تعویض اسفنج و فوم مبل

بدون شک شما هم نام خدماتی به نام تعمیر مبل را شنیده اید و کم و بیش با تعمیرات مبل آشنا باشید. نکته ای که وجود دارد این است که خدمات تعمیر مبل فقط شامل تعویض رویه مبل نمی شود بلکه در تعمیر مبل می توانید تمامی قسمت های مبل از جمله اسفنج و فوم مبل را هم عوض کنید. در ادامه با تعویض اسفنج و فوم مبل آشنا می شوید و می توانید از این خدمات مبل شانا استفاده کنید.

تعویض اسفنج و فوم مبل

تعویض فوم مبل

امروزه مبلمان دیگر مثل گذشته فقط در منازل افراد ثروتمند و صاحب منصب یافت نمی شود بلکه امروزه در بیشتر منازل وجود دارد که بسیار مورد توجه است. مبلمان انواع مختلفی دارد که هر کس با توجه به نیاز خود و طبق سلیقه خود آن را انتخاب و خریداری می کند در خرید مبلمان توجه به راحتی و زیبایی و طراحی آن بسیار اهمیت دارد. بیشتر افراد به دنبال خرید مبلمان راحتی و کاناپه و بسیاری از افرادی که به دنبال باشکوه نشان دادن دکوراسیون منزل هستند خرید مبل استیل یا سلطنتی را در اولویت قرار می دهند.
در خرید مبل نکته مهم این که توجه به تشک مبل در تمام طرح ها و مدل ها بسیار مهم است زیرا باید در هنگام نشستن بر روی آن احساس راحتی کرد معمولا جنس تشک مبل از اسفنج یا فوم و یا ویسکوز است منظور از اسفنج همان ابر معمولی است، که می توانید آن را در ضخامت های مختلف در بازار ببینید از اسفنج برای نقاط مختلف مبلمان استفاده می شود.
با توجه به این که ممکن است گاهی اوقات ظاهر مبل بسیار تمیز و نیاز به تعمیر نداشته باشد اما تشک مبل یکی از مواردی است که ممکن است بسیار سریع تر از سایر اجزای مبل نیاز به تعویض اسفنج و فوم داشته باشد. در صورتی که در هنگام نشستن احساس فرورفتگی و یا جیر جیر می کند دلیل این فرو رفتگی از بین رفتن بافت فوم می باشد که باید تعویض شود.

در تعمیرات مبل شانا تعویض اسفنج و فوم مبل از مواردی است که بعد از بررسی کارشناسان مبل به سرعت حتی در محل نیز با بهترین کیفیت انجام می شود.

مراحل تعویض اسفنج و فوم مبل

تشک مبل معمولا بر اثر زیاد نشستن ممکن است بعد از مدتی دچار تغییر حالت شود که بسیاری از خانواده ها را نگران کند مطمئنا با قیمت های بسیار بالای مبل در صورت خرابی مبل مطمئنا تعویض اسفنج و فوم مبل بسیار ارزان تر است از این رو بهتر است تا با تعویض اسفنج و فوم مبل علاوه بر محکم و مستحکم شدن آن در هزینه ها نیز تا حدود زیادی صرفه جویی کنید.

تعویض اسفنج و فوم مبل نوعی تعمیرمبل است که این کار توسط تعمیرکار مبل شانا در تولیدی و با استفاده از روش های روز دنیا زیر نظر پرسنل بسیار خلاق و حرفه ای تیم تعمیر مبل شانا در کمترین زمان و برترین کیفیت انجام می شود.
در مرحله اول تعویض اسفنج و فوم تشک مبل، قالب گیری و برش اسفنج جدید بسیار با دقت انجام می شود ممکن است تا برای بیشتر مبل ها از اسفنج های قالبی نیز استفاده شود که این نوع اسفنج ها از قبل برش داده شده هستند و دارای اندازه استاندارد می باشند.

