انتخاب رنگ پارچه مبل

انتخاب رنگ پارچه مبل در حین تعویض پارچه مبلی اهمیت بسیاری دارد و لازم است افراد برای انتخاب رنگ پارچه مبل دقت بسیاری به خرج دهند و در برخی موارد نیز زمان زیادی از سوی افراد صرف این کار می شود. انتخاب رنگ پارچه مبل
برخی از افراد به دلیل عدم تجربه در این زمینه در حین انتخاب رنگ با مشکلات فراوانی مواجه می شوند و همین امر نیز سبب کلافگی آن ها می شود اما اگر این افراد در حین انتخاب رنگ پارچه مبل به نکات بسیار ساده ای توجه کنند هیچگاه انتخاب اشتباهی نخواهند داشت و می توانند بهترین و مناسب ترین پارچه ها را انتخاب می کنند.
برای کسب اطلاعات دقیق درباره چگونگی انتخاب رنگ پارچه مبل تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

شما می توانید برای اطلاعات بیشتر مقاله انتخاب پارچه در تعمیرات مبل را مطالعه کنید.

نحوه انتخاب رنگ پارچه مبل

انتخاب رنگ پارچه مبل با توجه به نوع مبل:

نوع مبل در انتخاب رنگ پارچه مبل نقش بسزایی دارد چرا که رنگ و نوع پارچه هایی که در مبل های مختلف استفاد می شود تفاوت های بسیاری با یکدیگر دارند به عنوان مثال پارچه ها و رنگ هایی که در مبل های سلطنتی استفاده می شود با پارچه هایی که برای مبل های راحتی استفاده می شود متفاوت است.
از طرفی دیگر نیز رنگ پارچه مبلی مبل هایی که بسیار مورد استفاده قرار می گیرند باید بسیار هوشمندانه انتخاب شود در غیر این صورت پس از مدت کوتاهی شاهد پارچه های مبلی که پر از لک هستند خواهید بود به عنوان مثال برای مبل های راحتی که به صورت دائم در معرض تماس و استفاده هستند نباید از رنگ های بسیار روشن استفاده کرد چرا که بسیار سریع تر از آن چه که فکرش را می کنید دچار لک می شوند.
حساسیت افرادی که در منزل کودک و یا حیوان خانگی دارند در انتخاب رنگ پارچه مبل راحتی بسیار بیشتر از افراد دیگر خواهد بود چرا که در چنین منازلی پارچه های مبلی خیلی زود کثیف و دچار لک می شوند.

 انتخاب رنگ پارچه مبل با توجه به دکوراسیون منزل:

هماهنگی رنگ پارچه مبلی با دکوراسیون و دیزاین منزل بسیار حائز اهمیت است و عدم توجه به این مسئله حس ناخوشایندی به شما و افرادی که به منزل شما می آیند انتقال می دهد زیرا مبل ها یکی از اجزای اصلی دکوراسیون هستند و به محض ورود یک شخص به منزل شما پیش از هر چیزی مبلمان منزل است که در چشمانش خودنمایی می کند و اگر رنگ پارچه مبلی با دیزاینی که برای منزل خود انتخاب کرده اید هماهنگی لازم را نداشته باشد به هیچ عنوان دیزاین منزل شما حرفه ای و اصولی نخواهد بود و همین امر نیز سبب القای احساسی ناخوشایند به شما و سایر افراد خواهد شد.

 انتخاب رنگ پارچه مبل با توجه به دکوراسیون منزل

 

انتخاب رنگ پارچه مبل سال:

حتما تاکنون در حین انتخاب رنگ پارچه مبل عبارت “رنگ سال” به گوشتان خورده است. بسیاری از افراد علاقه زیادی به انتخاب رنگ هایی که به اصطلاح رنگ سال نامیده می شوند دارند.

انتخاب رنگ پارچه مبل سال
نکته ای که در حین انتخاب این رنگ ها وجود دارد این است که رنگ های این چنینی پس از مدت کوتاهی محبوبیت خود را در بین مردم از دست می دهند و طولانی ترین مدت زمان محبوبیت چنین رنگ هایی یک سال است اما از آن جایی که انتخاب رنگ پارچه مبل باید با توجه به شرایط و سال هایی که قصد استفاده از آن را دارید انتخاب شود درنتیجه نباید به سراغ چنین رنگ هایی بروید چرا که هر چند ماه یکبار نمی توان نسبت به تعویض پارچه مبلی اقدام کرد که دلیل اصلی آن نیز گران بودن هزینه بسیار زیاد تعویض پارچه مبلی است بنابراین در چنین شرایطی باید بسیار هوشمندانه عمل کرد.

5/5 - (1 امتیاز)
۰۳ آبان. ۱۳۹۹
۱ Comments
  • حوری

ارسال دیدگاه

آخرین مطالب
تعمیرات مبل در پاکدشت
تعمیرات مبل در پاکدشت

مبل شانا برای ساکنین پاکدشت خدمات ویژه ای را ارائه می دهد تا با اطمینان بتوانند از خدمات تعمیرات مبل پاکدشت استفاده کنند. در ادامه با خدمات تعمیر مبل بیشتر آشنا می شوید و می توانید با تماس تلفنی اطلاعات لازم را در زمینه تعمیر و رویه کوبی مبل خود کسب کنید.
افردی که می خواهند به کارگاه تعمیرات مبل در …

مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی
مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی ؟

افراد هنگام خرید مبل ممکن است با این سوال مواجه شوند که چه نوع پایه ای برای مبل ما مناسب است. اگر شما نیز با این سوال مواجه هستید و بین خرید مبل با پایه چوبی و خرید مبل با پایه فلزی مردد هستید پیشنهاد می کنم تا انتهای این مطلب از مبل شانا با ما همراه باشید.
مبل ها یکی از اجزای اصلی دکوراسیون منزل و …

پارچه مبل سلطنتی و لاکچری
لیست جدیدترین پارچه های مبل سلطنتی و لاکچری

آیا تصمیم دارید پارچه مبل سلطنتی و لاکچری برای مبلمان خود انتخاب کنید؟ مسلما چنین سوالاتی پیش از اقدام به انتخاب یک پارچه سلطنتی و لاکچری، به ذهن شما نیز خطور کرده است اما پاسخ مناسبی برای آن ها نداشته اید. در هنگام تعمیرات مبل، تعمیرکار مبل از شما می خواهد تا پارچه مناسبی را خریداری کنید از این رو …

09122835893