تغییر روکش مبل چرم با پارچه

آیا تا به حال به تغییر روکش مبل چرم با پارچه فکر کرده اید؟تغییر روکش مبل چرم با پارچه
همانطور که می دانید مبل های چرمی طرفداران بسیاری دارند و معمولا افرادی که فقط یک بار از این نوع مبل استفاده کرده اند نمی توانند به راحتی از آن ها دست بکشند چرا که به طرفداران پرو پاقرص مبل های چرم تبدیل می شوند و حتی در خرید های بعدی نیز ترجیح می دهند به سراغ مبل های چرمی بروند. برخی از افراد گمان می کنند مبل های چرمی بسیار گران هستند و هر کسی توان خرید آن را ندارد البته در قیمت بالای مبلمان اصلا شکی نیست و نه تنها مبل های چرم بلکه امروزه همه مبل ها قیمت های نجومی دارند اما مبل های چرم آنقدر هم با مبل های دیگر تفاوت قیمت ندارند و هر فردی قادر به تهیه آن خواهد بود به عبارتی باید این تفکر اشتباه را کنار گذاشت که فقط افراد ثروتمند قادر به خرید مبل های چرم هستند.
اما با تمام محبوبیتی که مبل های چرم در میان مردم دارند گاهی افراد به فکر تغییر روکش مبل چرم با پارچه مبلی می افتند که دلایل عمده چنین تصمیماتی را در زیر نام بررسی می کنیم

تغییر روکش مبل چرم با پارچه

  •  نگهداری از چرم: اگر با نگهداری اصولی مبلمان چرم آشنا باشید حتما می دانید که نگهداری از چنین مبل هایی بسیار مهم است و اگر با رعایت اصول همراه نباشد در همان ماه های اولیه شاهد صدمه دیدن چرم مبل خواهید بود. از جمله موارد مهمی که باید توجه ویژه ای به آن شود این است که هیچ گاه مبلمان چرم زیر نور خورشید قرار نگیرند و همچنین این نوع مبل ها را باید از هر چیزی که باعث خشکی چرم آن می شود دور نگه داشت.
  • وجود حیوان خانگی و یا کودک در منزل دارند: مبل های چرم در برابر اجسام تیز بسیار آسیب پذیر هستند به همین دلیل نباید به هیچ عنوان با اجسام تیز برخورد داشته باشند اما با وجود کودک و حیوانات خانگی مانند گربه و سگ در منزل به هیچ عنوان مبل های چرم جان سالم به در نخواهند برد و در همان روز های اول دچار خط و خش خواهند شد.
  •  تغییر دکوراسیون: برخی از افراد نیز به دلیل تغییر دکوراسیون تصمیم به تغییر روکش مبل چرم با پارچه می گیرند زیرا گاهی می خواهند با توجه به دکوراسیون جدید خود از مبل هایی با پارچه های گلدار و… استفاده کنند.
  •  فرسودگی رویه چرمی مبل: زمانی که رویه چرمی مبل دچار آسیب، پارگی و یا حتی فرسوده و رنگ رو رفته می شود فرد تصمیم به تعویض رویه مبل می گیرد و ترجیح می دهد پارچه ای را انتخاب کند که نیاز به مراقبت کمتری داشته باشد و سال های طولانی نیز بدون نگرانی از آسیب دیدن رویه مبل از آن ها استفاده کند.

نکته: اگر از مبلمان چرم به خوبی مراقبت شود می تواند بسیار مقاوم باشد به طوری که فرد می تواند سالیان زیادی را از آن استفاده کند.

اگر می خواهید اطلاعات کافی در خصوص رویه کوبی مبل چرمی بدست آورید به تعویض رویه مبل چرمی مراجعه کنید.

