تعمیرات مبل در لواسان

مبل شانا با ارائه خدمات تعمیر مبل لواسان آماده ارائه خدمات در زمینه تعمیر انواع مبلمان استیل، راحتی، اداری و چرم آماده ارائه خدمات است. شما می توانید برای براورد قیمت و ارسال کارشناس با ما تماس بگیرید.تعمیرات مبل در لواسان

تعمیر مبل لواسان : مبل شانا

انجام تعمیرات مبل پس از مدتی استفاده از آن ها امری ضروری محسوب می گردد که توسط مبل شانا به بهترین شکل ممکن در حال انجام است. تعمیر مبل لواسان یکی خدمات نوینی است که مبل شانا در راستای ارائه آن به بهترین نحو در تلاش است و در این بخش قصد تشریح خدمات تعمیر مبل لواسان را داریم.

چه زمانی به تعمیر مبل لواسان نیاز داریم؟

مبلمان از اثاثیه هایی محسوب می شود که بر اثر استفاده زیاد، دچار خرابی و پارگی می شود و نیاز به تعمیرات پیدا می کنند. گام نخست در تعمیر مبل لواسان این است که از خود بپرسیم آیا مبل فرسوده، ارزش تعمیر کردن دارد یا باید تعویض گردد؟ و اگر قابل تعمیر است، رویه آن باید تعویض شود یا بافت و کلاف آن نیز دچار فرسودگی است؟ این ها مورادی هستند که می توانند تعیین کننده میزان هزینه تعمیر مبل لواسان نیز باشند.

چنانچه کلاف مبلمان شما میزان کمی فرسوده شده باشد، می توانید تعمیر کم هزینه تری داشته باشید. کلاف مبلمانی که از جنس استیل باشد و میزان کمی چوب در ساختار آن استفاده شده باشد، دچار فرسودگی کمتری نسبت به مبلمان های دیگر خواهد بود. در مبلمان های راحتی نیز اکثرا کلاف مبلمان به صورت کامل زیر پارچه رویه مبل است، اما باز هم کلاف مبل اگر دچار فرسودگی باشد، باید تعمیر گردد.تعویض رویه مبل و قیمت تعمیر مبل لواسان

تعمیر مبل لواسان از لحاظ رنگ و بدنه

اگر مبلمان شما از نظر چوب و رنگ بدنه بدون آسیب باشد، یا هیچ فرورفتگی و سوراخی نداشته باشد، می توان به راحتی سطوح دارای خراش را ترمیم نموده و رویه مبل را تعویض کرد. اما اگر این بخش ها آسیب دیدگی عمیقی داشته باشند، تکنسین های مبل شانا، رویه و پارچه مبل  را از کلاف جدا نموده و با استفاده از دستگاه های مخصوص، سطح کلاف را صیقل می دهند. در این صورت کلاف مبلمان نو شده و مجددا رنگ آمیزی می گردد.

 

تعویض رویه مبل در تعمیرات مبل لواسان

هنگام تعمیر رویه مبل، ابتدا باید همانند بدنه، پارچه و رویه مبل کاملا و ار هر لحاظی بررسی شود، اگر پارگی و یا پوسیدگی در حد کم باشد، می توان با استفاده از ابزار آلات مخصوص رویه را ترمیم نمود. افراد معمولا تا زمانی که فوم و اسفنج مبل کیفیت خود را از دست نداده باشند، تصمیم به تعویض رویه نمی گیرند. اگر رویه مبل با کیفیت باشد، چنانچه حتی اگر شکل و انعطاف فوم و اسفنج مبل نیز از دست رفته باشد، باز هم لزومی برای تعویض رویه وجود نخواهد داشت.

در صورتی که تصمیم به تعویض کلی رویه دارید و میخواهید مبلمان تان ظاهری نو به خود بگیرد، تعویض رویه را انجام دهید. با تعویض رویه مبل و رویه کوسن ها می توان ظاهری جدید به مبلمان بخشید تا منزل نیز رنگ تازه ای به خود بگیرد.

 

 

4/5 - (2 امتیاز)
۱۲ فروردین. ۱۳۹۹

ارسال دیدگاه

آخرین مطالب
تعمیرات مبل در پاکدشت
تعمیرات مبل در پاکدشت

مبل شانا برای ساکنین پاکدشت خدمات ویژه ای را ارائه می دهد تا با اطمینان بتوانند از خدمات تعمیرات مبل پاکدشت استفاده کنند. در ادامه با خدمات تعمیر مبل بیشتر آشنا می شوید و می توانید با تماس تلفنی اطلاعات لازم را در زمینه تعمیر و رویه کوبی مبل خود کسب کنید.
افردی که می خواهند به کارگاه تعمیرات مبل در …

مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی
مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی ؟

افراد هنگام خرید مبل ممکن است با این سوال مواجه شوند که چه نوع پایه ای برای مبل ما مناسب است. اگر شما نیز با این سوال مواجه هستید و بین خرید مبل با پایه چوبی و خرید مبل با پایه فلزی مردد هستید پیشنهاد می کنم تا انتهای این مطلب از مبل شانا با ما همراه باشید.
مبل ها یکی از اجزای اصلی دکوراسیون منزل و …

پارچه مبل سلطنتی و لاکچری
لیست جدیدترین پارچه های مبل سلطنتی و لاکچری

آیا تصمیم دارید پارچه مبل سلطنتی و لاکچری برای مبلمان خود انتخاب کنید؟ مسلما چنین سوالاتی پیش از اقدام به انتخاب یک پارچه سلطنتی و لاکچری، به ذهن شما نیز خطور کرده است اما پاسخ مناسبی برای آن ها نداشته اید. در هنگام تعمیرات مبل، تعمیرکار مبل از شما می خواهد تا پارچه مناسبی را خریداری کنید از این رو …

09122835893