تعمیرات مبل ارزان

بسیاری از افراد که می خواهند مبلمان خود را تعمیر کنند معمولا به دنبال خدمات تعمیر مبل ارزان هستند و شرکتی را می خواهند که تعمیرات مبل خود را با قیمت مناسب انجام دهد . آیا سپردن مبل برای تعمیرات با قیمت ارزان درست است و آیا می توان به شرکت های تعمیرات مبل ارزان اعتماد کرد؟

تعمیرات مبل ارزان

با ما همراه باشید تا با اطلاعات کامل را در خصوص تعمیرات مبل ارزان کسب کنید و با مزایا و معایب تعمیرات مبل ارزان آشنا شوید.

امروزه با توجه به سبک زندگی و پیروی افراد از مد روز و نقش مبلمان در دکوراسیون با توجه به قیمت بالایی که در مقایسه با سایر لوازم خانگی دارد به عنوان یکی از لوازم کاربردی بسیار مهم است و می توان گفت که مبلمان جز اصلی منزل به شمار می رود و هزینه خرید و یا تعویض یک دست مبلمان می تواند برای فرد بسیار گران و سنگین باشد اما این وسیله هم مانند سایر لوازم می تواند که در مدت زمان زیاد و با استفاده مداوم دچار تغییر شکل ظاهری رویه و حتی زیره شود که برای بسیاری از افرادی که توان خرید مبلمان جدید و مد روز مطابق با دکوراسیون داخلی منزل را ندارند تعمیرات مبل راه کاری کم هزینه برای رفع خرابی و آسیب ظاهری آن است.

مهم ترین اقداماتی که در تعمیرات مبل انجام می شود مواردی مانند رفع آسیب پایه مبل، پارگی و یا سایش روکش مبل، شکستگی و حتی خرابی اسفنج که تمامی این موارد با انجام یک تعمیر به صرفه و ارزان به راحتی حل می شود .

همان طور که درباره خرید مبل اطلاع دارید با توجه به سنگینی هزینه های مبل در مقایسه با خرید مطمئنا  قیمت تعمیرات مبل بسیار کمتر از هزینه تعویض است. و این کار مناسب ترین روش برای صرفه جویی در هزینه های بسیاری خانوار ها است.

نکته ای حائز اهمیت این است که همیشه ارزان بودن به معنی کیفیت بالاتر نمی باشد. در نتیجه سعی کنید در انتخاب شرکت تعمیرات مبل ارزان دقت کنید. در ادامه با برخی از نمونه کار های مبل شانا آشنا می شویم.

تصویر زیر نمونه ای از تعمیرات مبل شانا است که با تعویض رویه مبل انجام شده است. برای مشاهده نمونه کار های بیشتر می توانید با ما در ارتباط باشید و یا به اینستگرام ما مراجعه کنید.

نمونه کار تعمیر مبل استیل

 

معمولا در تعمیرات مبل ارزان یا تعویض آن اولین کاری که بهتر است انجام دهید این است که آیا این مبل ارزش تعمیر و احیا را دارد؟ سپس با یک شرکت مناسب تماس گرفته و یک متخصص تعمیر را برای تعمیر مبلتان درخواست کنید ممکن است که شرکت خدماتی مانند تعمیر در محل را داشته باشد و در اولین فرصت این کار انجام بگیرد مسئله مهم در تعمیر مبل توجه به کلاف مبل است در صورتی که کلاف مبل شما سالم باشد تعمیر مبل بهترین کار است اما اگر کلاف دچار مشکل شده باشد مخصوصا در تعمیرات مبل استیل که درصد زیادی از آن از چوب کارشده است و اهمیت بسیاری دارد می تواند شامل هزینه زیادی باشد.

تعمیر مبلمان و ایجاد تغییر در آن منوط به شکستگی و فرسوده بودن مبل نیست و با توجه به انواع مختلف مبلمان و هزینه های بسیاری  متفاوتی که وجود دارد تعمیر می تواند بهترین روش برای ایجاد  تغییر در دکور اسیون منزل و رهایی از سبک قدیمی مبل و قیمت تعویض مبلمان باشد که تعویض رویه مبل یک راه ساده برای تغییر دکوراسیون ارزان است.

