تعمیر شکستگی مبل

مبل شانا با ارائه خدمات تعمیرات مبل و تعمیر شکستگی مبل آماده ارائه خدمات در زمینه انواع مبلمان استیل، شرکتی، راحتی است. شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید و یا اطلاعات کافی را در این مقاله در خصوص تعمیر شکستگی مبل و نحوه تعمیر شکستگی مبل کسب کنید.تعمیر شکستگی مبل

یکی از اجزای خیلی مهم هر دکوراسیون مبلمان است، که یک مبلمان زیبا و نو متناسب با منزل تان، زیبایی دکوراسیون منزل تان را چند برابر میکند. با گذر زمان مبلمان کهنه میشود یا به خاطر عدم مراقبت درست دچار شکستگی میشود. بسیاری از مردم وقتی مبلمان شان کهنه میشود آن را تعویض کرده و برای خودشان هزینه تراشی زیادی میکنند، اما راه حل دیگری هم غیر از تعویض مبلمان وجود دارد و آن هم تعمیر شکستگی مبل است.
تعمیر و بازسازی مبلمان با راه ها یا روش های مختلفی صورت میگیرد، بعضی وقت ها شکستگی مبلمان خیلی کم است و نیازی به صرف هزینه زیاد نیست با کمی هزینه و مهارت درست میشود اما گاهی اوقات شکستگی ها زیاد است و باید مبلمان به گارگاه های تعمیر مبل برده شود و با مهارت ها و روش های جدید تخصصی کار تعمیر شکستگی مبل انجام شود.

نحوه تعمیر شکستی مبل

نحوه تعمیر شکستگی مبل بسته به نوع شکستگی، جنس و نوع مبل انواع گوناگونی دارد. از صدمه های خیلی شایع مبلمان شکستگی یا لقی پایه مبل یا صندلی است که این امر به دلیل درست جابجا نکردن مبلمان یا صندلی ها، گذاشتن وسایل سنگین وزن روی آنها یا گذاشتن مبلمان روی سطوح ناهموار و کشیدن آن است. وقتی این لقی صورت گرفت پیش از شکستگی حتما آن را تعمیر کنید تا بعدا مجبور به پرداخت هزینه های بیشتری نباشید.

یکی از ساده روش تعمیر برای این لقی، چسب چوب است، به اینصورت که اول کمی چسب را در سوراخ محل لقی ریخته در فضای باز، و یک وسیله سنگین وزن را روی صندلی یا مبل میگذارید تا محکم پایه به نشینمن مبل بچسبد و خشک شود. روش دیگر برای لقی پایه مبلمان یا میز و صندلی تان، میله نگهدارنده است، که برای هر پایه 4 میله نگهدارنده لازم است و وقتی آن ها را تهیه کردید اطراف پایه 4 میله را قرار میدهید و با پیچ محکم میکنید.
روش دیگر تعمیر لقی مبلمان به کار گیری سوپاپ است است البته اگر این لقی به دلیل کوتاه شدن پایه مبل یا میز شما باشد، سوپاپ را به زیر پایه وصل کرده و لقی را برطرف میکنید.
اگر پایه مبل کاملا شکسته و جدا شده باشد میتوان بلاک را به کاربرد که یگ گیره هستش و برای تعمیر شکستگی مبل کاربرد دارد و چسباندن دو قسمت جدا شده استفاده میشود، برای این منظور گیره بلاک را از ناحیه ی داخلی مبلمان یا میز به دو قسمت جدا شده وصل کرده و انها را به هم میچسبانید.

پس تعمیر شکستی مبل بستگی به نوع آن میتوان از روش های گوناگونی استفاده کرد فقط هنگام تعمیر مراقب چوب مبلمان باشید که به آن صدمه نزنید و در صورتی که شکستگی مبل زیاد باشد از شرکت تعمیرات مبل بخواهید تا آن را تعمیر کند.

