تعمیر پایه مبل

تعمیر پایه مبل یکی از رایج ترین دلایلی است که افراد را به مراکز تعمیر مبل می کشاند چرا که پایه مبل نیز مانند دیگر اجزای مبل پس از سال ها استفاده دچار شکستگی، لق زدگی و یا شل شدگی می شود.تعمیر پایه مبل

برخی از افراد با بروز چنین مشکلاتی عبارتی به نام تعمیر پایه مبل در ذهنشان تعریف نشده است و به همین دلیل برای تعویض و خرید مبلمان جدید دست به کار می شوند اما توجه داشته باشید که در جامعه امروزی روز به روز قیمت ها رو به افزایش است پس نباید بی گدار به آب زد و برای مشکلاتی که با هزینه بسیار کم تری نیز برطرف می شوند چنین هزینه های سنگینی را متحمل شد چرا که با شکستن و یا شل شدن پایه به راحتی می توان با تعمیر پایه مبل را به همان شکل اول خود بازگرداند.

با تعمیر پایه مبل دیگر نیازی به پرداخت هزینه های سنگین و زیاد نیست به همین دلیل توصیه می شود در شرایط کنونی جامعه همیشه سعی کنید بهترین، کم هزینه ترین و ساده ترین راه نوسازی و ایجاد تغییر در مبل های خود را در نظر بگیرید.
اما آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که عمده ترین دلایلی که سبب شکسته شدن، شل شدن و یا لق شدن پایه مبل می شود چیست؟
ممکن است برخی از افراد ندانند که چرا پس از گذشت چندین سال پایه مبل ها آسیب می بیند و آن ها باید برای تعمیر پایه مبل اقدام کنند. شاید با خود فکر کنید که دانستن علل آسیب رسیدن به پایه مبل چه فرقی به حالمان دارد حال کاری است که شده است و ما فقط به دنبال تعمیر آن هستیم نه دلایل آسیب رسیدن به پایه مبل.
اما اگر به چنین چیزی فکر می کنید سخت در اشتباه هستید زیرا یکی از مزایای پی بردن به عواملی که سبب آسیب رسیدن به پایه مبل و در نهایت منجر به تعمیر پایه مبل می شود این است که دیگر اشتباهاتی که در نگهداری مبل های خود انجام می دادید را تکرار نخواهید کرد.
یکی از اشتباهات رایجی که سبب آسیب رسیدن به پایه مبل می شود این است که در هنگام جا به جایی مبل به جای بلند کردن مبل آن را بر روی زمین می کشند و همین امر نیز سبب شل شدن و یا شکستن پایه های مبل می شود. همچنین قرار دادن مبلمان در سطح های ناهموار نیز به پایه مبل آسیب می رساند.
برخی از افراد نیز با قرار دادن اجسام سنگین بر روی مبل به پایه های آن آسیب می رسانند. لازم به ذکر است که نشستن یکباره بر روی مبل نیز همان آسیبی را به پایه های مبل وارد می کند که قرار دادن اجسام سنگین به آن وارد می کند.
از دیگر اشتباهاتی که منجر به آسیب رسیدن به پایه مبل و تعمیر پایه مبل می شود حمل و انتقال غیر اصولی در حین اسباب کشی است زیرا برخی از افراد اسباب کشی را به دست افرادی می سپارند که حمل اصولی مبلمان را نمی دانند و همین امر نیز سبب آسیب رسیدن جدی به پایه های مبل می شود.

هزینه تعمیر پایه مبل

تعمیر پایه مبل در خانه بهتر است یا سپردن آن به کارگاه تعمیر مبل؟

ممکن است سوال “تعمیر پایه مبل در خانه بهتر است یا سپردن آن به کارگاه تعمیر مبل؟” ذهن شما را نیز درگیر کرده باشد چرا که بسیاری از افراد شکستگی پایه مبل را مشکلی جدی نمی دانند و گمان می کنند خودشان نیز می توانند به راحتی آن را در منزل تعمیر کنند اما در بسیاری از موارد این چنین نبوده و تعمیر غیر اصولی پایه مبل سبب آسیب دیدن سایر قسمت های مبل می شود در نتیجه اگر مهارت لازم و همچنین وسایل مورد نیاز تعمیر پایه مبل که شامل دلر، پیچ و… می شود را ندارید تعمیر پایه مبل را به دست یک تعمیرکار ماهر بسپارید تا از بروز آسیب های جدی به مبل جلوگیری کنید.

