نکاتی که قبل از خرید مبل باید به آن دقت کنید

نکات قبل از خرید مبلشما که در این صفحه حضور دارید و قصد دارید مقاله “نکاتی که قبل از خرید مبل باید به آن دقت کنید” را مطالعه کنید مطمئنا به اهمیت این موضوع پی برده اید و این نشان دهنده این است که برخلاف برخی از افراد که بدون اطلاعات لازم اقدام به خرید مبلمان می کنند می خواهید انتخاب بسیار دقیق و درستی داشته باشید.

لازم است بابت توجه ویژه ای که به این موضوع دارید به شما تبریک بگوییم چرا که مبلمان جزو اصلی ترین وسیله های هر خانه بوده و فضای بسیار زیادی را هم اشغال می کند. اگر در انتخاب و خرید مبلمان خود دقت لازم را به خرج ندهید از دو جهت خسارت بزرگی به شما وارد می شود:

نکات قبل از خرید مبل

  • فضای زیادی از اتاق نشیمن شما اشغال می شود و یا نمی توانید مبلمان را در اتاق نشیمن خود جای دهید.
  • پول خود را که مهترین فاکتور هر خرید است به هدر می دهید.
  • ممکن است هزینه بیشتری کنید تا تعویض رویه مبل را انجام دهید تا با هزینه کمتری مبل دلخواه خود را داشته باشید.

شما بهترین پاسخ برای تیتر “نکاتی که قبل از خرید مبل باید به آن دقت کنید” را می توانید در این مقاله پیدا کنید پس به نکاتی که در ادامه ذکر می شود دقت کنید تا بتوانید با توجه به سبک زندگی، بودجه و همچنین میزان فضای منزل خود بهترین مبلمان را انتخاب کنید.

  • سبک زندگی: همانطور که در فوق اشاره شد توجه به سبک زندگی خود یکی از نکات مهم انتخاب مبل مناسب است. پیش از انتخاب مبل به سبک زندگی و منزل خود نگاه کنید و دقت کنید سبک زندگی و دکوراسیون منزل شما مدرن است یا سنتی؟

همچنین شما می توانید با توجه به دیگر وسیله هایی که در منزل شما وجود دارد نوع مبل خود را انتخاب کنید.

نکات مهم خرید مبل

  • فضای اتاق نشیمن: میزان فضای اتاق بسیار مهم است چرا که اگر خانه شما کوچک باشد و مبل های بزرگی را انتخاب کنید مسلما با کمبود فضا مواجه می شوید و این مسئله بسیار ناخوشایند است و بالعکس اگر اتاق نشیمن شما فضای لازم را برای وجود مبلمان بزرگتر دارد باید به سراغ مبلمان هایی بروید که فضای بیشتری را اشغال می کنند زیرا همه ما به خوبی می دانیم که مبلمان های کوچک در فضا های بزرگ جلوه خوبی به دکوراسیون و محیط نمی بخشند. همچنین در مهمانی هایی که تعداد مهمان ها زیاد است افراد زیادی نمی توانند بر روی مبل ها بنشینند.
  • رنگ: رنگ مبلمان بسیار مهم است و عدم توجه به آن می تواند در دکوراسیون شما ناهماهنگی زیادی ایجاد کند. زمانی که می خواهید رنگ مبلمان خود را انتخاب کنید به دکوراسیون داخلی منزل خود دقت کنید به عنوان مثال به رنگ پرده ها، دیوار ها و… توجه ویژه ای داشته باشید. همچنین اگر می خواهید مبلمان شما با هر دکوراسیونی هماهنگی لازم را داشته باشد می توانید به سراغ رنگ های خنثی بروید.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص پارچه مبلی می توانید به قیمت پارچه مبلی مراجعه کنید.

