تعمیر مبل چهاردانگه

تعمیرات مبل چهاردانگه : مبل شانا

تعمیر مبل چهاردانگه

کارخانه تعمیرات مبل چهاردانگه با تجربه و سابقه کاری که دارد تعمیرات انوع مبلمان را بر عهده می گیرد و با توجه به نوع مبل از نیرو های متخصص و آموزش دیده برای تعمیر آن ها استفاده می کند.

اما آیا تاکنون فکر کرده اید که چرا مراکزی که خدمات تعمیر مبل انجام می دهند روز به روز زیاد تر و حوزه فعالیت آن ها گسترده تر می شود؟

ممکن است بسیاری از شما جواب این سوال را به گرانی هایی که اخیرا گریبانگیر زندگی همه ما شده است ربط دهید، با اینکه چنین پاسخی کاملا صحیح است اما این تمام ماجرا نیست.

از زمانی که استفاده از مبل در ایران رایج شد مراکز تعمیرات مبل  نیز کم کم شروع به فعالیت کردند. درست است که به دلیل گران شدن محصولات صنایع چوب افراد بیشتری به جای رفتن به فروشگاه ها، به مراکز و شرکت های تعمیر مبل مراجعه می کنند اما همانطور که گفته شد همه آن ها نیز برای تعمیر مبل های فرسوده خود به چنین مراکزی مراجعه نمی کنند بلکه گاهی دلیل مراجعه افراد به تعمیرات مبل چهاردانگه تغییر پارچه مبلی و یا تغییر ظاهر مبل است چرا که ممکن است مبلی را انتخاب کرده باشند که ابتدا رنگ و مدل آن را پسندیده اند اما پس از گذشت چند ماه مدل، رنگ و یا پارچه مبل از چشمشان افتاده است و به همین دلیل نیز تصمیم به تعویض پارچه مبلی و یا تغییر ظاهر مبل خود گرفته اند.

به این نکته توجه داشته باشید که گاهی افراد سبک یک مبل را می پسندند و با گذر زمان نیازی به تغییر آن نمی بینند و فقط زمانی که می خواهند دکوراسیون خود را تغییر دهند با توجه به دکوراسون خود رنگ و پارچه مبلی را عوض می کنند.

تعمیر مبل چهاردانگه با خدمات متنوعی که به مشتریان خود ارائه می دهد توانسته محبوبیت زیادی در بین مشتریان خود کسب کند و همین امر نیز سبب شده است تعمیر مبل چهاردانگه سالیان سال با موفقیت در زمینه تعمیرات مبل فعالیت کند.

از جمله خدماتی که تعمیر مبل چهاردانگه به مشتریان ارائه می دهد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پذیرش تعمیرات انواع مبلمان استیل، راحتی، چوبی، کاناپه و…
  • رویه کوبی مبل و همچنین ترمیم و تعویض پارچه مبلی ترک و ایرانی
  • ورق کاری مبلمان
  • رنگ کاری، ترمیم بدنه آسیب دیده مبل و نجاری

لازم به ذکر است که تعمیرات مبل چهاردانگه علاوه بر انجام تعمیر و رویه کوبی انواع مبلمان، ارائه دهنده انواع پارچه های مبلی است. تمامی پارچه هایی که توسط تعمیرات مبل چهاردانگه به مشتریان ارائه می شود مطابق مد روز دنیا بوده و بسیار با کیفیت و زیبا هستند.

از خدمات دیگر تعمیرات مبل چهاردانگه که کمک زیادی به مشتریان کرده است می توان به تعمیر مبل در منزل اشاره کرد که مشتریان می توانند تنها با یک تماس با کارشناسان مربوطه از چنین خدماتی بهره مند شوند و در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنند.

مبل شانا با ارائه خدمات تعمیر مبل راحتی، چرم ، استیل و سلطنتی و انواع دیگر مبل ها آماده خدمت رسانی به شما است.

مناطق تعمیرات مبل شماره تماس

قیمت تعمیرات مبل چهاردانگه

برای آگاهی از قیمت تعمیر مبل چهاردانگه می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید و با توجه به تعمیراتی که می خواهید انجام دهید هزینه پرداختی شما مشخص می شود.

توجه داشته باشید که تعمیر هر قسمت از مبل هزینه مخصوص به خود را دارد به عنوان مثال هزینه رویه کوبی، تعمیر بدنه، رنگ کاری، تعویض پارچه و… هر کدام هزینه ای متفاوت دارند و با کم و زیاد شدن تعمیرات مبل هزینه های که باید بپردازید نیز تغییر می کند.

لازم به ذکر است که تعمیر کلاف و رویه کوبی مبل از گران ترین قسمت های تعمیر یک مبل است.

قیمت تعمیرات مبل چهاردانگه

نحوه کارشناسی تعمیرات مبل چهاردانگه

ممکن است برخی از افراد با مطالعه مطالب فوق از خود بپرسند که نحوه کارشناسی تعمیرات مبل چهاردانگه چگونه است؟نحوه کارشناسی تعمیرات مبل چهاردانگه

همانطور که در فوق اشاره شد مشتریان می توانند از مشاوره های رایگان کارشناسان تعمیرات مبل چهاردانگه بهره مند شوند. مشاورین خدماتی را که به مشتریان ارائه می دهند را با صبر و حوصله تمام به مشتریان توضیح می دهند و همچنین با بررسی مبل، تعمیراتی که باید روی مبل انجام شود را همراه با هزینه های پرداختی به مشتری اعلام می کنند.

شاید گمان کنید لزومی ندارد به کارشناسان تعمیرات مبل چهاردانگه مراجعه کنید اما قابل ذکر است که مشتریان می توانند با استفاده از راهنمایی ها و مشاوره هایی که کارشناسان این مجموعه در اختیارشان قرار می دهند تا حد زیادی هزینه های تعمیرات مبلمان خود را کاهش دهند.

Rate this post
۱۸ اردیبهشت. ۱۳۹۹

ارسال دیدگاه

آخرین مطالب
تعمیرات مبل در پاکدشت
تعمیرات مبل در پاکدشت

مبل شانا برای ساکنین پاکدشت خدمات ویژه ای را ارائه می دهد تا با اطمینان بتوانند از خدمات تعمیرات مبل پاکدشت استفاده کنند. در ادامه با خدمات تعمیر مبل بیشتر آشنا می شوید و می توانید با تماس تلفنی اطلاعات لازم را در زمینه تعمیر و رویه کوبی مبل خود کسب کنید.
افردی که می خواهند به کارگاه تعمیرات مبل در …

مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی
مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی ؟

افراد هنگام خرید مبل ممکن است با این سوال مواجه شوند که چه نوع پایه ای برای مبل ما مناسب است. اگر شما نیز با این سوال مواجه هستید و بین خرید مبل با پایه چوبی و خرید مبل با پایه فلزی مردد هستید پیشنهاد می کنم تا انتهای این مطلب از مبل شانا با ما همراه باشید.
مبل ها یکی از اجزای اصلی دکوراسیون منزل و …

پارچه مبل سلطنتی و لاکچری
لیست جدیدترین پارچه های مبل سلطنتی و لاکچری

آیا تصمیم دارید پارچه مبل سلطنتی و لاکچری برای مبلمان خود انتخاب کنید؟ مسلما چنین سوالاتی پیش از اقدام به انتخاب یک پارچه سلطنتی و لاکچری، به ذهن شما نیز خطور کرده است اما پاسخ مناسبی برای آن ها نداشته اید. در هنگام تعمیرات مبل، تعمیرکار مبل از شما می خواهد تا پارچه مناسبی را خریداری کنید از این رو …

09122835893