تعمیر مبل چرمی ترک خورده

مبل شانا با  سال ها تجربه در زمینه تعمیرات انواع مبل و تعمیر مبل چرمی آماده خدمت رسانی در زمینه تعمیر مبل چرمی ترک خورده است. برای اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت تعمیر مبل چرمی ترک خورده با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تعمیر مبل چرمی ترک خورده

نقش مبلمان و خرید مبل امروزه نسبت به گذشته در بین خانواده ها از اهمیت ویژه تری برخوردار است و در واقع مبلمان به یکی از ضروری ترین وسایل در فضای هر خانه یا محیط کاری تبدیل شده است که دکوراسیون خاصی را به محیط می بخشد با وجود این که از قیمت بالایی برخوردار است اما نباید فراموش کرد که مبلمان نیز دچار آسیب هایی می شود که نیاز به تعمیر دارد.

مبلمان انواع مختلفی را دارد که بسته به نوع و کاربرد آن‌ ها در هر محیطی پس از گذشت مدت زمانی دچار تغییراتی می‌شوند. ممکن است که آسیب های به وجود آمده بسیار جزیی باشد و در منزل و به سادگی قابل رفع باشد اما گاهی اوقات ایرادات مبل به اندازه‌ای است که چاره‌ای به جز تعویض آن ‌ها وجود ندارد. شرکت های تولیدی بسیاری امروزه برای تعمیر انواع مبلمان خدمات بسیار مناسبی را با شرایط ویژه ارائه می کنند که خدمات تعمیر مبل شانا یکی از این شرکت ها می باشد که تعمیر مبل چرمی ترک خورده و یا هر آسیبی را با بهترین کیفیت و به برترین متد روز انجام می دهند.

در میان انواع مبلمانی که روز به روز در طرح های زیبا و عالی در نمایشگاه ها عرضه می شود مبلمان مدل چرم از پرطرفدار ترین انواع مبلمان است که بیشترین کاربرد را در در منازل مسکونی و اداره ها دارد در بیشتر منازل از مبلمان چرم در دکوراسیون داخلی و به عنوان مبل راحتی استفاده زیادی می شود از این رو در خرید مبل چرم باید به نوع چرم بسیار توجه داشت زیرا مبلمان چرم بی کیفیت، به زودی پاره می شوند.

مراقبت از مبل چرمی بسیار ضروری است زیرا بیشتر آسیب ها و ترک های به وجود آمده معمولاً هنگام خشک شدن چرم یا در معرض نور خورشید اتفاق می افتند. از این رو بهتر است تا در صورت ترک خوردن مبل چرمی ابتدا با روش هایی که ما در این قسمت برای شما ارائه می دهیم مشکل را رفع کرده و در صورت حل نشدن ترک چرم می توانید این مشکل را به خدمات تعمیر مبل چرمی مبل شانا بسپارید.

راه کار های ترمیم و تعمیر مبل چرمی ترک خورده در خانه

تعمیر مبل چرمی ترک خورده با توجه به افزایش بی رویه قیمت مبلمان در واقع روشی است که به صرفه جویی در هزینه ها بسیار کمک می کند اما نکته مهم در ترمیم مبل در منزل این که تعمیرات مبل یک کار تخصصی است که باید توسط تعمیر کاران این رشته صورت بگیرد که این افراد می توانند تا تمام مشکلات مبلمان شما را تعمیر کرده و با با نظر شما و تغییر در طرح و رنگ روکش ، مبلمان قدیمی را به زیبایی هر چه تمام تر به مبلمانی جدید و ظاهری نو تبدیل کنند. مبلمان چرمی نیاز به مراقبت دارند که در صورت آسیب جزئی قابل تعمیر است ما در این بخش به معرفی راهکار های ترمیم مبل چرمی ترک خورده در خانه می پردازیم.

