رویه کوبی مبل چیست

امروزه خرید مبلمان بر عکس سال های قبل که فقط مناسب افراد ثروتمند و خانه های بزرگ و لوکس بود به عنوان یکی از اساسی ترین لوازم مورد نیاز برای داشتن دکوراسیونی بسیار مناسب می باشد که علاوه بر این که می تواند باعث شیک جلوه دادن منزل باشد باعث راحتی افراد در نشستن و بلند شدن نیز مورد استفاده قرار بگیرد. معمولا مبلمان های امروزی با طراحی های خاص و نوع رنگ بندی و پارچه هایی که دارند بیشتر برای باشکوه تر جلوه دادن منازل و اجرای دکوراسیون های مجلل کاربرد دارند.رویه کوبی مبل چیست

بیشتر افراد در خرید مبلمان با توجه به قیمت های بالایی که دارد ممکن است دچار نگرانی هایی از بابت خرابی و یا تعمیر کنند که باید بگوییم تمامی شرکت های تولید کننده و یا وارد کننده مبلمان خدمات مناسبی را در جهت تعمیرات مبل ارائه می دهند.

 

ما در این بخش به تعریف رویه کوبی و هدف از رویه کوبی در مبلمان می پردازیم برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره تا انتهای مطلب همراه ما باشید. صنعت مبل یک صنعت بسیار مستحکمی است که دارای حرفه ها و شاخه های زیادی است یکی از حرفه های مهم در این صنعت که بر روی ظاهر مبل تمرکز دارد حرفه سرسخت و پیچیده رویه کوبی مبل است و معمولا به فردی که متخصص انجام این کار باشد نیز رویه کوب مبل گفته می شود.

هدف از انجام رویه کوبی و مزیت ‌های رویه کوبی چیست؟

همان طور که می دانیم با توجه به قیمت های بسیار بالای مبلمان امکان خرید و تعویض آن برای بسیاری از افراد غیرممکن است و همه افراد نمی توانند تا طبق مد روز مبلمان های متنوع و زیبایی را داشته باشند و از ان جایی که بیشتر افراد علاقه ریادی به نو شدن دارند در این جا رویه کوبی مبل مناسب ترین و بهترین راه کار برای این دسته از افراد است.

مبل شانا با سال ها تجربه ارائه دهنده خدمات رویه کوبی می باشد برای اطلاع از هزینه ها می تواتید به هزینه رویه کوبی مراجعه کنید و یا برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تعمیرات مبل

مهم ترین کار هایی که در رویه کوبی انجام می شود شامل تعویض کلاف، فوم مبل، پارچه مبل، اسفنج، لایکو، فنر ها و کوسن مبل است که تمامی این موارد بر روی انواع مبل ( مبل راحتی،  مبل استیل و تخت خوابشو و . . . ) به بهترین شکل ممکن توسط تعمیر کاران و رویه کوب کاران مبل شانا انجام می گیرد همان طور که گفتیم مهم ترین مزیت رویه کوبی مبل راهی برای نوسازی مبلمان قدیمی یا صندلی ‌های ناهارخوری و اداری قدیمی است که بیشتر افراد به علت فرسودگی پارچه و یا هر مشکل دیگری بدون استفاده در گوشه ای خانه رها کرده اند. از این رو یک متخصص رویه کوب می تواند تا شما را در داشتن مبلمانی جدید با طرح و رنگ تازه بی نیاز کند و کمک کند تا دکوراسیون منزل تان را به بهترین شکل ممکن تغیر دهید. بیشترین تغییرات در رویه کوبی مبل تغییراتی است که بر روی کلاف مبل انجام می‌شود تا به این ترتیب پروسه تعمیر یک مبل صورت بگیرد.

با توجه به مواردی که در تعریف رویه کوبی و مزیت های آن گفته شد در صنعت مبلمان رویه کوبی به 2 شکل انجام می شود رویه کوبی و ساخت مبلمان جدید و مورد دوم نیز رویه کوبی و تعمیر مبلمان قدیمی است که تماما توسط افراد متخصص در این زمینه انجام می شود.

رویه کوبی مبل تعمیری قدیمی

 همان طور که گفتیم یکی از شاخه های صنعت مبل رویه کوبی نام دارد و در اصل این کار کلی ترین کارهایی است که بر روی کلاف خام مبل برای رسیدن  به مرحله ی تکمیل و آماده سازی  آن انجام می شود.

