تعمیر مبلمان خانگی

سالانه افراد زیادی برای تعمیر مبلمان خانگی خود به کارگاه های تعمیرات مبل مراجعه می کنند زیرا امروزه به دلیل نوسانات قیمت در بازار خرید مبل های جدید کار دشواری است و به عبارتی دیگر اصلا به صرفه نیست.

تعمیر مبلمان خانگی
البته تعمیر مبلمان خانگی همیشه به معنای تعمیر مبلمان آسیب دیده نیست بلکه دلایل زیادی وجود دارد که فرد را به کارگاه تعمیرات مبل می کشاند. برخی از دلایل مراجعه افراد برای تعمیر مبلمان خانگی به کارگاه تعمیرات مبل عبارتند از:
تغییر دکوراسیون: شاید با دیدن عبارت “تغییر دکوراسیون” کمی تعجب کنید و با خود بگویید تغییر دکوراسیون چه ارتباطی با تعمیر مبلمان خانگی دارد.
اما بهتر است بدانید که همیشه قرار نیست مبلمان منزل فرسوده شده باشد تا مردم به کارگاه های تعمیرات مبل مراجعه کنند. گاهی ممکن است فرد قصد تغییر دکوراسیون منزل خود را داشته باشد و از آن جایی که مبلمان یکی از اجزای اصلی دکوراسیون داخلی منزل است باید هماهنگی لازم را با دکوراسیون جدید داشته باشد در غیر این صورت جلوه بسیار نامناسبی را به محیط می بخشد. حتی بسیاری از افراد در تغییر دکوراسیون ابتدا مبلمان خانه خود را تغییر می دهند و سپس دیگر اجزای دکوراسیون و منزل را با توجه به رنگ و مدل مبلمان خود انتخاب می کنند.
حال در چنین شرایطی فرد به جای پرداخت هزینه های گزاف جهت تعویض و خرید مبلمان جدید ترجیح می دهد مبلمان خود را برای تعویض رویه مبل به دست تعمیرکار و رویه کوب بسپارد تا با صرف هزینه کم تری بتواند صاحب مبلمان نو و جدیدی شود.

تغییر در ظاهر مبل: تغییر در ظاهر مبلمان از دلایل دیگر سپردن مبل به دست تعمیرکار است. گاهی ممکن است پس از خرید مبل و گذشت مدت زمان کوتاهی، مبل جذابیت سابق را برای فرد نداشته باشد و از آن جایی که خرید مبلمان جدید سبب از دست رفتن هزینه های بسیاری خواهد شد فرد تصمیم به تعمیر مبلمان خانگی و ایجاد تغییراتی در ظاهر مبل می گیرد. همچنین از دیگر دلایل ایجاد تغییر در ظاهر مبلمان این است که گاهی فرد نمی تواند مبلمان دلخواه خود را در بازار پیدا کند به همین دلیل نیز تصمیم می گیرد با ایجاد تغییراتی در ظاهر مبلمان قدیمی منزلش صاحب مبلمانی جدید و باب میل و سلیقه خودش شود.
ممکن است افرادی که در حال مطالعه این مقاله هستند با مطالعه موارد فوق دیدشان نسبت به عبارت “تعمیر مبلمان خانگی” تغییر کرده باشد پس توصیه می کنیم برای درک بهتر این موضوع آخرین مورد را نیز با دقت مطالعه کنید تا اگر روزی قصد تعمیر و یا ایجاد تغییر در مبلمان منزل خود را داشتید به راحتی بتوانید تصمیم بگیرید که برای چه مبلمان منزل خود را به دست تعمیرکار می سپارید.

تعمیر قسمت های آسیب دیده: همانطور که گفته شد زمانی که عبارت “تعمیر مبلمان خانگی” به کار برده می شود بیشتر مردم به تعمیر قسمت های آسیب دیده مبل فکر می کنند و گمان می کنند تا مبلی آسیب نبیند نباید آن را به کارگاه تعمیرات مبل برد به همین دلیل در ادامه بررسی می کنیم که در چه صورتی فرد می تواند مبلمان منزلش را برای تعمیر به دست تعمیرکار بسپارد.
زمانی که مبلمان شما دچار آسیب دیدگی در قسمت های مختلغ مبل مانند پایه و بدنه مبل، تقویت کلاف، پارگی و فرسودگی رویه مبل و… شده باشد شما می توانید مبلمان خود را به دست تعمیرکار بسپارید.
نکته: توجه داشته باشید که برای تعمیر مبلمان خانگی و یا ایجاد تغییراتی در آن حتما باید از استحکام کلاف اطمینان حاصل کنید چرا که اگر کلاف مبل از استحکام لازم برخوردار نباشد به هیچ عنوان نباید دست به تعمیر و یا تغییر ظاهر مبلمان زد در غیر این صورت تمام هزینه های شما به هدر می رود.

