انتخاب بهترین فوم برای مبل

سوال فوق معمولا توسط افرادی پرسیده می شود که قصد خرید مبلمان جدید دارند و یا فوم مبل هایشان دچار فرورفتگی شده است در نتیجه باید نسبت به تعویض فوم مبل اقدام کنند.انتخاب بهترین فوم برای مبل

بهترین فوم برای مبل کدام است؟

اما همه ما می دانیم که برای انتخاب بهترین فوم برای مبل باید اطلاعات دقیقی درباره آن در اختیار داشته باشیم به همین دلیل نیز برای یافتن پاسخی مناسب برای پرسش “بهترین فوم برای مبل کدام است؟” به جستجو در اینترنت متوسل می شویم و یا به سراغ افرادی می رویم که اطلاعات دقیقی درباره فوم مبل دارند.
افرادی که در حال مطالعه این مقاله هستند آسان ترین، سریع ترین و بهترین راه ممکن را برای رسیدن به پاسخ صحیح پرسش فوق انتخاب کرده اند در نتیجه در ادامه این مقاله تمام سعی خود را می کنیم که روش های تشخیص بهترین فوم را مورد بررسی قرار دهیم.

ویژگی بهترین فوم

پیش از آشنایی با ویژگی بهترین فوم مبل بهتر است با انواع فوم مبل آشنا شوید چرا که این امر سبب می شود اطلاعات دقیق تری درباره فوم های مبل کسب کنید و با بررسی ویژگی های هر کدام بهترین آن ها را برای مبل های خود انتخاب کنید.

  • فوم گرم: فوم گرم که یکی از انواع شناخته شده فوم مبل است در دمای بالا و با حرارت مستقیم تولید می شود. سفت بودن یکی از خواص اصلی فوم گرم است که البته پس از مدتی سفتی این فوم از بین می رود و نرم تر می شود.
  • فوم سرد: فوم سرد یا مموری فوم یکی از پرطرفدارترین فوم ها در بین مردم است چرا که این فوم ها طول عمر بیشتری نسبت به فوم های گرم دارند که دلیل اصلی آن تولید فوم سرد در دمای پایین و در مجاورت حرارت غیر مستقیم است. نرم بودن فوم سرد از دیگر تفاوت های آن با فوم گرم است؛ تمامی این تفاوت ها سبب افزایش قیمت فوم سرد شده است.
  • فوم الیاف ویسکوز: اگر به دنبال فومی مناسب برای کوسن و بالشتک مبلمان منزلتان هستید الیاف ویسکوز بهترین گزینه است چرا که این فوم بسیار نرم است و حالت ارتجاعی آن نسبت به فوم های دیگر بسیار کمتر است.
  • لایکو: لایکو که از ورق های نازکی از جنس پنبه و پلی استر تشکیل شده است علاوه بر استفاده در دسته و تکیه گاه مبل برای طول عمر دیگر فوم ها در کف مبل ها و بر روی فوم های دیگر قرار داده می شود. به یاد داشته باشید که چگالی لایکو رابطه مستقیمی با تحمل فشار و همچنین طول عمر آن دارد پس همواره به سراغ لایکو هایی که چگالی بیشتری دارند بروید.
  • فوم ویژه: از آنجایی که فوم ویژه خواص فوم سرد و گرم را به صورت هم زمان دارد در نتیجه از لحاظ نرمی و سفتی نیز بین این دو فوم قرار دارد.
  • فوم پلی استر فشرده: جنس این فوم پنبه پلی استر است و این فوم دارای مزایای بسیار زیادی است که برخی از این مزایا عبارتند از: ضد آلرژی، مقاوم در برابر قارچ زدن، در صورت خیس شدن به راحتی خشک می شود و…

بهترین تعویض و فوم مبل

همانطور که اشاره شد شناخت ویژگی بهترین فوم یکی از بهترین روش ها برای رسیدن به پاسخ مناسب سوال “بهترین فوم برای مبل کدام است؟” به شمار می رود در نتیجه در ادامه ویژگی بهترین فوم را برایتان برمیشماریم:

  •  بهترین فوم به راحتی فشرده می شود.
  •  حالت ارتجاعی بالا: یک فوم باکیفیت زمانی که فشرده می شود سریع تر به حالت قبلی خود بازمی گردد.
  •  فوم هایی که در کف مبل استفاده می شوند نباید بسیار نرم باشند به عنوان مثال الیاف ویسکوز از جمله فوم هایی است که نباید در کف مبل استفاده شود.
3.4/5 - (29 امتیاز)
۱۴ فروردین. ۱۴۰۲

ارسال دیدگاه

آخرین مطالب
تعمیرات مبل در پاکدشت
تعمیرات مبل در پاکدشت

مبل شانا برای ساکنین پاکدشت خدمات ویژه ای را ارائه می دهد تا با اطمینان بتوانند از خدمات تعمیرات مبل پاکدشت استفاده کنند. در ادامه با خدمات تعمیر مبل بیشتر آشنا می شوید و می توانید با تماس تلفنی اطلاعات لازم را در زمینه تعمیر و رویه کوبی مبل خود کسب کنید.
افردی که می خواهند به کارگاه تعمیرات مبل در …

مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی
مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی ؟

افراد هنگام خرید مبل ممکن است با این سوال مواجه شوند که چه نوع پایه ای برای مبل ما مناسب است. اگر شما نیز با این سوال مواجه هستید و بین خرید مبل با پایه چوبی و خرید مبل با پایه فلزی مردد هستید پیشنهاد می کنم تا انتهای این مطلب از مبل شانا با ما همراه باشید.
مبل ها یکی از اجزای اصلی دکوراسیون منزل و …

پارچه مبل سلطنتی و لاکچری
لیست جدیدترین پارچه های مبل سلطنتی و لاکچری

آیا تصمیم دارید پارچه مبل سلطنتی و لاکچری برای مبلمان خود انتخاب کنید؟ مسلما چنین سوالاتی پیش از اقدام به انتخاب یک پارچه سلطنتی و لاکچری، به ذهن شما نیز خطور کرده است اما پاسخ مناسبی برای آن ها نداشته اید. در هنگام تعمیرات مبل، تعمیرکار مبل از شما می خواهد تا پارچه مناسبی را خریداری کنید از این رو …

09122835893