مبلمان ارزان قیمت در صورتی که نیاز به تعمیرات داشته باشند مطمئنا با توجه به مواد و پارچه ای که در آن استفاده شده است هزینه زیادی را برای تعمیر نیاز ندارد و استادکار مبل می تواند با توجه به قیمت مبل و مواد بکار رفته در تولید آن با ارزان ترین نوع پارچه تعویض رویه مبل را انجام دهد پس یک پیشنهاد عالی برای کسانی که قصد تعویض مبلمان دارند برای ایجاد یک تغییر اساسی در محیط منزل ، بهترین و ارزان ترین کار تعویض پارچه و رویه مبل می باشد که در تعمیرات مبل نیز طرفداران بسیاری دارد است و باعث تغییر زیادی در شکل ظاهری مبلمان می شود.

تعمیرات مبل ارزان در تهران

مبل شانا با در نظر گرفتن خدمات متنوع به تمامی ساکنین تهران شهر تهران آماده خدمت رسانی است. از این رو به تمامی ساکنین تهران خدمات ویژه ای را در زمینه تعمیر مبل و رویه کوبی و خدمات جانبی دیگر ارائه میدهد.

  • تعمیرات مبل ارزان و مناسب شمال تهران

با توجه به این که شمال تهران به عنوان منطقه بالانشین شهر است و می توان گفت نسبت به شرق و غرب بسیار کم جمعیت تر است از این رو تعمیرات مبل در این نواحی به نسبت شرق و غرب بسیار محدود است شرکت خدمات تعمیر مبل شانا با در نظر گرفتن تمام موارد سعی کرده تا با ارائه خدمات به تمامی نواحی تهران انواع مشکلات مبل را در منزل و یا در تولیدی با استفاده از مواد با کیفیت تعمیر کند از این رو برای انجام تعمیرات مبل ارزان در شمال تهران بهتر است تا با شرکت تعمیر مبل شانا تماس حاصل کنید.

  • تعمیرات مبل ارزان و مقرون بصرفه شرق تهران

تعمیر مبل ارزان در شرق تهران از خدماتی است که شرکت تعمیر مبل شانا با داشتن سالها تجربه در این عرصه برای متقاضیان ارائه می دهد شما می توانید تا با سپردن مبل های خود به این شرکت دلهره ی تعمیر نامناسب مبل هایتان را نداشته باشید زیرا این شرکت برای تعمیر انواع مبلمان از بهترین متخصصان این رشته و مواد اولیه مرغوب استفاده می کند در کنار این موارد در تعمیر مبل شانا تمامی هزینه های تعمیر در مقایسه با سایر شرکت های ارائه دهنده خدمات تعمیر مبل بسیار مناسب تر است که این کمک بزرگی به اقتصاد خانواده ها می کند

  • تعمیرات مبل ارزان غرب تهران

ثبت سفارش تعمیر انواع مبل و انجام تعمیرات مبل ارزان از جمله خدماتی است که خدمات تعمیر مبل شانا برای تمام متقاضیان تهران و یا سایر شهرستان های اطراف تهران در نظر گرفته است از این رو در صورتی که مبلمان شما نیاز به تعمیر داشته باشد و شما ساکن غرب تهران هستید شما می توانید به آسانی سفارش تعمیرات مبل خود را به تعمیر مبل شانا ثبت کنید. این شرکت با استفاده از پرسنل بسیار قوی و نیروی متخصص سعی می کند تا مبل شما را در اولین فرصت بررسی و در صورت نیاز به تعمیر در شرکت تعمیرات آن را انجام داده و در موعد مقرر تحویل شما دهد.

  • تعمیرات مبل جنوب تهران

تعمیرات مبل ارزان در کرج

مبل شانا به تمامی ساکنین کرج خدمات تعمیر مبل را ارائه می دهد. از این رو سعی کرده است با براورد تعرفه رایگان حمل و نقل این امکان را فراهم کند تا ساکنین منطقه کرج با خیال راحت از خدمات تعمیرات مبل استفاده کنند.

مبل شانا به تمامی ساکنین مناطق عظیمیه،گوهردشت، گلشهر و مناطق دیگر کرج آماده خدمت رسانی است.

مزایای تعمیرات مبل ارزان

با توجه به هزینه های بالای مواد اولیه مبل های خارجی و مبلمان گران قیمت ایرانی در بسیاری از موارد خرید مبلمان ایرانی ارزان می تواند کاری به صرفه و اقتصادی باشد که بیشتر خانواده ها انجام می دهند این مبلمان با توجه به قیمت ارزان خرید در مقایسه با قیمت مبلمان های کلاسیک و یا نوع دیگر گران و پر هزینه در زمان تعمیر نیز هزینه ای کمتر از مبلمان های دیگر را دارد.