همان طور که در رویه کوبی مبلمان جدید از ابزار آلات نو سالم استفاده می شود در رویه کوبی مبل تعمیری نیز پس از شکافتن پارچه مبل تمامی محتویات فرسوده را از آن خارج و در صورت تعمیر فریم مبل ابتدا ان را تعمیر کرده سپس به رویه کوبی مبل قدیمی می پردازند.

رویه کوبی مبل چیست

انتخاب نوع پارچه رویه کوبی مبل

تعویض رویه مبلمان از جمله کارهایی است که هر چند سال یک بار در خانه ها انجام می‌شود که هدف بیشتر افراد از رویه کوبی مبلمان تعویض رویه مبل و استفاده از پارچه مبل هایی با رنگ بندی و طراحی جدید است رنگ و طراحی زیبای پارچه مهم ترین مورد در انتخاب آن است که برای داشتن ترکیبی بسیار ایده آل با سایر اجزای دکوراسیون منزل بایستی به آن دقت داشت. در انتخاب پارچه مبل توجه به نوع مبلمان نیز بسیار اهمیت دارد معمولا مبلمان راحتی که بسیار مورد استفاده قرار می گیرند بایستی از پارچه های بسیار مقاوم و ضخیم تهیه شوند زیرا همان طور که گفتیم خانواده ساعات بیشتری را در آن می گذارند.

بعضی از پارچه ها نیز با توجه به رنگ بندی و طراحی های جذابی که دارند ممکن است از نظر بافت و نوع جنس کیفیت مطلوبی را نداشته باشند که باید برای فضا های کم مصرف تر مورد استفاده قرار بگیرند. پس توجه داشته باشید که در هنگام انتخاب و خرید پارچه رویه کوبی مبل توجه به رنگ و طرح و جنس پارچه بسیار الزامی و مهم است. علاوه بر این موارد نگهداری از رویه کوبی نیز در طول سال های استفاده از مبلمان از اهمیت زیادی برخوردار است.

عوامل موثر بر قیمت رویه کوبی مبل

همان طور که گفتیم هدف از رویه کوبی مبلمان نو کردن صندلی های قدیمی و کاناپه هایی است که ممکن است برای ما یادآور خاطرات زیادی از دوره همی های خانوادگی داریم. در روکوبی مبل مهم ترین تغییراتی که بر روی انواع مبلمان صورت میگیرد تعویض و نوسازی پارچه تشک ها و پشتی ها، فوم و فنر ها است که روکوب کار تمامی این موارد را به صحیح ترین شکل ممکن تعویض می کند و همه چیز نو می شود که به این پروسه روکوب کاری مبل گفته می شود. مطمئنا شناختن پارچه مبلی باکیفیت یکی از شاخص ترین کار هایی است که یک متخصص خبره رویه کوبی به آن مهارت دارد و با توجه به شناختی که از خواص و کیفیت و قیمت فوم های متنوع دارد می تواند در انتخاب گزینه مناسب کمک زیادی به مشتری کند و می تواند تا حدود زیادی از هزینه ها کمتر کند. از جمله عواملی که بر روی قیمت رویه کوبی تاثیر گذار است نوع پارچه می باشد چرا که علاوه بر دستمزد رویه کوبی تعیین کننده میزان دقت و مهارت استادکار است.

نکات مهم در رویه کوبی انواع مبلمان

جالب است بدانید که رویه کوبی مهم ترین هنر تعمیرکار است و معمولا مهم ترین و آخرین کار در تعمیر مبلمان انجام همین کار است که این کار با توجه به اهمیتی که دارد باید با دقت بالا و توسط متخصص این حرفه انجام شود. زیرا این کار در واقع تمام کننده و نشان دهنده همه مراحل است. در رویه کوبی باید تمامی مراحل به صورت دقیق و منظم انجام شود زیرا کوچک ترین اختلالی در یکی از مراحل تعمیر مبل در قسمت رویه کوبی تاثیر می گذارد، از این رو بهتر است تا برای تعمیر مبلمان خود از متخصصان این حرفه در مبل شانا استفاده کنید متخصصان روکوب کار مبل شانا می توانند تا با تعمیر حرفه ای تمامی ایراد های موجود توسط سایر تعمیرکاران را در مراحل تعمیر با رویه کوبی مناسب پوشانند.

