تعمیر مبل تختخوابشو

امروزه تعمیر مبل تختخوابشو که از خانواده محبوب مبل های راحتی است بسیار بحث برانگیز شده است چرا که در ایران یافتن یک مرکز تعمیرات مبل که بتواند به طور تخصصی به تعمیر مبل تختخوابشو بپردازد بسیار دشوار است. البته قابل ذکر است که کمبود مراکز تخصصی تعمیر مبل تختخوابشو هیچ تاثیری در محبوبیت این نوع مبل در ایران نداشته و در حال حاضر مبل های تختخوابشو طرفداران زیادی دارند و روز به روز نیز به تعداد این طرفداران افزوده می شود.

تعمیر مبل تختخوابشو
اما آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا مبل های تختخوابشو در میان مردم محبوبیت زیادی دارند؟
با کمی اندیشیدن می توان جواب این سوال را پیدا کرد زیرا امروزه با رواج آپارتمان نشینی معمولا افراد با کمبود فضا رو به رو هستند و از آنجایی که مبلمان از جمله وسیله هایی است که فضای زیادی از یک آپارتمان را اشغال می کند بنابراین معمولا افراد در انتخاب مبلمان برای منزل خود دچار مشکل می شوند مخصوصا افرادی که زندگی مستقل خود را در سوئیت های کوچک آغاز می کنند بیشتر با این مشکلات دست و پنجه نرم می کنند. اما از آن جایی که کمپانی های تولید مبلمان همواره به فکر آسایش مشتریان خود هستند نه تنها از چنین مشکلاتی غافل نمانده اند بلکه برای حل آن هم دست دست به کار شدند و با ارائه مبل های تختخوابشود تا حدودی مشکلات کمبود فضا را برای مشتریان خود حل کردند. همچنین یکی دیگر از دلایل محبوبیت مبل های تختخوابشو می توان به طرح های متنوع و مدل های گوناگون آن اشاره کرد.
اما توجه داشته باشید که هر برندی را انتخاب کنید در نهایت پس از مدتی باید برای تعمیر مبل تختخوابشو منزل خود اقدام کنید چرا که این مبل ها نیز مانند همه مبل های دیگر پس از مدتی فرسوده شده و نیازمند تعمیر می شوند.
از جمله آسیب پذیرترین قسمت های مبل تختخوابشو می توان به لولا ها، کلاف و رویه مبل اشاره کرد پس در حین خرید نیز توجه ویژه ای به کیفیت این قسمت ها داشته باشید.

هزینه تعمیرات مبل

هزینه تعمیر مبل تختخوابشو

عوامل بسیاری در هزینه تعمیر مبل تختخوابشو تاثیر دارند بنابراین نمی توان هزینه دقیق آن را اعلام کرد اما توجه به هرکدام از نکات ذکر شده در زیر تا حدودی می تواند هزینه تعمیر مبل تختخوابشو را به حداقل برساند.

  •  کلاف مبل: همانطور که در فوق اشاره شد کلاف مبل تختخوابشو از قسمت های آسیب پذیر این مبل است. هزینه تعمیر کلاف مبل معمولا از قسمت های دیگر مبل بیشتر است در نتیجه اگر کلاف نیاز به تعمیر ندارد از تعمیر آن صرف نظر کنید.
  •  محدودیت زمانی: زمان تاثیر زیادی در هزینه تعمیر مبل تختخوابشو دارد. افرادی که نمی خواهند برای تعمیر مبلمان خود در صف انتظار باشند باید هزینه بیشتری بپردازند زیرا تعمیرکار باید تمام وقت خود را صرف تعمیر مبل آن ها کند. در زمان های خاص مانند شب عید و مناسبت های این چنینی سعی کنید در لحظات آخر اقدام به تعمیر مبل تختخوابشو منزل خود نکنید بلکه از پیش مبل ها را برای تعمیر به دست تعمیرکار بسپارید تا از صرف هزینه های اضافی در امان باشید.
  •  نوع مواد: اینکه از چه موادی برای تعمیر مبل استفاده می شود و یا شما چه نوع جنسی را برای رویه کوبی مبلمان خود تهیه می کنید تاثیر مستقیمی در هزینه تعمیر مبل تختخوابشو دارد.
  •  ایاب و ذهاب: گاهی مراکز تعمیرات مبل برای آسایش مشتریان خود ایاب و ذهاب مبل ها را به صورت رایگان بر عهده می گیرند اما مراکزی نیز وجود دارند که تمامی هزینه های ایاب و ذهاب را بر عهده مشتری می گذارند.
  •  دستمزد تعمیرکار: تعمیرکاران دستمزد های متفاوتی دارند معمولا تعمیرکار هایی که مهارت زیادی دارند به طبع دستمزد های بیشتری نیز می گیرند البته همیشه دستمزد های زیاد هم نشانه مهارت تعمیرکار نیست و برای پی بردن به مهارت تعمیرکار باید نمونه کار های او را ببینید.