مهم ترین خدمات تعمیرات مبل ارزان شامل بخش های متنوعی از جمله رویه کوبی، تعمیر دسته های شکسته چوبی و گاهی فلزی و تعویض پارچه روی مبل می باشد که تمامی این موارد در مراکز تخصصی و زیر نظر برترین متخصصان تعمیر مبل در شرکت ها و تولیدی ها و کارگاه ها انجام می شود. علاوه بر این خدمات شرکت تعمیرات تخصصی  مبل شانا رنگ آمیزی و لکه گیری و همچنین پتینه کاری ورق طلا را نیز برای بسیاری از مبلمان ها به صورت کامل ظریف و حرفه ای انجام می دهند.

تعمیرات مبل

معایب تعمیرات مبل ارزان

معمولا امروزه و با توجه به گستردگی شرکت های وارد کننده و تولید کننده مبلمان در کشور انتخاب یک شرکت تعمیر مبل بسیار راحت است اما مهم ترین مسئله دریافت هزینه کم در مقابل خدمات برتر است که این مسئله باعث می شود تا افراد در انتخاب یک شرکت تعمیر مبلمان دچار مشکل شوند.

با توجه به مواد استفاده شده در تعمیرات مبل  بسیاری از شرکت ها متاسفانه خدمات مناسبی را ارائه نمی دهند و شرکت بر خلاف ادعایی که دارند از مواد درجه پایین  در تعمیر مبلمان استفاده می کنند  از این رو و با توجه به هزینه بالای مواد اولیه مطمئنا تعمیر مبل توسط افراد ماهر و خریدن مواد اولیه با کیفیت هزینه ای نسبتا زیادی را می تواند برای شرکت ارائه دهنده خدمات داشته باشد که در این صورت شرکت برای متحمل نشدن به این هزینه ها از مواد ارزان قیمت در تعمیر مبلمان استفاده می کند که می تواند معایب زیادی برای شما داشته باشد.

پاره شدن پارچه رویه مبل و یا شکستن دسته مبل پس از مدت کوتاهی بعد از تعمیر , شکستگی فنر مبل و مهمتر از همه پرداخت هزینه ای دیگر برای تعمیر دوباره یا خریدن مبل جدید می تواند از معایب انتخاب شرکت های تعمیر ارزان مبل است.

از این رو شما می توانید تا با انتخاب یک شرکت مناسب مانند تعمیرات تخصصی مبل شانا و با پرداخت هزینه ای کمی بیشتر دچار هزینه های سنگین دیگر و تعویض مبل نشوید.

معایب تعمیرات مبل ارزان

مهم ترین عوامل موثر بر قیمت تعمیرات مبل ارزان

یکی از عمده تغییراتی که در تعمیر مبلمان بسیار به چشم میاید تعویض رویه مبل و استفاده از پارچه هایی با رنگ و طرح بسیار جدید و هماهنگ با دکوراسیون منزل است که باعث ایجاد تغییراتی در منزل و روحیه افراد خانواده می شود شرکت های ارائه دهنده این تغییرات با انجام این اقدامات و موارد متعددی مثل تعمیر دسته ‌های چوبی شکسته مبل و کاناپه، پشتی ‌های آسیب‌دیده و تعویض فوم و فنر مبل‌ ها  باعث ایجاد ساختار نو در مبل می شوند علاوه بر این خدمات مهم ترین مرحله در تعمیر مبلمان رویه کوبی است که این کار علاوه بر هزینه زیاد نیاز به افراد متخصص در این زمین است

  •  توجه به جزییات

در تعمیرات مبل ارزان بسیاری از افراد تصور می کنند که بیشترین هزینه تعمیر مبلمان بستگی به اندازه مبل و یا صندلی دارد ولی این استدال مناسبی نیست و هزینه تعمیرات بستگی به محصولات کارشده در تعمیر دارد علاوه بر این دقت و یا ظرافت استاد کار در انجام تعمیر بر میزان کار و در نتیجه دستمزد تعمیرات تاثیر گذار است.

  •  پرداخت نهایی

بعد از انجام تمامی تعمیرات بدنه انواع مبلمان از قبیل کاناپه یا مبل کلاسیک یکی از کار های هزینه بر در تعمیرات مبل پرداخت نهایی است که بعد از پایان کار می توان با بتونه‌کاری، نقاشی و سیلر و کیلرزنی به یک نمونه آن را بسیار منحصربفردتر ‌کرد. استاد کار با انجام این کار و درآوردن رنگ‌های دقیق طلایی و بلوطی در مبلمان باعث می شود تا هزینه خدمات تعمیرات مبلمان به طرز چشم‌گیری افزایش‌ پیدا کند .

