تشخیص مبل خوب

توانایی تشخیص مبل خوب در خرید مبل الزامی است در نتیجه همه افراد باید پیش از انتخاب مبلمان اطلاعات و دانش لازم را درباره تشخیص مبل خوب کسب کنند و سپس با توجه به تمامی اطلاعاتی که در این باره به دست آورده اند نسبت به خرید مبل اقدام کنند.
خرید مبلمان خوب و باکیفیت یکی از الزامات است چرا که شما باید چندین سال از مبلمان منزل و محیط کار خود استفاده کنید در نتیجه مبلمانی که خریداری می کنید باید از مقاومت و کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد که بتواند مدت زمان زیادی دوام بیاورد و به سادگی دچار آسیب دیدگی نشود.
یک مبل خوب مبلی است که پس از چندین سال استفاده و در صورت آسیب دیدگی قابل تعمیر باشد و پس از تعمیر مبل نیز بتوان مدت زمان زیادی از آن استفاده کرد.
تشخیص مبل خوب به وسیله روش های مختلف به سادگی امکان پذیر است به همین دلیل در این مقاله سعی داریم تمامی روش های تشخیص مبل خوب را مورد بررسی قرار دهیم تا افرادی که قصد خرید مبلمان جدید دارند پس از مطالعه این مقاله به راحتی بتوانند بهترین و با کیفیت ترین مبلمان را انتخاب کنند.

نحوه تشخیص مبل خوب

نحوه تشخیص مبل خوب نیاز به مهارت و تخصص بالایی ندارد بلکه با توجه به نکاتی شما می توانید مبل های باکیفیتی را برای خرید انتخاب کنید. برای یادگیری روش های تشخیص مبل خوب به موارد زیر توجه کنید:
چوب مبل: کیفیت بالای چوب مبل یکی از مهم ترین مسائلی است که باید در حین انتخاب مبل به آن توجه شود. برای ساخت مبلمان استیل، سلطنتی، کلاسیک از چوب راش و گردو استفاده می شود و چوب سفید و روسی نیز برای مبلمان راحتی و ال به کار می رود.
نکته: توجه داشته باشید که هیچگاه از چوب راش و گردو در ساخت مبلمان راحتی که چوب آن در زیر پارچه قرار می گیرد و هیچ منبتی ندارد استفاده نمی شود درنتیجه هیچگاه فریب چنین تبلیغاتی را نخورید و در صورت شنیدن چنین تبلیغاتی از خرید مبلمان منصرف شوید.
اسکلت بندی مبل: از دیگر روش های تشخیص مبل خوب بررسی اسکلت بندی و کلاف مبل است. اسکلت بندی و کلاف مبل باید از استحکام بسیار بالایی برخوردار باشد چرا که تاثیر مستقیمی با طول عمر مبلمان دارد. اما چگونه می توان تشخیص داد که اسکلت بندی یک مبل ضعیف است یا محکم؟
در حین نشستن بر روی مبل هایی که دارای کلاف و اسکلت بندی ضعیفی هستند از قسمت های داخلی مبل صدا هایی تولید می شود، گاهی پایه مبل بازی می کند و در برخی موارد نیز تکیه گاه مبل شل خواهد بود. حتی مشاهده یک مورد از موارد ذکر شده در مبل، دلیل محکمی برای تشخیص اسکلت بندی ضعیف و درنتیجه انصراف از خرید مبل موردنظر است.

الیاف مورد استفاده در رویه کوبی: الیاف مورد استفاده در رویه کوبی تاثیر بسزایی در زیبایی  رویه کوبی دارد و اگر از الیاف بی کیفیت برای رویه کوبی استفاده شود پس از مدت کوتاهی رویه کوبی حالت و زیبایی اولیه خود را از دست می دهد.
بهترین الیاف شناخته شده برای استفاده در تکیه گاه مبلمان “تخم پنبه” می باشد چرا که این الیاف در حالت میانه قرار دارد به گونه ای که نه خیلی نرم هستند و نه خیلی خشک و سفت.

فوم و فنربندی مبلمان: در حین انتخاب مبلمان همیشه به سراغ مبل هایی بروید که دارای فوم سرد هستند چرا که اسفنج ها و فوم گرم پس از مدت بسیار کوتاهی کیفیت خود را از دست می دهند.
همچنین به سراغ مبل هایی بروید که از فنربندی شده اند چرا که این مبل ها کیفیت بسیار بالایی دارند و به عنوان مبل های درجه یک شناخته می شوند.

4.4/5 - (8 امتیاز)
۳۰ مهر. ۱۳۹۹

ارسال دیدگاه

آخرین مطالب
تعمیرات مبل در پاکدشت
تعمیرات مبل در پاکدشت

مبل شانا برای ساکنین پاکدشت خدمات ویژه ای را ارائه می دهد تا با اطمینان بتوانند از خدمات تعمیرات مبل پاکدشت استفاده کنند. در ادامه با خدمات تعمیر مبل بیشتر آشنا می شوید و می توانید با تماس تلفنی اطلاعات لازم را در زمینه تعمیر و رویه کوبی مبل خود کسب کنید.
افردی که می خواهند به کارگاه تعمیرات مبل در …

مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی
مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی ؟

افراد هنگام خرید مبل ممکن است با این سوال مواجه شوند که چه نوع پایه ای برای مبل ما مناسب است. اگر شما نیز با این سوال مواجه هستید و بین خرید مبل با پایه چوبی و خرید مبل با پایه فلزی مردد هستید پیشنهاد می کنم تا انتهای این مطلب از مبل شانا با ما همراه باشید.
مبل ها یکی از اجزای اصلی دکوراسیون منزل و …

پارچه مبل سلطنتی و لاکچری
لیست جدیدترین پارچه های مبل سلطنتی و لاکچری

آیا تصمیم دارید پارچه مبل سلطنتی و لاکچری برای مبلمان خود انتخاب کنید؟ مسلما چنین سوالاتی پیش از اقدام به انتخاب یک پارچه سلطنتی و لاکچری، به ذهن شما نیز خطور کرده است اما پاسخ مناسبی برای آن ها نداشته اید. در هنگام تعمیرات مبل، تعمیرکار مبل از شما می خواهد تا پارچه مناسبی را خریداری کنید از این رو …

09122835893