مبل شانا با ارائه خدمات حمل رایگان به ساکنین تهران آماده ارائه خدمات در زمینه تعمیرات مبل تهران است.

هزینه تعمیر مبل تختخوابشو

تعویض رویه مبل تختخوابشو

تعویض رویه مبل تختخوابشو نیز مانند تعمیر کلاف مبل پر هزینه است بنابراین در انتخاب پارچه دقت کنید. همواره سعی کنید رنگی را انتخاب کنید که پس از مدتی از چشمتان نیفتد همچنین بهترین جنس پارچه را انتخاب کنید تا پس از مدت کوتاهی دچار آسیب و رنگ و رو رفتگی نشود. نکته قابل توجه دیگر در نظر گرفتن دکوراسیون منزل است بنابراین پارچه ای را انتخاب کنید که هماهنگی لازم را با دکوراسیون منزلتان داشته باشد.

تعویض رویه مبل تختخوابشو

به طور کل می توان گفت قبل از تصمیم گیری در خصوص تعمیر مبل خود براورد قیمت را انجام دهید. چراکه هزینه تعمیرمبلمان باید کمتر از خرید مبل جدید باشد. کارشناسان مبل شانا با کارشناسی دقیق بهترین راهکار تعویض یا تعمیر مبل را به شما پیشنهاد می دهند.

3.1/5 - (12 امتیاز)
۳۱ فروردین. ۱۳۹۹

ارسال دیدگاه

آخرین مطالب
تعمیرات مبل در پاکدشت
تعمیرات مبل در پاکدشت

مبل شانا برای ساکنین پاکدشت خدمات ویژه ای را ارائه می دهد تا با اطمینان بتوانند از خدمات تعمیرات مبل پاکدشت استفاده کنند. در ادامه با خدمات تعمیر مبل بیشتر آشنا می شوید و می توانید با تماس تلفنی اطلاعات لازم را در زمینه تعمیر و رویه کوبی مبل خود کسب کنید.
افردی که می خواهند به کارگاه تعمیرات مبل در …

مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی
مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی ؟

افراد هنگام خرید مبل ممکن است با این سوال مواجه شوند که چه نوع پایه ای برای مبل ما مناسب است. اگر شما نیز با این سوال مواجه هستید و بین خرید مبل با پایه چوبی و خرید مبل با پایه فلزی مردد هستید پیشنهاد می کنم تا انتهای این مطلب از مبل شانا با ما همراه باشید.
مبل ها یکی از اجزای اصلی دکوراسیون منزل و …

پارچه مبل سلطنتی و لاکچری
لیست جدیدترین پارچه های مبل سلطنتی و لاکچری

آیا تصمیم دارید پارچه مبل سلطنتی و لاکچری برای مبلمان خود انتخاب کنید؟ مسلما چنین سوالاتی پیش از اقدام به انتخاب یک پارچه سلطنتی و لاکچری، به ذهن شما نیز خطور کرده است اما پاسخ مناسبی برای آن ها نداشته اید. در هنگام تعمیرات مبل، تعمیرکار مبل از شما می خواهد تا پارچه مناسبی را خریداری کنید از این رو …

09122835893