مشخصات پارچه مبلی خوب

اگر شما هم میخواهید رویه مبلمان خود را تغییر دهید و به این فکر هستید که از کجا می توان مشخصات پارچه مبلی خوب را دانست، تا انتهای این مقاله را با ما همراه باشید.

مشخصات پارچه مبلی خوبمعمولا یکی از مهم ترین و اساسی ترین بخش ها در انجام فرآیند تعمیرات مبل ها، تشخیص مشخصات پارچه مبلی خوب و خرید آن است. خانم ها بهتر درک میکنند که این حساسیت ها در انتخاب و خرید رویه مبل چقدر حیاتی است. پس بهتر است آقایان موقع انجام خرید این نکته را مد نظر داشته باشند. در خرید پارچه مبلی علاوه بر مشخصات پارچه مبلی قیمت پارچه مبلی نیز اهمیت دارد.

پارچه مبلی چنانچه بی کیفیت باشد و ماندگاری و مقاومت خوب نداشته باشد، خیلی زود دچار آسیب دیدگی و فرسودگی خواهد شد. رویه مبل علاوه بر زیبایی و تکمیل هارمونی های برنامه ریزی شده در دکوراسیون داخلی، کابرد نگهداری از بافت اصلی مبل مان را نیز دارد. بنابراین داشتن کیفیت و مقاومت علاوه بر زیبایی بسیار مطرح است.

همانطور که آگاه هستید، انتخاب عجولانه و نامناسب موجب می شود که پس از مدتی کوتاه باز هم نیاز باشد هزینه ای دوباره و مضاعف برای خرید رویه مبل صرف نمایید. پس بهتر است قبل از اقدام به خرید مشخصات پارچه مبلی خوب را بدانید و خریدی آگاهانه انجام دهید.

بهترین پارچه مبلی با کیفیت خوب

یکی از مشخصات پارچه مبلی خوب، نوع پارچه است. پارچه مبلی یا همان رویه مبل نوع های خیلی متنوعی از نظر طرح و رنگ و جنس دارند. در این بخش می خواهیم به تحلیل انواع پارچه رویه مبل بپردازیم.
تاکید اول مان این است که به هیچ عنوان سراغ پارچه های چینی نروید، موضوع به خرید دوباره بازمیگردد که قبل برای تان گفتیم. مگر این پارچه های چینی که از کیفیت مناسبی برخوردار هستند: مازراتی، ملیتا، ملما، مایا؛ این پارچه ها بین پرفروش ترین و محبوب ترین پارچه ها قرار دارند.

اکنون وقت آن رسیده است که تخصصی تر ادامه دهیم. هنگام خرید بهترین پارچه مبلی با کیفیت خوب، دقت کنید که پارچه به هیچ عنوان کش نیاید و لطیف و مقاوم باشد، الیاف آن با کیفیت باشد و پارچه پرز ندهد یا به اصطلاح کچلی نگیرد. یکی از راه های اطمینان از مقاومت و ثابت بودن رنگ پارچه راهنمایی خواستن از فروشنده محترم است.

بهترین پارچه مبلی با کیفیت خوب

پارچه های روکش مبلمان بافت های متفاوتی دارند مثل پارچه های شل یا سفت، که هر چه پارچه سفت تر باشد مرغوب تر است و دیر تر خراب می شود. از بهترین پارچه مبلی با کیفیت خوب، پارچه ترک است که محصولی از کشور ترکیه می باشد این نوع پارچه ها برای مبلمان سلطنتی خیلی مناسب بوده و از بهترین ها محسوب می شود.
انواع پارچه هایی مانند شانل، کوبلن، مخمل، چرم نانومیکرو برای رویه کوبی یا پارچه مبلی سلطنتی استفاده می‌شود.
برای مبل های راحتی که اکثرا به شکل L چیده می شوند از پارچه های مخمل، کتان، یا پارچه های چرم ، طرح چرم استفاده می‌شود. اینجا چند تا مثال از نوع پارچه ها برای شما بیان میکنیم:

  •  پارچه  مخملی یکی دیگر از پارچه های مورد استفاده در رویه ی مبلمان است که سفت تر و محکم تر از پارچه ی کتان است و مرتب تر روی مبل قرار می گیرد، نرمی پارچه ی مخملی کاملا قابل وضوح است و همچنین تمیز کردن پارچه  مخملی خیلی راحت است.
  •  پارچه ی جیر یکی از پارچه های پر طرفدار برای رویه ی مبلمان است، که ظاهری بسیار شیک دارد و تمیز کردن ان بسیار ساده است و با اسپری کردن محلول ها به اسانی تمیز می شوند.
  •  پارچه های مبلی چرم از مدرن ترین مدل پارچه ها است و بافتی غیر قابل نفوذ دارد که با راحتی تمیز می شود.
  •  از معمولی ترین انتخاب پارچه برای رویه ی مبل، پارچه نخی است. پارچه نخی بافت های مختلفی دارد که میتوان استحکام ان ها را با توجه به شل یا سفت بودن سنجید.

در تکمیل موضوع مشخصات پارچه مبلی خوب، باید این نکته را بگویم که انتخاب پارچه مبلمان یک مسئله ی کاملا شخصی و سلیقه ای است که به المان هایی مانند هارمونی دکوراسیون خانه و سبک زندگی و سلیقه ی شما بستگی دارد. با کمی اطلاعات درباره انواع پارچه و اینکه چه نوع پارچه ای برای چه نوع مبلمانی مناسب است، میتوان خریدی اگاهانه انجام داد که بعدا از آن پشیمان نشد.

5/5 - (1 امتیاز)
۰۳ مرداد. ۱۳۹۹

ارسال دیدگاه

آخرین مطالب
تعمیرات مبل در پاکدشت
تعمیرات مبل در پاکدشت

مبل شانا برای ساکنین پاکدشت خدمات ویژه ای را ارائه می دهد تا با اطمینان بتوانند از خدمات تعمیرات مبل پاکدشت استفاده کنند. در ادامه با خدمات تعمیر مبل بیشتر آشنا می شوید و می توانید با تماس تلفنی اطلاعات لازم را در زمینه تعمیر و رویه کوبی مبل خود کسب کنید.
افردی که می خواهند به کارگاه تعمیرات مبل در …

مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی
مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی ؟

افراد هنگام خرید مبل ممکن است با این سوال مواجه شوند که چه نوع پایه ای برای مبل ما مناسب است. اگر شما نیز با این سوال مواجه هستید و بین خرید مبل با پایه چوبی و خرید مبل با پایه فلزی مردد هستید پیشنهاد می کنم تا انتهای این مطلب از مبل شانا با ما همراه باشید.
مبل ها یکی از اجزای اصلی دکوراسیون منزل و …

پارچه مبل سلطنتی و لاکچری
لیست جدیدترین پارچه های مبل سلطنتی و لاکچری

آیا تصمیم دارید پارچه مبل سلطنتی و لاکچری برای مبلمان خود انتخاب کنید؟ مسلما چنین سوالاتی پیش از اقدام به انتخاب یک پارچه سلطنتی و لاکچری، به ذهن شما نیز خطور کرده است اما پاسخ مناسبی برای آن ها نداشته اید. در هنگام تعمیرات مبل، تعمیرکار مبل از شما می خواهد تا پارچه مناسبی را خریداری کنید از این رو …

09122835893