تعمیرات مبلمان خارجى

اگر دارای مبل خارجی فرسوده هستید و می خواهید بدون نگرانی مبل خود را تعمیر کنید با ما همراه باشید. مبل شانا با سال ها تجربه با ارائه خدمات تعمیرات مبل خارجی و رویه کوبی خدمات با کیفیتی را ارائه می دهد.

با توجه به این که مبلمان ‌ها دارای مدل ‌های مختلفی هستند و روز به ‌روز هم به تعداد این مدل ‌ها در حال افزودن است و همه افراد به دنبال جدیدترین سبک ها و طرح ها هستند صنعت مبل دارای تحولی عظیم در این باره شده است و بیشترین توجهی که افراد در خرید مبلمان به آن دارند جدایی از کاربردی که مبلمان در منزل و یا اداره جات دارد استفاده از مبلمان در دکوراسیون منزل است که امروزه در بیشتر خانه ها وجود مبلمان بیشتر جنبه دکوراتیو و زیبایی را پیدا کرده است.

تعمیرات مبلمان خارجى

اگر به مدل های مبلمان در سال های اولیه تولید و سال های جدید نگاهی بیندازیم بدون شک شاهد تحول عظیمی که امروزه در تولید مبلمان به وجود آمده است خواهیم شد شکوه و عظمت مبل های خارجی امروزی باعث شده تا بیشتر خانواده ها در خرید مبل به سمت مبلمان خارجی و بسیار لاکچری بروند. در بین کشور های خارجی تولید کننده مبلمان در دنیا ایتالیا و آمریکا و ترکیه از پیشگامان بزرگ در این عرصه هستند که با ارائه طرح های زیبا و بسیار خلاقانه توانسته اند انقلابی بزرگ را در این صنعت به وجود بیاورند علاوه بر طرح های زیبا کیفیت بالای مبلمان خارجی به علت استفاده از مواد مرغوب و درجه یک مانند الیاف و چوب راش و اسفنج و استفاده از مواد پلی اورتان به جای پلی استر و . . . که همه این موارد از مهم ترین دلایل انتخاب بسیاری از افراد در خرید مبلمان است.

تعمیرات مبل

افراد زیادی در انتخاب مبل از میان مدل های مختلف برای باشکوه نشان دادن خانه خود طرح استیل یا کلاسیک را انتخاب می ‌کنند؛ همان طور که می دانیم این نوع مبلمان مناسب ترین ایده برای خلق فضایی مجلل، درخور پذیرایی از مهمانان است. با توجه به هزینه بالای مبلمان خارجی دقت در نگه داری این نوع مبلمان از اهمیت بالایی برخوردار است اما در صورت خرابی این نوع مبلمان همان ‌طور که اطلاع دارید تعویض هر چند وقت یک بار آن اصلاً مقرون به صرفه نیست از این رو مناسب ترین راه تعمیر آن است که می تواند هزینه های به نسبت کمتر را برای فرد داشته باشد.

با توجه به این که متریال مبلمان خارجی با مبلمان ایرانی بسیار متفاوت است و از این رو همه افراد نمی توانند تا این نوع مبلمان را تعمیر کنند بنابراین بهتر است تا برای تعمیرات مبل از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرد . بیشتر کارگاه های تعمیرات مبلمان خارجى بسیاری از خدماتی که انجام می دهند را در همان محل و به سرعت انجام می دهند اما در این میان نوع تعمیر نیز در زمان و مکان تعمیر نقش دارد با توجه به نوع تعمیر اغلب در کارگاه ها و توسط یک فرد واجد شرایط انجام می شود. معمولا برای تغییر در شکل ظاهری مبل های خارجی بر طرف کردن آسیب های ظاهری مبل راه کاری بسیار خلاقانه است. کارگاه های تعمیر مبل و مبل سازی می توانند قسمت های آسیب دیده مبلمان را تعویض کنند و نمای ظاهری آن را به سبکی متفاوت و هماهنگ با سلیقه شما طراحی کنند.

اهمیت تعمیرات مبل خارجی

همان طور که می دانیم تعمیرات مبل خارجی با توجه به متریالی که دارد جدا از این که یک کار هنری و دارای ظریف‌ کاری است برای تعمیر نیاز به‌ افراد متخصص در این زمینه است. ابزار آلات استفاده شده در مبلمان خارجی ممکن است تا در تولیدی های تعمیر مبل ایرانی نباشد از این رو برای تعمیر این نوع مبلمان علاوه بر افراد متخصص در این زمینه نیاز به ابزار الات خارجی نیز است.

