پارچه مبلی مسکو

اگر شما نیز جزو طرفداران پارچه مبلی مسکو هستید به شما تبریک می گوییم چرا که انتخاب پارچه مبلی مسکو برای مبل هایتان نشان دهنده سلیقه بی نظیر شما پارچه مبلی مسکواست. شما می توانید برای دریافت قیمت پارچه مبلی مسکو و خرید پارچه مبلی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

فروش پارچه مبلی مسکو

وسیله های که در منزل و دکوراسیون داخلی استفاده می کنیم در لوکس و مجلل نشان دادن فضای منزل نقش بسیاری دارند که از جمله این وسیله ها می توان به مبلمان اشاره کرد چرا که برخلاف گذشته مبلمان جزو وسیله هایی است که نقش اصلی را در دکوراسیون ایفا می کند به همین دلیل نیز در انتخاب پارچه مبلی باید نهایت دقت و سلیقه را به خرج دهید تا با انتخابی درست و مناسب بتوانید زیبایی محیط منزل را چند برابر کنید.
حال که صحبت از تناسب رنگ و جنس پارچه مبلی با دکوراسیون داخلی منزل به میان آمد بهتر است بدانید که انتخاب اشتباه پارچه مبلی سبب بر هم زدن هارمونی دکوراسیون شما می شود و همین امر نیز سبب ایجاد منظره ای ناخوشایند و دلگیر خواهد شد.
پس اگر می خواهید یک پارچه مبلی مناسب انتخاب کنید حتما به دکوراسیون منزل خود توجه کنید و سپس با توجه به آن بهترین و مناسب ترین پارچه را انتخاب کنید.
اگر شما فردی هستید که خواهان دیزاینی ساده و در عین حال شیک هستید حتما به انتخاب و خرید پارچه مبلی مسکو فکر کنید چرا که این پارچه به دلیل زیبایی خیره کننده ای که دارند به عنوان یکی از پارچه های بین المللی به شمار می رود.
همچنین اگر خواهان ایجاد فضایی مجلل و اشرافی در محیط منزل خود هستید انتخاب پارچه مبلی مسکو انتخاب مناسب و به جایی است زیرا همانطور که گفته شد پارچه مبلی مسکو جلوه ای شیک، مجلل و سلطنتی به فضا می بخشد.

فروش پارچه مبلی مسکو

فواید پارچه مبلی مسکو

فواید پارچه مبلی مسکو فقط به زیبایی خیره کننده آن محدود نمی شود بلکه این پارچه مبلی محبوب و شیک دارای فواید و مزایای بسیاری است که با خرید آن می توانید از این مزایا بهره مند شوید.
 ضد چروک بودن: اگر چروک شدن پارچه مبلی شما را آزاد می دهد می توانید پارچه مبلی مسکو را انتخاب کنید زیرا این پارچه ضد چروک است و به هیچ عنوان دچار تاشدگی نخواهد شد.
 مرغوب: بر خلاف دیگر پارچه های اشرافی و گران مرغوبیت پارچه مبلی مسکو زبان زد عموم است چرا که تار و پود این پارچه مبلی بسیار مرغوب است و قابل استفاده طولانی مدت است.
نکته: توجه داشته باشید که پارچه مبلی مسکو در کیفیت های مختلفی وجود دارد پس هر چقدر پارچه از مواد مرغوبی ساخته شده باشد کیفیت آن نیز بیشتر خواهد بود ولی در حالت کلی پارچه مبلی مسکو بسیار با کیفیت است و از خرید آن پشیمان نخواهید شد.
عدم تعریق در حین نشستن: از آن جایی که پارچه مبلی مسکو به چرم پارچه ای نیز مشهور است برخی از افراد گمان می کنند که این پارچه نیز تمام ویژگی های چرم را به همراه دارد اما لازم به ذکر است که پارچه مبلی مسکو دارای ویژگی های منحصر به فرد خود است و در حین نشستن بر روی آن حالت تعریق را به همراه ندارد.
قابل شستشو: بسیاری از پارچه های گران و اشرافی بسیار ظریف هستند و گاهی شستشوی آن ها به سادگی امکان پذیر نیست اما پارچه مبلی مسکو از این قاعده مستتثنی بوده و قابل شستشو است. نکته قابل توجه این است که در صورت شست و شوی مداوم این پارچه همچنان جنس اولیه آن حفظ می شود.
 نرم و لطیف بودن پارچه مبلی مسکو: از آن جایی که پارچه مبلی مسکو نوعی پارچه مخمل براق است بسیار لطیف و نرم است که با دست کشیدن بر روی آن متوجه لطافت بی نظیر آن خواهید شد. نرمی و لطافت بسیار زیاد این پارچه در حین نشستن سبب ایجاد احساس راحتی و آرامش بسیار زیاد در فرد می شود.
 ظاهری زیبا و اشرافی: همانطور که قبلا اشاره شد پارچه مبلی مسکو جزو آن دسته از پارچه های مبلی است که ظاهری بسیار شیک و اشرافی دارد و یکی از دلایل آن هم این است که این پارچه جزو خانواده پارچه های مخمل است؛ پارچه های مخمل از زمان های دور تا به حال جزو پارچه های اشرافی و بسیار گران بودند به گونه ای که فقط ثروتمندان قادر به خرید آن بودند.
انعکاس نور: انعکاس نور یکی از دلایل زیبایی خیره کننده پارچه مبلی مسکو است. اگر بر روی سطح آن دست بکشید این پارچه تیره روشن می شود.
پارچه ای متنوع: پارچه مبلی مسکو در دو نوع ساده و طرح دار به بازار ارائه می شود همچنین این پارچه ها دارای بیش از 25 رنگ هستند در نتیجه شما با هر سلیقه ای که هستید می توانید این پارچه مبلی را برای مبل های خود انتخاب کنید.

