تعمیرات مبل به علت تغییر دکوراسیون

مبل یکی از وسایلی است که طراحی و رنگ آن متناسب با دیزاین و دکوراسیون منزل انتخاب می شود در واقع انتخاب یک مبل متناسب با وسایل خانه باعث زیبایی و شیک شدن فضا خواهد شد چون مبل ها اولین گزینه است که به چشم بیننده می آید پس تاثیر زیادی در طراحی خانه دارند.

نکات تعمیرات مبل به علت تغییر دکوراسیونتعمیرات مبل به علت تغییر دکوراسیون

در بسیاری از مواقع مخصوص نزدیک به سال نو یا اثاث کشی به منزل جدید اکثر خانم ها دوست دارند تا دکوراسیون منزل خود را تغییر دهند تا سال نو را با تغییر اساسی شروع کنند اما این تغییر نیازمند بودجه ی مناسب است تا متناسب با رنگ سال یا رنگ مورد علاقه ی شما خانه تان را طراحی شود. خرید برخی وسایل مانند مبل ها بخش زیادی از بودجه را به خود اختصاص می دهد و کار را برای شما مشکل خواهد کرد. اما امروزه به دلیل شرکت های تعمیرات مبل در بازار دیگر نیاز نیست تا نگران شوید و هزینه های زیادی صرف خرید مبل های جدید کنید. شرکت های تعمیرات مبل با استفاده از بهترین وسایل و افراد ماهر مبل های را متناسب با سلیقه ی شما با طراحی های روز دنیا بازسازی می کنند و حتی به راحتی تمامی مشکلات مبل ها را مانند شکستگی , پارگی پارچه , وجود لک و زردی مبل , اسکلت مبل , فنر ها و پشتی مبل را برطرف کرده و مانند روز اول تازه و نو می کنند این کار کمک بزرگی برای شما به حساب می آید تا دیگر هرساله مجبور به به پرداخت هزینه های زیاد برای تغییر و خرید مبل جدید نشوید. هنگام تعمیر مبل باید به شرکت مورد نظر خود مراجعه کنید و پارچه ای که دوست دارید راسفارش دهید حتی می توانید رویه ی مورد نظر خود را از بازار تهیه کنید و به آنها بدهید تا متناسب با سلیقه یتان آن را طراحی و روی مبلتان پیاده سازی کنند. یکی از نکاتی که باید در حین تعمیر مبل در نظر داشته باشید این است که پارچه مبل را به گونه ای انتخاب نمایید که از جنس خوبی برخوردار باشد تا بعد از مدت کوتاهی مجبور به تعویض یا تعمیر آن نشوید توجه زیاد به اینکه با طراحی منزلتان هماهنگی دارد و کیفیت مهم نیست کاری اشتباه و هزینه بر برای شما خواهد بود پس حتما در انتخاب رویه ی مبل دقت بالا را داشته باشید. تعمیرات مبل به علت تغییر دکوراسیون امروزه بین مردم بسیار متداول شده است و کمک بزرگی برای هر فردی به حساب می آید تا دیگر هزینه های زیاد را پرداخت نکند علاوه بر آن مبلی که در منزل دارید می تواند جنس خوبی داشته باشد و شما دیگر نتوانید با آن قیمت مبلی با آن کیفیت پیدا کنید اما در تعمیر مبل همان مبل با کیفیت با بهترین طراحی ارائه می شود و نگرانی شما را بابت خرید یک مبل خوب با دیزاینی شیک از بین خواهد برد علاوه بر آن صرفه جویی در هزینه یکی از نکات مهم و کلیدی در تعمیر مبل هنگام تغییر دکوراسیون است.

تعمیر یا تعویض مبل در تغییر دکوراسیون

هنگامی که شما تصمیم به تغییر دکوراسیون منزلتان می گیرید یا به دلیل جابجایی و اسباب کشی لازم است تا تغییر دکوراسیون دهید باید بودجه ی قابل توجهی برای این کار در نظر بگیرید تا بتوانید وسایل گران قیمت را تغییر دهید. اما پرداخت این هزینه برای همه امکان پذیر نیست و مجبورند به دلیل تغییر مکان وسایلی مانند مبلمان را کوچکتر یا بزرگتر بخرند. اگر شما عضو گروهی هستید که با کمبود بودجه مواجه اید می توانید با انتخاب راه حل های آسانتری بسته به مقدار بودجه یتان وسایل تان را تغییر دهید. می توانید به راحتی مبل های خود را به یک شرکت تعمیر مبل بسپارید تا متناسب با نیازتان و طراحی منزلتان مبل های شما را طراحی کند و در صورت وجود هر مشکلی آن را تعمیر کند. این شرکت ها با داشتن کادری مجرب مبل ها را با شیک ترین طراحی ها پیاده سازی می کنند و نیازتان را برای خرید یک مبل جدید برای تغییر دکوراسیون برطرف خواهند کرد. اگر بخواهید برای تغییر دکوراسیون خرید مبل را انتخاب کنید هزینه ی زیادی باید برای خرید یک مبل با کیفیت پرداخت کنید این در حالی است که تعمیر مبل به شما کمک می کند تا با پرداخت هزینه ای کمتر مبل دلخواهتان را بدست آورید و مدت زمان بیشتری از مبل هایی که با حساسیت انتخاب کرده اید استفاده کنید. در واقع اگر هزینه در تغییر دکوراسیون برایتان مهم است و باید در آن صرفه جویی کنید بهترین روش برایتان همان تعمیر مبل ها و تعویض رویه مبل می باشد که باعث می شود از مبل هایتان با ظاهری متفاوت و زیبا لذت ببرید در غیر اینصورت می توانید مبل های جدید متناسب با دکوراسیون منزلتان خریداری کنید و از آنها استفاده نمایید.