  • بیشترین آسیب وارده شده به مبلمان چرمی توسط برخورد مستقیم نور خورشید است که باعث ایجاد ترک بر روی مبل می شوید شما می توانید برای تعمیر مبل چرمی ترک خورده جزئی از فیلر چرمی استفاده کنید تا بعد از این درمان رنگ آمیزی بهتری صورت بگیرد. استفاده از رنگ به صورت مستقیم نیز برای ترمیم بیشتر ترک ها کافی است. اما شما باید برای رفع ترک های عمیق ابتدا پرکننده را اضافه کنید به این ترتیب که ترک ها را ابتدا صاف کنید و آنها را برای رنگ آماده کنید . و سپس پد سُنباده را به آرامی فشار دهید و در امتداد دانه چرم مالش دهید. و بعد از صاف شدن گرد و غبار را با یک پارچه میکرو فیبر تمیز پاک کنید.
  •  در مرحله بعد شما بعد از صاف کردن یک لایه نازک از رنگ چرمی را با یک اسفنج روی ترک ها بپاشید. و برای پخش شدن رنگ در ترک ها ان را مالش دهید تا رنگ آن ها بهتر در آنها پخش شود.
  • یکی دیگر از روش های ترمیم و تعمیر مبل چرمی ترک خورده در خانه، رنگ آمیزی ترک ها با رنگ اسپری و لاک است. شما می توانید تا برای استفاده بر روی چرم از رنگ اسپری تطبیق یافته استفاده کنید. بعد از اسپری کردن رنگ روی پارچه می توانید با لاک ترک ها را بپوشانید تا ترک ها رنگ شود. و سپس با سشوار رنگ را به مدت 2 دقیقه خشک کنید. بعد از این کار مجدد ترک ها را با چند لایه رنگ ترکیب کنید. و دوباره مقداری از رنگ را مستقیماً در قسمت ترک بریزید ، سپس ناحیه اطراف ترک ها را مالش دهید تا آن را با هم مخلوط کنید. هر بار رنگ را با سشوار خشک کنید. شما این کار را تا زمانی که ترک از بقیه چرم ها قابل تشخیص نیست ادامه دهید.

راه کار های ترمیم و تعمیر مبل چرمی ترک خورده در خانه

تعمیر مبل چرمی ترک خورده توسط مبل شانا

مبلمان انواع مختلفی دارد که با توجه به نوع خود در صورت آسیب نیاز به تعمیرات اساسی زیر نظر متخصصان مبل چرم شانا دارد. گروه متخصص تعمیر مبل شانا بهترین خدمات تعمیرات مبل را در تهران برای متقاضیان ارائه می دهد. کارشناسان گروه متخصص تعمیر مبل شانا با بهره گیری از تعمیرکاران بسیار حرفه ای در این زمینه با انجام بهترین تعمیر علاوه بر صرفه جویی در هزینه شما مبل چرم شما را تعمیر کرده و شما در این صورت می توانید تا از داشته های تان بیشترین استفاده را ببرید و با یک تعمیر مناسب بهترین نتیجه را داشته باشید.

بعد از تحویل مبل آسیب دیده شما به شرکت تعمیر مبل شانا در تعمیر قسمت های آسیب دیده مبلمان در کارگاه انجام می شود و بعد از مشورت با شما نمای ظاهری مبل چرم نیز با سلیقه شما طراحی و سپس تعویض می شود. خدمات تعمیر مبل شانا با انجام بهترین تعمیرات و با ارائه برترین خدمات همیشه در خدمت متقاضیان در تهران و شهرستان ها می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)
۱۶ اسفند. ۱۳۹۸

ارسال دیدگاه

آخرین مطالب
تعمیرات مبل در پاکدشت
تعمیرات مبل در پاکدشت

مبل شانا برای ساکنین پاکدشت خدمات ویژه ای را ارائه می دهد تا با اطمینان بتوانند از خدمات تعمیرات مبل پاکدشت استفاده کنند. در ادامه با خدمات تعمیر مبل بیشتر آشنا می شوید و می توانید با تماس تلفنی اطلاعات لازم را در زمینه تعمیر و رویه کوبی مبل خود کسب کنید.
افردی که می خواهند به کارگاه تعمیرات مبل در …

مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی
مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی ؟

افراد هنگام خرید مبل ممکن است با این سوال مواجه شوند که چه نوع پایه ای برای مبل ما مناسب است. اگر شما نیز با این سوال مواجه هستید و بین خرید مبل با پایه چوبی و خرید مبل با پایه فلزی مردد هستید پیشنهاد می کنم تا انتهای این مطلب از مبل شانا با ما همراه باشید.
مبل ها یکی از اجزای اصلی دکوراسیون منزل و …

پارچه مبل سلطنتی و لاکچری
لیست جدیدترین پارچه های مبل سلطنتی و لاکچری

آیا تصمیم دارید پارچه مبل سلطنتی و لاکچری برای مبلمان خود انتخاب کنید؟ مسلما چنین سوالاتی پیش از اقدام به انتخاب یک پارچه سلطنتی و لاکچری، به ذهن شما نیز خطور کرده است اما پاسخ مناسبی برای آن ها نداشته اید. در هنگام تعمیرات مبل، تعمیرکار مبل از شما می خواهد تا پارچه مناسبی را خریداری کنید از این رو …

09122835893