رفو و تعمیر مبل چرمی

مبل شانا با سال ها تجربه در زمینه تعمیرات مبل آماده خدمت رسانی در زمینه رفو و تعمیر مبل چرمی است. برای اطلاع از هزینه و قیمت رفو و تعمیر مبل چرمی با کارشناسان مبل شانا تماس بگیرید.

رفو و تعمیر مبل چرمی

با همه گیر شدن مبلمان در منزل کمتر خانه‌ای است که مبلمان نداشته باشد. مبل چرمی نیز یکی از انواع بسیار محبوب مبل است. این مدل از مبل تقریبا در همه دوران ها روی بورس بوده است. اما نگهداری و استفاده از مبل چرمی نیز مشکلات مربوط به خود را دارد. هرچقدر هم که مبلمان چرمی شما دارای جنس عالی باشد، به مرور زمان در معرض کثیفی، سایش، پارگی، سوختگی و سوراخی قرار خواهد گرفت. با بالا رفتن قیمت مبلمان تنها نتیجه منطقی رفو و تعمیر مبل چرمی خواهد بود. اما چه مبلمانی می‌تواند کاندید مناسبی برای این کار باشد؟ مسلما همه مشکلات مربوط به مبمان چرمی قابل تعمیر نیست. اگر می‌خواهید در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب کنید با ما در این مقاله همراه باشید.

نحوه رفو مبل چرمی

مهم نیست آسیب دیدگی مبل شما به سبب حیوانات خانگی، کودکان، نورآفتاب و یا تصادفات باشد، در هر صورت تقریبا مبل های چرمی بیشترین میزان آسیب دیدگی را خواهند داشت. بنابراین رفو و تعمیر مبل چرمی یکی از مهم ترین بخش‌های در رفوگری مبلمان است. در ادامه به روش‌ های اصلی روفو مبل چرمی اشاره خواهیم کرد.

نحوه رفو مبل چرمی

  • تعمیر پارگی در مبل چرمی

سوراخ و حفره به راحتی در مبل‌های چرمی ایجاد خواهد شد. این مسئله به مرور زمان ناگذیر خواهد بود. ممکن است این سوراخ ها در مرحله اول دیده نشود و یا به چشم نیاید. اما بدترین کار در مورد این سوراخ‌ها بی توجهی به آن است. بنابراین اگر به این سوراخ ها بی توجهی کنید کم کم به مرحله ای خواهند رسید که مبل شما بلااستفاده خواهد شد. برای ترمیم این سوراخ‌ها پارچه‌ای چرمی با همان جنس و رنگ مبلمان نیاز است. تکه‌ای از این پارچه باید زیر مبل قرار بگیرد و چسب بخورد. تکه‌ای دیگر از این چرم نیز روی سوراخ قرار خواهد گرفت و با چسب محکم خواهد شد. در ادامه می‌توانید از ماده ای پر کننده برای هموار کردن سطح وصله شده و سطح مبل استفاده کنید. حتما دقت کنید که از چسب‌های مخصوص چرم استفاده کنید.

  • خراش و ساییدگی بر روی مبل چرمی

هر وسیله چرمی در معرض خراش و ساییدگی قرار دارد. مهم نیست چه شی با چه مقدار تیزی روی مبل چرمی شما کشیده شود، بدون شک اثر ناخن دست نیز ممکن است به چرم آسیب برساند. سرکه سیب و پولیش همرنگ چرم مهم ترین ابزاری است که به وسیله آنها می‌توانید از شر خراش ها خلاص شوید. بعد از استفاده از پولیش مطمئن شوید که سطح کار خشک شده است. سرکه سیب را نیز می‌توانید روی خراش‌های سطحی بکشید تا سطح کار را هموار کند.

  • پوسته پوسته شدن در مبل‌های چرمی

پوسته شدن رویه چرمی مبل‌ها نیز از دیگر مشکلات صاحبان این نوع از مبل‌ها است. با گذشت زمان و ساییدگی پوسته پوسته شدن امری طبیعی است. اما اگر زود سعی کنید این مشکل را حل کنید، به دیگر مناطق مبل سرایت نخواهد کرد. ابتدا باید پوسته‌های روی سطح مبل را به صورت کامل جدا کنید. از چسب‌های مخصوص پوسته شدن چرم استفاده کنید. بعد از آن با رنگ مخصوص چرم آن را رنگ کنید تا همرنگ بقیه قسمت‌های مبل شود. توجه کنید که رنگ همسان مبل خود را پیدا کنید. در صورت لزوم چند دست رنگ روی بخش های مورد نظر بزنید.

می‌توانید از ترکیب روغن های مخصوص چرم یا روغن زیتون برای براق کردن چرم مبل استفاده کنید. فراموش نکنید مهم‌ترین بخش در سالم نگه داشتن چرم، نگهداری مناسب است.

دقت کنید که رفو و تعمیر مبل چرم کار حساسی می باشد در نتیجه بهتر است تعمیرات مبل خود را به کارشناس فنی مبل بسپارید.