با توجه به این کار پرداخت نهایی باعث می شود تا مبل بسیار طبیعی و نو دیده شود و تفاوتی بین نقاط ترمیم شده با نقاط سالم در آن دیده نشوداز این رو هزینه دریافت شده توسط استاد کار بسیار منطقی و مناسب است.

  •  محدودیت زمانی

یکی از تاثیرگذار ترین موارد در قیمت تعمیرات مبل محدودیت زمانی است. بسیار پیش آمده است که افراد زمان زیادی را ماندن در صف انتظار تعمیرکار ندارند و می خواهند تا هر چه سریع تر تعمیرات مبل شان زیر نظر افراد خبره و استاد کار با ظرافت انجام شود با توجه به این که تعمیرکار زمان زیاد و خارج از نوبت را انجام می دهد. از این رو قیمت تعمیرات مبل هم با این وضعیت افزایش ‌می ‌یابد.

اعتماد کردن به شرکت های تعمیر مبل

در تعمیر مبل و برای داشتن مبلی بسیار ایده ال و مناسب مهم ترین کار قبل از تعیین قیمت و هزینه تعمیر مبل انتخاب شرکت مطمئن و مناسب در این زمینه است که با توجه به ضرورت کار انتخاب شرکت های بسیار نا مطمئن و شرکت هایی که هزینه های کمتری را در مقایسه با سایز شرکت های به نام و تخصصی در این زمینه می گیرند کاری اشتباه است و می توان گفت که شما با این انتخاب فقط پول های خود را هدر داده اید. هزینه شرکت های مبل  تماما زیر نظر اتحادیه است و از این نظر بابت هزینه مناسب خیال تان راحت باشد مطمئنا با پرداخت هزینه بیشتر می توانید مبل با کیفیت و تضمین شده را دریافت کنید. و این صد در صد به نفع شما خواهد بود

همچنین این شرکت ها و یا کارگاه ها در کنار تعمیر دقیق و مناسب خدمات دیگری مانند حمل و نقل آسان و راحت با ماشین مبل مخصوص و مشاوره نیز دارند که می توانید با خیال راحت از آن ستفاده کنید و از تعمیر مناسب آن مطمئن شوید.

سوالات متداول تعمیرات مبل ارزان

آیا به قیمت های خیلی ارزان در تعمیرات مبل اعتماد کنیم؟

شما برای تعمیرات مبل خود می بایست قیمت های مقرون بصرفه را انتخاب کنید. در بعضی از مواقع بسیاری از افراد تازه کار قیمت های خیلی پایینی ارائه می دهند و کار مناسبی نیز تحویل نمی دهند.

تعرفه تعمیرات مبل شانا بر چه اساسی مشخص می شود؟

مبل شانا در جهت رفاه حال شما کلیه مبل ها را بر اساس نرخ اتحادیه و قیمت مناسب مشخص می کند.

4.3/5 - (20 امتیاز)

خدمات تعمیرات مبل ارزان

پارچه مبلی

پارچه مبلی

قیمت و کیفیت پارچه مبلی برای کسانی که قصد تعویض پارچه مبلی خود را دارند، بسیار حائز اهمیت بوده به همین دلیل این افراد همواره به دنبال بهترین پارچه های مبلی و البته با قیمت مناسبی هستند.

قیمت و کیفیت …

تعمیرات مبل راحتی

تعمیرات مبل راحتی

تعمیرات مبل راحتی در مبل شانا با متخصصان حرفه ای تعمیرات مبل انجام می شود. تعمیرات مبل راحتی با توجه به میزان خرابی مبل شما انجام می شود و می تواند با ترمیم کلاف ، اسفنج و تعویض رویه مبل ظاهر زیبایی د …

تعمیرات مبل جنوب تهران

تعمیرات مبل جنوب تهران

یکی از مناطق خدمت رسانی مبل شانا در تعمیرات مبل جنوب تهران است که مبل شانا با حمل و نقل رایگان به مناطقی از جمله شهرری، نازی آباد و سایر محلات جنوب تهران آماده خدمت رسانی است.
مبل شانا مفتخر ارائه خدم …

