نکات ضروری در انتخاب تعمیرکار مبل

هر شخصی باید با نکات ضروری در انتخاب تعمیرکار مبل آشنایی لازم را داشته باشد تا در حین نیاز به مراجعه به تعمیرکار، جهت تعمیر مبل ها بتواند بهترین و ماهرترین تعمیرکار را انتخاب کند.
البته برخی از افراد ممکن است با خود بگویند چه نیازی به مراجعه به تعمیرکار است وقتی که به راحتی می توانیم مبل های جدید و نو را جایگزین مبل های فرسوده و یانکات ضروری در انتخاب تعمیرکار مبل آسیب دیده کنیم.
اگر شما نیز چنین فکری در سر دارید بهتر است بدانید که خواه یا ناخواه مبل ها پس از مدتی به هر دلیلی نیاز به تعمیر خواهند داشت حال ممکن است این تعمیر جزئی باشد و یا به دلیل آسیب های بسیار زیاد نیاز به یک تعمیر اساسی داشته باشد. توجه داشته باشید که هیچ استثنایی وجود ندارد و همه مبل ها پس از مدتی دچار آسیب هایی می شوند حتی اگر مبل های شما بسیار مرغوب و گران قیمت باشد.
از طرفی دیگر نیز با افزایش چشم گیر قیمت مبلمان، بسیاری از افراد توانایی خرید مبل های جدید را در فواصل زمانی کوتاه ندارند در نتیجه جهت تعمیر و یا نونوار کردن مبل های خود حتما باید به تعمیرکاری حرفه ای و باتجربه مراجعه کنند.

حال که به اهمیت آشنایی با نکات ضروری در انتخاب تعمیرکار مبل پی بردید در ادامه مهم ترین نکاتی که باید به آن توجه شود را مورد بررسی قرار می دهیم:

سابقه فعالیت: سابقه فعالیت تعمیرکار یکی از نکات ضروری در انتخاب تعمیرکار مبل است؛ بسیاری از افراد اصلا به این نکته توجهی ندارند و به محض پیدا کردن یک تعمیرکار مبل های خود را به دست او می سپارند اما بهتر است بدانید که هرچه سابقه فعالیت یک تعمیرکار بیشتر باشد درنتیجه در حین تعمیر مبل های مختلف تجربه و مهارت بسیاری کسب کرده است و در صورت مواجه شدن با چالش های مختلف بسیار بهتر از تعمیرکاران تازه کار توانایی حل آن ها را دارد. از طرفی دیگر نیز تعمیرکاران با سابقه فعالیت زیاد در تعمیر انواع مبل خبره و حرفه ای شده اند و افراد می توانند با خیالی آسوده مبل های با ارزش و گرانبهای خود را جهت تعمیر به دست آن ها بسپارند.

انتخاب تعمیرکار مبل

بررسی نمونه کار های مختلف: بررسی نمونه کار های مختلف بهتر از هر نکته و مسئله دیگری سبب می شود شما بتوانید مناسب ترین و بهترین تعمیرکار را انتخاب کنید چرا که شما با بررسی نمونه کار های مختلف یک تعمیرکار به طور کامل به میزان مهارت او پی خواهید برد. توجه داشته باشید که همواره با توجه به نوع مبل خود نمونه کار های مشابه را بررسی کنید به عنوان مثال اگر شما به دنبال تعمیر مبل های راحتی خود هستید پس بهتر است نمونه کار های مربوط به مبل های راحتی را ببینید. نکته دیگر این است که در تعویض پارچه مبلی، مهارت بعضی از تعمیرکاران و یا رویه کوب ها گاهی در برخی پارچه ها بیشتر است به عنوان مثال ممکن است تعمیرکاری مهارت بیشتری در تعویض پارچه مبلی چرم نسبت به پارچه کتان داشته باشد.

دستمزد: دستمزد تعمیرکار از دیگر نکات ضروری در انتخاب تعمیرکار مبل است که معمولا همه افراد در وحله اول به آن توجه می کنند چرا که می خواهند با هزینه ای کم مبل های خود را تعمیر کنند. شما باید تعمیرکاری را انتخاب کنید که علاوه بر تعمیر حرفه ای مبل، دستمزد مناسبی نیز دریافت کند در نتیجه هیچگاه دستمزد کم تعمیرکار را ملاک انتخاب تعمیرکار قرار ندهید و با توجه به مهارت و همچنین مقایسه دستمزد او با دیگر تعمیرکاران، نسبت به انتخاب یا عدم انتخاب یک تعمیرکار اقدام کنید البته لازم به ذکر است که هر چه تعمیرکار ماهرتر باشد دستمزد بیشتری نیز دریافت خواهد کرد.

3.3/5 - (14 امتیاز)
۰۱ فروردین. ۱۴۰۱
۲ Comments
  • ابوالفضل طیبی کرج
    • ادمین مبل شانا

ارسال دیدگاه

آخرین مطالب
تعمیرات مبل در پاکدشت
تعمیرات مبل در پاکدشت

مبل شانا برای ساکنین پاکدشت خدمات ویژه ای را ارائه می دهد تا با اطمینان بتوانند از خدمات تعمیرات مبل پاکدشت استفاده کنند. در ادامه با خدمات تعمیر مبل بیشتر آشنا می شوید و می توانید با تماس تلفنی اطلاعات لازم را در زمینه تعمیر و رویه کوبی مبل خود کسب کنید.
افردی که می خواهند به کارگاه تعمیرات مبل در …

مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی
مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی ؟

افراد هنگام خرید مبل ممکن است با این سوال مواجه شوند که چه نوع پایه ای برای مبل ما مناسب است. اگر شما نیز با این سوال مواجه هستید و بین خرید مبل با پایه چوبی و خرید مبل با پایه فلزی مردد هستید پیشنهاد می کنم تا انتهای این مطلب از مبل شانا با ما همراه باشید.
مبل ها یکی از اجزای اصلی دکوراسیون منزل و …

پارچه مبل سلطنتی و لاکچری
لیست جدیدترین پارچه های مبل سلطنتی و لاکچری

آیا تصمیم دارید پارچه مبل سلطنتی و لاکچری برای مبلمان خود انتخاب کنید؟ مسلما چنین سوالاتی پیش از اقدام به انتخاب یک پارچه سلطنتی و لاکچری، به ذهن شما نیز خطور کرده است اما پاسخ مناسبی برای آن ها نداشته اید. در هنگام تعمیرات مبل، تعمیرکار مبل از شما می خواهد تا پارچه مناسبی را خریداری کنید از این رو …

09122835893