تعمیر مبل به جای خرید مبل جدید

نو کردن اثاث منزل و تغییر دکوراسیون برای ما اهمیت زیادی دارد مخصوصا اگر در روزهای آخر سال باشیم اما عوض کردن بعضی از وسایل فقط هزینه ای اضافی برای ما خواهد بود برای مثال عوض کردن هر ساله ی مبل کاری اشتباه است در واقع  با کمی تغییر و تعمیرات مبل میتوانیم آن را نو کنیم.

تعمیر مبل به جای خرید مبل جدید

امروزه با کمک شرکت های تعمیر مبل شما می توانید به راحتی مبل های خود را در صورت آسیب دیدن تعمیر کنید یا ظاهر آنها را به سلیقه ی خود تغییر دهید تعمیر مبل کاری به صرفه و مناسب برای تغییر دکوراسیون منزل تان است. در بسیاری از مواقع تغییراتی در مبل ها به وجود خواهد آمد که چاره ای به جز تعویض مبل نخواهیم داشت اما در برخی موارد ایراداتی سطحی است که با تعمیر حل خواهد شد و زیبایی اولیه را می توان به آن دوباره بخشید.

بهتر است به جای اینکه پول زیادی برای خرید مبلمان جدید بدید، با کمی صرف وقت و هزینه ای به مراتب کمتر، مبلمانتان را تغییر ظاهر بدهید و با خیال راحت و اطمینان از کیفیت مبل هایتان از آن ها استفاده نمایید.  با اطمینان می توان گفت که مبل ها در زندگی ما نقش بسزایی دارند و  از وسایل مهم به حساب می آیند پس نگهداری و تعمیر آن ها نیز لازم است و نیازمند دقت بالایی دارد . مبل ها در انواع مختلف راحتی , استیل , اداری و چوبی وجود دارند که بسته به جنس و نوع آنها دارای روش های مختلف برای تعمیر مبل می باشند.  پس تعمیر مبل ها کاری نسبتا دشوار است و باید توسط افراد آموزش دیده صورت گیرد تا مشکلات آن به راحتی حل شود و مانند روز اول نو شوند.

اما باید توجه داشته باشید که  در برخی موارد خریدن مبل بسیار به صرفه تر از تعمیر آن خواهد بود پس ابتدا لازم است تا بدانید میزان آسیب وارد شده به مبل شما تا چه میزانی می باشد. مبل ها تا زمانی قابل تعمیر و استفاده هستند که کلاف آن ها سالم و محکم باقی مانده باشد در غیر اینصورت هزینه ی تعمیر مبل کاری اشتباه و هزینه ای اضافی است بهترین راه این است که مبل شما توسط متخصص دیده شود و هزینه ی کلی تعمیر آن تعیین گردد تا شما با برآورد هزینه ها انتخاب کنید که بهتر است مبلی جدید خریداری نمایید یا مبل ها را تعمیر کنید.

 

مبل شانا با تجربه چندین ساله در زمین مبلمان بهترین راهکار برای تعمیرات مبل را ارائه می دهد برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نکات مهمی که قبل از تعمیر مبل باید در نظر گرفته شود

  •  پیدا کردن و انتخاب یک تعمیرکار حرفه ای و ماهر
  •  مشاهده نمونه کار های تعمیرگاه
  •  انتخاب پارچه , چرم و یا نوع چوب مناسب
  •  تعیین هزینه قبل از تعمیر مبل
  •  اطمینان از استفاده مواد اولیه مرغوب و مناسب

تعمیرات مبل

  •   اجتناب از بردن مبل ها در روز های شلوغ پایانی سال
  •   انتخاب طراحی مناسب و متناسب با سلیقه ی خود
  •   راهنمایی در انتخاب مواد اولیه از تعمیرکار
  •   اطمینان از سالم بودن کلاف های مبل
  • استفاده از قطعات استاندارد و دارای ضمانتنامه

