مبل چرم مناسب حیوانات

مبل چرم مناسب حیوانات چیست

گربه و سگ جز حیوانات مورد علاقه ما برای نگه داری در خانه هستند. انسان به طور طبیعی از آغاز خلقت تا کنون با حیوانات رابطه نزدیکی داشته است. بیشتر ما دوست داریم، از حیوانات خانگی خود در خانه نگه داری کنیم اما نگران لوازم خانگی خود به خصوص مبلمان هستیم.

مبل چرم مناسب حیوانات

مبلمان چرم یکی از انواع مبلمانی است که در بین عموم مردم طرفداران زیادی دارد. در کنار این علاقه، مبل چرم از خاصیت آسیب پذیری بالایی نیز برخوردار است و نیاز به مراقبت ویژه‌ای نیز دارد. بنابراین نگه داری حیوانات در خانه ای که مبل چرم دارد کار چندان ساده ای نیست.

ممکن است بعضی از ما ترجیح دهیم به حیوانات خود یاد بدهیم، روی مبل نیایند. بعضی از ما هم ممکن است دلمان نیاید چنین کاری بکنیم. پس چاره چیست؟ چرا حیوانات به لوازم خانه صدمه میزنند؟ در این مقاله همراه ما باشید تا ببینیم چه کاری از دست ما در این زمینه بر می آید و بهترین مبل چرم مناسب حیوانات چیست؟

حیوانتان را آماده کنید

سعی کنید قبل از خرید مبلمان چرم و یا آوردن حیوانات جدید به خانه شرایط را آماده کنید. گربه‌ها در این زمینه دوستان بهتری برای شما هستند. اگرچه گربه ها علاقه زیادی به پنجه کشیدن دارند ولی میتوانید با خرید یک سطح مخصوص پنجه کشیدن به آنها یاد دهید، هیجان خود را به این صورت تخلیه کنند. سگ ها را نیز میتوان به وسیله دستورهای ساده از مبلمان چرم دور کرد و یا به آنها آموزش داد به مبلمان آسیب نزنند. البته مهم نیست چقدر تلاش کنید گاهی حیوانات به دستورات شما اهمیتی نخواهند داد و مجبورید سراغ راه های دیگری بروید. در این صورت چاره ای ندارید جز اینکه مبل خود را تعمیر کنید و از خدمات تعمیرات مبل استفاده کنید.

انواع مبل چرم مناسب حیوانات

مبل‌های چرم در جنس ها و انواع مختلفی ساخته می‌شود. همه این مبل ها از چرم با کیفیت نیست و بسته به مواد مصرف شده در آنها کیفیت و قیمت متفاوتی نیز دارد. بعضی از این انواع مبل چرم روی حیوانات تاثیر بیشتری دارد و بعضی دیگر نیز آنان را جلب نمی‌کند. معمولا چرم هایی که بوی بیشتری دارند، بیشتر مورد توجه حیوانات هستند. حیوانات ممکن است چون از بوی این چرم خوششان نیاید و یا بالعکس لذت ببرند، هیجانات خود را روی آن خالی کنند. بعضی از انواع مبلمان هستند که تنها بخشی از آنان با چرم پوشیده شده است.

مبلمانی که از چرم دانه درشت استفاده می‌کنند مبل چرم مناسب حیوانات است. این نوع از چرم کمترین میزان خط و خش را روی خود نشان خواهد داد. بنابراین حتی اگر حیوان شما به آن علاقه مند شود، کمترین آسیب را به آن وارد خواهد کرد.

انواع مبل چرم مناسب حیوانات

از آسیب های وارده توسط حیوانات جلوگیری کنید

جلوگیری همیشه بهتر از درمان است و همه ما این جمله را شنیده‌ایم. بیشتر آسیب های وارد شده به مبلمان از سوی حیوانات به سادگی قابل جلوگیری است. اگر مبلمان شما به گونه‌ای است که بتوانید روی آن یک روکش بکشید، عالی خواهد بود. میتوانید از روکش‌هایی استفاده کنید که زیبا و مد روز هستند. از این روکش ها استفاده کنید، به این ترتیب اگر حیوان شما به مبلمان آسیبی بزند، فقط کافی است روکش مبل را عوض کنید به این ترتیب مبل چرم مناسب حیوانات خود را در اختیار خواهید داشت.

علاوه بر این با مرطوب نگه داشتن مبلمان و چرب کردن مداوم آن با مواد مخصوص جلوی پوسته پوسته شدن آن را نیز خواهید گرفت. به این ترتیب حتی اگر حیوان شما به مبلمان آسیبی بزند احتمال آن کم است که جای آن باقی بماند.

اگر مبل شما دچار آسیب شد نگران نباشید به راحتی می توانید با تعمیرات مبل و تعمیر مبل چرم روی مبل خود را عوض کنید و از مبل جدید خود لذت ببرید.

