تمیز کردن مبل پارچه ای

تحقیق درباره بهترین روش تمیز کردن مبل پارچه ای و نحوه تمیز کردن انواع مبل یکی از کار هایی است که معمولا همه مردم در طول سال انجام می دهند چرا که می خواهند با انتخاب بهترین روش تمیز کردن مبل پارچه ای در سریع ترین زمان ممکن مبل های خود را شستشو دهند بدون این که کوچک ترین آسیبی به پارچه مبلی و یا چوب مبل وارد شود.تمیز کردن مبل پارچه ای
در این مقاله تمامی روش های تمیز کردن مبل پارچه ای و همچنین بهترین مواد شوینده ای که می توانید از آن ها استفاده کنید را بررسی خواهیم کرد درنتیجه اگر قصد دارید با بهترین روش های تمیز کردن مبل پارچه ای آشنا شوید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

اگر می خواهید لکه مبل خود را پاک کنید می توانید به مقاله پاک کردن لکه مبل سری بزنید.

بهترین مواد شوینده مبل تمیز کردن مبل پارچه ای

زمانی که قصد تمیز کردن مبل پارچه ای را دارید اولین گامی که باید در این راستا برداشته شود انتخاب بهترین مواد شوینده مبل است. در ادامه به بهترین مواد شوینده مبل 1اشاره خواهیم کرد:

  •  صابون مایع
  •  لکه بری و مبل شویی با نمک
  •  مبل شویی با الکل سفید
  •  تمیز کردن مبل با ترکیب الکل و نمک
  • تمیز کردن مبل پارچه ای با پودربچه
  •  تمیز کردن مبل با محلول نشاسته در آب
  •  سرکه و یا ترکیب سرکه با آب جهت تمیز کردن مبل پارچه ای

همانطور که گفته شد انتخاب بهترین مواد شوینده مبل جهت تمیز کردن مبل پارچه ای اولین قدم برای تمیز کردن مبل است اما مهم ترین مسئله ای که باید با دقت و مهارت انجام شود نحوه شستشو پارچه مبلی و همچنین به کارگیری تکنیک هایی است که سبب شستشوی اصولی مبل خواهد شد بدون این که کوچک ترین آسیبی به پارچه مبلی وارد شود.

تمیز کردن مبل پارچه ای

  •  صابون مایع: صابون مایع یکی از بهترین شوینده هایی است که می توان از آن برای تمیز کردن مبل پارچه ای استفاده کرد به عبارتی دیگر با ترکیب دو قطره صابون مایع در یک لیتر آب می توانید یک شامپوی مبل تهیه کنید. هیچگاه تمام محلول را بر روی سطح مبل نپاشید بلکه یک پارچه کتانی و بدون پرز را به محلول آغشته کنید و سپس بر روی لکه ها بکشید تا پاک شوند.
  • الکل سفید: الکل سفید که جزو مواد شوینده های بی خطر است برای پاک کردن لکه هایی مانند لکه جوهر بسیار کاربردی است. اگر می خواهید بدانید که پارچه مبلی شما نسبت به مواد شوینده ای که انتخاب کرده اید واکنش نشان می دهد یا خیر بهتر است ابتدا کمی از مواد شوینده را به قسمت پشتی مبل بزنید و تغییرات را بررسی کنید. در حین استفاده از الکل سفید مقداری از آن را بر روی پارچه بریزید و سپس با پارچه بر روی لکه ها بکشید.
  • نمک: نمک روش خوبی برای پاک کردن لکه های چربی و یا لکه های ناشی از ریختن مایعاتی مانند نوشابه بر روی پارچه مبلی است به یاد داشته باشید که در صورت ایجاد چنین لکه ای بر روی پارچه مبلی هر چه سریع تر نسبت به پاک کردن آن اقدام کنید چرا که هر چه لکه ها قدیمی تر باشند پاک کردن آن ها دشوار تر خواهد شد.
  • محلول الکل و نمک: این محلول بهترین روش برای پاک کردن لکه های چربی از روی پارچه مبلی است.
  •  پودر بچه: یکی دیگر از روش های از بین بردن لکه های رنگ و چربی استفاده از پودر بچه است. با پودر بچه در کوتاه ترین زمان ممکن تمام لکه ها از بین خواهند رفت.
  • سرکه یا ترکیب آن با آب: از این محلول برای از بین بردن لکه هایی مانند لکه چای استفاده می شود. برای این که این محلول تاثیر گذار باشد باید چندین بار با پارچه آغشته شده به محلول بر روی لکه ها بکشید.
4.4/5 - (8 امتیاز)
۱۵ مهر. ۱۳۹۹

ارسال دیدگاه

آخرین مطالب
تعمیرات مبل در پاکدشت
تعمیرات مبل در پاکدشت

مبل شانا برای ساکنین پاکدشت خدمات ویژه ای را ارائه می دهد تا با اطمینان بتوانند از خدمات تعمیرات مبل پاکدشت استفاده کنند. در ادامه با خدمات تعمیر مبل بیشتر آشنا می شوید و می توانید با تماس تلفنی اطلاعات لازم را در زمینه تعمیر و رویه کوبی مبل خود کسب کنید.
افردی که می خواهند به کارگاه تعمیرات مبل در …

مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی
مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی ؟

افراد هنگام خرید مبل ممکن است با این سوال مواجه شوند که چه نوع پایه ای برای مبل ما مناسب است. اگر شما نیز با این سوال مواجه هستید و بین خرید مبل با پایه چوبی و خرید مبل با پایه فلزی مردد هستید پیشنهاد می کنم تا انتهای این مطلب از مبل شانا با ما همراه باشید.
مبل ها یکی از اجزای اصلی دکوراسیون منزل و …

پارچه مبل سلطنتی و لاکچری
لیست جدیدترین پارچه های مبل سلطنتی و لاکچری

آیا تصمیم دارید پارچه مبل سلطنتی و لاکچری برای مبلمان خود انتخاب کنید؟ مسلما چنین سوالاتی پیش از اقدام به انتخاب یک پارچه سلطنتی و لاکچری، به ذهن شما نیز خطور کرده است اما پاسخ مناسبی برای آن ها نداشته اید. در هنگام تعمیرات مبل، تعمیرکار مبل از شما می خواهد تا پارچه مناسبی را خریداری کنید از این رو …

09122835893