تعمیر و انتخاب پارچه مبل راحتی

افرادی که میخواهند تعمیرات مبل راحتی خود را انجام دهند معمولا به دنبال تعمیر و انتخاب پارچه مبل راحتی هستند تا بتوانند با انتخاب بهترین پارچه مبلی مبل خود را تعمیر کنند.تعمیر و انتخاب پارچه مبل راحتی

انتخاب پارچه مبل راحتی

در کشور عزیزمان ایران، هر سال نزدیک عید نوروز مردم خونه تکانی میکنند یا وسایل منزل را تعویض و نو میکنند، یکی از وسایلی که یکی از اجزای مهم دکوراسیون منزل است و از این قاعده تعویض و نو کردن مستثتا نیست، تعویض مبلمان منزل است.
تعویض مبلمان منزل هر سال از نظر صرفه اقتصادی اصلا منطقی نیست، بنابراین یکی از کارهایی که برای حل این مسئله وجود دارد اگر که مبل هایتان راحتی هستش، تعمیر و انتخاب پارچه مبل راحتی است. که با تعویض روکش مبلمان میتوانید از داشتن مبلی زیبا در آغاز سال جدید لذت ببرید.
مبل های راحتی در هر منزلی به دلیل راحت بودن شان، استفاده زیادی از آنها میشود به همین دلیل برای راحت تر بودن مبل راحتی، باید تماما از پارچه باشد تا افراد احساس آرامش و راحتی بیشتری موقع نشستن بر روی مبل داشته باشند. همانطور که گفته شد مبل های راحتی به دلیل دادان حس آرامش به افراد بسیار زیاد مورد استفاده قرار میگیرد، بنابراین پارچه روکش مبل ها زود به زود کثیف می شود، یا فنر و فوم مبل ها شکل اولیه خودشان را به مرور زمان از دست میدهند، که در اینصورت بهترین کاری که شما میتوانید انجام دهید تعمیر و انتخاب پارچه مبل راحتی است تا مبلمان تا زیبا و نو شود.

مبل شانا با تعمیرات مبل راحتی این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید بهترین پارچه را برای مبل خود انتخاب کنید.

قبل از هر کاری نگاه کنید ببینید خودتان میتوانید پارچه مبل هایتان را تعویض کنید یا اینکه سر رشته ای در این موارد ندارید، اگر مبلمان شما به تعمیر کلاف و بدنه نیز نیاز دارد پیشنهاد میکنم از افراد و استاد کار های ماهر کمک بگیرید.
پس اگر خودتان مایل به انجام تعمیر و انتخاب پارچه مبل راحتی خود هستید، اول پارچه مبل هایتان را با احتیاط جدا کنید منگنه و چسب شان را جدا کرده و پارچه را در بیاورید، پارچه حتما باید سالم و بدون پارگی باشد، سپس پارچه را کنار هم پهن کنید روی زمین و اندازه ی دقیق آن را یادداشت کنید و یک کمی هم از اطراف پارچه اندازه اضافی بگذارید تا موقع درست کردن پارچه کم نیاورید، و طبق اون اندازه پارچه را سفارش دهید.

انتخاب پارچه برای مبل راحتی

حال نوبت به انتخاب پارچه برای مبل راحتی رسید، شما پارچه رو طبق سلیقه خود از میان ژورنال پارچه های مبل انتخاب کنید. پارچه های مبل انواع زیادی دارن مثل: پشمی، چرمی، پلی استر، نخی و … شما میتواتید هر پارچه ای را که با سلیقه تان هماهنگ باشد را انتخاب کنید، اگر هدف تان این است که پارچه منتخب شما از لحاظ هزینه هم به صرفه باشد، پس پارچه ای را انتخاب کنید که هم زیبا و هم به صرفه باشد.
یکی از انواع پارچه ها برای مبلمان، پارچه چرمی است. که البته پارچه های بازار اکثرا چرم مصنوعی هستند و از مکان های خاصی باید پارچه چرم اصل سفارش دهید. اما اگر میخواهید از همین پارچه های چرم مصنوعی استفاده کنید توجه داشته باشید پارچه ای را که انتخاب میکنید زود رنگ آن عوض نشود یا پوسته پوسته نشود.
همانطور که دیده اید پارچه های زیادی برای مبلمان وجود دارد، پارچه هایی پر طرفدار است که اگر لک یا کثیفی داشته باشد بتوان به راحتی آن را تمیز کرد. بنابراین حتما یک پارچه با جنس و کیفیت خوب تهیه بفرمایید.
اگر شما از آن دسته از خانواده هایی هستید که دائما مهمان به منزل تان می آید پس توجه کنید هر رنگ پارچه ای که انتخاب کردید حتما نوع چرکی آن را انتخاب کنید تا اگر لک و چرک هم گرفت زیاد نشان داده نشود.

