تعمیرات مبل پونک

مبل شانا با ارائه خدمات تعمیرات مبل پونک آماده ارائه خدمات در زمینه تعمیرات مبل غرب تهران است . برای اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت تعمیرات مبل پونک می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.تعمیرات مبل پونک

امروزه اکثر منازل دارای مبلمان هستند که علاوه بر جنبه ی کاربردی، برای زیباتر نشان دادن دکوراسیون منزل هم استفاده میشود. مبل ها انواع مختلفی دارند که با توجه به جنس و کیفت و وسایلی که در ساخت آن استفاده شده است قیمت های شان متفاوت است، همین مبلمان هر چقدر هم با کیفیت و گران قیمت باشند بعد از گذشت چندی دچار فرسودگی و کهنگی میشوند، که دو راه برای حل این مشکل وجود دارد، یکی اینکه مبلمان تعویض شود و راه دیگر اینکه مبلمان تعمیر و بازسازی شوند. مبلمانی که خیلی گران قیمت هستند وقتی دچار اسیب دیدگی شوند اگر تعمیر شوند از لحاظ صرفه ی اقتصادی خیلی باصرفه تر هستش تا اینکه تعویض شوند.
برای تعمیر و بازسازی مبلمان، باید انها را به دست استاد کاران ماهر و با تجربه بسپاریم. استاد کاری که در حیطه ی کار خود یعنی تعمیر مبلمان نخصص و مهارت کافی داشته باشد و کار را به بهترین نحو ممکن ارائه دهد، چون قاعدتا اگر استاد کار ماهرانه عیب ها و صدمات مبل ها را تشخیص دهد از هزینه های اضافی جهت تعمیر و بازسازی مبلمان جلوگیری میشود.
برای داشتن یک تعمیر ایده ال باید از قطعات مرغوب و با کیفیت جهت بازسازی مبلمان استفاده شود، تعمیر مبل پونک از مرغوب ترین وسایل برای انجام کار تعمیراستفاده کرده تا هم هزینه های بازسازی به حداقل برسد و هم باعث جلب رضایت مشتری شود.
همانطور که گفته شد با گذشت زمان حتی گران ترین مبل ها هم فرسوده و کهنه می شوند و مراقبت از مبل با تهیه روکش برای سالم و نو نگه داشتن مبل بسیار مهم است.
تعمیرات مبل پونک آماده ارائه خدماتی از جمله: رنگ کاری و تعمیر راحت مبلمان، عوض کردن با قیمت ارزان پارچه مبلها، پارچه های مدرن و گلدار، تعمیر و بازسازی مبلمان ادارات، تعمیرات مبل، عوض کردن پارچه و روکش مبل، استحکام کلاف و چارچوب مبل راحتی، دوخت رومبلی، تجارت پارچه های متنوع مبلمان ترک و ایرانی، دوخت کوسن در سایزهای متفاوت، رنگ کاری، ورق کاری، ورق طلا و نقره.

هزینه تعمیرات مبل پونک

هزینه تعمیرات مبل پونک

عوامل گوناگونی بر روی هزینه تعمیرات مبل پونک تاثیر گذار می باشد. تعمیرات مبل شامل موارد بسیاری مانند: پشتی های خراب شده یا از فرم افتاده صندلی های ناهارخوری یا بازسازی دسته های چوبی شکسته مبل و کاناپه، تغییر و عوض کردن فنر مبل ها را شامل می شود. اکثر کارگاه های ساخت مبل کارهایی در خصوص بازسازی و تعمیر مبل و یا رویه کوبی را هم ارائه می دهند.
ریزه کاری تعمیر مبل پونک
تعیین کننده هزینه تعمیرات مبل و صندلی پونک همیشه اندازه و ابعاد آن نیست، محصولاتی که روی آنها زیاد کارشده و یا ریزه کاری های زیادی دارند و همچنین باید با دقت و ظرافت بیشتری رویشان تمرکز کرد، عوامل موثر بر دستمزد تعمیرات و در نتیجه میزان کار می باشد. بیشتر کارهایی که به اندازه یک بازسازی کامل زمان می برد ظرافت کاری آن در مرحله پایانی می باشد. و کسانی که در این حیطه کار می کنند باید مجرب و دارای مهارت های بالایی در این زمینه باشند. پشتی، دسته های جداشونده، کاناپه های تخت خواب شو، تاشو از این جمله اند که داری اجزای گوناگون مکانیکی و غیرمکانیکی می باشند.

