تعمیر پریدگی چوب مبل

مبل شانا با ارائه خدمات تعمیر پریدگی چوب مبل آماده ارائه خدمات تعمیر انواع مبل به شما عزیزان است. برای اطلاعات بیشتر در خصوص تعمیر انواع مبل راحتی، چرم و تعمیر پریدگی چوب مبل راحتی و استیل می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.تعمیر پریدگی چوب مبل

سالانه افراد زیادی برای تعمیر پریدگی چوب مبل به کارگاه های تعمیر مبل مراجعه می کنند تا مبلمان منزلشان مانند روز های اول نو و بدون نقص باشد چرا که وجود هرگونه آسیب دیدگی و نقص در چوب و بدنه مبل سبب فرسوده به نظر رسیدن مبلمان خواهد شد.
سوال بسیاری از افراد درباره تعمیر پریدگی چوب مبل این است که آیا می توانیم در منزل پریدگی چوب مبل را تعمیر کنیم؟
در سطح اینترنت آموزش های زیادی در رابطه با تعمیر پریدگی چوب مبل وجود دارد که افراد معمولا با توجه به آن ها به تعمیر مبل هایشان می پردازند اما حقیقتی که در این باره وجود دارد این است که رفع آسیب دیدگی هایی مانند پریدگی چوب مبل باید به گونه ای انجام شود که پس از تعمیر به هیچ عنوان محل پریدگی و آسیب دیدگی چوب قابل تشخیص نباشد و چنین انتظاراتی را فقط باید از تعمیرکاران ماهر و باتجربه داشت.
بنابراین اگر شما نیز می خواهید علاوه بر تعمیر حرفه ای پریدگی چوب مبل، طول عمر مبل هایتان افزایش یابد توصیه می کنیم به یک تعمیرکار ماهر مراجعه کنید و هیچگاه خودتان برای تعمیر پریدگی چوب مبل دست به کار نشوید چرا که ممکن است در حین تعمیر بر اثر یک بی دقتی به دیگر قسمت های مبل نیز آسیب بزنید.

ترمیم ترک چوب مبلترمیم ترک چوب مبل

ایجاد ترک و درز در سطح چوب مبل نیز از دیگر مشکلاتی است که چوب مبل با آن دست و پنجه نرم می کند. ترک هایی که در سطح چوب مبل ایجاد می شوند سبب کاهش مقاومت چوب و کلاف و همچنین از دست رفتن زیبایی ظاهری مبل می شود.
دو عامل اصلی ایجاد ترک بر روی چوب مبل از دست رفتن رطوبت و شک دمایی است.
یکی از معمول ترین، ساده ترین و کم هزینه ترین روش ترمیم ترک چوب مبل بتونه گیری ترک چوب با خاک اره است که در ادامه به آموزش مراحل انجام کار می پردازیم:
ابزاری مورد نیاز برای بتونه زدن و تعمیر ترک و تعمیر پریدگی چوب مبل:

  •  سنباد
  •  کاردک
  •  جاروبرقی
  •  بتونه
  •  رنگ
  •  سیلر پلی اورتان

نکته 1: نوع بتونه با توجه به نوع کاری که تعمیرکار انجام می دهد انتخاب می شود.
نکته 2: از بتونه فقط می توان برای رفع ایرادات ظاهری استفاده کرد و در صورت وجود آسیب های بسیار عمیق بر روی بدنه و چوب مبل نمی توان از بتونه استفاده کرد.

  •  ابتدا تمام رنگ های پوسته پوسته شده و تکه های چوب اضافی را از قسمت های ترک خورده جدا کنید.
  •  لبه های تیز قسمت هایی که دچار ترک شده اند را سمباده بکشید و سپس گرد و غبار را به وسیله جاروبرقی تمیز کنید.
  •  بتونه ای که از قبل تهیه کرده اید را به وسیله کاردک روی قسمت های آسیب دیده قرار دهید و آن را به داخل قسمت های باز فشار دهید، توجه داشته باشید که بتونه زدن را از گوشه های قسمت آسیب دیده شروع کنید. نکته قابل توجه دیگر در حین بتونه زدن این است که همواره مقدار بیشتری بتونه در محل های آسیب دیده قرار دهید چرا که گاهی در اثر خشک شدن بتونه منقبض خواهد شد.
  •  اجازه دهید بتونه خشک شود که زمان خشک شدن آن بستگی به حجم بتونه دارد. پس از خشک شدن با سمباده بتونه را با سطح چوب یکسان کنید به گونه ای که با کشیدن دست بر روی سطح چوب هیچ پستی و بلندی احساس نشود.
  •  و در آخر نوبت به پوشش سطح بتونه کاری شده می رسد. در این مرحله باید نهایت دقت و تمرکز را به کار ببرید تا رنگ آمیزی و نتیجه کار بسیار حرفه ای و ناملموس باشد.
5/5 - (1 امتیاز)
۰۱ آبان. ۱۴۰۱
۶ Comments
  • هاجر نوربخش
    • ادمین مبل شانا
  • هاجر نوربخش
    • ادمین مبل شانا
  • Alireza
    • ادمین مبل شانا

ارسال دیدگاه

آخرین مطالب
تعمیرات مبل در پاکدشت
تعمیرات مبل در پاکدشت

مبل شانا برای ساکنین پاکدشت خدمات ویژه ای را ارائه می دهد تا با اطمینان بتوانند از خدمات تعمیرات مبل پاکدشت استفاده کنند. در ادامه با خدمات تعمیر مبل بیشتر آشنا می شوید و می توانید با تماس تلفنی اطلاعات لازم را در زمینه تعمیر و رویه کوبی مبل خود کسب کنید.
افردی که می خواهند به کارگاه تعمیرات مبل در …

مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی
مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی ؟

افراد هنگام خرید مبل ممکن است با این سوال مواجه شوند که چه نوع پایه ای برای مبل ما مناسب است. اگر شما نیز با این سوال مواجه هستید و بین خرید مبل با پایه چوبی و خرید مبل با پایه فلزی مردد هستید پیشنهاد می کنم تا انتهای این مطلب از مبل شانا با ما همراه باشید.
مبل ها یکی از اجزای اصلی دکوراسیون منزل و …

پارچه مبل سلطنتی و لاکچری
لیست جدیدترین پارچه های مبل سلطنتی و لاکچری

آیا تصمیم دارید پارچه مبل سلطنتی و لاکچری برای مبلمان خود انتخاب کنید؟ مسلما چنین سوالاتی پیش از اقدام به انتخاب یک پارچه سلطنتی و لاکچری، به ذهن شما نیز خطور کرده است اما پاسخ مناسبی برای آن ها نداشته اید. در هنگام تعمیرات مبل، تعمیرکار مبل از شما می خواهد تا پارچه مناسبی را خریداری کنید از این رو …

09122835893