خدمات تعمیر مبلمان خانگی

همانطور که در فوق اشاره شد خدمات تعمیر مبلمان خانگی فقط به یک یا دو مورد ختم نمی شود و در صورت مستحکم بودن کلاف مبلمان به راحتی می توانید به تعمیر تمامی قسمت های مبلمان منزل خود بپردازید و سالیان سال از آن ها استفاده کنید. در زیر به برخی از خدمات تعمیر مبلمان خانگی اشاره می شود:

  •  تعویض و ترمیم رویه مبل
  •  تقویت کلاف
  •  تعویض و ترمیم فوم
  •  تعمیر و تعویض فنربندی مبل
  •  تعمیر پایه مبل
  •  ترمیم رنگ بدنه مبل
  •  ورق کاری مبل

خدمات تعمیر مبلمان خانگی

هزینه تعمیر مبلمان خانگی

هزینه تعمیر مبلمان خانگی با توجه به عوامل مختلف متفاوت است بنابراین برای برآورد هزینه تعمیر مبلمان خانگی ابتدا باید مشخص کنید که شما قصد تعمیر کدام قسمت از مبل را دارید. در ادامه به برخی از عوامل موثر در هزینه تعمیر مبلمان خانگی اشاره می کنیم:

  •  دستمزد تعمیرکار: دستمزد تعمیرکار تاثیر زیادی در هزینه تعمیر مبلمان خانگی دارد؛ به یاد داشته باشید که تعمیرکار های ماهر و باتجربه دستمزد بیشتری نسبت به تعمیرکار هایی که تجربه و مهارت کمتری دارند دریافت می کنند.
  •  نوع و جنس پارچه برای تعویض رویه مبل: اگر قصد تعویض رویه مبل را دارید باید بدانید که نوع و جنس پارچه ای که انتخاب می کنید تاثیر بسیاری در هزینه تعمیر مبلمان خانگی دارد زیرا قیمت پارچه هایی که جنس خوب و با کیفیتی دارند بیشتر است. توصیه می کنیم برای تعویض پارچه مبلی همیشه پارچه هایی را انتخاب کنید که جنس با کیفیتی دارند.
  •  تعمیر و تقویت کلاف مبل: تقویت و یا تعمیر کلاف از جمله پر هزینه ترین بخش های تعمیر مبلمان خانگی است به همین دلیل نیز توصیه می کنیم اگر مبلمان شما نیازی به تقویت و تعمیر کلاف ندارد آن را تعمیر نکنید.

هزینه تعمیر مبلمان خانگی

تعمیر مبلمان خانگی راحتی

تعمیر مبلمان خانگی چرم

تعمیر مبلمان خانگی استیل

5/5 - (1 امتیاز)
۱۳ مرداد. ۱۳۹۹

ارسال دیدگاه

آخرین مطالب
تعمیرات مبل در پاکدشت
تعمیرات مبل در پاکدشت

مبل شانا برای ساکنین پاکدشت خدمات ویژه ای را ارائه می دهد تا با اطمینان بتوانند از خدمات تعمیرات مبل پاکدشت استفاده کنند. در ادامه با خدمات تعمیر مبل بیشتر آشنا می شوید و می توانید با تماس تلفنی اطلاعات لازم را در زمینه تعمیر و رویه کوبی مبل خود کسب کنید.
افردی که می خواهند به کارگاه تعمیرات مبل در …

مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی
مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی ؟

افراد هنگام خرید مبل ممکن است با این سوال مواجه شوند که چه نوع پایه ای برای مبل ما مناسب است. اگر شما نیز با این سوال مواجه هستید و بین خرید مبل با پایه چوبی و خرید مبل با پایه فلزی مردد هستید پیشنهاد می کنم تا انتهای این مطلب از مبل شانا با ما همراه باشید.
مبل ها یکی از اجزای اصلی دکوراسیون منزل و …

پارچه مبل سلطنتی و لاکچری
لیست جدیدترین پارچه های مبل سلطنتی و لاکچری

آیا تصمیم دارید پارچه مبل سلطنتی و لاکچری برای مبلمان خود انتخاب کنید؟ مسلما چنین سوالاتی پیش از اقدام به انتخاب یک پارچه سلطنتی و لاکچری، به ذهن شما نیز خطور کرده است اما پاسخ مناسبی برای آن ها نداشته اید. در هنگام تعمیرات مبل، تعمیرکار مبل از شما می خواهد تا پارچه مناسبی را خریداری کنید از این رو …

09122835893