نحوه تعمیر پایه مبل
از آن جایی که ممکن است تعمیر پایه مبل به دلیل قرار گرفتن در نوبت تعمیر چندین روز به طول بیانجامد به همین دلیل افراد می توانند از خدمات تعمیر در منزل شرکت ها و کارگاه های تعمیر مبل بهره مند شوند که استفاده از این خدمات مزایای زیادی برای مشتری دارد. از جمله این مزایا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  کاهش هزینه های حمل و انتقال مبلمان
  • صرفه جویی در زمان
  •  تعمیر هر چه سریع تر مبل و قرار نگرفتن در نوبت تعمیر (زمانی که مبلی به دست تعمیر سپرده می شود ممکن است چند روز تا یک هفته مشتری بدون مبل روز های خود را سپری کند چرا که مشتریان زیادی مبل های خود را به دست تعمیر سپرده اند به همین دلیل مشتریان دیگر باید منتظر بمانند اما با تعمیر پایه مبل در خانه توسط تعمیرکار، در عرض چند ساعت تعمیر انجام شده و مشتری در همان ساعات اول می تواند دوباره از مبل خود استفاده کند.)
  •  جلوگیری از آسیب های احتمالی در حین انتقال مبل به کارگاه تعمیر مبل

توصیه می کنیم که حتما تعمیر پایه مبل منزل خود را به دست تعمیرکاران ماهر بسپارید چرا که یک تعمیر ماهرانه علاوه بر اینکه سبب نوسازی پایه شکسته و لق شده می شود بلکه بر طول عمر مبل نیز می افزاید و شما می توانید سال های زیادی را بدون نگرانی از آسیب دیدن دوباره پایه از مبلمان خود استفاده کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
۰۷ خرداد. ۱۳۹۹

ارسال دیدگاه

آخرین مطالب
تعمیرات مبل در پاکدشت
تعمیرات مبل در پاکدشت

مبل شانا برای ساکنین پاکدشت خدمات ویژه ای را ارائه می دهد تا با اطمینان بتوانند از خدمات تعمیرات مبل پاکدشت استفاده کنند. در ادامه با خدمات تعمیر مبل بیشتر آشنا می شوید و می توانید با تماس تلفنی اطلاعات لازم را در زمینه تعمیر و رویه کوبی مبل خود کسب کنید.
افردی که می خواهند به کارگاه تعمیرات مبل در …

مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی
مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی ؟

افراد هنگام خرید مبل ممکن است با این سوال مواجه شوند که چه نوع پایه ای برای مبل ما مناسب است. اگر شما نیز با این سوال مواجه هستید و بین خرید مبل با پایه چوبی و خرید مبل با پایه فلزی مردد هستید پیشنهاد می کنم تا انتهای این مطلب از مبل شانا با ما همراه باشید.
مبل ها یکی از اجزای اصلی دکوراسیون منزل و …

پارچه مبل سلطنتی و لاکچری
لیست جدیدترین پارچه های مبل سلطنتی و لاکچری

آیا تصمیم دارید پارچه مبل سلطنتی و لاکچری برای مبلمان خود انتخاب کنید؟ مسلما چنین سوالاتی پیش از اقدام به انتخاب یک پارچه سلطنتی و لاکچری، به ذهن شما نیز خطور کرده است اما پاسخ مناسبی برای آن ها نداشته اید. در هنگام تعمیرات مبل، تعمیرکار مبل از شما می خواهد تا پارچه مناسبی را خریداری کنید از این رو …

09122835893