مراحل تعمیر مبلمان

امروزه بسیاری از افراد با تعمیرات مبل و تعویض روکش مبل تغییرات لازم را در مبلمان خود ایجاد می کنند. در این مقاله با مراحل مراحل تعمیر مبلمان آشنا می شوید. مراحل تعمیر مبلمان با توجه به فرسودگی مبل شما متفاوت است و با توجه به تغییراتی که در مبل خود می خواهید ایجاد کنید مراحل متفاوتی نیاز است.

یکی از اصولی ترین کار هایی که در تغییر دکوراسیون منزل بسیار کاربردی و مناسب است خرید مبلمان و و تغییر چیدمان منزل است اما ممکن است که این کار از نظر اقتصادی برای همه افراد امکان پذیر نباشد از این رو  تعمیرات مبل با توجه به هزینه های بالای خرید مبلمان کاری به صرفه و مناسب برای بیشتر خانواده ها  است. که بیشتر خانواده ها به جای خرید مبلمان جدید می توانند با کمی هزینه تغییرات مهمی را در ظاهر مبلمان انجام دهند پس هدف از تعمیرات مبل، ترمیم و رفع معایب مبل های آسیب دیده است که بسته به طراحی مبل , جنس مبل و مواد استفاده شده در آن می تواند متفاوت باشد که اغلب این کار در کارگاه یا محل به صورت بسیار دقیق و تخصصی انجام می شود.مراحل تعمیر مبلمان

همان طور که گفتیم امروزه یکی از بهترین روش ها برای صرفه جویی در هزینه ها تعمیرات مبل می باشد که با این کار شما می توانید طراحی منزلتان را تغییر دهید. بسیاری از افراد دارای مبلمان های با دوام و بسیار قدیمی هستند که ممکن است به مرور زمان دچار آسیب و کهنگی شده باشد از این رو با انجام تعمیرات می توانید مبل های قدیمی و تاریخی خود را برای استفاده بیشتر دوباره و طبق سلیقه خودتان بازسازی و تعمیر کنید و از وجود آن ها در دکوراسیون منزل تان لذت ببرید.

با توجه به اهمیت کار بدون شک انجام تعمیر مبل به تنهایی و با ابزار ساده قابل انجام نیست از این رو شرکت ها و تولید های بسیار زیادی در این زمینه فعالیت می کنند که قادر هستند تا تمامی مشکلات مبل را  در محل و یا در مراجعه به شرکت رفع کنند. این شرکت ها با داشتن افرادی آموزش دیده و مجرب تمامی مشکلات مبل های شما را در سریع ترین زمان ممکن و با استفاده از برترین متریال رفع می کند.

 

مهم ترین مراحل تعمیر مبلمان با توجه به نیاز مبلمان

  • رنگ کاری مبل
  •  رویه کوبی مبل
  • برطرف کردن شکستگی ها
  •  تعمیر کلاف مبل
  •  تعویض اسفنج
  •  تعویض پارچه ی رویه مبل
  •  رفع اشکالات نجاری و لقی کلاف ها
  •  تعمیر فنر کشی
  •  تعمیر مبل راحتی و استیل و کلاسیک اشاره کرد.

مبل شانا با سال ها تجربه یکی از تخصصی ترین شرکت های تعمیرات مبل است و صفر تا صد مراحل تعمیرات مبل شما را انجام خواهد داد. برای دریافت مشاوره می توانید با ما تماس بگیرید.

تعمیرات مبل

آشنایی با مراحل تعمیر مبل

رنگ کاری مبلمان : اولین پروسه در تعمیرات مبل رنگ کاری مبلمان است و مهم ترین چیزی که در تعمیر مبلمان بیشتر ضرورت دارد نوع چوب مبلمان و مقدار رنگ پریدگی و خراش آن است معمولا مبلمان کلاسیک که بیشترین مقدار چوب را دارد بیشتر از سایر طرح ها ممکن است نیاز به رنگ کاری و تعمیر داشته باشد بیشتر افراد برای تغییر رنگ مبلمان و یا ترمیم آسیب دیدگی های آن در صورتی که سطح چوب مبل شان سالم باشد با مراجعه به شرکت های تعمیر مبل می توانند برای نو به نظر آمدن چوب مبل تعمیر مبل را انجام دهند. در کارگاه متخصص با توجه به مقدار آسیب و با استفاده از دستگاه های مخصوص سطح آسیب دیده را صیقل داده و سپس چوب را از نو پرداخت و رنگ آمیزی می کنند

رویه کوبی مبل : از اصلی ترین موارد تعمیر مبل می توان به رویه کوبی اشاره داشت که این مورد در مقایسه با سایر تعمیر ها بسیار هزینه بر است که با توجه به حرفه ای و متخصص بودن تعمیر کاری که رویه کوبی را انجام می دهد میزان هزینه نیز متفاوت است در واقع با توجه به اهمیت کار میزان هزینه هم می تواند تاثیر گذار باشد روکوب کار با بررسی مبل تمام ایرادات مبل را بررسی و به دقیق ترین شکل ممکن تعمیر می کند.

