تعمیر فوم مبل

همان طور که می دانید در بسیاری از مواقع مبل شما نیاز به تعمیر دارد و به دلیل فرورفتگی در مبل نیاز است تا مبل شما تعیمر شود. مبل شانا با ارائه خدمات تعمیر فوم مبل با بهترین و با کیفیت ترین فوم ها آماده ارائه خدمت رسانی است. تعمیرات مبل شانا آماده خدمت رسانی در زمینه تعمیر ، رویه کوبی و تعویض پارچه مبل است.

معمولا در خرید مبل و تعمیر انواع مبلمان توجه به نوع جنس چوب و پارچه بسیار اهمیت دارد علاوه بر این موارد در خرید مبل و تعمیرات مبل اصطلاحاتی مانند تعمیر فوم مبل و اسفنج نیز وجود دارد که درباره فوم مبل باید بگوییم که فوم مبل دارای انواع مختلفی است که عبارت است از فوم سرد، فوم گرم، فوم ویژه، الیاف ویسکوز، لایکو، پلی استر فشرده ، فیبر پلی ستر، فوم مبل پلی اورتان ضد میکروبی ، فوم مبل پلی اورتان با تراکم بالا، فوم سلول باز و فوم سلول بسته و …

تعمیر فوم مبل

تعمیر فوم مبل از جمله اقداماتی است که بسیاری از افراد برای کاهش هزینه ها و برای رفع فرسودگی مبلمان خانه یا محل کار انجام می دهند. امروزه شرکت های تعمیر مبل بسیاری این خدمات را ارائه می دهند که شرکت خدمات تعمیر مبل شانا با استفاده از بهترین تکنولوژی روز دنیا این نوع تعمیرات مبل را در کنار تعمیر و تقویت کلاف، رویه کوبی، تعویض فوم و اسفنج و . . . انجام می دهد.

انواع فوم در تعمیرات مبل

استفاده طولانی مدت از مبلمان معمولا باعث از بین رفتن فوم و اسفنج مبل می شود که بسیاری از افراد با تعویض مبلمان خود این مشکل را رفع می کنند اما بسیاری از افراد نیز با استفاده از خدمات تعمیر مبل شانا برای تعویض فوم به فروشندگان و تعمیرکاران مبل شانا مراجعه می کنند. در کنار انواع فوم های مبل فوم سرد و گرم از آن دسته از مواد ضروری است که در تعمیر مبل باید به نوع آن توجه داشت معمولا برای درک بهتر تفاوت فوم سرد و گرم در تعمیرات مبل باید اطلاعاتی را از ویژگی انواع فوم داشت که ما در این بخش به بررسی ویژگی این دو نوع فوم می پردازیم.

ابتدا در تعریف فوم مبل باید بگوییم که در مقایسه با اسفنج فوم ها دارای طول عمر بسیاری است و از ترکیب مواد شیمیایی مخصوصی ساخته شده اند و در مبلمان و صندلی ماشین ها مورد استفاده قرار می گیرند. مناسب ترین فوم های مورد استفاده در مبلمان نوع فوم سرد، گرم و ویژه  است که در انواع ضخامت با بازار ارائه می شود.

تعمیر مبل با فوم گرم و سرد

تعمیر فوم مبل با فوم گرم

فوم ها با توجه به کاربردی که در انواع مبلمان دارند در دما های مختلفی در کوره ساخته می شود و دمای ساخت آن ها در واقع علت نام گذاری این نوع فوم ها است. در تعمیرات مبل استفاده از نوع فوم به نوع مبل بستگی دارد در مبلمان استیل بیشتر از فوم گرم استفاده می شود زیرا این نوع فوم سفت تر است و حالت ارتجاعی بسیار مناسبی را دارد از این رو در تعمیر مبل استفاده از فوم گرم در کف مبل بسیار بهتر از اسفنج است. در صورتی که نوع پارچه و یا چوب مبل بسیار گران باشد اما فوم کیفیت مناسب را نداشته باشد مبل دچار آسیب می شود و ممکن است تا بسیار زود خراب شود.

