تعمیرات مبل کرج مهرشهر

کارگاه تعمیرات مبل کرج مهرشهر زیر نظر مبل شانا به ساکنین مهرشهر و کسانی که قصد تعمیرات مبل و نونوار کردن مبل های خود را دارند خدمات تخصصی و حرفه ای را ارائه می دهد.
اگر مدت زمان زیادی است که از مبل هایتان استفاده می کنید و احساس می کنید دچار فرسودگی شده اند دیگر وقت آن رسیده که به تعمیرات مبل کرج مهرشهر مراجعهتعمیرات مبل کرج مهرشهر کنید و با توجه به نوع آسیب دیدگی و فرسودگی مبل ها، خدمات مربوطه را دریافت کنید.

هزینه تعمیرات مبل کرج مهرشهر

عوامل موثر در هزینه تعمیرات مبل کرج مهرشهر عبارتند از:
خدماتی که دریافت می شود: با توجه به خدماتی که در کارگاه تعمیرات مبل کرج مهرشهر ارائه می شود هزینه های متفاوتی نیز از مشتری دریافت خواهد شد. هر چه خدمات ارائه شده تخصصی تر باشد هزینه آن نیز بیشتر خواهد بود. یکی از پر هزینه ترین خدمات در تعمیرات مبل، رویه کوبی مبل است. به عنون مثال فردی که برای دریافت خدمات رویه کوبی مبل به تعمیرات مبل کرج مهرشهر مراجعه می کند هزینه بیشتری نسبت به فردی می پردازد که قصد تعویض فوم مبل هایش را دارد.

 دستمزد تعمیرکار از دیگر عوامل موثر در هزینه تعمیرات مبل کرج مهرشهر است. دستمزد تعمیرکاران با توجه به سابقه فعالیت، مهارت، تجربه و میزان حرفه ای بودن او متغییر است به عبارتی دیگر هر چه سابقه فعالیت تعمیرکار درخشان تر و حرفه ای تر باشد دستمزدش نیز بیشتر خواهد بود. البته دستمزد زیاد تعمیرکار همیشه به معنای حرفه ای بودن او نیست پس همانگونه که نباید فریب دستمزد های بسیار کم تعمیرکاران را بخورید باید در چنین مواقعی نیز به خوبی بررسی شود که چه خدماتی را با چه کیفیتی و توسط چه کسی دریافت خواهید کرد و همواره سعی کنید تعمیرکاری را انتخاب کنید که میزان دستمزدی که دریافت می کند با کیفیت خدماتی که ارائه می دهد همخوانی داشته باشد.
زمان تعمیر مبل: این موضوع که شما چه زمانی جهت تعمیر مبل های خود به کارگاه تعمیرات مبل کرج مهرشهر مراجعه می کنید اهمیت بسزایی دارد چرا که چند هفته و حتی گاهی دو ماه قبل از فرارسیدن مناسب های مهم مذهبی و اعیاد مانند عید نوروز هزینه تعمیرات مبل به صورت چشم گیری افزایش خواهد یافت در نتیجه بهتر است چندین ماه قبل از شروع چنین مناسبت هایی برای تعمیر مبل های خود مراجعه کنید. همچنین از طرفی دیگر نیز اگر مشتری از تعمیرکار بخواهد که هر چه سریع تر به تعمیر مبل های او بپردازد باید هزینه بیشتری نیز پرداخت کند چرا که در چنین مواقعی تعمیرکار باید تمام وقت خود را برای تعمیرمبل های او اختصاص دهد و ارائه خدمات به مشتری های دیگر را به بعد موکول کند.
کارگاه تعمیرات مبل مورد نظر: هزینه ارائه خدمات در کارگاه های مختلف تعمیرات مبل کرج مهرشهر متفاوت است و شما با توجه به شرایط خود می توانید بهترین و مناسب ترین کارگاه تعمیرات مبل را انتخاب کنید و مبل های خود را جهت تعمیر به آن ها بسپارید. به یاد داشته باشید که در انتخاب کارگاه تعمیرات مبل کرج مهرشهر فقط هزینه را در نظر نگیرید و به دیگر نکات مانند کیفیت خدمات، تنوع خدمات و… نیز توجه کنید.

کارگاه تعمیرات مبل کرج

مواد مورد استفاده در تعمیر: هیچگاه از موادی که برای تعمیر مبل ها استفاده می شود غافل نشوید چرا که نوع موادی که در تعمیرات استفاده می شود رابطه مستقیمی در مقاومت مبل پس از تعمیر دارد. هر چه برای تعمیر مبل ها از مواد باکیفیت تری استفاده شود هزینه دریافتی نیز بیشتر خواهد بود.

خدمات تعمیرات مبل مهرشهر

خدمات تعمیرات مبل مهرشهر عبارتند از:

  • تقویت کلاف مبل
  •  تعویض پارچه مبلی
  •  تعمیر شکستگی های بدنه، دسته، تاج مبل و…
  •  رنگ کاری و ورق کاری
3.2/5 - (18 امتیاز)
۲۹ اردیبهشت. ۱۴۰۰

ارسال دیدگاه

آخرین مطالب
تعمیرات مبل در پاکدشت
تعمیرات مبل در پاکدشت

مبل شانا برای ساکنین پاکدشت خدمات ویژه ای را ارائه می دهد تا با اطمینان بتوانند از خدمات تعمیرات مبل پاکدشت استفاده کنند. در ادامه با خدمات تعمیر مبل بیشتر آشنا می شوید و می توانید با تماس تلفنی اطلاعات لازم را در زمینه تعمیر و رویه کوبی مبل خود کسب کنید.
افردی که می خواهند به کارگاه تعمیرات مبل در …

مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی
مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی ؟

افراد هنگام خرید مبل ممکن است با این سوال مواجه شوند که چه نوع پایه ای برای مبل ما مناسب است. اگر شما نیز با این سوال مواجه هستید و بین خرید مبل با پایه چوبی و خرید مبل با پایه فلزی مردد هستید پیشنهاد می کنم تا انتهای این مطلب از مبل شانا با ما همراه باشید.
مبل ها یکی از اجزای اصلی دکوراسیون منزل و …

پارچه مبل سلطنتی و لاکچری
لیست جدیدترین پارچه های مبل سلطنتی و لاکچری

آیا تصمیم دارید پارچه مبل سلطنتی و لاکچری برای مبلمان خود انتخاب کنید؟ مسلما چنین سوالاتی پیش از اقدام به انتخاب یک پارچه سلطنتی و لاکچری، به ذهن شما نیز خطور کرده است اما پاسخ مناسبی برای آن ها نداشته اید. در هنگام تعمیرات مبل، تعمیرکار مبل از شما می خواهد تا پارچه مناسبی را خریداری کنید از این رو …

09122835893