تعمیر کلاف مبل : به اصلی ترین بخش مبل و در واقع به بدنه و اسکلت مبل کلاف گفته می شود که دارای قسمت های مختلفی مثل چوب، فوم یا ابر، تسمه ها و فنرها است. مشاهده کلاف به دلیل نوع طراحی مبل قابل  مشاهده نیست و در صورتی که کلاف مبل نیاز به تعمیر داشته باشد یک استاد کاهر ماهر تعمیر مبل می تواند با یک تعمیر اصولی، نوع اتصال کلاف را بررسی و تعمیر کند و در صورت نیاز تسمه وو یا فنر و یا هر مورد دیگری را تعمیر نماید.

تعویض پارچه ی رویه مبل : برای تعویض پارچه تعمیرکار با توجه به سلیقه و انتخاب شما نوع و طرح پارچه را انتخاب و خریداری می نماید سپس اقدامات تعویض رویه مبل را انجام می دهد. توجه داشته باشید که در تعمیر مبلمان توجه به کلاف و سالم بودن آن در انتخاب پارچه مناسب بسیار اهمیت دارد از این رو در صورت تعویض پارچه مبلی که دارای کلاف خوبی نیست هزینه زیادی صرف نکنید زیرا کلاف فرسوده باعث از بین رفتن مبل می شود از این رو متخصص در بررسی کلاف اگر بگوید مبل شما از کلاف خوبی برخوردار است می توانید طبق نظر او از مناسب ترین پارچه استفاده کنید و پس از تعمیر مبل خود، یک مبل کاملا سالم و نو با زیباترین طرح پارچه را  دارید

تعویض اسفنج : معمولا بسیاری از اسفنج ها دارای کیفیت مناسبی نیستند و بسیار زودتر از موعد به حالت پلاسیده و وارفتگی می رسند که این باعث تغییر حالت بد مبل و مشکل در استفاده از آن می شود در بسیاری از مبلمان های قدیمی نیز یکی از علت های فرسودگی و خرابی اسفنج قدیمی شدن آن است که شرکت های تعمیر مبلمان می توانند تا با استفاده از برترین تکنولوژی های روز و اسفنج های با کیفیت تعویض اسفنج را به بهترین شکل ممکن انجام می دهند.

آشنایی با مراخل تعمیر مبل

هزینه تعمیر مبل در شرکت های تعمیرات مبل

همان طور که گفتیم تعمیر مبل شامل موارد متعددی از قبیل تعمیر شکستگی ها ،تعمیر اسفنج، تعمیر کلاف، تعمیر دسته های چوبی مبل و کاناپه، تعمیر پشتی های آسیب دیده یا دفرمه شده ی صندلی ها یا تغییر و تعویض فوم و فنر کاناپه ها و کارهای از این قبیل است که با توجه به نوع مبل نوع تعمیرات نیز می تواند بسیار متفاوت باشد با توجه به مواردی که گفته شد همه این عوامل می توانند روی هزینه تمام شده تعمیر مبل تاثیر گذار باشند بسیاری از افراد تصور می کنند که اندازه و نوع مبل در هزینه ها تاثیر گذار است اما باید بگوییم که در تعمیر مبل، همیشه محصولات که بسیار کارشده و مورد استفاده قرار گرفته است از عوامل موثری بر میزان کار و در نتیجه دستمزد تعمیر مبل است که باید با دقت و ظرافت بیشتری توسط تعمیر کار مبل صورت بگیرد. از آن جایی که تعمیر مبل یک کار تخصصی است و در بسیاری از موارد نیاز به ظریف کاری های زیادی دارد و  استاد کاران تعمیر مبل با مهارت و تجربه بیشتری برای رسیدن به نتیجه مطلوب تلاش می کنند.

 

5/5 - (1 امتیاز)
۱۲ آبان. ۱۳۹۸

ارسال دیدگاه

آخرین مطالب
تعمیرات مبل در پاکدشت
تعمیرات مبل در پاکدشت

مبل شانا برای ساکنین پاکدشت خدمات ویژه ای را ارائه می دهد تا با اطمینان بتوانند از خدمات تعمیرات مبل پاکدشت استفاده کنند. در ادامه با خدمات تعمیر مبل بیشتر آشنا می شوید و می توانید با تماس تلفنی اطلاعات لازم را در زمینه تعمیر و رویه کوبی مبل خود کسب کنید.
افردی که می خواهند به کارگاه تعمیرات مبل در …

مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی
مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی ؟

افراد هنگام خرید مبل ممکن است با این سوال مواجه شوند که چه نوع پایه ای برای مبل ما مناسب است. اگر شما نیز با این سوال مواجه هستید و بین خرید مبل با پایه چوبی و خرید مبل با پایه فلزی مردد هستید پیشنهاد می کنم تا انتهای این مطلب از مبل شانا با ما همراه باشید.
مبل ها یکی از اجزای اصلی دکوراسیون منزل و …

پارچه مبل سلطنتی و لاکچری
لیست جدیدترین پارچه های مبل سلطنتی و لاکچری

آیا تصمیم دارید پارچه مبل سلطنتی و لاکچری برای مبلمان خود انتخاب کنید؟ مسلما چنین سوالاتی پیش از اقدام به انتخاب یک پارچه سلطنتی و لاکچری، به ذهن شما نیز خطور کرده است اما پاسخ مناسبی برای آن ها نداشته اید. در هنگام تعمیرات مبل، تعمیرکار مبل از شما می خواهد تا پارچه مناسبی را خریداری کنید از این رو …

09122835893