قیمت مبلمان خارجی چه مبل راحتی و چه نوع استیل در مقایسه با قیمت تولیدی های ایرانی بسیار گران تر است از این رو اهمیت تعمیرات مبل خارجی بسیار مورد توجه است. در تعمیر مبلمان خارجی ممکن است فقط قسمتی از مبل نیاز به  تعمیر داشته باشد از این رو  تعمیر توسط متخصص باید به نحوی باشد که بعد از اتمام کار تفاوتی بین قسمت‌ های تعمیر شده با قسمت‌ های دیگر وجود نداشته باشد. متخصصی که برای این کار انتخاب می کنید بایستی علاوه بر انجام تعمیر اطلاعات خوبی را در زمینه انتخاب انواع پارچه و رنگ بدنه مبل داشته باشد. بدون شک شما با استفاده از یک فرد متخصص در این زمینه می‌ توانید مبلمان خودتان را به بهترین شکل تعمیر و زیبایی دکوراسیون منزلتان را حفظ کنید.

امروزه شرکت های بسیاری در این زمینه فعالیت می کنند و علاوه بر تعمیرات مبلمان خارجی این شرکت ها خدماتی مانند تعمیرات مبلمان راحتی، ریلکسی، مبلمان ایتالیایی، ترک و …  را با مناسب ترین قیمت ها و با استفاده از کادری مجرب انجام می دهند.

انواع تعمیرات مبل خارجی

از آنجایی که تمامی مبلمان قابلیت تعمیر را دارند از این رو شرکت ها و تولیدی ها خدمات مناسبی را برای احیای مبلمان انجام میدهند. معمولا تعمیرات مبل خارجی به دو صورت انجام می گیرد مورد اول از طریق نمایندگی شرکت وارد کننده مبلمان و مورد دوم با مراجعه به کارگاه ها و یا تولیدی های مخصوص تعمیرات مبل که هر دو می توانند خدمات مناسبی را در تعمیر مبلمان ارائه می دهند.

مبل ها انواع مختلفی مانند مبلمان راحتی , استیل , اداری و چوبی هستند که هر کدام از این مدل ها بسته به جنس و نوعی که دارند برای تعمیر نیاز به روش های مختلفی هستند. با توجه به این که تعمیر مبل ها کاری نسبتا دشوار و نیاز به تخصص است از این رو این کار  باید توسط افراد آموزش دیده و متخصص انجام شود.

مبل ها با توجه به نوع چوب و پارچه ای که دارند معمولا بسیار مقاوم هستند اما ممکن است که در بسیاری از موارد به علت فرسودگی و یا هر علت دیگری نیاز به تعمیر آن هم به صورت تخصصی داشته باشد معمولا هزینه تعمیر در مقایسه با خرید هزینه ای بسیار کمتر است با توجه به نوع تعمیر ممکن است تا در تعمیرات مبل برخی از موارد هزینه های بیشتری نسبت به سایر تعمیرات را داشته باشد از جمله خدماتی که شرکت های تعمیر مبلمان خارجی دارند. رویه کوبی و کلاف مبل است که می تواند با توجه به جنس پارچه هزینه هایی را برای فرد داشته باشد.

از جمله تعمیرات در مبلمان خارجی

  •  رویه کوبی
  •  تعمیر کلاف
  •  تعمیر شکستگی پایه
  • رفع مشکل اسفنج
  • رفع لقی مبل
  • تعمیر تشک و تورفتگی آن
  •  نوسازی اسفنج

و . . . مواردی هستند که هزینه انجام این تعمیرات به مراتب کمتر از خرید یک دست مبلمان کلاسیک ایتالیایی با سبکی خاص و پر از خلاقیت و ایده است.