انتخاب پارچه برای مبل راحتی
در انتخاب پارچه برای مبل راحتی تان دقت کنید حتما، اگر نشینمن شما کوچیک و شلوغ باشد حتما از رنگ های ساده و بدون طرح استفاده کنید، اما اگر نشینمن شما بزرگ است میتوانید از پارچه های طرح دار استفاده کنید، شما میتوانید در صورت تمایل کوسن های مبلمان تان را بر عکس طرح پارچه مبل هایتان و متناسب با رنگ آن انتخاب کنید، مثلا برای پارچه های بدون طرح از کوسن طرح دار استفاده کنید، یا اگر پارچه های طرح دار برای مبلمان تا استفاده میکنید کوسن ها از پارچه های یکرنگ ساده باشد زیبایی دو چندان را برای دکوراسیون منزل شما به ارمغان می آورد.

تعویض پارچه مبل راحتی

همان طور که چندی پیش گفتیم؛ برای تعویض پارچه مبل راحتی، پارچه مبل هایتان را با نهایت دقت جدا کرده و اندازه گیری کنید، حال نوبت به دوخت پارچه روکش مبل هایتان است، چه اینکه خودتان این کار دوخت را انجام میدهید و چه اینکه آن را برای یک خیاط ماهر میبرید، شما باید یک عکس از مبلمان تان با روکش داشته باشید تا به دوخت تان مسلط باشید و اشتباه نکنید. با دقت پارچه را مثل پارچه ی قبلی برش دهید و در همان سایز و اندازه قبلی بدوزید.

تعویض پارچه مبل راحتی
حال پس از دراوردن پارچه روکش، انتخاب پارچه ی جدید و دوختن آن، نوبت به تعویض و دوباره انداختن روکش روی مبل هایتان است. در این مرحله میزان کشیدگی پارچه روکش روی مبل بسیار حائز اهمیت است برای اینکه پارچه پاره یا چروک نشود، پس در اینجا حتما از یک فرد ماهر کمک بگیرید تا روکش مبل را بیندازد.

همه مطالبی که در اینجا برای شما ذکر کردیم در صورتی که شما خودتان مهارت کافی را در تعمیر کاری داشته باشید قابل انجام است در غیر اینصورت باید به استاد کاران کار بلد و ماهر و متخصص در حیطه تعمیر و انتخاب پارچه ی مبل راحتی کار تمیرو تعویض روکش مبل هایتان را بسپارید.

5/5 - (1 امتیاز)
۰۲ مرداد. ۱۳۹۹

ارسال دیدگاه

آخرین مطالب
تعمیرات مبل در پاکدشت
تعمیرات مبل در پاکدشت

مبل شانا برای ساکنین پاکدشت خدمات ویژه ای را ارائه می دهد تا با اطمینان بتوانند از خدمات تعمیرات مبل پاکدشت استفاده کنند. در ادامه با خدمات تعمیر مبل بیشتر آشنا می شوید و می توانید با تماس تلفنی اطلاعات لازم را در زمینه تعمیر و رویه کوبی مبل خود کسب کنید.
افردی که می خواهند به کارگاه تعمیرات مبل در …

مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی
مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی ؟

افراد هنگام خرید مبل ممکن است با این سوال مواجه شوند که چه نوع پایه ای برای مبل ما مناسب است. اگر شما نیز با این سوال مواجه هستید و بین خرید مبل با پایه چوبی و خرید مبل با پایه فلزی مردد هستید پیشنهاد می کنم تا انتهای این مطلب از مبل شانا با ما همراه باشید.
مبل ها یکی از اجزای اصلی دکوراسیون منزل و …

پارچه مبل سلطنتی و لاکچری
لیست جدیدترین پارچه های مبل سلطنتی و لاکچری

آیا تصمیم دارید پارچه مبل سلطنتی و لاکچری برای مبلمان خود انتخاب کنید؟ مسلما چنین سوالاتی پیش از اقدام به انتخاب یک پارچه سلطنتی و لاکچری، به ذهن شما نیز خطور کرده است اما پاسخ مناسبی برای آن ها نداشته اید. در هنگام تعمیرات مبل، تعمیرکار مبل از شما می خواهد تا پارچه مناسبی را خریداری کنید از این رو …

09122835893