ورق کاری مبلمان استیل

در بسیاری از مواقع افراد تمایل دارند همراه با تعمیر مبل ورق کاری و یا طلاکوبی مبل خود را نیز انجام دهند که طلاکوبی روی مبل استیل انجام می شود. ورق کاری مبلمان استیل علاوه بر افزایش مقاومت مبل مزایای دیگری نیز دارد که در ادامه آن را بررسی می کنیم.

ورق کاری مبلمان استیل
مبلمان استیل از آن دسته از مبل هایی است که طرفداران زیادی دارد و معمولا در مکان های رسمی و یا مهمانی ها مورد استفاده قرار می گیرد. برخلاف مبل های راحتی بخش بسیار زیادی از مبل های استیل را کلاف مبل تشکیل داده است به همین دلیل امروزه ورق کاری مبلمان استیل اهمیت زیادی پیدا کرده است.
افرادی که آشنایی چندانی با مبلمان استیل ندارند گمان می کنند با توجه به اسم این مبل ها بدنه آن ها نیز تماما استیل است اما چنین تصوری کاملا اشتباه بوده چرا که جنس بدنه و کلاف مبلمان استیل از چوب کنار، گردو و راش ساخته می شود.
از دیگر تفاوت های مبلمان استیل با مبل های راحتی و کلاسیک در نوع منبت کاری آن است. وقتی یک مبل استیل را می بینیم با توجه به نوع منبت کاری پیچیده و حرفه ای مبل پی می بریم که این مبل استیل است چرا که گاهی برخی از افراد مبلمان کلاسیک را به دلیل اجرای هنر منبت کاری روی آن با مبلمان استیل اشتباه می گیرند اما همانطور که گفته شد کنده کاری انجام شده روی مبلمان کلاسیک بسیار ساده تر از مبلمان استیل است. در نتیجه این منبت کاری ها سبب شده است که ورق کاری مبلمان استیل دشوار باشد به همین دلیل کسانی که ورق کاری مبلمان استیل را بر عهده می گیرند بسیار ماهر و خبره هستند.

ورق کاری مبلمان استیل بهتر است یا رنگ آمیزی مبل؟

همانطور که گفته شد امروزه ورق کاری مبلمان استیل طرفداران زیادی دارد اما قبل از پاسخ به سوال “ورق کاری مبلمان بهتر است یا رنگ آمیزی مبل؟” بهتر است نکاتی ذکر شود که بسیاری از مردم از آن بی اطلاع هستند.

هزینه ورق کاری مبلمان استیل
بسیاری از مردم نمی دانند که ورق کاری مبلمان استیل یکی از تکنیک های رنگ آمیزی مبلمان است و گمان می کنند رنگ آمیزی و ورق کاری مبلمان استیل مقوله ای کاملا جدا از یکدیگر هستند. البته با بررسی های دقیق متوجه می شویم که مردم حق دارند این گونه فکر کنند چرا که رنگ آمیزی مبل به دو صورت انجام می شود که اولین و قدیمی ترین روش رنگ آمیزی مبل با رنگ پلی استر است و روش دیگر ورق کاری مبل است.
پس با توضیحات فوق این حق را به مشتری می دهیم که در این مورد دچار اشتباه شوند.
در گذشته برای رنگ آمیزی مبلمان انتخاب بیشتری وجود نداشت و معمولا از رنگ قهوه ای برای این کار استفاده می شد اما امروزه به دلیل وجود تنوع رنگ، مشتریان گزینه های بیشتری برای انتخاب دارند.

مبل شانا با سال ها تجربه در زمینه تعیمرات مبل آماده ارائه خدمات در زمینه ورق کاری مبل استیل و تعمیرات مبل استیل است. برای دریافت مشاوره می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

در زمان های قدیم کسانی که می خواستند از اشیاء با ارزش خود مراقبت کنند و یا آن را جلا دهند به سراغ آبکاری طلا می رفتند. اما امروزه مردم با روش دیگری به نام طلا کاری آشنا شده اند.
ممکن است عبارت طلا کاری مبلمان را بسیار شنیده باشید، کسانی که اطلاعات کافی نداشته باشند گمان می کنند این کار دور از تصور است و فقط افرادی که از طبقات اشرافی هستند می توانند این کار را انجام دهند اما اصلا این چنین نیست چرا که در طلا کاری مبلمان از ورق های فلزی به رنگ طلایی که بسیار نازک تر از زرورق است استفاده می شود.

این ورق های فلزی به رنگ های نقره ای و مسی نیز وجود دارند که از آن ها در ورق کاری مبلمان استیل استفاده می شود.
درست است که با ورق کاری مبلمان استیل به رنگ نقره ای و مس نیز می توان مبلمان را جلا داد اما به دلیل این که ماهیت مبلمان استیل سلطنتی است طلا کاری مبلمان بسیار مرسوم تر از دیگر رنگ ها است چرا که در زمان طلا کاری مبلمان این چنین به نظر می رسد که بدنه مبل از طلا ساخته شده است و زیبایی خیره کننده ای خواهد داشت.
ورق کاری مبلمان استیل مزایای بسیاری دارد که از جمله این مزایا می توان به افزایش مقاومت چوب مبل در برابر رطوبت و آفت، نظافت آسان، ترمیم راحت و… اشاره کرد.

5/5 - (1 امتیاز)
۲۹ فروردین. ۱۳۹۹
۲ Comments
  • خسروی
    • ادمین مبل شانا

ارسال دیدگاه

آخرین مطالب
تعمیرات مبل در پاکدشت
تعمیرات مبل در پاکدشت

مبل شانا برای ساکنین پاکدشت خدمات ویژه ای را ارائه می دهد تا با اطمینان بتوانند از خدمات تعمیرات مبل پاکدشت استفاده کنند. در ادامه با خدمات تعمیر مبل بیشتر آشنا می شوید و می توانید با تماس تلفنی اطلاعات لازم را در زمینه تعمیر و رویه کوبی مبل خود کسب کنید.
افردی که می خواهند به کارگاه تعمیرات مبل در …

مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی
مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی ؟

افراد هنگام خرید مبل ممکن است با این سوال مواجه شوند که چه نوع پایه ای برای مبل ما مناسب است. اگر شما نیز با این سوال مواجه هستید و بین خرید مبل با پایه چوبی و خرید مبل با پایه فلزی مردد هستید پیشنهاد می کنم تا انتهای این مطلب از مبل شانا با ما همراه باشید.
مبل ها یکی از اجزای اصلی دکوراسیون منزل و …

پارچه مبل سلطنتی و لاکچری
لیست جدیدترین پارچه های مبل سلطنتی و لاکچری

آیا تصمیم دارید پارچه مبل سلطنتی و لاکچری برای مبلمان خود انتخاب کنید؟ مسلما چنین سوالاتی پیش از اقدام به انتخاب یک پارچه سلطنتی و لاکچری، به ذهن شما نیز خطور کرده است اما پاسخ مناسبی برای آن ها نداشته اید. در هنگام تعمیرات مبل، تعمیرکار مبل از شما می خواهد تا پارچه مناسبی را خریداری کنید از این رو …

09122835893