انواع تعمیرات مبل خارجی

تعمیر مبل خارجی راهکاری مناسب و مقرون به صرفه

نقش مبلمان در دکوراسیون منزل بر کسی پوشیده نیست و این اثاث در واقع جز ملزومات زندگی هستند از این رو دقت داشتن در نگه داری از مبلمان بسیار الزامی است. از آن جایی که تغییر اثاث منزل و نو کردن مبلمان برای همه افراد امکان پذیر نیست از این رو تعمیر مبلمان می تواند ایده جالبی برای استفاده مجدد و صرفه جویی در هزینه ها باشد. تغییر دکوراسیون برای همه افراد دارای اهمیت بسیار زیادی است اما همان طور که گفتیم این تغییر دکوراسیون ممکن است هزینه های زیادی را در بر داشته باشد. از همین رو هم در بحث تغییر دکوراسیون تعمیر مبل خارجی راه کاری مناسب و مقرون به صرفه تر است.

ایجاد کمی تغییر و انجام تعمیرات در مبلمان مناسب ترین راه کار برای نو کردن سرویس چوب است از این رو شرکت های تعمیر مبل بهترین ایده برای اینجام این تغییرات هستند با مراجعه به این شرکت ها علاوه بر تعمیر مبلمان می توانید تا با توجه به سلیقه خودتان ظاهر ان را تغییر دهید رفع ایرادات سطحی و تعمیر مبل کاری به صرفه و مناسب برای تغییر دکوراسیون منزل تان است.

بیشتر مبلمانی که دچار مشکلاتی در قسمت کلاف هستند و از آن جایی که کلاف مبل اصلی ترین قسمت مبلمان است ممکن است تا در برخی موارد خریدن مبل به صرف تر از تعمیر باشد پس قبل از انجام تعمیرات باید از میزان آسیب وارد شده به مبل اطلاع داشته باشید. و بهترین راه اطلاع از میزان فرسودگی بررسی توسط متخصص و استادکار شرکت های تعمیر مبلمان خارجی است .

در صورتی که مبلمان خارجی شما نیاز به تعمیرات را داشته باشد با توجه به نکاتی که در قسمت فوق درباره تعمیر مبلمان گفتیم توجه به موارد زیر بسیار الزامی است.

  •  مورد اول اینکه بایستی به دنبال شرکت هایی باشید که دارای مدرک معتبر در زمینه تعمیر مبلمان و به خصوص مبلمان خارجی باشد.
  •  مورد دوم : بهتر است تا قبل از این که مبلمان خودتان را برای تعمیر به شرکت یا تولیدی بسپارید تمامی نمونه کار های آن ها را درباره تعمیرات مبل ببینید.
  •  مورد سوم : بهتر است تا در فاکتور ارائه شده به شرکت لیست نوع خدمات، جنس و رنگ پارچه و چوب را به دقت در فاکتور وارد کنید
  •  مورد چهارم : توجه به نوع تضمین و ضمانت شرکت همیشه یکی از نکات کلیدی و مهم است. علاوه بر این موارد بهتر است تا یک پیش فاکتور که حاوی تمامی مشخصات مبل و کالاهایی که می خواهید بسپارید را دریافت کنید.

 

5/5 - (1 امتیاز)

خدمات تعمیرات مبلمان خارجى

تعمیرات مبل تعمیر مبل

تعمیرات مبل

تعمیرات مبل یکی از خدمات تخصصی است که ممکن است به آن نیاز داشته باشید. در این مطلب علاوه بر آشنایی با تعمیرات مبل با خدمات مبل شانا بیشتر آشنا می شوید و مبلمان خود را برای تعمیرات به شرکت معتبری می سپ …

تعمیر مبل راحتی ترک

تعمیر مبل راحتی ترک

تعمیر مبل راحتی ترک نیز مانند مبل های ایرانی و کلاسیک متقاضیان زیادی دارد. اخیرا مبل های ترک طرفداران زیادی پیدا کرده است که در ادامه به بررسی برخی از دلایل محبوبیت مبلمان ترک در میان ایرانیان و همچنی …

تعمیرات مبل ال

تعمیرات مبل ال

امروزه تعمیرات مبل ال متقاضیان بسیاری دارد چرا که در چند سال اخیر طرفداران مبل های ال بیشتر شده به همین دلیل استفاده از این مبل ها نیز بسیار بیشتر از قبل شده است. دلیل انتخاب مبل های ال توسط مردم این …

تعمیر مبل تختخوابشو

تعمیر مبل تختخوابشو

امروزه تعمیر مبل تختخوابشو که از خانواده محبوب مبل های راحتی است بسیار بحث برانگیز شده است چرا که در ایران یافتن یک مرکز تعمیرات مبل که بتواند به طور تخصصی به تعمیر مبل تختخوابشو بپردازد بسیار دشوار ا …