هزینه تعمیرات مبل پونک

رویه کوبی مبل و پرداخت نهایی مبل پونک

رویه کوبی مبل و پرداخت نهایی مبل پونک در هزینه تعمیر آن تاثیر گذار است. در صورتیکه هم می توان تمام کار را با نقاشی، بتونه کاری و سیلر به یک کار منحصر به فرد تبدیل کرد و هم بدنه چوبی یک مبل را با شاپ آن رنگ آمیزی کرد. زمانی که رنگ آمیزی های حساس مانند به وجود آوردن رنگ های دقیق طلایی و بلوطی جایگزین جلال دادن نهایی کار می شود، قیمت خدمات تعمیر مبل پونک به طرز قابل توجهی افزایش می یابد. البته این افزایش قیمت منطقی می باشد زیرا در پایان کار قسمت های تعمیر شده مشخص نمی باشد و در نهایت یک کار تمیز ارائه داده می شود.
محدودیت زمانی تعمیرات مبل پونک:
زمانی که کارها روی هم انباشته می شود مثلا نزدیک عید که بیشتر مردم در فکر تغییر دکوراسیون منزل خود می باشند و می خواهند مبلمان منزل خود را تعویض یا تعمیر کنند باید تعمیر کار یا خدمت دهنده وقت بیشتری را به انجام کارهای تعمیرات مبل پونک تخصیص دهد، پس در اینصورت قاعدتا هزینه یا دستمزد تعمیرات مبل پونک هم افزایش می یابد. که البته هزینه حمل و نقل در تعمیرات مبل پونک به صورت کاملا رایگان به مشتریان ارائه می گردد.

خدمات تعمیر مبل پونک

  •  تعمیرات مبل پونک – ارسال انواع کالیته های ایرانی و خارجی به منزل مشتری یا تلگرام مشتری
  •  ارائه خدمات ترمیم و رنگ کاری انواع مبلمان با بهترین تعمیر کار های با سابقه طولانی در امر تعمیر مبل
  • استفاده از بهترین فوم های سرد و فشرده با بهترین سرویس دهی به مشتریان با سالها تجربه و تخصص
  •  ایجاد تغییر در طرح مبلمان به صورت حرفه ای و با کمترین هزینه
  •  ارائه خدمات مطمئن و سریع
  •  رنگ کاری *رنگ های گینج آلمان و پلی یورتان ترکیه و انجام رنگ های کهنه کاری، ورق، گردویی و فندقی
  • استفاده از بهترین اجناس مورد نیاز برای یک تعمیر مبل برای مشتری – ارائه خدمات شبانه روزی بدون تعطیلی
  •  ارائه مشاوره رایگان به صورت شبانه روزی بدون تعطیلی با بهترین سرویس دهی به مشتریان
  • ارائه ضمانت نامه کتبی معتبر در تعمیرات مبل پونک
  •  ارائه تعرفه های مناسب و به صرفه
  •  حمل و نقل کاناپه های سنگین و مبلمان سنگین و حساس با بهترین سرویس دهی به مشتریان با سالها تجربه
  •  دارای پرسنل خوش اخلاق و حرفه ای -تعمیرات استاندارد با بهترین خدمات دهی به مشتریان
  •  پارچه های با کیفیت VIP
  •  دارای انواع پارچه های با کیفیت ترک ایتالیایی ایرانی چرم با بهترین سرویس دهی سریع مطمئن ارزان
  •  تعمیر مبل پونک با ارائه بهترین خدمات بازسازی، باعث جلب رضایت مشتری میشود.
3.7/5 - (3 امتیاز)
۱۳ تیر. ۱۳۹۹

ارسال دیدگاه

آخرین مطالب
تعمیرات مبل در پاکدشت
تعمیرات مبل در پاکدشت

مبل شانا برای ساکنین پاکدشت خدمات ویژه ای را ارائه می دهد تا با اطمینان بتوانند از خدمات تعمیرات مبل پاکدشت استفاده کنند. در ادامه با خدمات تعمیر مبل بیشتر آشنا می شوید و می توانید با تماس تلفنی اطلاعات لازم را در زمینه تعمیر و رویه کوبی مبل خود کسب کنید.
افردی که می خواهند به کارگاه تعمیرات مبل در …

مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی
مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی ؟

افراد هنگام خرید مبل ممکن است با این سوال مواجه شوند که چه نوع پایه ای برای مبل ما مناسب است. اگر شما نیز با این سوال مواجه هستید و بین خرید مبل با پایه چوبی و خرید مبل با پایه فلزی مردد هستید پیشنهاد می کنم تا انتهای این مطلب از مبل شانا با ما همراه باشید.
مبل ها یکی از اجزای اصلی دکوراسیون منزل و …

پارچه مبل سلطنتی و لاکچری
لیست جدیدترین پارچه های مبل سلطنتی و لاکچری

آیا تصمیم دارید پارچه مبل سلطنتی و لاکچری برای مبلمان خود انتخاب کنید؟ مسلما چنین سوالاتی پیش از اقدام به انتخاب یک پارچه سلطنتی و لاکچری، به ذهن شما نیز خطور کرده است اما پاسخ مناسبی برای آن ها نداشته اید. در هنگام تعمیرات مبل، تعمیرکار مبل از شما می خواهد تا پارچه مناسبی را خریداری کنید از این رو …

09122835893