تعمیرات مبل

هزینه تعمیر مبل در تغییر دکوراسیونهزینه تعمیر مبل در تغییر دکوراسیون

اگر در تغییر دکوراسیون  تصمیم به تعمیر مبل دارید می توانید به راحتی هزینه ای کمتر برای آن کنار بگذارید و با خیال راحت وسایلی که ضرورت بیشتری دارند خریداری کنید. سعی کنید از یک شرکت تعمیر مبل قابل اعتماد کمک بگیرید در غیر اینصورت هزینه که پرداخت می کنید هدر می رود و دوباره مجبور به پرداخت بیشتر آن خواهید شد. هزینه ها برای تعمیر مبل می تواند بسته به نوع مبل ها مانند راحتی , چرمی و استیل متفاوت باشد. به طور مثال هزینه تعمیرات مبل راحتی با توجه به نوع پارچه کمتر از تعمیرات مبل استیل براورد می شود.

علاوه بر آن موارد دیگری نیز مهم است که هنگام مراجعه به شرکت های تعمیر مبل برایتان توضیح داده می شود که برخی از آنها عبارتند از هزینه خرید پارچه انتخابی , هزینه ایاب و ذهاب ,رنگ آمیزی بدنه مبل , شخص یا شرکت تعمیر کننده , عتیقه بودن مبل , محدودیت زمانی ,حمل و نقل و میزان فرسودگی مبل ارسال شده. در واقع بعد از تعیین این موارد توسط کارکنان شرکت تعمیر مبل قیمت مشخص می شود اما با وجود این موارد بازهم هزینه ها بسیار کمتر از خرید یک مبل جدید است.علاوه بر این شما به راحتی می توانید رویه ی مبل ها را خودتان عوض کنید و هزینه ها را کاهش دهید اما توجه داشته باشید که روش تعویض رویه مبل بسته به نوع مبل فرق دارد و نیازمند تجربه و وقت کافی است تا آسیب به مبل هایتان وارد نشود و سبب خرابی آن شوید.

5/5 - (1 امتیاز)
۱۰ مهر. ۱۳۹۸
۱ Comments
  • مینا

ارسال دیدگاه

آخرین مطالب
تعمیرات مبل در پاکدشت
تعمیرات مبل در پاکدشت

مبل شانا برای ساکنین پاکدشت خدمات ویژه ای را ارائه می دهد تا با اطمینان بتوانند از خدمات تعمیرات مبل پاکدشت استفاده کنند. در ادامه با خدمات تعمیر مبل بیشتر آشنا می شوید و می توانید با تماس تلفنی اطلاعات لازم را در زمینه تعمیر و رویه کوبی مبل خود کسب کنید.
افردی که می خواهند به کارگاه تعمیرات مبل در …

مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی
مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی ؟

افراد هنگام خرید مبل ممکن است با این سوال مواجه شوند که چه نوع پایه ای برای مبل ما مناسب است. اگر شما نیز با این سوال مواجه هستید و بین خرید مبل با پایه چوبی و خرید مبل با پایه فلزی مردد هستید پیشنهاد می کنم تا انتهای این مطلب از مبل شانا با ما همراه باشید.
مبل ها یکی از اجزای اصلی دکوراسیون منزل و …

پارچه مبل سلطنتی و لاکچری
لیست جدیدترین پارچه های مبل سلطنتی و لاکچری

آیا تصمیم دارید پارچه مبل سلطنتی و لاکچری برای مبلمان خود انتخاب کنید؟ مسلما چنین سوالاتی پیش از اقدام به انتخاب یک پارچه سلطنتی و لاکچری، به ذهن شما نیز خطور کرده است اما پاسخ مناسبی برای آن ها نداشته اید. در هنگام تعمیرات مبل، تعمیرکار مبل از شما می خواهد تا پارچه مناسبی را خریداری کنید از این رو …

09122835893