تعمیرات مبل جنوب تهران دلاوران

تعمیر مبل دلاوران

مبل شانا با سرویس دهی به تمامی نقاط تهران در محدوده دلاوران نیز آماده خدمت رسانی است. شما می توانید با ارسال تصویر مبلمان خود و دریافت مشاوره اطلاعات کامل را در خصوص تعمیرات مبل  کسب کنید.تعمیرات مبل دلاوران

خدمات مبل شانا در محلات دلاوران

مبل شانا با سال ها تجربه در زمینه تعمیرات مبل خدمات متنوعی را در زمینه تعمیرات مبل ارائه می دهد. خدماتی از جمله تعمیر مبل، رویه کوبی، تعویض رویه مبل، تعمیر فوم و خدماتی از این دسته از مواردی است که در مبل شانا ارائه می شود.

خدمات مبل شانا فقط برای محله ی دلاوران محدود نشده بلکه فروشگاه خدمات خود را برای تمامی محلات سطح شهر در نظر گرفته و با کمک افرادی مجرب و با تجربه کار تعمیرات و ساخت مبل را به بهترین روش انجام می دهد.

مبل شانا این امکان را برای شما فراهم کرده تا با سلیقه ی خودتان طراحی مبل را انتخاب کنید تا بر اساس آن مبل ساخته یا تعمیر شود و دیگر نگرانی برای همخوانی نداشتن مبل هایتان با طراحی منزل را نداشته باشید داشتن این ویژگی ها باعث شده تا میل شانا مشتریان وفادار مخصوص به خود را داشته باشد.برای دریافت خدمات از مبل شانا تنها کافی است به شعبه آنها مراجعه کنید یا با آنها تماس بگیرید.

هزینه تعمیرات مبل

نحوه حمل و نقل مبل در تعمیرات مبل دلاوران

قیمت تعمیر مبل دلاوران

حمل و نقل مبل کاری نسبتا دشوار و حساس است به گونه ای که نباید در طول مسیر مشکلی برای مبل ها پیش بیاید مخصوصا اگر این ارسال برای شهرستان ها باشد.

مبل شانا برای حمل و نقل مبل های تعمیر شده بسته بندی های مخصوص در نظر گرفته است به علاوه ارسال این مبل ها به صورت 24 ساعته در همه ی روز های هفته انجام میشود.انجام این کار ها به کارگرانی آموزش دیده سپرده خواهد شد که اطمینان کار را بیشتر می کند.

همچنین برای هدیه و دریافت هزینه های متناسب مبل شانا هزینه حمل و نقل مبل برای تهران را رایگان در نظر گرفته است تا هزینه اضافه ای برای حمل و نقل پرداخت نکن

برآورد هزینه ی در تعمیرات مبل دلاوران

هزینه تعمیر هر مبل با مبلی دیگر کاملا متفاوت است چون هزینه ی تعمیر مبل بر اساس میزان آسیب مبل , قیمتی بودن یا نبودن مبل , مقدار وسایل مورد نیاز برای تعمیر و تعداد مبل های ارسالی , تعداد کارگران مورد نیاز بستگی دارد و بعد از انجام دادن کارها می توان هزینه ها را تعیین کرد.

اما هزینه ها در تعمیرات مبل دلاوران کاملا مناسب و بسته به قیمت تعیین شده توسط اتحادیه می باشد. در واقع اگر می خواهید مبل های خود را با قیمتی منصفانه تعمیر و به روز کنید تعمیرات مبل دلاوران بهترین گزینه می باشد. به عبارتی تیم مبل شانا با کارشناسی دقیق قبل از تعمیر مبل شما قیمت مناسبی را برای تعمیر مبل شما براورد می کند.

شما می توانید برای استعلام هزینه و اطلاعات دقیق درخصوص قیمت تعمیر مبل با کارشناسان مبل شانا تماس بگیرید.

 

3.7/5 - (6 امتیاز)
۰۳ دی. ۱۳۹۸

ارسال دیدگاه

آخرین مطالب
تعمیرات مبل در پاکدشت
تعمیرات مبل در پاکدشت

مبل شانا برای ساکنین پاکدشت خدمات ویژه ای را ارائه می دهد تا با اطمینان بتوانند از خدمات تعمیرات مبل پاکدشت استفاده کنند. در ادامه با خدمات تعمیر مبل بیشتر آشنا می شوید و می توانید با تماس تلفنی اطلاعات لازم را در زمینه تعمیر و رویه کوبی مبل خود کسب کنید.
افردی که می خواهند به کارگاه تعمیرات مبل در …

مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی
مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی ؟

افراد هنگام خرید مبل ممکن است با این سوال مواجه شوند که چه نوع پایه ای برای مبل ما مناسب است. اگر شما نیز با این سوال مواجه هستید و بین خرید مبل با پایه چوبی و خرید مبل با پایه فلزی مردد هستید پیشنهاد می کنم تا انتهای این مطلب از مبل شانا با ما همراه باشید.
مبل ها یکی از اجزای اصلی دکوراسیون منزل و …

پارچه مبل سلطنتی و لاکچری
لیست جدیدترین پارچه های مبل سلطنتی و لاکچری

آیا تصمیم دارید پارچه مبل سلطنتی و لاکچری برای مبلمان خود انتخاب کنید؟ مسلما چنین سوالاتی پیش از اقدام به انتخاب یک پارچه سلطنتی و لاکچری، به ذهن شما نیز خطور کرده است اما پاسخ مناسبی برای آن ها نداشته اید. در هنگام تعمیرات مبل، تعمیرکار مبل از شما می خواهد تا پارچه مناسبی را خریداری کنید از این رو …

09122835893