تعمیرات مبل چرم

تعمیرات مبل چرم

مبل شانا با سال ها تجربه در زمینه تعمیرات مبل چرم آماده ارائه خدمات تعمیر مبل چرمی و تعویض رویه آن است. مبل های چرمی مبل های بسیار حساسی هستند که معمولا بعد از مدتی پوسته پوسته می شوند و ممکن است رویه …

تعمیرات مبل راحتی

تعمیرات مبل راحتی

تعمیرات مبل راحتی در مبل شانا با متخصصان حرفه ای تعمیرات مبل انجام می شود. تعمیرات مبل راحتی با توجه به میزان خرابی مبل شما انجام می شود و می تواند با ترمیم کلاف ، اسفنج و تعویض رویه مبل ظاهر زیبایی د …

آخرین مطالب
تعمیرات مبل در پاکدشت
تعمیرات مبل در پاکدشت

مبل شانا برای ساکنین پاکدشت خدمات ویژه ای را ارائه می دهد تا با اطمینان بتوانند از خدمات تعمیرات مبل پاکدشت استفاده کنند. در ادامه با خدمات تعمیر مبل بیشتر آشنا می شوید و می توانید با تماس تلفنی اطلاعات لازم را در زمینه تعمیر و رویه کوبی مبل خود کسب کنید.
افردی که می خواهند به کارگاه تعمیرات مبل در …

مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی
مبل با پایه فلزی بهتره یا چوبی ؟

افراد هنگام خرید مبل ممکن است با این سوال مواجه شوند که چه نوع پایه ای برای مبل ما مناسب است. اگر شما نیز با این سوال مواجه هستید و بین خرید مبل با پایه چوبی و خرید مبل با پایه فلزی مردد هستید پیشنهاد می کنم تا انتهای این مطلب از مبل شانا با ما همراه باشید.
مبل ها یکی از اجزای اصلی دکوراسیون منزل و …

پارچه مبل سلطنتی و لاکچری
لیست جدیدترین پارچه های مبل سلطنتی و لاکچری

آیا تصمیم دارید پارچه مبل سلطنتی و لاکچری برای مبلمان خود انتخاب کنید؟ مسلما چنین سوالاتی پیش از اقدام به انتخاب یک پارچه سلطنتی و لاکچری، به ذهن شما نیز خطور کرده است اما پاسخ مناسبی برای آن ها نداشته اید. در هنگام تعمیرات مبل، تعمیرکار مبل از شما می خواهد تا پارچه مناسبی را خریداری کنید از این رو …

تعمیرات مبل ال
تعمیرات مبل ال

امروزه تعمیرات مبل ال متقاضیان بسیاری دارد چرا که در چند سال اخیر طرفداران مبل های ال بیشتر شده به همین دلیل استفاده از این مبل ها نیز بسیار بیشتر از قبل شده است. دلیل انتخاب مبل های ال توسط مردم این است که امروزه به دلیل رواج زندگی آپارتمانی مردم معمولا فضای بسیار کمی در اختیار دارند. از آنجایی که …

معایب پارچه مبلی مسکو

آشنایی با معایب پارچه مبلی مسکو
شناخت معایب پارچه مبلی مسکو سبب می شود افرادی که این نوع پارچه را برای مبل هایشان انتخاب می کنند با آگاهی بیشتری تصمیم بگیرند و از طرفی دیگر نیز با شناخت معایب پارچه مبلی مسکو افراد با نحوه نگهداری آن آشنا خواهند شد و تمامی نکات لازم جهت جلوگیری از آسیب رسیدن به پارچه …

انتخاب بهترین فوم برای مبل
انتخاب بهترین فوم برای مبل

سوال فوق معمولا توسط افرادی پرسیده می شود که قصد خرید مبلمان جدید دارند و یا فوم مبل هایشان دچار فرورفتگی شده است در نتیجه باید نسبت به تعویض فوم مبل اقدام کنند.
بهترین فوم برای مبل کدام است؟
اما همه ما می دانیم که برای انتخاب بهترین فوم برای مبل باید اطلاعات دقیقی درباره آن در اختیار داشته باش …

ارسال دیدگاه

09122835893