هزینه تعمیرات مبل

هزینه تعمیرات مبل

بسیاری از افرادی که با کارشناسان مبل شانا تماس می گیرند قبل از سوالات تخصصی از سوالاتی در خصوص هزینه تعمیرات مبل خود می پرسند. از این رو سعی کردیم با پاسخ به این سوال بسیاری از سوالات در خصوص هزینه تع …

رویه کوبی مبل

رویه کوبی مبل

افرادی که می خواهند تغییر دکوراسیون در منزل انجام دهند و تعمیرات مبل انجام دهند بدون شک نام رویه کوبی را شنیده اند. رویه کوبی اصطلاحی است که در تعمیرات مبل استفاده می شود که در این بخش اطلاعات کافی را …

تعمیر مبل ظفر

تعمیر مبل ظفر

مبل شانا با سالها تجربه در زمینه تعمیرات مبل آماده ارائه خدمات در زمینه تعمیر مبل در محدوده ظفر است. شما می توانید برای دربافت قیمت تعمیر مبل ظفر با کارشناسان ما تماس بگیرید.
تعمیرات مبل  محدوده ظفر
م …

آخرین مطالب
تعمیرات مبل در پاکدشت
تعمیرات مبل در پاکدشت

مبل شانا برای ساکنین پاکدشت خدمات ویژه ای را ارائه می دهد تا با اطمینان بتوانند از خدمات تعمیرات مبل پاکدشت استفاده کنند. در ادامه با خدمات تعمیر مبل بیشتر آشنا می شوید و می توانید با تماس تلفنی اطلاعات لازم را در زمینه تعمیر و رویه کوبی مبل خود کسب کنید.
افردی که می خواهند به کارگاه تعمیرات مبل در …

مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی
مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی ؟

افراد هنگام خرید مبل ممکن است با این سوال مواجه شوند که چه نوع پایه ای برای مبل ما مناسب است. اگر شما نیز با این سوال مواجه هستید و بین خرید مبل با پایه چوبی و خرید مبل با پایه فلزی مردد هستید پیشنهاد می کنم تا انتهای این مطلب از مبل شانا با ما همراه باشید.
مبل ها یکی از اجزای اصلی دکوراسیون منزل و …

پارچه مبل سلطنتی و لاکچری
لیست جدیدترین پارچه های مبل سلطنتی و لاکچری

آیا تصمیم دارید پارچه مبل سلطنتی و لاکچری برای مبلمان خود انتخاب کنید؟ مسلما چنین سوالاتی پیش از اقدام به انتخاب یک پارچه سلطنتی و لاکچری، به ذهن شما نیز خطور کرده است اما پاسخ مناسبی برای آن ها نداشته اید. در هنگام تعمیرات مبل، تعمیرکار مبل از شما می خواهد تا پارچه مناسبی را خریداری کنید از این رو …

تعمیرات مبل ال
تعمیرات مبل ال

امروزه تعمیرات مبل ال متقاضیان بسیاری دارد چرا که در چند سال اخیر طرفداران مبل های ال بیشتر شده به همین دلیل استفاده از این مبل ها نیز بسیار بیشتر از قبل شده است. دلیل انتخاب مبل های ال توسط مردم این است که امروزه به دلیل رواج زندگی آپارتمانی مردم معمولا فضای بسیار کمی در اختیار دارند. از آنجایی که …

معایب پارچه مبلی مسکو

آشنایی با معایب پارچه مبلی مسکو
شناخت معایب پارچه مبلی مسکو سبب می شود افرادی که این نوع پارچه را برای مبل هایشان انتخاب می کنند با آگاهی بیشتری تصمیم بگیرند و از طرفی دیگر نیز با شناخت معایب پارچه مبلی مسکو افراد با نحوه نگهداری آن آشنا خواهند شد و تمامی نکات لازم جهت جلوگیری از آسیب رسیدن به پارچه …

انتخاب بهترین فوم برای مبل
انتخاب بهترین فوم برای مبل

سوال فوق معمولا توسط افرادی پرسیده می شود که قصد خرید مبلمان جدید دارند و یا فوم مبل هایشان دچار فرورفتگی شده است در نتیجه باید نسبت به تعویض فوم مبل اقدام کنند.
بهترین فوم برای مبل کدام است؟
اما همه ما می دانیم که برای انتخاب بهترین فوم برای مبل باید اطلاعات دقیقی درباره آن در اختیار داشته باش …

ارسال دیدگاه

09122835893