به هنگام تغییر روکش مبل چرم با پارچه باید چه نوع پارچه هایی را انتخاب کنیم؟

زمانی که فردی تصمیم نهایی خود را برای تغییر روکش مبل چرم با پارچه گرفته است اولین سوالی که به ذهنش خطور می کند این است که “به هنگام تغییر روکش مبل چرم با پارچه باید چه نوع پارچه هایی را انتخاب کنیم؟

هزینه تغییر روکش مبل چرم با پارچه
چنین سوالاتی کاملا به جا و منطقی است چرا که کوچک ترین اشتباه در انتخاب نوع پارچه علاوه بر این که سبب از دست رفتن هزینه های زیادی می شود بلکه پس از مدتی فرد می داند که در انتخاب نوع پارچه اشتباه کرده است و به ناچار یا مجبور به تحمل آن خواهد شد که چنین چیزی اصلا خوشایند نیست و یا دوباره پارچه های مبلی را عوض می کند. به همین دلیل برای جلوگیری از چنین مشکلاتی در ادامه به معرفی پارچه های مناسبی که در حین تغییر روکش مبل چرم با پارچه می توانید از آن ها استفاده کنید را معرفی می کنیم:

پارچه مبلی پورشه: افرادی که خواهان تنوع رنگ هستند می توانند پارچه های مبلی پورشه را انتخاب کنند. این پارچه ها با رنگبندی های مختلفی که دارند می توانند برای کسانی که به دنبال رنگ های خاصی هستند و می دانند که رنگ و طرح مد نظرشان در پارچه های دیگر پیدا نمی شود می توانند این پارچه را انتخاب کنند.

پارچه مبلی مازراتی: مقاومت بالای پارچه های مازراتی زبانزد است پس اگر می خواهید پارچه مبلی مبل های راحتی خود را تعویض کنید پارچه های مازراتی بهترین انتخاب هستند البته توجه شود که این پارچه ها گرمای زیادی را در حین نشستن تولید می کنند که این امر می تواند در فصل های گرم سال آزار دهنده باشد.

پارچه مبلی بوگاتی: افرادی که می خواهند دو ویژگی پارچه مبلی پورشه و پارچه مبلی مازراتی را یکجا داشته باشند می توانند به سراغ پارچه های بوگاتی بروند چرا که این پارچه ها هم دارای تنوع رنگ زیادی هستند و هم مقاومت بسیار بالایی نیز دارند.

3/5 - (2 امتیاز)
۰۲ خرداد. ۱۳۹۹

ارسال دیدگاه

آخرین مطالب
تعمیرات مبل در پاکدشت
تعمیرات مبل در پاکدشت

مبل شانا برای ساکنین پاکدشت خدمات ویژه ای را ارائه می دهد تا با اطمینان بتوانند از خدمات تعمیرات مبل پاکدشت استفاده کنند. در ادامه با خدمات تعمیر مبل بیشتر آشنا می شوید و می توانید با تماس تلفنی اطلاعات لازم را در زمینه تعمیر و رویه کوبی مبل خود کسب کنید.
افردی که می خواهند به کارگاه تعمیرات مبل در …

مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی
مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی ؟

افراد هنگام خرید مبل ممکن است با این سوال مواجه شوند که چه نوع پایه ای برای مبل ما مناسب است. اگر شما نیز با این سوال مواجه هستید و بین خرید مبل با پایه چوبی و خرید مبل با پایه فلزی مردد هستید پیشنهاد می کنم تا انتهای این مطلب از مبل شانا با ما همراه باشید.
مبل ها یکی از اجزای اصلی دکوراسیون منزل و …

پارچه مبل سلطنتی و لاکچری
لیست جدیدترین پارچه های مبل سلطنتی و لاکچری

آیا تصمیم دارید پارچه مبل سلطنتی و لاکچری برای مبلمان خود انتخاب کنید؟ مسلما چنین سوالاتی پیش از اقدام به انتخاب یک پارچه سلطنتی و لاکچری، به ذهن شما نیز خطور کرده است اما پاسخ مناسبی برای آن ها نداشته اید. در هنگام تعمیرات مبل، تعمیرکار مبل از شما می خواهد تا پارچه مناسبی را خریداری کنید از این رو …

09122835893