در چه صورت می‌توانیم مبل چرمی را در خانه رفو کنیم؟

اگر مبلمان شما مشکلات جدی نداشته باشد و ایرادات آن جزیی باشد، به راحتی می‌توانید آن را در خانه تعمیر کنید. فراموش نکنید که رفو و تعمیر مبل چرمی خدماتی تخصصی است که توسط هر شخصی قابل انجام نیست. اگر مبل شما پارگی زیادی دارد، رفو آن توسط متخصصان رفو و تعمیر مبل چرمی امکان‌پذیر است. اگر دوست دارید مبل شما درست مانند روز اولش شود و این تعمیرات در آن قابل مشاهده نباشد، باید حتما به مراکز تخصصی با تجربه کاری بالا مراجعه کنید.

سعی کنید مراقبت‌های متداول در مورد مبل چرمی خود را منظما انجام دهید. در مورد متریال به کار رفته روی مبل خود تحقیق کنید. ممکن است تمیز کننده خاصی برای مبل چرمی شما توصیه شود که به آن آسیبی نرساند. می‌توانید از نرم‌کنندهای مخصوص مبل چرمی استفاده کنید تا از پوست پوست شدن مبل شما جلوگیری شود. فراموش نکنید که گرما و نور خورشید دشمن مبل‌های چرمی است. بنابراین از مجاورت مبل خود با گرما و نورخورشید جلوگیری کنید. سعی کنید هر چند وقت یک بار با روغن‌های مخصوص چرم، پارافین و یا روغن زیتون مبل خود را چرب کنید.

اگر سوراخ‌های ریز، پوسته پوسته شدن کم و یا پارگی در مبل شما وجود دارد، می‌توانید در خانه با هزینه کم آن را تعمیر کنید. فراموش نکنید اگر میزان خرابی روکش مبل شما زیاد باشد، شاید مجبور به تعویض آن شوید. بنابراین آن را به یک متخصص بسپارید. سعی کنید همیشه از لوازم مخصوص چرم استفاده کنید تا مبلمان شما همیشه سالم و تمیز باقی بماند.

نتیجه گیری

مبلمان چرم همیشه پرطرفدار است ولی نگهداری از آن هم همیشه پردردسر خواهد بود. ممکن است تنها بخشی از مبل شما چرمی باشد. فراموش نکنید حتی همین بخش کوچک هم نیاز به نگهداری دارد. می‌توانید در مورد مشکلات رفو و تعمیر مبل چرمی به صورت رایگان با متخصصان ما مشورت کنید. اگر آسیب دیدگی مبل شما کم باشد می‌توانید با روش‌های گفته شده به راحتی آن را تعمیر کنید. فراموش نکنید مبل‌های چرمی زمان زیادی می‌تواند برای شما کارآمد باشد. حتی می‌توانید با تعویض رویه مبل یا همان روکش ساده مبل خود را دوباره نو کنید. بنابراین همیشه قبل از تعویض مبل خود به این مسائل فکر کنید. اگر صدمات مبل شما جدی نیست با روش‌های ساده و استفاده از چرم و رنگ مخصوص چرم می‌توانید آن را تعمیر کنید.

تولید و تعمیرات مبل شانا با سال‌ها تجربه در زمینه رفو و تعمیر مبل چرمی، می‌تواند نه تنها شما را در انتخاب تعمیرات و تغییرات درست دکوراسیون راهنمایی کند، بلکه می‌تواند مبل چرمی شما را به بهترین نحو ممکن رفو و تعمیر کند.

Rate this post
۰۹ بهمن. ۱۳۹۸

ارسال دیدگاه

آخرین مطالب
تعمیرات مبل در پاکدشت
تعمیرات مبل در پاکدشت

مبل شانا برای ساکنین پاکدشت خدمات ویژه ای را ارائه می دهد تا با اطمینان بتوانند از خدمات تعمیرات مبل پاکدشت استفاده کنند. در ادامه با خدمات تعمیر مبل بیشتر آشنا می شوید و می توانید با تماس تلفنی اطلاعات لازم را در زمینه تعمیر و رویه کوبی مبل خود کسب کنید.
افردی که می خواهند به کارگاه تعمیرات مبل در …

مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی
مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی ؟

افراد هنگام خرید مبل ممکن است با این سوال مواجه شوند که چه نوع پایه ای برای مبل ما مناسب است. اگر شما نیز با این سوال مواجه هستید و بین خرید مبل با پایه چوبی و خرید مبل با پایه فلزی مردد هستید پیشنهاد می کنم تا انتهای این مطلب از مبل شانا با ما همراه باشید.
مبل ها یکی از اجزای اصلی دکوراسیون منزل و …

پارچه مبل سلطنتی و لاکچری
لیست جدیدترین پارچه های مبل سلطنتی و لاکچری

آیا تصمیم دارید پارچه مبل سلطنتی و لاکچری برای مبلمان خود انتخاب کنید؟ مسلما چنین سوالاتی پیش از اقدام به انتخاب یک پارچه سلطنتی و لاکچری، به ذهن شما نیز خطور کرده است اما پاسخ مناسبی برای آن ها نداشته اید. در هنگام تعمیرات مبل، تعمیرکار مبل از شما می خواهد تا پارچه مناسبی را خریداری کنید از این رو …

09122835893