نکاتی قبل از خرید مبل

در انتخاب رنگ مبلمان باید به نکات دیگری مانند وجود کودک در خانه، داشتن حیوان خانگی، محل قرار گیری مبلمان و… توجه کنید چرا که در صورت وجود کودک و حیوان خانگی در خانه مسلما باید از رنگ های خیلی روشن دوری کرد.

  • پارچه: از اساسی ترین و مهم ترین نکاتی که قبل از خرید مبل باید به آن دقت کنید نوع و جنس پارچه است چرا که هر چقدر جنس پارچه مرغوب تر باشد طول عمر مبل و مدت زمان استفاده شما از آن بیشتر خواهد بود. پارچه مبل همواره در معرض آسیب است به همین دلیل همانطور که در انتخاب رنگ پارچه باید به وجود کودک و حیوان خانگی در خانه توجه کرد باید در انتخاب جنس پارچه نیز چنین نکاتی را در نظر داشته باشید تا بتوانید بهترین پارچه را انتخاب کنید. به عنوان مثال خانه ای که دارای حیوان خانگی و یا کودک است نباید مبل هایی را انتخاب کند که پارچه مبلی چرمی دارند چرا که پارچه های چرم مقاومت کم تری دارند و خیلی زود دچار پارگی می شوند.
  • بودجه: حتما تا به حال شما نیز از طرف اطرافیان توصیه زیر به گوشتان خورده باشد که:

“با توجه به بودجه خود اقدام به خرید کنید.”

این توصیه کاملا به جا و درست است اما بسیاری از افراد به خوبی این موضوع را درک نکرده اند و به منظور مدیریت هزینه های خود به سراغ مبل هایی می روند که قیمت پایینی دارند. اما باید توجه داشته باشید که اگر شما از همان ابتدا مبل های با کیفیتی را انتخاب کنید می توانید سالیان سال از آن ها استفاده کنید و این امر سبب صرفه جویی در هزینه های شما می شود.

اما اگر به سراغ مبل های بی کیفیت و ارزان قیمت بروید مسلما پس از چند ماه در اتاق نشیمن خود با مبل های فرسوده ای رو به رو می شوید که نیازمند تعمیر مبل و یا تعویض هستند پس باید برای خرید مبل های جدید دوباره هزینه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
۰۶ اردیبهشت. ۱۳۹۹

ارسال دیدگاه

آخرین مطالب
تعمیرات مبل در پاکدشت
تعمیرات مبل در پاکدشت

مبل شانا برای ساکنین پاکدشت خدمات ویژه ای را ارائه می دهد تا با اطمینان بتوانند از خدمات تعمیرات مبل پاکدشت استفاده کنند. در ادامه با خدمات تعمیر مبل بیشتر آشنا می شوید و می توانید با تماس تلفنی اطلاعات لازم را در زمینه تعمیر و رویه کوبی مبل خود کسب کنید.
افردی که می خواهند به کارگاه تعمیرات مبل در …

مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی
مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی ؟

افراد هنگام خرید مبل ممکن است با این سوال مواجه شوند که چه نوع پایه ای برای مبل ما مناسب است. اگر شما نیز با این سوال مواجه هستید و بین خرید مبل با پایه چوبی و خرید مبل با پایه فلزی مردد هستید پیشنهاد می کنم تا انتهای این مطلب از مبل شانا با ما همراه باشید.
مبل ها یکی از اجزای اصلی دکوراسیون منزل و …

پارچه مبل سلطنتی و لاکچری
لیست جدیدترین پارچه های مبل سلطنتی و لاکچری

آیا تصمیم دارید پارچه مبل سلطنتی و لاکچری برای مبلمان خود انتخاب کنید؟ مسلما چنین سوالاتی پیش از اقدام به انتخاب یک پارچه سلطنتی و لاکچری، به ذهن شما نیز خطور کرده است اما پاسخ مناسبی برای آن ها نداشته اید. در هنگام تعمیرات مبل، تعمیرکار مبل از شما می خواهد تا پارچه مناسبی را خریداری کنید از این رو …

09122835893