مراحل تعویض اسفنج و فوم مبل

انتخاب اسفنج و فوم مبل با توجه به نوع مبل

یکی از مهم ترین کار هایی که بایستی بعد از خراب شدن مبل انجام داد تعمیرات مبل است که معمولا با توجه به این که امکان خرید مبل جدید برای بیشتر خانواده ها امکان ندارد تعمیر مبل از جمله اقداماتی است که برای کاهش هزینه ها در حین فرسوده شدن مبلمان خانه یا محل کار انجام می شود.
منظور از تعمیر یک مبل فقط اشاره یه یک بخش نیست بلکه تعمیر مبل شامل تقویت کلاف، رویه کوبی، تعویض فوم و اسفنج و رنگ کاری و . . . است.
فوم مبل در واقع به عنوان هسته مرکزی مبل است که انواع مختلفی دارد که هر یک ویژگی خاصی را دارد شرایط نگه داری از مبل و میزان استفاده از آن در انتخاب نو فوم و اسفنج مبل بسیار تاثیر گذار است معمولا فوم و اسفنج پس از استفاده طولانی مدت کیفیت خود را از دست می دهد و نیاز به تعویض پیدا می کند.
انتخاب اسفنج و فوم مبل با توجه به نوع مبل اولین سوالی که فروشندگان و تعمیرکاران مبل دارند این است که می خواهید از چه فومی در مبلمان تان استفاده شود؟ فوم گرم یا سرد و یا . . . معمولا با توجه به انواع فوم ها شما می توانید فومی را انتخاب کنید که متناسب با شرایط شما و نوع مبل باشد.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص فوم مبل می توانید به تفاوت فوم سرد و گرم در تعمیرات مبل مراجعه کنید.

هزینه تعویض اسفنج و فوم مبل

درباره هزینه تعویض اسفنج و فوم مبل در تعمیر مبل شانا باید بگوییم که با توجه به انواع فوم ها و اسفنج مبل که وجود دارد هزینه تعویض اسفنج علاوه بر نوع اسفنج به نوع مبل نیز بستگی دارد در صورتی که به دنبال تعویض اسفنج و فوم مبل هستید بهتر است تا با کارشناسان تعمیر مبل شانا تماس بگیرید و از قیمت تعرفه های تعمیر مبل اطلاع پیدا کنید.

تولیدی و  تعمیر مبل شانا با در اختیار داشتن یک تولیدی مجهز برای تعمیر انواع مشکلات مبل و انواع مبلمان پس از بررسی مشکل انواع تعمیر و یا تعویض قطعات مبل را به بهترین روش و کمترین میزان هزینه در مقایسه با سایر شرکت های خدماتی مبل انجام می دهد.

3.7/5 - (10 امتیاز)
۱۵ اسفند. ۱۳۹۸
۶ Comments
  • علی
    • ادمین مبل شانا
  • حسین
    • ادمین مبل شانا
  • محمد حسین
    • ادمین مبل شانا

ارسال دیدگاه

آخرین مطالب
تعمیرات مبل در پاکدشت
تعمیرات مبل در پاکدشت

مبل شانا برای ساکنین پاکدشت خدمات ویژه ای را ارائه می دهد تا با اطمینان بتوانند از خدمات تعمیرات مبل پاکدشت استفاده کنند. در ادامه با خدمات تعمیر مبل بیشتر آشنا می شوید و می توانید با تماس تلفنی اطلاعات لازم را در زمینه تعمیر و رویه کوبی مبل خود کسب کنید.
افردی که می خواهند به کارگاه تعمیرات مبل در …

مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی
مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی ؟

افراد هنگام خرید مبل ممکن است با این سوال مواجه شوند که چه نوع پایه ای برای مبل ما مناسب است. اگر شما نیز با این سوال مواجه هستید و بین خرید مبل با پایه چوبی و خرید مبل با پایه فلزی مردد هستید پیشنهاد می کنم تا انتهای این مطلب از مبل شانا با ما همراه باشید.
مبل ها یکی از اجزای اصلی دکوراسیون منزل و …

پارچه مبل سلطنتی و لاکچری
لیست جدیدترین پارچه های مبل سلطنتی و لاکچری

آیا تصمیم دارید پارچه مبل سلطنتی و لاکچری برای مبلمان خود انتخاب کنید؟ مسلما چنین سوالاتی پیش از اقدام به انتخاب یک پارچه سلطنتی و لاکچری، به ذهن شما نیز خطور کرده است اما پاسخ مناسبی برای آن ها نداشته اید. در هنگام تعمیرات مبل، تعمیرکار مبل از شما می خواهد تا پارچه مناسبی را خریداری کنید از این رو …

09122835893