هزینه تعمیر شکستگی مبل

از شکستگی های دیگر مبلمان و میز ها، شکسته شدن لبه یا گوشه آنها است. اگر شکستگی جزئی باشد میتوانید خودتان آن را در منزل با استفاده از چسب چوب تعمیر کنید، به این منظور که چسب را در محل شکستگی ریخته و قسمت شکسته شده را چسبانده و نگه دارید تا خشک شود و بعد برای آنکه جای چسب و شکستگی دیده نشود محل را سمباده کشیده و تمیز و یکدست کنید و سپس آن را رنگ کنید تا جایش باقی نماند و قابل دید نباشد. میتوان برای شکستگی مبلمان و میز هم باز مثل لقی مبلمان، از میله های نگهدارنده استفاده کرد.
اکثر اوقات به دلیل نشست بر روی دشته مبل باعث شکستگی آن میشود، یا میزهایی که دارای دستگیره هستند را به دلیل رعایت نکردن میشکنند. برای تعمیر این نوع شکستگی میتوانید از بازار از دسته یا دستگیره های حاضری تهیه کنید و با چسب چون آنها را به محل مورد نظر چسبانده و به این شیوه آن را تعمیر کنید.
حال اگر تاج مبلمان شکسته شود چون نیاز به تعمیر خاص و منبت کاری دارد آن را به کارگاه های تعمیر ببرید.
اگر قطعاتی از مبلمان تان درز هایشان کم کم باز شود نیز شما میتوانید از بلاک ها استفاده کنید و برای تمیزی بیشتر کارتان هنگام وصل کردن این بلاک ها از پیچ های کوچیک استفاده کنید.

تعمیرات مبل شانا با تعمیر انواع مبل راحتی ، چرم و استیل آماده ارائه خدمات در زمینه تعمیر، رویه کوبی و نجاری و تعمیر شکستگی مبل است.

تعمیر پایه مبل شکسته

اگر گوشه ی کمد هایتان شکسته شده میتوانید به اینصورت عمل کنید؛ اکثرا کشو های کمد ها روکش نازک و ظریف چوبی دارد که بعد از گذشت مدت زمانی، این روکش کم کم باز و جدا میشود، برای تعمیر این جدا شدگی روکش ها میتوان از چسب چوب استفاده کرد، ابتدا چسب خودش را کنده و کاملا زیر روکش را تمیز کنید و بعد چسب چوبی که خودتان تهیه کرده اید را با دقت در آن قسمت ریخته و روکش را به آن محکم بچسبانید تا قشنگ خشک بشود.
روکش های نازک روی مبلمان هم بعد از مدتی ممکن است دچار باد کردن شود، شما برای اینکه مجبور نباشید روکش را تعویض کرده و روکش نو بخرید میتوانید مقداری چسب با استفاده از سرنگ زیر روکش بریزید و محکم روکش را بچسبانید تا خشک شود. جای آن مشخص نمیشود ولی اگر مشخص شد میتوانید برای تمیزی کارتان آن محل را رنگ کنید. اگر خرابی روکش مبل شما زیاد باشد می توانید از خدمات تعویض رویه مبل استفاده کنید.

اکثر اوقات یکی از مشکلاتی که برای مبلمان پیش می آید خراش هایی بر روی چوب مبلمان است که شما برا رفع این مشکل میتوانید از رنگ استفاده کنید، رنگ مطابق با رنگ مبل تان تهیه کنید و آن قسمت ها را رنگ بزنید، اگر هم رنگ مورد نظر را پیدا نکردید میتوانید سطح چوب مبلمان تان را صیقل دهید تا مشکل رفع شود.

5/5 - (1 امتیاز)
۱۷ خرداد. ۱۳۹۹

ارسال دیدگاه

آخرین مطالب
تعمیرات مبل در پاکدشت
تعمیرات مبل در پاکدشت

مبل شانا برای ساکنین پاکدشت خدمات ویژه ای را ارائه می دهد تا با اطمینان بتوانند از خدمات تعمیرات مبل پاکدشت استفاده کنند. در ادامه با خدمات تعمیر مبل بیشتر آشنا می شوید و می توانید با تماس تلفنی اطلاعات لازم را در زمینه تعمیر و رویه کوبی مبل خود کسب کنید.
افردی که می خواهند به کارگاه تعمیرات مبل در …

مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی
مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی ؟

افراد هنگام خرید مبل ممکن است با این سوال مواجه شوند که چه نوع پایه ای برای مبل ما مناسب است. اگر شما نیز با این سوال مواجه هستید و بین خرید مبل با پایه چوبی و خرید مبل با پایه فلزی مردد هستید پیشنهاد می کنم تا انتهای این مطلب از مبل شانا با ما همراه باشید.
مبل ها یکی از اجزای اصلی دکوراسیون منزل و …

پارچه مبل سلطنتی و لاکچری
لیست جدیدترین پارچه های مبل سلطنتی و لاکچری

آیا تصمیم دارید پارچه مبل سلطنتی و لاکچری برای مبلمان خود انتخاب کنید؟ مسلما چنین سوالاتی پیش از اقدام به انتخاب یک پارچه سلطنتی و لاکچری، به ذهن شما نیز خطور کرده است اما پاسخ مناسبی برای آن ها نداشته اید. در هنگام تعمیرات مبل، تعمیرکار مبل از شما می خواهد تا پارچه مناسبی را خریداری کنید از این رو …

09122835893