بهترین رویه کوبی مبل

بهترین رویه کوبی مبل کیست

در این مقاله میخواهیم به سراغ موضوع مرود علاقه خانم های خوش سلیقه برویم. تا  پایان این مقاله به پرسش اینکه بهترین رویه کوبی مبل چه ویژگی هایی دارد؟ یا اینکه چگونه می توان بهترین رویه کوبی مبل را تشخیص دهیم؟ پاسخ خواهیم داد.

گاهی به دلیل تغییر دکوراسیون یا فرسودگی خانواده ها تصمیم به تعویض رویه مبل می گیرند. این تصمیم ممکن است توقع خانواده های محترم را برآروده ساخته و موجب صرفه جوبب در هزینه خرید مبلمان جدید گردد. رویه کوبی مبل یکی از فرآیند هایی که است که به عمدتا توسط کارگاه های تعمیر مبل و تکنسین های مجرب انجام می گیرد.  به تکنسین هایی که در این زمینه فعالیت دارند رویه کوب گفته می شود. فرآیند رویه کوبی به شامل تمامی فعالیت هایی است که رویه کوب بر روی کلاف خام مبلمان انجام می دهد تا آماده استفاده گردد.

رویه کوبی مبل دو دسته کلی رویه کوبی روی کلاف خام و رویه کوبی بر روی مبلمان فرسوده را در خود جای داده است.

  • رویه کوبی کلاف خام: این فرآیند زمانی انجام می گیرد که مبل به صورت نو وارد بازار خواهد شد. در این صورت مبلمان پس از آماده شدن کلاف به دستان حرفه ای رویه کوب ها سپرده می شود تا ایشان رویه را به کلاف وصل کرده و مبلمان را اماده استفاده نمایند.
  • رویه کوبی مبلمان فرسوده: اما رویه کوبی مد نظر ما در این مقاله رویه کوبی مبلمانی است که قبلا استفاده است. در این صورت مبلمان توسط خانواده ها به رویه کوب سپرده می شود تا ایشان پارچه مبل را با رویه جدید جایگزین کنند. در رویه کوبی مبلمان فرسوده مواد جدید شامل ابر و اسفنج، فنرها و تسمه ، پنبه و کرک و … نیز جایگزین می شوند.

عملیات فنر بندی، جایگزین کردن محتویات ابر، اسفنج، فوم ، پنبه و …، انجام فرآیند الگو برداری و آماده سازی پارچه مبل، کوبیدن پارچه روی کلاف، نصب سرمه و نوار  کارهای تخصصی است که بهتر است به تکنسین های حرفه ای سپرده شود.

ناگفته نماند که در رویه کوبی مبلمان فرسوده عمل لکه گیری کلاف مبل نیز انجام خواهد شد.

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص تعمیرات مبل و رویه کوبی با کارشناسان مبل شانا تماس بگیرید.

هزینه تعمیرات مبل

ویژگی بهترین رویه کوب مبل

بهترین رویه کوب مبل شخصی است که تجربه کار با تمامی پارچه مبلی مانند ساتن، کتان، سانتوک، چرم، مازاراتی و …. را در پرونده خود داشته باشد. همچنین در فرآیند رویه کوبی مبل از بهترین و جدید ترین ابزار ها استفاده نماید تا کمترین آسیب به کلاف مبل وارد شود. بهترین رویه کوب مبل انجام فرآیند رویه کوبی را با دقت هر چه تمام انجام داده و در هر مرحله خواسته ها و پیشنهادات مشتری را در نظر خواهد گرفت.

بنابر نظرات ارزشمند مشتریان محترم، رویه کوب های مبلمان شانا تمامی ویژگی های گفته شده را دارا بوده و می تواند پیشنهاد خوبی برای داشتن بهترین رویه کوبی مبل باشد.

ویژگی بهترین رویه کوب مبل

شناخت و انتخاب بهترین رویه کوبی مبل

بنابر اقتضای بازار مبلمان، کارگاه های رویه کوبی مبل فراوانی به وجود آمده اند که در حال فعالیت جدی در این زمینه هستند. بنابراین شناخت و انتخاب بهترین رویه کوبی مبل ممکن است برای شما کمی دشوار به نظر برسد. اما میتوان یکی از معیار های شناخت بهترین رویه کوبی مبل را نحوه رویه کوبی پارچه های مختلف توسط رویه کوب دانست.

  • رویه کوبی مبل با پارچه کتان یا سانتوک

پاچه کتان یکی از ایده آل ترین پارچه ها برای مبلمان راحتی است. زیرا علاوه بر دوام بالا، عدم تغییر رنگ در شسشتشو می تواند دلیلی بر انتخاب این پارچه باشد. ساختار پارچه کتان به نحوی است که عدم دقت رو کوبیدن آن روی مبل ممکن است موجب ایجاد شکل نامتناسب گردد، زیرا پارچه کتان نسبت به پارچه های دیگر خشک تر می باشد.

  • رویه کوبی مبل با پارچه مبلی مخمل

رویه پارچه مخمل برای خانم هایی که سخت پسند هستند گزینه ی خوبی است. زیرا از دست ندادن کیفیت و رنگ، در عین به وجود آوردن زیبایی خاص در دکوراسیون، از ویژگی های اصلی این پارچه است. بافت و زیبایی این پارچه می تواند در صورت کشیده شدن در هنگام رویه کوبی آسیب ببیند، بنابراین کوبیدن این پارچه بر روی مبل تخصص زیادی می طلبد.

جهت تشریح تمامی معیارهای بهترین رویه کوبی و کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین مبل شانا در تماس باشید.

5/5 - (1 امتیاز)
۲۶ آذر. ۱۳۹۸
۱ Comments
  • محمود هورنهاد

ارسال دیدگاه

آخرین مطالب
تعمیرات مبل در پاکدشت
تعمیرات مبل در پاکدشت

مبل شانا برای ساکنین پاکدشت خدمات ویژه ای را ارائه می دهد تا با اطمینان بتوانند از خدمات تعمیرات مبل پاکدشت استفاده کنند. در ادامه با خدمات تعمیر مبل بیشتر آشنا می شوید و می توانید با تماس تلفنی اطلاعات لازم را در زمینه تعمیر و رویه کوبی مبل خود کسب کنید.
افردی که می خواهند به کارگاه تعمیرات مبل در …

مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی
مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی ؟

افراد هنگام خرید مبل ممکن است با این سوال مواجه شوند که چه نوع پایه ای برای مبل ما مناسب است. اگر شما نیز با این سوال مواجه هستید و بین خرید مبل با پایه چوبی و خرید مبل با پایه فلزی مردد هستید پیشنهاد می کنم تا انتهای این مطلب از مبل شانا با ما همراه باشید.
مبل ها یکی از اجزای اصلی دکوراسیون منزل و …

پارچه مبل سلطنتی و لاکچری
لیست جدیدترین پارچه های مبل سلطنتی و لاکچری

آیا تصمیم دارید پارچه مبل سلطنتی و لاکچری برای مبلمان خود انتخاب کنید؟ مسلما چنین سوالاتی پیش از اقدام به انتخاب یک پارچه سلطنتی و لاکچری، به ذهن شما نیز خطور کرده است اما پاسخ مناسبی برای آن ها نداشته اید. در هنگام تعمیرات مبل، تعمیرکار مبل از شما می خواهد تا پارچه مناسبی را خریداری کنید از این رو …

09122835893