تعمیرات مبل شمال تهران نیاوران

امروزه با  بالا رفتن قیمت مبلمان خرید هر ساله یا دو سال یکبار کار مبل مشکل خواهد بود اما استفاده از یک مبل به مدت طولانی هم باعث تکراری شدن طراحی منزل میشود و هم مبل ها دیگر زیبایی و کیفیت اولیه را نخواهند داشت خوب وجود چنین شرایطی به معنای مشکل است. اما این مشکل به راحتی با تعمیر مبل قابل حل تعمیرات مبل نیاوران شمال تهراناست و دیگر نیازی نیست طراحی یکنواخت منزل را به مدت زمان طولانی تحمل کنید. تعمیرات مبل نیاوران با ارائه خدمات خود مبل های قدیمی و فرسوده ی شما را مانند روز اول تازه و سالم می کند و دیگر نیازی به پرداخت هزینه بیشتر برای خرید مبل نخواهد بود.

تعمیرات مبل نیاوران مبل شانا

تعمیرات مبل نیاوران برای انجام کار ساخت و تعمیر مبل دارای مجوز رسمی بوده و در این عرصه تجربه ی بالایی دارد. تعمیرات مبل های مدرن , کلاسیک و سلطنتی به راحتی در این تعمیرات انجام میشود و بسته به مشکلاتی که مبل شما دارد خدمات برایش صورت میگرد.

 

گروه تعمیرات مبل شانا در تعمیرات مبل شمال تهران نیاوران با کمک جدیدترین تجهیزات و پیشرفته ترین امکانات سعی در این دارد تا کار مشتریان خود را با بالاترین کیفیت در اختیارشان قرار دهد در واقع هدف این تعمیرات مبل فقط تعمیر مبل نیست بلکه تعمیر مبل با جلب رضایت مشتری است .

خدمات مبل شانا در محلات نیاوران

مبل شانا در همه ی محلات اقدام به ارائه خدمات می کند که یکی از این محلات نیاوران است. مبل شانا خدمات خود را بر اساس نیاز های مشتریان ارائه کرده و بر اساس همین نیاز ها انجام می دهد در واقع فقط کافی است که با این تعمیرات تماس بگیرد یا به آنجا مراجعه کنید تا مبل های شما با هر نوع آسیب و فرسودگی تعمیر شود.برخی از خدمات مبل شانا در محلات نیاوران به شرح زیر می باشند:

  • تعویض پارچه و بازسازی انواع مبل ها
  • تعویض رویه ی مبل های چرمی
  • انجام تمام کارهای نجاری برای شکستگی مبل
  • ارائه مشاوره رایگان
  • استفاده از مواد اولیه با کیفیت در ساخت و تعمیرات مبل
  • رنگ کاری انواع مبل ها
  • تسویه بعد از تایید کار از طرف مشتری
  • ارائه خدمات حمل و نقل مبلمان
  • بسته بندی کامل مبل ها برای ارسال
  • استفاده از انواع ماشین ها بسته به نوع مبل ارسالی
  • تعمیر مبلمان در منزل
  • انجام ورق کاری با روکش طلا و نقره
  • طراحی مبل ها با سلیقه مشتری
  • رویه کوبی برای انواع مبلمان

هزینه تعمیرات مبل

نحوه ی حمل و نقل مبل در تعمیر مبل نیاوران

تعمیرات مبل نیاوران با ارائه خدمات حمل و نقل رایگان در تهران مبلمان توسط ماشین های مخصوص کار را برای مشتریان خود آسان کرده است. این کار توسط گروه های حرفه ای و متخصص انجام میشود که حمل مبلمان را با دقت بالا انجام می دهند.

مبل شانا با حمل رایگان مبل شما در تهران خدمات ویژه ای را در تعمیرات مبل ارائه می دهد.

نحوه ی حمل و نقل مبل در تعمیر مبل نیاوران

برآورد هزینه در تعمیر مبل نیاوران

کار تعمیرات مبل و بازسازی آن کار دشواری است و حتما باید توسط افرادی متخصص انجام شود تا بعد از مدت کوتاهی دوباره با مشکل روبرو نشوید اما خوب سپردن کار به این متخصصان کاری هزینه بر است و باید بودجه ای را برایش تعیین کنید اما این هزینه بسیار به صرفه تر از خرید مبلمان خواهد بود.

هزینه ی تعمیر مبل در نیاوران در مرحله ی اول به مبل خودتان بستگی دارد به این معنی که میزان آسیب دیدگی آن چقدر است در مرحله ی دوم به متخصصی که دارد این مبل را بازسازی می کند چه دستمزدی را دریافت می کند.  البته موارد دیگری مانند عتیقه بودن مبلتان که دقت و ظرافت بالایی می خواهد یا میزان کارگر و موادی که برای این تعمیرات لازم بوده نیز در تعمیرات مبل نیاوران موثر است و در نظر گرفته میشود. هزینه ی همه ی این موارد بعد از تعیین خدمات مشخص میشود که توسط شرکت یا کارگاه به مشتری اطلاع داده میشود.

شما می توانید برای اطلاع از هزینه تعمیرات مبل راحتی ، استیل و چرم با کارشناسان مبل شانا تماس بگیرید.

 

1.7/5 - (4 امتیاز)
۲۷ آذر. ۱۳۹۸

ارسال دیدگاه

آخرین مطالب
تعمیرات مبل در پاکدشت
تعمیرات مبل در پاکدشت

مبل شانا برای ساکنین پاکدشت خدمات ویژه ای را ارائه می دهد تا با اطمینان بتوانند از خدمات تعمیرات مبل پاکدشت استفاده کنند. در ادامه با خدمات تعمیر مبل بیشتر آشنا می شوید و می توانید با تماس تلفنی اطلاعات لازم را در زمینه تعمیر و رویه کوبی مبل خود کسب کنید.
افردی که می خواهند به کارگاه تعمیرات مبل در …

مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی
مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی ؟

افراد هنگام خرید مبل ممکن است با این سوال مواجه شوند که چه نوع پایه ای برای مبل ما مناسب است. اگر شما نیز با این سوال مواجه هستید و بین خرید مبل با پایه چوبی و خرید مبل با پایه فلزی مردد هستید پیشنهاد می کنم تا انتهای این مطلب از مبل شانا با ما همراه باشید.
مبل ها یکی از اجزای اصلی دکوراسیون منزل و …

پارچه مبل سلطنتی و لاکچری
لیست جدیدترین پارچه های مبل سلطنتی و لاکچری

آیا تصمیم دارید پارچه مبل سلطنتی و لاکچری برای مبلمان خود انتخاب کنید؟ مسلما چنین سوالاتی پیش از اقدام به انتخاب یک پارچه سلطنتی و لاکچری، به ذهن شما نیز خطور کرده است اما پاسخ مناسبی برای آن ها نداشته اید. در هنگام تعمیرات مبل، تعمیرکار مبل از شما می خواهد تا پارچه مناسبی را خریداری کنید از این رو …

09122835893