معایب پارچه مبلی مسکو

از معایب پارچه مبلی مسکو که به هیچ عنوان نمی توان از آن چشم پوشی کرد این است که به دلیل وارداتی بودن پارچه مبلی مسکو این پارچه تحت تاثیر قیمت ارز قرار می گیرد و همین امر نیز سبب می شود بسیاری از مردم در شرایط اقتصادی فعلی کشور توانایی خرید این پارچه مبلی محبوب و زیبا را نداشته باشند. البته بهتر است بدانید که نه تنها پارچه مبلی مسکو بلکه قیمت تمامی پارچه های مبلی وارداتی تحت تاثیر قیمت ارز در داخل کشور هستند و همین امر نیز سبب افزایش قیمت در آن ها می شود.

کاربرد پارچه مبلی مسکو

پارچه مبلی مسکو برای انواع مبل راحتی و استیل مناسب است. برای اطلاع از خدمات فروش پارچه مبلی مسکو با کارشناسان ما تماس بگیرید.

3.6/5 - (32 امتیاز)

خدمات پارچه مبلی مسکو

تعميرات مبلمان خارجى

تعمیرات مبلمان خارجى

اگر دارای مبل خارجی فرسوده هستید و می خواهید بدون نگرانی مبل خود را تعمیر کنید با ما همراه باشید. مبل شانا با سال ها تجربه با ارائه خدمات تعمیرات مبل خارجی و رویه کوبی خدمات با کیفیتی را ارائه می دهد. …

پارچه مبلی مازراتی

پارچه مبلی مازراتی

در این مقاله قصد داریم به بررسی و معرفی پارچه مبلی مازراتی که جزو پرطرفدارترین پارچه های مبلی محسوب می شود بپردازیم پس اگر شما نیز می خواهید یک پارچه مبلی مقاوم و در عین حال شیک را پس از تعمیر مبل برا …

پارچه مبلی

پارچه مبلی

قیمت و کیفیت پارچه مبلی برای کسانی که قصد تعویض پارچه مبلی خود را دارند، بسیار حائز اهمیت بوده به همین دلیل این افراد همواره به دنبال بهترین پارچه های مبلی و البته با قیمت مناسبی هستند.