تمیز نگه داشتن مبل چرم

اولین نکته ای که باید در تمیز کردن چرم مد نظر داشته باشید این است که نباید از آب یا مواد خیس برای تمیز کردن چرم استفاده کنید. پارچه های مخصوص خشک و یا اسفنج های مخصوص چرم در بازار موجود است که به راحتی میتواند مبلمان چرم شما را تمیز کند. مبل چرم مناسب حیوانات تمیز کردن جای پنجه ها و کثیف کاری های آن ها را آسان خواهد کرد.

برای این کار نیازی به کار زیادی ندارید و به راحتی با یک پارچه میکروفایبر میتوانید کثیفی ها را پاک کنید. برای اینکه مبل چرم شما کیفیت خود را از دست ندهد از نرم کننده مخصوص چرم استفاده کنید و تا خشک شدن آن اجازه ندهید حیوان خانگی‌تان روی مبل برود.

چرا حیوانات به مبل چرم آسیب میزنند؟

گربه ها معمولا از پنجه کشیدن به عنوان علامتی برای جلب توجه شما و یا خالی کردن هیجان خود استفاده خواهند کرد. شما میتوانید با خرید یک وسیله مخصوص برای پنجه کشیدن گربه ها، آنها را از مبلمان خود دور کنید. گربه ها موجودات بسیار باهوشی هستند و به راحتی متوجه خواهند شد که این وسیله برای استفاده آنها خریداری شده است. علاوه بر آن میتوانید از علف گربه استفاده کنید تا گربه را به جاهایی که خودتان دوست دارید جذب کنید.

سگ ها نیز بیشتر آسیب را هنگامی به مبلمان وارد میکنند که برای خوابیدن روی آن میپرند. با خرید یک جای خواب مخصوص سگ ها میتوانید این مسئله را نیز برطرف کنید. علاوه بر این به راحتی میتوانید یک مبل چرم مناسب حیوانات تهیه کنید که کمترین آسیب به آن وارد شود. میتوانید به سگ خود آموزش بدهید که فقط حق دارد در جای خواب خود استراحت کند و این بهترین مکان برای او است. مطمئن باشید با استفاده از تشویقی های مخصوص سگ و مداومت میتوانید به راحتی این مسئله را به سگ خود آموزش دهید.

اگر مبل ما دچار آسیب شد چه کنیم؟

ممکن است مبلمان شما به وسیله حیوانات خانگی تان دچار مشکلاتی شده باشد. ممکن است حتی علاقه داشته باشید روی مبل چرم خود را با یک رویه مبل چرم مناسب حیوانات عوض کنید. خدمات مبل و تعمیرات مبل شانا به شما در این زمینه کمک خواهد کرد. میتوانید انواع تعمیرات مبلمان را در سراسر تهران با خدمات حمل و نقل رایگان به مبل شانا بسپارسید.

مبل شانا با بهره گیری از افراد متخصص و توانمند میتواند تمامی نیازهای شما را در زمینه تعمیرات و نوسازی مبلمان برآورده کند. میتوانید از مشاوره رایگان این شرکت نیز برای برآورد هزینه و اطلاعات بیشتر استفاده کنید. میتوانید با شماره های مبل شانا تماس گرفته و یا به سایت مبل شانا مراجعه کنید و نمونه کارهای این مرکز را مشاهده کنید تا با اطلاعات بیشتری انتخاب کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
۰۲ فروردین. ۱۳۹۹

ارسال دیدگاه

آخرین مطالب
تعمیرات مبل در پاکدشت
تعمیرات مبل در پاکدشت

مبل شانا برای ساکنین پاکدشت خدمات ویژه ای را ارائه می دهد تا با اطمینان بتوانند از خدمات تعمیرات مبل پاکدشت استفاده کنند. در ادامه با خدمات تعمیر مبل بیشتر آشنا می شوید و می توانید با تماس تلفنی اطلاعات لازم را در زمینه تعمیر و رویه کوبی مبل خود کسب کنید.
افردی که می خواهند به کارگاه تعمیرات مبل در …

مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی
مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی ؟

افراد هنگام خرید مبل ممکن است با این سوال مواجه شوند که چه نوع پایه ای برای مبل ما مناسب است. اگر شما نیز با این سوال مواجه هستید و بین خرید مبل با پایه چوبی و خرید مبل با پایه فلزی مردد هستید پیشنهاد می کنم تا انتهای این مطلب از مبل شانا با ما همراه باشید.
مبل ها یکی از اجزای اصلی دکوراسیون منزل و …

پارچه مبل سلطنتی و لاکچری
لیست جدیدترین پارچه های مبل سلطنتی و لاکچری

آیا تصمیم دارید پارچه مبل سلطنتی و لاکچری برای مبلمان خود انتخاب کنید؟ مسلما چنین سوالاتی پیش از اقدام به انتخاب یک پارچه سلطنتی و لاکچری، به ذهن شما نیز خطور کرده است اما پاسخ مناسبی برای آن ها نداشته اید. در هنگام تعمیرات مبل، تعمیرکار مبل از شما می خواهد تا پارچه مناسبی را خریداری کنید از این رو …

09122835893