پرهزینه ترین قسمت تعمیرات مبل هزینه ای بسیار کمتر از خریدن مبل برای شما خواهد داشت در تعمیرات مبل هم برخی از موارد دارای هزینه های بیشتری نسبت به سایر تعمیرات دارند. رویه کوبی و کلاف مبل از پر هزینه ترین قسمت تعمیرات به حساب می آید به این معنی که در رویه کوبی بسته به نوع پارچه , مقدار پارچه ی مورد نیاز و مقدار مهارت تعمیر کارهزینه ها متفاوت است و هرچه این موارد در حالت مرغوب خود و بیشتر باشد هزینه های نیز افزایش می یابد .

هزینه تعمیر مبل به جای خرید مبل جدید

قسمت کلاف مبل هم بسیار مهم است زیرا میزان محکم بودن یا نبودن مبل توسط این کلاف ها مشخص میشود و به گونه ای استخوان بندی مبل تلقی می شود هرچه کلاف انتخابی شما مستحکم تر و بهتر باشد هزینه ای بیشتر می طلبد در واقع زمانی که مبل شما آسیب دیده باشد در صورت سالم بودن مبل ها تعمیر آن به راحتی صورت میگیرد پس انتخاب یک کلاف مناسب توجه زیادی می خواهد و نیازمند دقت بالایی است. تشخیص کلاف خوب از اهمین ویژه ای برخوردار است و هر نوع مبل کلاف مخصوص به خود را دارد همانگونه که اشاره کردیم انتخاب یک کلاف مناسب کاری مهم است و تشخیص کلاف مناسب کاری نسبتا دشوار است. کلاف ها برای مبل های استیل چوب گردو و راش و در مبل های راحتی چوب روس است در برخی از مبل ها از چوب های سفید استفاده می شود اما این نوع کلاف به دلیل انعطاف کم و جنس نا مرغوب گزینه ای مناسب نیست . به طور کلی می توان گفت اگر مبل شما از چوب مناسبی برخوردار است تعمیرات مبل برای شما بهترین گزینه خواهد بود.

5/5 - (1 امتیاز)
۱۶ تیر. ۱۳۹۸
۱ Comments
  • مریم

ارسال دیدگاه

آخرین مطالب
تعمیرات مبل در پاکدشت
تعمیرات مبل در پاکدشت

مبل شانا برای ساکنین پاکدشت خدمات ویژه ای را ارائه می دهد تا با اطمینان بتوانند از خدمات تعمیرات مبل پاکدشت استفاده کنند. در ادامه با خدمات تعمیر مبل بیشتر آشنا می شوید و می توانید با تماس تلفنی اطلاعات لازم را در زمینه تعمیر و رویه کوبی مبل خود کسب کنید.
افردی که می خواهند به کارگاه تعمیرات مبل در …

مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی
مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی ؟

افراد هنگام خرید مبل ممکن است با این سوال مواجه شوند که چه نوع پایه ای برای مبل ما مناسب است. اگر شما نیز با این سوال مواجه هستید و بین خرید مبل با پایه چوبی و خرید مبل با پایه فلزی مردد هستید پیشنهاد می کنم تا انتهای این مطلب از مبل شانا با ما همراه باشید.
مبل ها یکی از اجزای اصلی دکوراسیون منزل و …

پارچه مبل سلطنتی و لاکچری
لیست جدیدترین پارچه های مبل سلطنتی و لاکچری

آیا تصمیم دارید پارچه مبل سلطنتی و لاکچری برای مبلمان خود انتخاب کنید؟ مسلما چنین سوالاتی پیش از اقدام به انتخاب یک پارچه سلطنتی و لاکچری، به ذهن شما نیز خطور کرده است اما پاسخ مناسبی برای آن ها نداشته اید. در هنگام تعمیرات مبل، تعمیرکار مبل از شما می خواهد تا پارچه مناسبی را خریداری کنید از این رو …

09122835893