قیمت و کیفیت …

تعمیرات مبل راحتی

تعمیرات مبل راحتی

تعمیرات مبل راحتی در مبل شانا با متخصصان حرفه ای تعمیرات مبل انجام می شود. تعمیرات مبل راحتی با توجه به میزان خرابی مبل شما انجام می شود و می تواند با ترمیم کلاف ، اسفنج و تعویض رویه مبل ظاهر زیبایی د …

تعمیرات مبل چرم

تعمیرات مبل چرم

مبل شانا با سال ها تجربه در زمینه تعمیرات مبل چرم آماده ارائه خدمات تعمیر مبل چرمی و تعویض رویه آن است. مبل های چرمی مبل های بسیار حساسی هستند که معمولا بعد از مدتی پوسته پوسته می شوند و ممکن است رویه …

تعمیرات مبل تهران

تعمیرات مبل تهران

مبل شانا با سال ها تجربه موفق در زمینه تعمیرات مبل تهران آماده ارائه خدمات در زمینه تعمیرات مبل است. برای اطلاع از تعرفه های تعمیرات مبل تهران می توانید با ما در ارتباط باشید.

در دنیای پر از تبلیغات …

آخرین مطالب
تعمیرات مبل در پاکدشت
تعمیرات مبل در پاکدشت

مبل شانا برای ساکنین پاکدشت خدمات ویژه ای را ارائه می دهد تا با اطمینان بتوانند از خدمات تعمیرات مبل پاکدشت استفاده کنند. در ادامه با خدمات تعمیر مبل بیشتر آشنا می شوید و می توانید با تماس تلفنی اطلاعات لازم را در زمینه تعمیر و رویه کوبی مبل خود کسب کنید.
افردی که می خواهند به کارگاه تعمیرات مبل در …

مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی
مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی ؟

افراد هنگام خرید مبل ممکن است با این سوال مواجه شوند که چه نوع پایه ای برای مبل ما مناسب است. اگر شما نیز با این سوال مواجه هستید و بین خرید مبل با پایه چوبی و خرید مبل با پایه فلزی مردد هستید پیشنهاد می کنم تا انتهای این مطلب از مبل شانا با ما همراه باشید.
مبل ها یکی از اجزای اصلی دکوراسیون منزل و …

پارچه مبل سلطنتی و لاکچری
لیست جدیدترین پارچه های مبل سلطنتی و لاکچری

آیا تصمیم دارید پارچه مبل سلطنتی و لاکچری برای مبلمان خود انتخاب کنید؟ مسلما چنین سوالاتی پیش از اقدام به انتخاب یک پارچه سلطنتی و لاکچری، به ذهن شما نیز خطور کرده است اما پاسخ مناسبی برای آن ها نداشته اید. در هنگام تعمیرات مبل، تعمیرکار مبل از شما می خواهد تا پارچه مناسبی را خریداری کنید از این رو …

تعمیرات مبل ال
تعمیرات مبل ال

امروزه تعمیرات مبل ال متقاضیان بسیاری دارد چرا که در چند سال اخیر طرفداران مبل های ال بیشتر شده به همین دلیل استفاده از این مبل ها نیز بسیار بیشتر از قبل شده است. دلیل انتخاب مبل های ال توسط مردم این است که امروزه به دلیل رواج زندگی آپارتمانی مردم معمولا فضای بسیار کمی در اختیار دارند. از آنجایی که …

معایب پارچه مبلی مسکو

آشنایی با معایب پارچه مبلی مسکو
شناخت معایب پارچه مبلی مسکو سبب می شود افرادی که این نوع پارچه را برای مبل هایشان انتخاب می کنند با آگاهی بیشتری تصمیم بگیرند و از طرفی دیگر نیز با شناخت معایب پارچه مبلی مسکو افراد با نحوه نگهداری آن آشنا خواهند شد و تمامی نکات لازم جهت جلوگیری از آسیب رسیدن به پارچه …

انتخاب بهترین فوم برای مبل
انتخاب بهترین فوم برای مبل

سوال فوق معمولا توسط افرادی پرسیده می شود که قصد خرید مبلمان جدید دارند و یا فوم مبل هایشان دچار فرورفتگی شده است در نتیجه باید نسبت به تعویض فوم مبل اقدام کنند.
بهترین فوم برای مبل کدام است؟
اما همه ما می دانیم که برای انتخاب بهترین فوم برای مبل باید اطلاعات دقیقی درباره آن در اختیار داشته باش …

ارسال دیدگاه

09122835893