت عرض منزل باشد. توجه داشته باشید که در این دکوراسیون استفاده از میز عسلی بسیار بهتر از جلو مبلی است.

نحوه چیدمان مبل راحتی ال جدا شونده

در این مدل می توانید تمامی مدل هایی که درفوق ذکر شد را امتحان کنید یعنی گاهی می توانید مبل ها را به صورت متصل قرار دهید و گاهی جدا. همچنین می توانید با استفاده از میز عسلی اضلاع مبل را به یکدیگر متصل کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
۰۷ مرداد. ۱۳۹۹

ارسال دیدگاه

آخرین مطالب
تعمیرات مبل در پاکدشت
تعمیرات مبل در پاکدشت

مبل شانا برای ساکنین پاکدشت خدمات ویژه ای را ارائه می دهد تا با اطمینان بتوانند از خدمات تعمیرات مبل پاکدشت استفاده کنند. در ادامه با خدمات تعمیر مبل بیشتر آشنا می شوید و می توانید با تماس تلفنی اطلاعات لازم را در زمینه تعمیر و رویه کوبی مبل خود کسب کنید.
افردی که می خواهند به کارگاه تعمیرات مبل در …

مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی
مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی ؟

افراد هنگام خرید مبل ممکن است با این سوال مواجه شوند که چه نوع پایه ای برای مبل ما مناسب است. اگر شما نیز با این سوال مواجه هستید و بین خرید مبل با پایه چوبی و خرید مبل با پایه فلزی مردد هستید پیشنهاد می کنم تا انتهای این مطلب از مبل شانا با ما همراه باشید.
مبل ها یکی از اجزای اصلی دکوراسیون منزل و …

پارچه مبل سلطنتی و لاکچری
لیست جدیدترین پارچه های مبل سلطنتی و لاکچری

آیا تصمیم دارید پارچه مبل سلطنتی و لاکچری برای مبلمان خود انتخاب کنید؟ مسلما چنین سوالاتی پیش از اقدام به انتخاب یک پارچه سلطنتی و لاکچری، به ذهن شما نیز خطور کرده است اما پاسخ مناسبی برای آن ها نداشته اید. در هنگام تعمیرات مبل، تعمیرکار مبل از شما می خواهد تا پارچه مناسبی را خریداری کنید از این رو …

09122835893