در خدمات تعمیر فوم مبل شرکت مبلمان شانا مبلمان شما به صورت حرفه ای و بسیار با کیفیت مورد تعمیر  بررسی قرار می گیرد که این نوع تعمیر در واقع نوعی صرفه جویی اقتصادی خانواده نیز به شمار می رود.

تعمیر فوم مبل با فوم سرد

در ساخت فوم سرد از حرارت کمتری نسبت به فوم گرم استفاده می شود و از این رو نیز به این نوع فوم، سرد گفته می شود. ارتجای بالای این نوع فوم باعث شده تا از این فوم در مبل های راحتی استفاده شود این نوع فوم راحتی بسیار زیادی را در بدن شخصی که روی مبل می نشیند ایجاد می کند از نظر دوام نیز این فوم بسیار بادوام تر از فوم گرم است. تعمیر مبل با فوم سرد بیشتر در مبلمان راحتی و کاناپه ها انجام می شود. که این کار توسط خدمات مبل شانا و با هزینه بسیار مناسب انجام می شود.

قیمت تعمیر فوم مبل

معمولا تعمیر فوم مبل برای آن دسته از مبل هایی که در قسمت نشیمن گاه دچار خرابی هستند بسیار مناسب است از این رو هزینه تعمیر فوم مبل با توجه به قیمت بالای خرید انواع مبلمان بسیار مناسب تر است از این رو تعمیر فوم مبل یکی از اقدامات تخصصی خدمات مبل شانا است که این کار توسط جمعی از افراد متخصص با بهره مندی ابزار الات پیشرفته روز دنیا صورت می گیرد.

معمولا با شناخت کاربرد و تفاوت فوم سرد و گرم در تعمیرات مبل، می توانید تا هزینه های مربوط به تعمیرات مبلمان خود را به راحتی مدیریت کنید. هزینه تعمیر فوم مبل بستگی به نوع فوم و نوع مبلمان دارد.

 

3.2/5 - (6 امتیاز)
۰۸ فروردین. ۱۳۹۹

ارسال دیدگاه

آخرین مطالب
تعمیرات مبل در پاکدشت
تعمیرات مبل در پاکدشت

مبل شانا برای ساکنین پاکدشت خدمات ویژه ای را ارائه می دهد تا با اطمینان بتوانند از خدمات تعمیرات مبل پاکدشت استفاده کنند. در ادامه با خدمات تعمیر مبل بیشتر آشنا می شوید و می توانید با تماس تلفنی اطلاعات لازم را در زمینه تعمیر و رویه کوبی مبل خود کسب کنید.
افردی که می خواهند به کارگاه تعمیرات مبل در …

مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی
مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی ؟

افراد هنگام خرید مبل ممکن است با این سوال مواجه شوند که چه نوع پایه ای برای مبل ما مناسب است. اگر شما نیز با این سوال مواجه هستید و بین خرید مبل با پایه چوبی و خرید مبل با پایه فلزی مردد هستید پیشنهاد می کنم تا انتهای این مطلب از مبل شانا با ما همراه باشید.
مبل ها یکی از اجزای اصلی دکوراسیون منزل و …

پارچه مبل سلطنتی و لاکچری
لیست جدیدترین پارچه های مبل سلطنتی و لاکچری

آیا تصمیم دارید پارچه مبل سلطنتی و لاکچری برای مبلمان خود انتخاب کنید؟ مسلما چنین سوالاتی پیش از اقدام به انتخاب یک پارچه سلطنتی و لاکچری، به ذهن شما نیز خطور کرده است اما پاسخ مناسبی برای آن ها نداشته اید. در هنگام تعمیرات مبل، تعمیرکار مبل از شما می خواهد تا پارچه مناسبی را خریداری کنید از این رو …

09122835893