تعمیر مبل قدیمی

تعمیر مبل قدیمی یکی از بهترین روش ها برای نونوار کردن مبل ها و ایجاد دکوراسیونی جدید و جذاب است چرا که مبلمان امروزه به عنوان یکی از اجزای اصلی تعمیر مبل قدیمیدکوراسیون منازل به شمار می روند و عدم هماهنگی مبلمان با دکوراسیون و یا وجود مبلمان فرسوده و قدیمی در منزل سبب ایجاد جلوه ای ناخوشایند در فضا و دکوراسیون می شود.
زمانی که به منزل دوستان، آشنایان و… می رویم به محض ورود مبلمان نظر ما را به خود جلب می کند حال فکر کنید اگر در همان ابتدا یک دست مبلمان فرسوده و قدیمی را در پیش روی خود ببینیم چه احساسی خواهیم داشت؟ آیا زیبایی و هماهنگی دیگر اجزای دکوراسیون به چشممان خواهد آمد؟
مسلما جواب خیر است به همین دلیل نیز افراد برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی به تعمیر مبل قدیمی و فرسوده منزل خود می پردازند تا با صرف هزینه ای بسیار کمتر از هزینه خرید مبلمان جدید، صاحب مبلمانی نو شوند.

تعمیر مبل سلطنتی قدیمی

اگر در منزل خود مبل های سلطنتی قدیمی دارید و حال به فکر استفاده مجدد از آن ها هستید حتما سری به کارگاه های تعمیر مبل قدیمی بزنید و در صورت امکان تعمیر مبل سلطنتی قدیمی خود را به دست آن ها بسپارید.
از جمله خدماتی که در کارگاه تعمیرات مبل برای تعمیر مبل سلطنتی قدیمی ارائه می شود عبارتند از:

تقویت کلاف مبل: پیش از تعمیر مبل قدیمی تعمیرکار مبل را بررسی می کند و تمام نواقص و مشکلات موجود در کلاف و دیگر اجزای مبل شناسایی کرده و سپس به تعمیر مبل استیل قدیمیتعمیر آن می پردازد. در صورتی که کلاف مبل لق و یا آسیب دیده باشد تعمیرکار کلاف را تقویت می کند و سپس به تعمیر دیگر قسمت های مبل سلطنتی مشغول می شود.

تعویض پارچه مبلی: در تعمیر مبل قدیمی تعویض پارچه مبلی الزامی است مخصوصا در مبل های سلطنتی که باید از پارچه های فاخر و زیبایی به عنوان پارچه مبلی استفاده شود در نتیجه پس از تعمیر تمام قسمت های مبلمان تعمیرکار و یا رویه کوب به تعویض حرفه ای پارچه مبلی می پردازند.

تعمیر شکستگی و پریدگی چوب مبل: شکستگی پایه، دسته مبل و یا پریدگی چوب مبل یکی از مشکلات شایعی است که گریبان گیر مبلمان قدیمی می شود مبل هایی که دچار آسیب دیدگی هایی از این قبیل شده اند توسط تعمیرکار تعمیر و سپس رنگ کاری می شوند.

خراشیدگی های موجود در سطح چوب و بدنه مبل سبب فرسوده نشان داده شدن بیش از حد مبل ها می شود. تعمیرکار با به کارگیری روش های مختلف سبب ترمیم سطح چوب و بدنه می شود.
از دیگر خدماتی که در حین تعمیر مبل قدیمی علی الخصوص تعمیر مبل سلطنتی قدیمی به مشتریان ارائه می شود عبارتند از: تعویض فوم و اسفنج، فنربندی، ورق کاری و…

تعمیر مبل سلطنتی قدیمی

تعمیر مبل راحتی قدیمی

تمامی خدماتی که برای تعمیر مبل راحتی قدیمی ارائه می شود مشابه خدماتی است که در فوق ذکر شد اما لازم به ذکر است که به دلیل ساختار منحصر به فرد برخی از مبل های راحتی نحوه تعمیر آن نیز با دیگر مبل ها متفاوت خواهد بود.

تعمیر مبل راحتی قدیمی

به عنوان مثال برای تعمیر مبل های راحتی تختخواب شو دقیقا خدماتی مانند تعویض رویه مبل، تقویت کلاف و… ارائه می شود اما تعمیرکارانی که به تعمیر این مبل ها می پردازند باید در این زمینه تخصص لازم را داشته باشند در غیر این صورت قادر به تعمیر اصولی چنین مبل هایی نخواهند بود در نتیجه زمانی که شما به فکر تعمیر مبل قدیمی و فرسوده منزل خود هستید حتما با توجه به نوع مبلمان خود تعمیرکار مورد نظر را انتخاب کنید.

5/5 - (2 امتیاز)
۱۲ مهر. ۱۳۹۹

ارسال دیدگاه

آخرین مطالب
تعمیرات مبل در پاکدشت
تعمیرات مبل در پاکدشت

مبل شانا برای ساکنین پاکدشت خدمات ویژه ای را ارائه می دهد تا با اطمینان بتوانند از خدمات تعمیرات مبل پاکدشت استفاده کنند. در ادامه با خدمات تعمیر مبل بیشتر آشنا می شوید و می توانید با تماس تلفنی اطلاعات لازم را در زمینه تعمیر و رویه کوبی مبل خود کسب کنید.
افردی که می خواهند به کارگاه تعمیرات مبل در …

مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی
مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی ؟

افراد هنگام خرید مبل ممکن است با این سوال مواجه شوند که چه نوع پایه ای برای مبل ما مناسب است. اگر شما نیز با این سوال مواجه هستید و بین خرید مبل با پایه چوبی و خرید مبل با پایه فلزی مردد هستید پیشنهاد می کنم تا انتهای این مطلب از مبل شانا با ما همراه باشید.
مبل ها یکی از اجزای اصلی دکوراسیون منزل و …

پارچه مبل سلطنتی و لاکچری
لیست جدیدترین پارچه های مبل سلطنتی و لاکچری

آیا تصمیم دارید پارچه مبل سلطنتی و لاکچری برای مبلمان خود انتخاب کنید؟ مسلما چنین سوالاتی پیش از اقدام به انتخاب یک پارچه سلطنتی و لاکچری، به ذهن شما نیز خطور کرده است اما پاسخ مناسبی برای آن ها نداشته اید. در هنگام تعمیرات مبل، تعمیرکار مبل از شما می خواهد تا پارچه مناسبی را خریداری کنید از این رو …

09122835893