برای نتیجه گیری بهتر است تا از یک شرکت تعمیر مبلمان استفاده کنید و در انتخاب ابزار و پارچه برای رویه کوبی مبل خساست به خرج ندهید و اجازه دهید تا تعمیرکار مبل و یا روکوب کار شرکت بهترین نوع متریال را برای رویه کوبی به کار ببرد.

شما با استفاده از متریال درجه یک و لوازم مرغوب و با کیفیت تحت نظر یک روکوب کار متخصص می توانید تا سالیان زیادی از مبلمان خود استفاده نمایید ممکن است که این کار برای شما هزینه بالایی را داشته باشد اما فراموش نکنید که این هزینه در مقایسه با هزینه خرید مبلمان بسیار ناچیز است و شما با استفاده از متریال های درجه یک برای رویه کوبی منجر به افزایش کیفیت و دوام مبلمان خود خواهد شد و جای نگرانی برای تان وجود ندارد زیرا نیازی نیست تا در کوتاه مدت مبل های خود را مجددا برای رویه کوبی به کارگاه بسپارید و دوباره هزینه پرداخت کنید.

همان طور که در بخش های ابتدایی و در تعریف رویه کوبی مبل گفتیم هدف از رویه کوبی مبل به منظور انجام تعمیرات مبل است که بیشتر برای مبلمانی صورت می گیرد که مایل به فروش و تعویض آن نیستیم که توسط یک رویه کوب ماهر و با هدف  جایگزینی محتویان سالم به جای محتویات کهنه در مبلمان می شود.

در صنعت مبلمان این کار بسیار حساس و دقیق است که بایستی توسط افراد باتجربه در این زمینه انجام شود و  رویه کوب باید از مهارت بالاتری در این زمینه برخوردار باشد تا قادر باشد رویه کوبی را بدون هیچ گونه نقصی انجام دهد.

مبلمان شانا با استفاده از متریال هایی با کیفیت و درجه یک و متخصصان رویه کوبی تمامی نیاز های شما را در زمینه تعمیر و نوسازی مبلمان به بهترین شکل ممکن انجام می دهند. با توجه به کارنامه درخشان این شرکت تمامی قیمت ها با توجه به کیفیت بسیار بالایی که دارند در مقایسه با سایر شرکت های تعمیر مبل بسیار منصفانه و مقرون بصرفه است.

سوالات متداول رویه کوبی مبل

3/5 - (8 امتیاز)
۲۱ آبان. ۱۳۹۸

ارسال دیدگاه

آخرین مطالب
تعمیرات مبل در پاکدشت
تعمیرات مبل در پاکدشت

مبل شانا برای ساکنین پاکدشت خدمات ویژه ای را ارائه می دهد تا با اطمینان بتوانند از خدمات تعمیرات مبل پاکدشت استفاده کنند. در ادامه با خدمات تعمیر مبل بیشتر آشنا می شوید و می توانید با تماس تلفنی اطلاعات لازم را در زمینه تعمیر و رویه کوبی مبل خود کسب کنید.
افردی که می خواهند به کارگاه تعمیرات مبل در …

مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی
مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی ؟

افراد هنگام خرید مبل ممکن است با این سوال مواجه شوند که چه نوع پایه ای برای مبل ما مناسب است. اگر شما نیز با این سوال مواجه هستید و بین خرید مبل با پایه چوبی و خرید مبل با پایه فلزی مردد هستید پیشنهاد می کنم تا انتهای این مطلب از مبل شانا با ما همراه باشید.
مبل ها یکی از اجزای اصلی دکوراسیون منزل و …

پارچه مبل سلطنتی و لاکچری
لیست جدیدترین پارچه های مبل سلطنتی و لاکچری

آیا تصمیم دارید پارچه مبل سلطنتی و لاکچری برای مبلمان خود انتخاب کنید؟ مسلما چنین سوالاتی پیش از اقدام به انتخاب یک پارچه سلطنتی و لاکچری، به ذهن شما نیز خطور کرده است اما پاسخ مناسبی برای آن ها نداشته اید. در هنگام تعمیرات مبل، تعمیرکار مبل از شما می خواهد تا پارچه مناسبی را خریداری کنید از این رو …

09122835893