تقویت کلاف و اسکلت مبل در تعمیرات مبل

تقویت کلاف و اسکلت مبل اولین کاری است که باید در تعمیر مبل به آن توجه شود. اما کلاف مبل به کدام قسمت مبل گفته می شود؟ کلاف مبل درواقع ساختمان و اسکلت اصلی یک مبل است که سایر اجزا مانند فوم، ابر و پارچه رو مبلی روی آن پیاده می شود تا به این وسیله مبل هایی زیبا خلق شود.

آشنایی با تقویت کلاف

تقویت کلاف و اسکلت مبل در تعمیرات مبل

افرادی که قصد تعمیر مبل های خود را دارند باید پیش از هر اقدامی کلاف مبل خود را به خوبی بررسی کنند تا ببینند دارای آسیب دیدگی و یا شکستگی نباشد. کلاف مبل به دلیل ساختار مخصوصی که دارد توسط شخصی که در زمینه تعمیر مبل تخصص لازم را ندارد قابل مشاهده و تشخیص نیست به همین دلیل باید بررسی کلاف را به یک تعمیرکار ماهر واگذار کنید.

کسانی که قصد تعمیر مبلمان خود را دارند باید بدانند فقط مبل هایی را باید تعمیر کنند که از کلاف خوبی برخوردار هستند. مبل هایی که دارای کلاف با کیفیتی نیستند پس از مدت کوتاهی دوباره کیفیت خود را از دست می دهند.

اما اگر اصرار دارید مبل های با کلاف بی کیفیت را تعمیر کنید پس توصیه ای که برای شما داریم این است که از پارچه های گران قیمت استفاده نکنید زیرا همانطور که گفته شد کلاف چنین مبل هایی پس از مدت بسیار کوتاهی کیفیت خود را از دست می دهند و پارچه مبلی جمع شده و ظاهر نامناسبی به مبلمان شما می بخشد و در این صورت تمام هزینه های شما به هدر رفته و چاره ای جز تعویض و خرید مبل های نو نخواهید داشت.

اما به این نکته نیز توجه داشته باشید که پس از پی بردن به کیفیت بالای کلاف مبل اگر برای رویه کوبی از پارچه های گران، با کیفیت و با ارزش استفاده کنید پشیمان نخواهید شد چرا که در این صورت با هزینه ای بسیار پایین تر از هزینه خرید مبلمان، صاحب یک مبلمان نو و تازه می شوید که می توانید سال های سال از آن ها استفاده کنید.

شما می توانید برای انتخاب پارچه مبلی و اطلاع از قیمت به قیمت پارچه مبلی مراجعه کنید.

اما اگر صاحب مبل هایی هستید که درای کلاف با کیفیت است اما کلاف آن آسیب دیده اصلا نگران نباشید چرا که در این صورت به سراغ تقویت کلاف و اسکلت مبل می رویم که در ادامه بیشتر در این باره بحث خواهیم کرد، پس با ما همراه باشید.

هزینه تعمیرات مبل

تقویت کلاف و اسکلت مبل در تعمیرات مبل چگونه انجام می شود؟

ممکن است همه ما از خود سوال کنیم “تقویت کلاف مبل در تعمیرات مبل چگونه انجام می شود؟”

همانطور که در فوق اشاره شد کیفیت و کلاف مبل مسئله ای است که باید قبل از اقدام به هر نوع تعمیری به آن توجه شود چرا که عدم توجه به این موضوع می تواند بعد ها هزینه های بسیاری را بر روی دوشتان بگذارد و مجبور به تعمیر دوباره و یا حتی تعویض مبل های خود شوید پس همواره به این مسئله مهم توجه ویژه ای داشته باشید.

در تقویت کلاف و اسکلت مبل تعمیرکار تمام کلاف مبل را مورد بررسی قرار داده و در صورت وجود شکستگی و آسیب دیدگی در آن به تعمیر و یا تقویت کلاف و اسکلت مبل می پردازد.

در تعمیر و تقویت کلاف مبل، رویه مبل از آن جدا شده و سپس تعمیر کار مشغول به تعمیر و یا تقویت پایه ها و بدنه می شود. این امر در مبل های راحتی نیز یکسان بوده و تمام پارچه مبلی از مبل جدا شده و پس از تعمیر دوباره عمل رویه کوبی انجام می شود.

تقویت کلاف مبل راحتی

کلاف چه نوع مبل هایی را میشود تقویت کرد؟

اگرتقویت کلاف مبل شما مقرون بصرفه باشد شما می توانید تقویت کلاف مبل را برای انواع مبل راحتی ، چرم  و استیل انجام دهید. مبل شانا ارائه دهنده خدمات در زمینه تعمیرات مبل راحتی، تعمیرات مبل چرم و تعمیرات مبل استیل است. برای اطلاع از هزینه ها می توانید با ما تماس بگیرید.

هزینه تقویت کلاف و اسکلت مبل

هزینه تقویت کلاف و اسکلت مبل مسئله ای است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد چرا که پس از رویه کوبی مبل که یکی از پر هزینه ترین قسمت تعمیرات مبلمان است، باید برای تقویت کلاف و اسکلت مبل نیز هزینه قابل توجهی پرداخت کنید. به همین دلیل توصیه می شود در صورتی که مبلمان شما نیاز به تعمیر و یا تقویت کلاف ندارد آن را تعمیر نکنید و از ایجاد هزینه های اضافی جلوگیری کنید.

نکته: به یاد داشته باشید که شما با تعمیر مبلمان می توانید در هزینه و پول خود صرفه جویی کنید و با صرف هزینه ای بسیار کم تر از هزینه خرید مبلمان، صاحب مبل هایی نو و جدید شوید.

2.5/5 - (4 امتیاز)
۱۲ آذر. ۱۳۹۸

ارسال دیدگاه

آخرین مطالب
تعمیرات مبل در پاکدشت
تعمیرات مبل در پاکدشت

مبل شانا برای ساکنین پاکدشت خدمات ویژه ای را ارائه می دهد تا با اطمینان بتوانند از خدمات تعمیرات مبل پاکدشت استفاده کنند. در ادامه با خدمات تعمیر مبل بیشتر آشنا می شوید و می توانید با تماس تلفنی اطلاعات لازم را در زمینه تعمیر و رویه کوبی مبل خود کسب کنید.
افردی که می خواهند به کارگاه تعمیرات مبل در …

مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی
مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی ؟

افراد هنگام خرید مبل ممکن است با این سوال مواجه شوند که چه نوع پایه ای برای مبل ما مناسب است. اگر شما نیز با این سوال مواجه هستید و بین خرید مبل با پایه چوبی و خرید مبل با پایه فلزی مردد هستید پیشنهاد می کنم تا انتهای این مطلب از مبل شانا با ما همراه باشید.
مبل ها یکی از اجزای اصلی دکوراسیون منزل و …

پارچه مبل سلطنتی و لاکچری
لیست جدیدترین پارچه های مبل سلطنتی و لاکچری

آیا تصمیم دارید پارچه مبل سلطنتی و لاکچری برای مبلمان خود انتخاب کنید؟ مسلما چنین سوالاتی پیش از اقدام به انتخاب یک پارچه سلطنتی و لاکچری، به ذهن شما نیز خطور کرده است اما پاسخ مناسبی برای آن ها نداشته اید. در هنگام تعمیرات مبل، تعمیرکار مبل از شما می خواهد تا پارچه مناسبی را خریداری کنید از این رو …

09122835893