تعمیرات مبل در نارمک

مبل شانا با سال ها تجربه در زمینه تعمیر مبل آماده ارائه خدمات در زمینه تعمیرات مبل تهران و شهرستان به شما عزیزان است. کارگاه های تعمیرات مبل در نارمک مراجعین زیادی دارد حتی تعداد مراجعین در مناسبت های مهم سال مانند عید نوروز بسیار بیشتر از روز های معمولی سال است چرا که در ایران از دیرباز تاکنون در چنین مناسبت هایی همه افراد به نونوار کردن وسیله های منزل از جمله مبل ها می پردازند.

تعمیرات مبل در نارمکبرخی از افراد گمان می کنند با خرید با کیفیت ترین و مرغوب ترین مبل ها در آینده مجبور به مراجعه به کارگاه تعمیرات مبل در نارمک نخواهند بود اما بهتر است بدانید که مرغوب ترین و گران قیمت ترین مبل ها نیز پس از مدتی فرسوده می شوند حتی اگر آن ها را در بهترین نقطه و مکان منزل خود بگذارید. البته نا گفته نماند که خرید یک مبل مرغوب سبب می شود فرسودگی مبل به تعویض بیفتد پس هیچگاه نباید در حین خرید مبلمان به سراغ مبل های بی کیفیت و ارزان قیمت بروید چرا که معمولا مبل های بی کیفیت پس از فرسوده شدن قابلیت ترمیم نخواهند داشت اما مبل هایی که از کلاف خوب و با کیفیتی برخوردار هستند به سادگی ترمیم می شوند و پس از تعمیر چندین سال نیز قابل استفاده خواهند بود.

هزینه تعمیرات مبل در نارمک

عوامل زیادی در تعیین هزینه تعمیرات مبل در نارمک تاثیر دارند به همین دلیل در ادامه به بررسی برخی از عوامل موثر در هزینه تعمیرات مبل در نارمک می پردازیم:

 تعویض رویه مبل: دلیل مراجعه بیشتر افراد به تعمیرات مبل در نارمک تعویض رویه مبل است چرا که رویه مبل همواره در معرض تماس بوده به همین دلیل نیز زود تر از دیگر قسمت های مبل فرسوده و رنگ و رو رفته می شود. عوامل موثر در هزینه تعویض رویه مبل عبارتند از:

  • نوع و جنس پارچه
  •  متراژ پارچه
  • محل خریداری پارچه

نکته: اگر قسمت کوچکی از رویه مبل آسیب دیده است و نیازی به تعویض کامل رویه مبل نیست توصیه می کنیم فقط به ترمیم قسمت آسیب دیده آن بپردازید تا بتوانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

 تعویض فوم: اگر فوم مبل شما نیاز به تعویض دارد باید بدانید نوع فومی که انتخاب می کنید در هزینه ای که باید بپردازید نقش مهمی را ایفا می کند چرا که قیمت فوم های سرد بیشتر از فوم گرم است البته لازم به ذکر است که فوم های سرد طول عمر بیشتری نیز دارند.

 تقویت کلاف مبل: تقویت کلاف مبل نیز مانند تعویض رویه مبل هزینه زیادی را می طلبد پس توصیه ما به شما این است که فقط در مواقعی به تقویت کلاف مبل اقدام کنید که واقعا نیاز به تعمیر و یا تقویت دارد در غیر این صورت فقط سبب بالا رفتن هزینه تعمیر مبل های خود می شوید.

 رنگ کاری و یا ورق کاری بدنه مبل: پس از مدتی ممکن است بدنه و چوب مبل دچار آسیب و خراشیدگی شود که در این صورت نیاز به رنگ کاری خواهد داشت. اگر قصد ورق کاری مبلمان خود را دارید باید بدانید که هزینه ورق کاری بسیار بیشتر از رنگ کاری مبل است.

 ایاب و ذهاب: شاید برای برخی از افراد عجیب باشد اما اگر با دید بازتری به این مسئله نگاه کنید می بینید که هزینه ایاب و ذهاب آن قدر ها هم که شما فکرش را می کنید در هزینه تعمیرات مبل در نارمک بی تاثیر نیست پس اگر می خواهید به طور دقیق هزینه تعمیرات مبل در نارمک را محاسبه کنید باید هزینه ایاب و ذهاب را نیز در نظر بگیرید. در نظر گرفتن هزینه ایاب و ذهاب سبب می شود شما در انتخاب کارگاه تعمیرات مبل در نارمک هم دقت کنید و کارگاهی را انتخاب کنید که به محل زندگی شما نزدیک تر است.
البته برخی از کارگاه های تعمیرات مبل در نارمک خدمات رایگانی را به مشتریان خود ارائه می دهند که ایاب و ذهاب نیز جزو این خدمات است پس برای صرفه جویی در هزینه های خود می توانید چنین کارگاهی را برای تعمیر مبل های خود انتخاب کنید.
 دستمزد تعمیرکار: دستمزد تعمیرکار نیز از جمله مواردی است که باید در حین محاسبه هزینه تعمیرات مبل در نارمک به آن دقت کنید چرا که دستمزد تعمیرکاران یکسان نیست و هر چقدر تجربه و مهارت تعمیرکار بیشتر باشد مسلما دستمزد بیشتری نیز دریافت خواهد کرد.

4.5/5 - (2 امتیاز)
۰۸ مرداد. ۱۳۹۹

ارسال دیدگاه

آخرین مطالب
تعمیرات مبل در پاکدشت
تعمیرات مبل در پاکدشت

مبل شانا برای ساکنین پاکدشت خدمات ویژه ای را ارائه می دهد تا با اطمینان بتوانند از خدمات تعمیرات مبل پاکدشت استفاده کنند. در ادامه با خدمات تعمیر مبل بیشتر آشنا می شوید و می توانید با تماس تلفنی اطلاعات لازم را در زمینه تعمیر و رویه کوبی مبل خود کسب کنید.
افردی که می خواهند به کارگاه تعمیرات مبل در …

مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی
مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی ؟

افراد هنگام خرید مبل ممکن است با این سوال مواجه شوند که چه نوع پایه ای برای مبل ما مناسب است. اگر شما نیز با این سوال مواجه هستید و بین خرید مبل با پایه چوبی و خرید مبل با پایه فلزی مردد هستید پیشنهاد می کنم تا انتهای این مطلب از مبل شانا با ما همراه باشید.
مبل ها یکی از اجزای اصلی دکوراسیون منزل و …

پارچه مبل سلطنتی و لاکچری
لیست جدیدترین پارچه های مبل سلطنتی و لاکچری

آیا تصمیم دارید پارچه مبل سلطنتی و لاکچری برای مبلمان خود انتخاب کنید؟ مسلما چنین سوالاتی پیش از اقدام به انتخاب یک پارچه سلطنتی و لاکچری، به ذهن شما نیز خطور کرده است اما پاسخ مناسبی برای آن ها نداشته اید. در هنگام تعمیرات مبل، تعمیرکار مبل از شما می خواهد تا پارچه مناسبی را خریداری کنید از این رو …

09122835893